Elvileg már annyira igénytelen a blokkja, hogy 12000km-re emelték a csere periódusát (CBF 250). Csak azt nem olvassák el sokan, hogy vagy 1 év és amelyik előbb teljesül. Mindenesetre nálunk sem fog elfutni többet, mint 5-6000 egy olajjal és szűrővel. Ja tényleg, a gyári szűrőt vettem ki, ha lehet hinni a dátumnak rajta.
A csirkén nem kell hatezrenként cserélni?Én már szégyenkezek ha véletlenül hétezernél tudok cserélni.Ha lehet inkább a kötelező előtt.De előfordul,hogy egy rövid túra közepére esik a csere idő.Na akkor kitolom az intervallumot hazáig.
Kicsit off, de mi is szívtunk egy sort tesóm használt kis csirkeszárnyával.
Első tulajtól vásároltuk, 7 évesen, 26k km-rel. Azt mondta az olajban 2000km van. Mikor leengedtem másnap az olajat felhívtam, hogy ebben aztán biztos nem ennyi van, mert szürke hányadék jött le. Ő úgy értette a 2000km-t, hogy ennyivel lépte túl a 12e km-es cserehatárt (a gyári előírás 12e km vagy 1 év). Egész hétvégén a belerohadt ásványi olaj retkét vakartuk, mert egyszer cserélt benne mindössze olajat újkora óta.
A bal oldali tükör szára nekem is hegesztve van, de a porvédőtől nem látszott. Nem gyanakodtam, mert a kasztni ép volt. Ezzel is dőltek, vagy nekimentek valaminek.
A Tatayról már mástól is hallottam rosszat. Nem korrekt cég az biztos. Azért nem minden márkaszervíz ilyen. A KawaSzatival én meg vagyok elégedve, már az előző géprt is oda hordtam pedig az "csak" egy Suzuki volt
A dolessel szoptam be én is, ki lett javítva de kiderült hogy a jobb oldali tárcsa es csúszócsap is kapott. Fekbe használtat nem rakok be.
Új vas 36 ezer új tárcsa 80-90 ezer kozt. Ezt rohadtul nem terveztem...
Kész van, működik. Be kell állítanom, ill mennem kellene, hogy lássam a mostani beállítással mennyire olajoz. Majd rakok fel képeket. Csináltam, de a pincében nem lettek tökéletesek. Megbeszélünk egy időpontot, és találkozunk. Arról ne is beszéljünk, amikor megkérdeztem az eladót hogy a kilóméter mennyire lehet valós, akkor felháborodott hogy hogy gondolom én, meg csak nézzek rá a motorra meg hasonlók. Most ahogy leszedtem az idomokat, akkor látszott hogy hegesztve volt a műanyag, meg el volt törve a bal első lábtartó. Szerintem eldőlt. Amikor a Gadustol kérdeztem a világítást, utána kiderült hogy a H7-es izzó helyett egy H4-es volt a foglalathoz illesztve valahogy. Úgy lehettek vele, mindeggy csak világítson valami. Na mindegy, az a lényeg hogy lassan itt a tavasz és lehet menni!
Márkakereskedők? Nekem a zsír új motorhoz egy másik motor pótkulcsát adták oda.Majdnem egy év után derült ki mikor elővettem.Visszamentem és hopp ott volt egy fiók alján.Vicc,hogy akkor a másik motort hogyan adták el?Egy kulccsal?Vagy reszeltettek a Mister Minitben?
Kedves fisi!
A múlt héten szerettem volna húzni a láncon, és képzeld majdnem kézzel megtudtam lazítani az anyát. Ennek az előzménye, hogy nem volt sasszeggel lebiztosítva az anya. Amikor észrevettem, akkor én tettem bele egyet. Visszatérve a lánchúzáshoz, beállítottam a feszességet, meghúztam az anyát az előírtaknak megfelelően, és láss csodát, nem fordult a kerék. Néztem ki a fejemből hogy ilyenkor mi van? Meglazítottam az anyát, és megindult a kerék. Másnap szétszedtük, és hiányzott belőle egy távtartó a csapágyak közül. És így adta ki a kezéből egy Kawasaki márkakereskedő, és márkaszerviz. És ami biztos, hogy erről tudott ott valaki, mert gumit cseréltek rajta, és ha ők is meghúzták az anyát, akkor nekik se forgott a kerék, és nekik is meg kellett lazítani. Nem is merek bele gondolni, hogy amikor a párommal mentünk ketten, akkor megáll a kerék, vagy elhagyom az anyát ami nem volt lebiztosítva akkor mi történik? Esetleg ha valaki Veszprémben a Tatay Motor KFT Kawasaki márkaképviselet műhelyébe vinné a gépét, jól gondolja meg, vagy ha elhozza, akkor jól nézze át. Szóval azért a márkaszerviz se egy életbiztosítás.
