Köszi a tegnapi beszélgetést- sokat segített!
No akkor eddig innen Kalocsáról előre láthatólag én meg Era megyünk, de lehet csak autóval idő- és hely hiányában(lusta vok pakolni) de megyünk, igaz valszeg csak szombat este felé lesz érkezésünk!
Ez van, így adja ki a meló. De ott leszünk!
Hello
Érdeklődnék , hogy valakit érdekelne csere .
gépem : suzki ltz 400-asom alkalmi áron / vételben
itt bőben le van írva róla minden infó képek is vannak
ha valakit komolyan érdekelne a csere akkor telefonon vagy emailen elérhető vagyok
köszönöm
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_lt-z_400_csere-6148248
Két hétre előre csak annyit lehet az időjárásról biztosan tudni,hogy lesz.Meg azt is sejtem,hogy októberben már nem kell kánikulára számítani.A többit meglátjuk.
Az időkép 30 napos előrejelzése szerint pont esős hétvége lesz.
Majd meglátjuk, ha esik, akkor elég lesz elmotorozni hozzátok.
Nekem is munkanap a péntek, de ha esetleg szombaton túrázunk egyet, nem árt gyülekezni péntek délutántól. Szombaton délelőtt meg kell érkeznie mindenkinek, aki szeretne Aradra eljönni.
Persze csak akkor, ha megszavazzuk.
Upsz, erről a szabályról lemaradtam, de távol álljon tőlem, hogy az ellenséged legyek. :) De azt hiszem nem is írtam semmi provokatívat, csak a véleményemet + a tapasztalatomat, hogy a blokkoló kereket kezdőként szinte nem lehet megúszni.
Az október 5-6-7 is megoldható. A pénteket még nekem is intézni kell. Szerencsére? nekem kell a legkevesebbet utazni.
Legrosszabb esetben csak egy 1-2 órával hamarabb haza húzok. Akkor csak 16 órától lesz vendégfogadás
Az Aradi túrát támogatom! csak legyen jó időnk. Esőben nem nagyon szeretek túrázni. Főleg nem ősszel. Én tegnap motoroztam 130km szakadó esőben. Ha nem lett volna muszáj akkor kihagytam volna, de nem nyafogni akarok... Egyszóval én semmi jónak nem leszek az elrontója. Mindent meg tudunk oldani. A címről meg majd dobok egy google térkép linket... coming soon
Te olyan kirekesztő vagy Hát nem ez a szerencsétlen borult fel nem is olyan régen?Akkor hol volt a fékezési tudása?Én örülnék ha abs-es motorom lenne, de én nem is osztom az észt senkinek hogy hogyan kéne fékezni.
Na igen, helyesen kell fékezni, nekem viszont a saját tapasztalatom az, hogy ezt csak sok gyakorlással lehet megtanulni, sehogy másképp. Hiába tudod, hogy nem szabad a fékkart tövig rántani, meg csúszáshatáron kell tartani a gumikat, fokozatosan növelni majd csökkenteni a fékerőt stb.; ezek a gyakorlatban nem működnek, ha pl. fogalmad sincs, honnan kéne tudnod, hogy hol a csúszáshatár, meg ha vészhelyzetben reflexből összerándul a jobb kezed. Ehhez kell a gyakorlás, rutin, és amíg az nincs meg, addig sajna becsúsznak ilyenek...
Én most hogy 3 éve ülök a kis Ninjámon, érzem, hogy ráéreztem a dolgokra, amiben sokat segített egy igen technikás túra egy 1200+ ccm-es BMW-s társasággal, a 250R fórumban írtam egy hosszú bejegyzést erről.
Az ABS is megosztja a motorosokat, tényleg sokat segít vészhelyzetben, de azzal meg sose tanulsz meg fékezni az ellenoldal szerint...
