Szombaton indul a japán első osztályú focibajnokság, amiben indul a Kawasaki csapata is. Tavaly 3. helyezést értek el lehet nekik szurkolni ebben az évben is. http://www.eredmenyek.com/foci...
felcseréltük a két hengerben a gyertyát, mi is erre gyanakodtunk elöször de ugyan úgy nem megy az a henger. gyújtótrafóra gondoltam még de ha lehúzom a pipát akkor áthúz rendesen a vázra.
Pedig tipikusan úgy viselkedik mintha az egyik gyertya rossz lenne. Én nem vagyok szaki de véleményem szerint nem üzemanyag gondod van. (karbi szerintem kizárva) Hiszen hidegen nem megy és mikor bemelegszik elindul. Inkább a gyújtás ami csak akkor jön vissza ha be melegszik a gép. (hőtágulás hatására egy repedés "megszűnik" ?)
hello urak!
Hiba jelenség a következő..
Full hideg motor, szívató, motor indít. Elindul a motor de egy henger megy. A másik nem. Bemelegszik és elindul mind a 2 henger.
KArbi leszedve kitakarítva semmi kosz nem volt benne. Gyertya cserélve és mind a 2 ad szikrát. Kitekerve a vázhoz nyomva át is húz szóval gyújt mind a 2. Ötlet hogy mi lehet?
Szerintem ne várd, hogy bárki jó szívvel olyat tanácsoljon, ami miatt később pórul járhatsz...
Egyébként korábban már írták, az ER-5-ből volt gyárilag 25 kW-os verzió, akkor már az kerüljön a papírokba, azt talán egy fokkal könnyebben ki lehet magyarázni, főleg külföldi motornál (pl. Németországban sok fojtott verzió van).
Amúgy ha Debrecenben tudsz megoldást, akkor nem megérné levinni oda?
Na mindegy, Te tudod, de az én véleményem is az, hogy inkább csináld törvényesen, vegyél ténylegesen fojtott 25 kW-ost, nem szeretném hogy azért a 2 kW-ért megüsd a bokád.
Amiről lentebb beszélgettek már lerágott csont, ezerszer át lett itt (meg ott) tárgyalva. Konkrétan erre keresek megoldást, nem baj, ha az illető nem itt ír, privát is tökéletesen megfelel. Mail címem kint van. Előre is köszönöm.
Inkább azt kérdezd meg mi van ha balesetet okoz vagy szenved. A biztostó egyáltalán ilyen esetben állja a cechet? ..mert ugye nincs a kategóriára engedélye, tehát ott se lehetett volna, valamint azon se csodálkoznék ha vétlen félként is el lehet így vinni a balhét, ugyan ilyen okból. Szép is lehet évekig törleszteni egy közúti baleset költségeit..
Öcsém is ebben a cipőben jár, mi nem akartunk kockáztatni, ezért CBF 250 lett belőle.
Ha már megváltoztatjátok a teljesítményt a forgalmiban, akkor legyen 25kW.
Ha minden igaz pénteken megveszem álmaim kawáját, amivel fellépett némi bibi. 37 kw-s a jogsija, külföldi papírosként. Nekem viszont csak A2 jogsim van 35 kw-ig, így 34-35 kw-s papír kéne hozzá. Az eladó ebben sajnos nem tud segíteni. Még az ősszel találtam olyat, aki ebben otthon van, de sajnos debreceni. Budapest környékén tudtok valakit, aki ebben tud segíteni?
http://www.eredmenyek.com/foci...
Utoljára egy mega-akció a kawasakis ruházatra a 636topicban
Üdv:
Pálesz
Hiba jelenség a következő..
Full hideg motor, szívató, motor indít. Elindul a motor de egy henger megy. A másik nem. Bemelegszik és elindul mind a 2 henger.
KArbi leszedve kitakarítva semmi kosz nem volt benne. Gyertya cserélve és mind a 2 ad szikrát. Kitekerve a vázhoz nyomva át is húz szóval gyújt mind a 2. Ötlet hogy mi lehet?
Egyébként korábban már írták, az ER-5-ből volt gyárilag 25 kW-os verzió, akkor már az kerüljön a papírokba, azt talán egy fokkal könnyebben ki lehet magyarázni, főleg külföldi motornál (pl. Németországban sok fojtott verzió van).
Amúgy ha Debrecenben tudsz megoldást, akkor nem megérné levinni oda?
Na mindegy, Te tudod, de az én véleményem is az, hogy inkább csináld törvényesen, vegyél ténylegesen fojtott 25 kW-ost, nem szeretném hogy azért a 2 kW-ért megüsd a bokád.
Ha már megváltoztatjátok a teljesítményt a forgalmiban, akkor legyen 25kW.
Engedély nélküli vezetésnek számít,ha szőrös szivuek, és 50- vagy 100 ezer Ft is lehet a bunti!
Na ez az, amit nem akarok. 2 kw-al is megbüntiznek, nem akarok semmit kockáztatni. Szóval valaki? :D
Csak vedd meg a motort és menj menj és csak menj........ne foglalkozz a Kw-al. ;) Nem fog vele foglalkozni a kutya sem.
Üdv Szabolcs
Ha minden igaz pénteken megveszem álmaim kawáját, amivel fellépett némi bibi. 37 kw-s a jogsija, külföldi papírosként. Nekem viszont csak A2 jogsim van 35 kw-ig, így 34-35 kw-s papír kéne hozzá. Az eladó ebben sajnos nem tud segíteni. Még az ősszel találtam olyat, aki ebben otthon van, de sajnos debreceni. Budapest környékén tudtok valakit, aki ebben tud segíteni?
Előre is köszi!