Mondtam Tesókám:nem veszünk használt borotvát,fogkefét,nőt,autót.A motor nem volt benne mert én leszarom.
Viszont a telek után vannak terveim.
Volt már új.Most pár lóért megérte?
Van aki kinővi van aki nem- én épp van megint mivel cumizzak- általános bejelentésem a jövőre- soha többet nem veszek használt motort!
HA meg nem jelentkezem, fél évig akkor elmentem és kitímároltam a buzi előző gazdáját a Zének. A jó kurva anyját neki- azt...
Testvéreim az Úrban holnap derül ki,hogy a Yuasa mire képes.Mindenképpen cserélem mert nem hiszek csodákban(ez is az volt)Bő tíz év.Ennyi idő alatt autót négye cseréltem.Mégis mindenki kinövi Ernőt.(?)
Szeretnék a motorra, gyári bukócsövet....ebben szeretnék Tőletek segítséget kérni. Nincs valakinek egy jobbos bukócsöve? Ha párba lenne az is tökéletes lenne....mind 1, h milyen állapotba van mert krómoztatni szeretném, persze ha Valakinek van 2 db gyári krómos akkor az lenne a tuti de erre kevés esélyt látok. Tehát egy jobbosra mindenképp szükségem volna..... az, h a felülete milyen, tehát, h horzsolt vagy bármi az nem baj csak ne legyen deformált.
Igazából semmi. eredetileg fémdobozban jöttek ki a Xadok- utána áttértek a műanyagra is, azok ezért olcsóbbak. Én maradtam a fémnél mindíg- és innen szoktam venni, ez épp a kettő közt van árban!
Első tulajtól vásároltuk, 7 évesen, 26k km-rel. Azt mondta az olajban 2000km van. Mikor leengedtem másnap az olajat felhívtam, hogy ebben aztán biztos nem ennyi van, mert szürke hányadék jött le. Ő úgy értette a 2000km-t, hogy ennyivel lépte túl a 12e km-es cserehatárt (a gyári előírás 12e km vagy 1 év). Egész hétvégén a belerohadt ásványi olaj retkét vakartuk, mert egyszer cserélt benne mindössze olajat újkora óta.
Új vas 36 ezer új tárcsa 80-90 ezer kozt. Ezt rohadtul nem terveztem...
Hogy állsz a lánc olajzoval Ivzo!? :)
Mikor mehetek megnézni!? :))
A múlt héten szerettem volna húzni a láncon, és képzeld majdnem kézzel megtudtam lazítani az anyát. Ennek az előzménye, hogy nem volt sasszeggel lebiztosítva az anya. Amikor észrevettem, akkor én tettem bele egyet. Visszatérve a lánchúzáshoz, beállítottam a feszességet, meghúztam az anyát az előírtaknak megfelelően, és láss csodát, nem fordult a kerék. Néztem ki a fejemből hogy ilyenkor mi van? Meglazítottam az anyát, és megindult a kerék. Másnap szétszedtük, és hiányzott belőle egy távtartó a csapágyak közül. És így adta ki a kezéből egy Kawasaki márkakereskedő, és márkaszerviz. És ami biztos, hogy erről tudott ott valaki, mert gumit cseréltek rajta, és ha ők is meghúzták az anyát, akkor nekik se forgott a kerék, és nekik is meg kellett lazítani. Nem is merek bele gondolni, hogy amikor a párommal mentünk ketten, akkor megáll a kerék, vagy elhagyom az anyát ami nem volt lebiztosítva akkor mi történik? Esetleg ha valaki Veszprémben a Tatay Motor KFT Kawasaki márkaképviselet műhelyébe vinné a gépét, jól gondolja meg, vagy ha elhozza, akkor jól nézze át. Szóval azért a márkaszerviz se egy életbiztosítás.
Viszont a telek után vannak terveim.
Volt már új.Most pár lóért megérte?
Van aki kinővi van aki nem- én épp van megint mivel cumizzak- általános bejelentésem a jövőre- soha többet nem veszek használt motort!
HA meg nem jelentkezem, fél évig akkor elmentem és kitímároltam a buzi előző gazdáját a Zének. A jó kurva anyját neki- azt...
Én is fémdobozost vettem, helyi boltban, 3400-ért.
Drágának tűnik, de ha postaköltség is van, akkor már nem.
Szeretnék a motorra, gyári bukócsövet....ebben szeretnék Tőletek segítséget kérni. Nincs valakinek egy jobbos bukócsöve? Ha párba lenne az is tökéletes lenne....mind 1, h milyen állapotba van mert krómoztatni szeretném, persze ha Valakinek van 2 db gyári krómos akkor az lenne a tuti de erre kevés esélyt látok. Tehát egy jobbosra mindenképp szükségem volna..... az, h a felülete milyen, tehát, h horzsolt vagy bármi az nem baj csak ne legyen deformált.
A segítségeteket előre is köszönöm.
Webautoshop