Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani mi a különbség ez:
http://xado.hu/webshop/olajok/...
illetve ez között (csak a csomagolása?) :
http://xado.hu/webshop/olajok/...
Meg a 2005 körüli- utániak talán azok a D jelzésűek..
Hát amennyire ki tudtam okoskodni, de totál mérget ne vegyél rá

1998-2000- ig ER - 5 A
2001-2007- ig C1- C3
Sziasztok!

Vettem az osztrákoknál egy 1999-es Er-5-öst. Nincs meg a forgalmija ezért kérnék tőletek pár infót. A D1, D2, D3, F1, S1 ezekre az adatokra lenne szűkségem a forgalmitokból ha nektek is Er-5-ök van.
Köszönöm
E-mail: sicc1978@citromail.hu
Kiiktatod a membránt, és rendesen folyik bele a lé mint egy Mz -n pl.
Tíz telet csináltunk így végig vele.De most először kipróbálom a szerviz állást akkor mit csinál?
Nekem is 4-5. alkalommal sikerült. Nekem a membránom/benzincsapom már cserélt, picit mókolt is így szervíz állást nem szereti... konkrétan folyik. Szóval simán ON-ban volt egész télen. De szívató, pár indítás és utána már semmi baja nem volt. Morog a kis csacsi :)
nekem is van elado ha erdekel, 2004 nyari szuletesu. (hasznalt oldalakon meg nincs fent)
adatlapomon van email cim.
egy gyertyacserét még megéri megpróbálni,de 7végén már mindenképp megyek vele :D
Lehet csak bezabaltattad. Így járt ismerős is a múltkor, de gyertya csere után pocc volt a gép!
Nem indult sajnos,nem tudom mi lehet a gondja.Valószinű megnézetem szerelővel,nem akarom tönkretenni az állandó inditózással
No, mi a helyzet!?
Megindult az 5- ös?
Köszi a tanácsokat,megyek meg is próbálom
Nincs elzárt csap az Er - en!

Hosszú állás után a középső, szervíz állásra kell rakni a csapot, amivel kiiktatod a membránt, azaz ilyenkor fel bírod tölteni a téli állás során kiürült úszóházát a karbinak.
Tehát szerviz állásra rakni jó egy percig, vissza ON ra, és úgy indítani. Máskor pedigttélen 4-5 hetente ha szarazak az utak ülj rá és zavarj le vele 20-40 km-t...
oké,köszi megpróbálom még párszor
Hosszú állás után előfordulhat,hogy csak többszöri indítózás után kel életre.Lehet ez akár négy-öt hosszabb próbálkozás is.Csak bírja az aksi!Az okát nem tudom meg nem is érdekelt soha.Elindul és aztán kezdődhet a szezon.
Hello
Tegnap szerettem volna elindítani a motoromat a téli szünet után,de nem indult.tekerni tekert az önindító de nem volt hajlandó elindulni.Ott hibázhattam h elzárt csappal raktam el pihenőre?Tippek hogy esetleg mit csináljak vele itthon?Inkább hívjak szerelőt?
üdv:Tomi
Sziasztok! Tegnap este úgy gondoltam megejtem én ezt a gyertya cserét! Sikerült annyira félrehúzni a tankot hogy hozzáférjek a gyertyához. Először csinálnom kellett egy gyertyakulcsot amivel odaférek majd nekiálltam kiszedni a jobbos gyertyát mert olvastam hogy azt a nehezebb. Na az hipp-hopp kijött de a balos na az szivatott...olyan wrővel meg volt húzva hogy csővel meg kellett hosszabbìtanom az erőkart, úgy voltam vele vagy kijön vagy beleszakad, NYERTEM :D 2 órás küzdelem után sikerélmény!
Végül is minél erosebbre állítod annál nagyobb terhelést bír el...
Akkor minnél feszesebbre állítom annál nagyobb a terhelése?
Nem a rugó utat állítod, hanem a rúgót feszited elő. Ezáltal keményebb lesz, nem üt fel. Haszos terhelés 185 kiló de nem biztos jól emlékszem már..
Illetve most ha nagy a súly a motoron akkor kiengedem a telót hogy minnél hosszabb legyen a rúgóút vagy inkább az kell hogy kemény legyen minnél jobban összenyomja de akkor meg hamarabb leütne nem? Vannak értelmes kérdéseim ugye :)
Sziasztok! mennyi az ER-5 terhelhetősége ami még nem káros a hátsó teleszkópnak?
Na látom Győr környékén is süt a nap, kaptál is egy kis napszúrást tőle!?!
ssavlO ?Ennek semmi értelme