Igen, jól látod, a megfelelő védőruha fontosságát nem lehet eléggé hangsúlyozni. A nadrág után meg ha ismét összegyűlt a pénz, vegyél egy jó minőségű csizmát. Én már mindennap csizmában motorozom, a munkahelyen is inkább átlépek papucsba, megéri az a plusz pár másodperc öltözködés. Akár kis sebességnél is ha rossz helyre akad be a lábfej, autós nekimegy stb., nagyon hamar lesántulhatsz egy életre, ismerek egy bottal járó motorost.
Az érzés ismerős... az a legrosszabb az egészben. Majd elmúlik. Addig meg legalább további önfejlesztésre sarkall.
Javításban nem nagyon vagyok járatos... Mivel idomos motorom van, én inkább műanyagot javítok , ahhoz meg nem kell korrózióvédelem, csak esztétikailag kell rendbe tenni, amihez jelenleg sima fekete zománcfestéket használok. Tudom, polírozás stb.-vel szebb lenne, de ezt tudom otthon olcsón/gyorsan megoldani. Ha nagy a baj (pl. görbült kormánycsutka), akkor meg új alkatrész, nincs mese.
Fémeknél én a Weicon spray-ket fedeztem fel magamnak, ezekből van többfajta is (csillogós króm-ezüst, acél, réz stb.), ezek korróziógátlásra is jók, valódi fémszemcséket tartalmaznak, kültéri használatra is alkalmasak, és vannak hőállóak is. Meg persze vannak fémpaszták is, amiket pl. megkötés után lehet festeni, csiszolni, polírozni, és nagyon profi eredményt lehet elérni velük, de olyannal még nem próbálkoztam.
Uh, ezt én is megcsináltam, csak autóval, és nagyon nem vagyok büszke rá: több napos fárasztó vezetés után elaludtam, és amikor felébredtem, kb. 70-nel száguldott felém a pirosnál álló kocsisor vége. Időben megállni esélytelen, már csak próbáltam legalább a többiekben nem kárt tenni, úgyhogy kormány félre, útról le... (Suzuki Swift-ben nem volt persze ABS.)
Baromi nagy szerencsém volt, mert városhatárban történt az eset, az út mellett egy kellően széles füves sáv volt, amin becsúsztam a piros lámpáig a többi autó mellett. Senkinek semmi baja nem lett, az autón se lett karcolás se... Azért lehúzott fejjel visszatolatás helyett szerettem volna elsüllyedni...
Előfordul mindenkivel. Eztan kicsit körülekintőbben motorozol. Én is átéltem ugyanezt. Friss jogsival. Nekem csak az irányjelző bánta. Jo dolog az a bukócső xd Es amikor már úgy érzed h jól tudsz motorozni akkor figyelj a legjobban .
Aki nem tud helyesen fékezni az ugyan úgy nem tud helyesen fékezni egy 125-ös 4t csettegőn mint ahogy egy "vérbő" ER-5-ön sem.
Amíg nincs meg a kellő tudás, addig az ilyet maximum ABS-szel lehet kivédeni
Azt még beszéljük meg, hogy 5-6-7, 5-6, vagy 6-7.
Pénteken szoktunk összegyűlni, este főzés. Szombaton egy túra, majd főzés, vasárnap hazaszivárgás.
Felmerült bennem, hogy október 6. alkalmából nem megyünk-e el Aradra közösen? Esetleg vinnénk egy koszorút, mint TKB. Csak egy túraötlet összekötve egy kis történelemmel.
Majd elmúlik a rossz érzésed, viszont a tanulságot le kell vonni belőle.
Egyébként egy hasonló szitu velem is megtörtént Kecskeméten, mikor még er5-ösöm volt. Én is élveztem a gyorsulást, aztán hoppá, odaértem a kocsisorhoz hirtelen. Vészfékezés, a motor csúszott, de megfogtam és az előttem álló autó mellé kormányoztam.
Néztek a tükörbe az autósok, ki ez a barom, de leckének jó volt.
