Na ezt én is így látom.Én itthonit vettem 30000km -el és semmi bajom nem volt 42000-el adtam el és még gyári volt minden,(a gumi nem)A kinti mocikat behozzák és vastagon visszatekerik.Olasz motor nem kéne pont azért amiért írtad.Ott nincs szezon vége egész évben hajtják aztán eladják szarért hugyért.A nepper meg megveszi visszatekeri aztán eladja a jóhiszemű vevőnek. Aztán meg jönnek a problémák hogy nem húz meg folyik itt ott.Miről beszélünk?Nekem 42000 után nem folyt semmi,nem állt meg, csak motoroztam vele meg olajat cseréltem azt annyi.
Digóknál nincs téli szezon.(Csak mondom)És csúnyán szeretik a gépeiket.Amit onnan hoznak azt itthon megfésülik.Vegyél ott saját magad ha bírod a nyelvi és egyéb akadályokat!(Akad pár)
Személyes elvem,hogy pár dologba:borotva,fogkefe,motor,autó,NŐ keress olyat amit te csomagolsz ki!
A felsorolásból csak a pénzzel és a bontatlan nővel lehet gond.
Mindkettőért dolgozni kell.A pénzért könnyebb.
Smile nincs.
Az ég óvjon,hogy sértselek.Miért szarozod azt ami ma is ahogy kell indult pöccre?Ezt a típust kizárólag a te barátod sározhatja.
Nem eladó.Főleg rossz embernek.Rosinanténak van olyan ára,hogy nem kell az néköd.
Mintha írtam volna,hogy itt mások a szempontok.
Ha meglesz a cirkáló akkor is marad Rosinante.
Csak már kurvának tartom mert meg akart csalni.
Nálam ez nem súlyos ítélet.Magam is pénzért (csak fizessék amit mondok)
Értem a viccet, de maga az alaphelyzet mégsem az. Nem vagyok műszaki zseni, nem volt korábban motorszerelő, hozzáértő ismerősöm, aki mondta volna, hogy ne vegyem meg azt a motort... Ma már nem tenném meg, de akkor jó üzletnek tűnt. Na.
Az alaphelyzet nálam a következő: Tavaly júliusban került hozzám a motor, akkor szereztem a jogosítványt motorra. Úgy gondoltam, ha már vizsgázni szeretnék, jó lenne saját járgánnyal. Jó áron sikerült hozzájutnom, hozzá kell tennem Olaszországból való a gép, egy ismerőstől vettem. Leszámítva egy-két karcot és kisebb horzsolást a kis oldal- és hátsóidomon, nem volt vele semmi gond. A téli szezonban nyilván állt a gép, fűtött garázsban, tavasszal örömmel vettem elő, akkufeltöltés után egyből indult. Ha jól emlékszem április elején kezdődtek a kisebb gondok: volt ugye karburátor-membrán csere, akkor bal oldalon a gyújtáskábel volt elrepedve, nem járt a henger. Menet közben néha meg-meg ugrik, ha kedve úgy tartja. Mostanában akkor ez a kis üzemanyag-probléma. Szóval azt hittem ebben a szezonban simán csak a motorozásra koncentrálok, de már a szerelő is hülyének néz, őnála sosem produkál olyan jelenséget, amit magyarázok neki. Jó lenne, ha egyszer egy típustárssal tudnék konzultálni, de a legutóbbi falunapi találkozóról is lemaradtam, szintén műszaki problémák miatt :S Úgyhogy... eddig nem sok örömöm volt a gondtalan motorozásból.
Tényleg. Valakit nem érdekel jó áron a gép? :D
Jaja engem is megszívatott
Már már olyan állapotba voltam az ERnővel kapcsoaltban mint Parabellum
Igen tűszelep lehet a ludas, a megoldás nálam annyi volt, hogy egy hosszabb cerúzával óvatosan megböködtem. Azótam mentem majd ezer kilómétert, és nem volt baja.
Azt mondjuk tudni kell, hogy én tavaszal cseréltettem benne tűszelepet, akkor nem volt folyás, csak kicst nehezebben pörgöt meg többet kajált. Ekkor nekem utángyártott került bele, lehet azzal van/volt valami gond, bár nem hiszem, mert akkor egyfolytában csinálná
Most úgy vagyok vele, hogy ebbe a szezonba még így használom, ha előjönne újra a hiba akkor rendelek bele egy gyári kittet ha nem akkor marad ez. No meg a következő olajcserekor teszek bele egy benzínszűrőt is, mert szerintem az is lehet gond, ha koszos.
Elképzelhető. Norberto is ezzel szív mostanában, Neked is azt javaslom, ha tűszelep gond lesz, hogy kizárólag gyári tűszeleppel próbálkozz, ha nem akarsz úgy járni mint ő...
sziasztok srácok, itt vagyunk, csak voltunk egy kicsit nyaralni, lélekben még szabin vagyunk, de testben sajnos már ismét itthon futunk a mókuskerékben
Nyolc év44500km.Csak hosszú útra indítom el.Ha kel tapasztal kérdezz
Fisi testvérem messze jobban ért hozzáJa:Rosinanténak 45000km
És van benne még dögivel.Ez nagyjából görbe és csúnyán meredek úton sikerült.A Furka még motorral nem volt sajna.Opellel már párszor..
Személyes elvem,hogy pár dologba:borotva,fogkefe,motor,autó,NŐ keress olyat amit te csomagolsz ki!
A felsorolásból csak a pénzzel és a bontatlan nővel lehet gond.
Mindkettőért dolgozni kell.A pénzért könnyebb.
Smile nincs.
Nem eladó.Főleg rossz embernek.Rosinanténak van olyan ára,hogy nem kell az néköd.
Mintha írtam volna,hogy itt mások a szempontok.
Ha meglesz a cirkáló akkor is marad Rosinante.
Csak már kurvának tartom mert meg akart csalni.
Nálam ez nem súlyos ítélet.Magam is pénzért (csak fizessék amit mondok)
Tényleg. Valakit nem érdekel jó áron a gép? :D
Már már olyan állapotba voltam az ERnővel kapcsoaltban mint Parabellum
Igen tűszelep lehet a ludas, a megoldás nálam annyi volt, hogy egy hosszabb cerúzával óvatosan megböködtem. Azótam mentem majd ezer kilómétert, és nem volt baja.
Azt mondjuk tudni kell, hogy én tavaszal cseréltettem benne tűszelepet, akkor nem volt folyás, csak kicst nehezebben pörgöt meg többet kajált. Ekkor nekem utángyártott került bele, lehet azzal van/volt valami gond, bár nem hiszem, mert akkor egyfolytában csinálná
Most úgy vagyok vele, hogy ebbe a szezonba még így használom, ha előjönne újra a hiba akkor rendelek bele egy gyári kittet ha nem akkor marad ez. No meg a következő olajcserekor teszek bele egy benzínszűrőt is, mert szerintem az is lehet gond, ha koszos.
A bal oldali karburátorból csepeg a benzin, a képen bejelöltem hogy hol. Nehezen indul a motor, alapjáraton le is fullad. Tűszelep gondja lehet?
ma konténert hordtam tele sittel egész nap.
fáradt is vagyok, mint a dög.
Fisi testvérem messze jobban ért hozzáJa:Rosinanténak 45000km
És van benne még dögivel.Ez nagyjából görbe és csúnyán meredek úton sikerült.A Furka még motorral nem volt sajna.Opellel már párszor..