Ja, kedvenc burleszk topicom... Van pár nagy szakértelemmel megáldott ember ott..
Leguccsó kedvencem az volt, mikor megjegyezték, mennyire benzintemető a Zé, most meg állítólag a Bandit 100-110- nél eszik 5 - öt az se sok. Eddig legtöbb amit a motorom evett az a 6.05 liter volt, ebben tartós 150 utazó kihuzatva 190-200-ig néha sebesség volt. Megjegyzem hosszú túra nem volt még vele, a legtöbb az 200 km táv volt, de az se egyfolytában...
Szeretném a segítségeteket kérni, egy fiatal Kawasaki ER-5 szeretnék venni, tudnátok írni egy pár dolgot ami ennek a típusnak a "gyári hibája" Internetes utánaolvasásnak nagyon meggyőző motornak tűnik
Nyugtass meg! Ugye azt nem gyalog nyomtad le, mint az augusztusi Tátrát? Mert akkor szembe kell néznem azzal, hogy hozzád képest én is nyiszlett vagyok
Fiatal motort szeretnék venni, 700 körül lenne rá a keret
Megkérdezhetem, h kb mennyit szánsz a motorra?
Üdv Szabolcs
Nagyon korrekt, akkor mostmár csak találni kell valami szép példányt
Jelezz ha átment!
Leguccsó kedvencem az volt, mikor megjegyezték, mennyire benzintemető a Zé, most meg állítólag a Bandit 100-110- nél eszik 5 - öt az se sok. Eddig legtöbb amit a motorom evett az a 6.05 liter volt, ebben tartós 150 utazó kihuzatva 190-200-ig néha sebesség volt. Megjegyzem hosszú túra nem volt még vele, a legtöbb az 200 km táv volt, de az se egyfolytában...
Adj majd egy mail címet...
Mi ilyenről nem tudunk. Kérdezd meg a GS500 fórumon, ott biztos tudnak sorolni néhányat
Szeretném a segítségeteket kérni, egy fiatal Kawasaki ER-5 szeretnék venni, tudnátok írni egy pár dolgot ami ennek a típusnak a "gyári hibája" Internetes utánaolvasásnak nagyon meggyőző motornak tűnik
köszi