De hát tudjuk, hogy az ernő belépő szintű, tanuló motor, ami nem is megy, nem is gyorsul és a végsebessége is kevés.
Velem is megtörtént az ami a legenda szerint minden motorossal megesik előbb vagy utóbb.
Már azt hittem hogy tudok motorozni, de kiderült hogy még van mit tanulnom. Történt ugyanis hogy 2 napja reggel munkába menet akkorát fékeztem hogy az első kerék blokkolt én meg elterültem mint egy palacsinta. Nagyon hülye voltam, mert feleslegesen gyorsítottam lakott területen belül, pont akkor amikor előttem felgyűlt a kocsisor. Megijedtem a féklámpa sokaságtól és megtörtént.
Nagyon nagy szerencsém volt, mert nem csúsztam neki senkinek és mögöttem is figyeltek.
Ami velem lett: felül semmi a protektoros kabátnak hála, egy varrónő majd megoldja. Alul csak horzsolások. De a következő dolog amit venni fogok (az alkatrészek után), az egy térdprotektor lesz, vagy valami protektoros nadrág. Mert az talán még fontosabb mint a kabát.
Ami a mocival lett: index, kuplungkar, visszapillantó, deklit újra kell festeni, mert így nem igazán tetszik. Az első kettő szerintem nem gond, biztos van Debrecenben valamelyik boltban, de a festéshez tanácsot kérnék tőletek. Meg tudják ezt úgy csinálni hogy olyan legyen mint a gyári? Egy kis glett is kell majd alá, mert elég mély karcok is vannak rajta.
Fura dolog ez mert nem is a fájdalom vagy a pénz bánt a legjobban, hanem a szégyenérzet hogy hogy lehetek ilyen hülye...
Köszi a tegnapi beszélgetést- sokat segített!
No akkor eddig innen Kalocsáról előre láthatólag én meg Era megyünk, de lehet csak autóval idő- és hely hiányában(lusta vok pakolni) de megyünk, igaz valszeg csak szombat este felé lesz érkezésünk!
Ez van, így adja ki a meló. De ott leszünk!
Érdeklődnék , hogy valakit érdekelne csere .
gépem : suzki ltz 400-asom alkalmi áron / vételben
itt bőben le van írva róla minden infó képek is vannak
ha valakit komolyan érdekelne a csere akkor telefonon vagy emailen elérhető vagyok
köszönöm
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_lt-z_400_csere-6148248
Majd meglátjuk, ha esik, akkor elég lesz elmotorozni hozzátok.
Nekem is munkanap a péntek, de ha esetleg szombaton túrázunk egyet, nem árt gyülekezni péntek délutántól. Szombaton délelőtt meg kell érkeznie mindenkinek, aki szeretne Aradra eljönni.
Persze csak akkor, ha megszavazzuk.
Hol vagytok bandatagok!?
Legrosszabb esetben csak egy 1-2 órával hamarabb haza húzok. Akkor csak 16 órától lesz vendégfogadás
Az Aradi túrát támogatom! csak legyen jó időnk. Esőben nem nagyon szeretek túrázni. Főleg nem ősszel. Én tegnap motoroztam 130km szakadó esőben. Ha nem lett volna muszáj akkor kihagytam volna, de nem nyafogni akarok... Egyszóval én semmi jónak nem leszek az elrontója. Mindent meg tudunk oldani. A címről meg majd dobok egy google térkép linket... coming soon
Én most hogy 3 éve ülök a kis Ninjámon, érzem, hogy ráéreztem a dolgokra, amiben sokat segített egy igen technikás túra egy 1200+ ccm-es BMW-s társasággal, a 250R fórumban írtam egy hosszú bejegyzést erről.
Az ABS is megosztja a motorosokat, tényleg sokat segít vészhelyzetben, de azzal meg sose tanulsz meg fékezni az ellenoldal szerint...
Az érzés ismerős... az a legrosszabb az egészben. Majd elmúlik. Addig meg legalább további önfejlesztésre sarkall.
Javításban nem nagyon vagyok járatos... Mivel idomos motorom van, én inkább műanyagot javítok , ahhoz meg nem kell korrózióvédelem, csak esztétikailag kell rendbe tenni, amihez jelenleg sima fekete zománcfestéket használok. Tudom, polírozás stb.-vel szebb lenne, de ezt tudom otthon olcsón/gyorsan megoldani. Ha nagy a baj (pl. görbült kormánycsutka), akkor meg új alkatrész, nincs mese.
Fémeknél én a Weicon spray-ket fedeztem fel magamnak, ezekből van többfajta is (csillogós króm-ezüst, acél, réz stb.), ezek korróziógátlásra is jók, valódi fémszemcséket tartalmaznak, kültéri használatra is alkalmasak, és vannak hőállóak is. Meg persze vannak fémpaszták is, amiket pl. megkötés után lehet festeni, csiszolni, polírozni, és nagyon profi eredményt lehet elérni velük, de olyannal még nem próbálkoztam.
Baromi nagy szerencsém volt, mert városhatárban történt az eset, az út mellett egy kellően széles füves sáv volt, amin becsúsztam a piros lámpáig a többi autó mellett. Senkinek semmi baja nem lett, az autón se lett karcolás se... Azért lehúzott fejjel visszatolatás helyett szerettem volna elsüllyedni...
Amíg nincs meg a kellő tudás, addig az ilyet maximum ABS-szel lehet kivédeni
Pénteken szoktunk összegyűlni, este főzés. Szombaton egy túra, majd főzés, vasárnap hazaszivárgás.
Felmerült bennem, hogy október 6. alkalmából nem megyünk-e el Aradra közösen? Esetleg vinnénk egy koszorút, mint TKB. Csak egy túraötlet összekötve egy kis történelemmel.
Egyébként egy hasonló szitu velem is megtörtént Kecskeméten, mikor még er5-ösöm volt. Én is élveztem a gyorsulást, aztán hoppá, odaértem a kocsisorhoz hirtelen. Vészfékezés, a motor csúszott, de megfogtam és az előttem álló autó mellé kormányoztam.
Néztek a tükörbe az autósok, ki ez a barom, de leckének jó volt.
De hát tudjuk, hogy az ernő belépő szintű, tanuló motor, ami nem is megy, nem is gyorsul és a végsebessége is kevés.
Velem is megtörtént az ami a legenda szerint minden motorossal megesik előbb vagy utóbb.
Már azt hittem hogy tudok motorozni, de kiderült hogy még van mit tanulnom. Történt ugyanis hogy 2 napja reggel munkába menet akkorát fékeztem hogy az első kerék blokkolt én meg elterültem mint egy palacsinta. Nagyon hülye voltam, mert feleslegesen gyorsítottam lakott területen belül, pont akkor amikor előttem felgyűlt a kocsisor. Megijedtem a féklámpa sokaságtól és megtörtént.
Nagyon nagy szerencsém volt, mert nem csúsztam neki senkinek és mögöttem is figyeltek.
Ami velem lett: felül semmi a protektoros kabátnak hála, egy varrónő majd megoldja. Alul csak horzsolások. De a következő dolog amit venni fogok (az alkatrészek után), az egy térdprotektor lesz, vagy valami protektoros nadrág. Mert az talán még fontosabb mint a kabát.
Ami a mocival lett: index, kuplungkar, visszapillantó, deklit újra kell festeni, mert így nem igazán tetszik. Az első kettő szerintem nem gond, biztos van Debrecenben valamelyik boltban, de a festéshez tanácsot kérnék tőletek. Meg tudják ezt úgy csinálni hogy olyan legyen mint a gyári? Egy kis glett is kell majd alá, mert elég mély karcok is vannak rajta.
Fura dolog ez mert nem is a fájdalom vagy a pénz bánt a legjobban, hanem a szégyenérzet hogy hogy lehetek ilyen hülye...