Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

fisi, túlélted az éjszakás műszakot?
szegénykém
*darabjait..
Esetleg nem kérdezted meg, hogy csak külön membrán mennyi lenne? Tuti lehet kapni a arabjait is. Gondolom, az meg nem 20 ropi...
Egyébként a membrán a hibás alkatrész. Benzincsap témában azért félek a bontott megoldástól, mert az többször kiszáradt, x ideig állt. Ha újra használatba van véve, szerintem nem tartós.
Sziasztok!

Az új csap 20e Ft lenne, így továbbra is készletben gondolkodom. Szerintem méretileg nem változtak a membránok, viszont a két membrán közötti műanyag lapon ”illesztő púpok” vannak. Ezek helyein, a membránon értelemszerűen lyukak. Ezek a lyukak nincsenek az e-bay –es képen. De szerintem megoldható lenne, ha a púpokat lereszelném. Vagy a membránra ütni apró lyukat? De ezt nem merném bevállalni. Vagy eleve púp nélküli közdarabbal összerakni.
A lényeg, hogy rendeltem készletet. Meglátjuk, mi lesz.
Köszönöm, hogy foglalkoztok a témával!

Üdv: Ádám
Igazad van, nem olvastam végig a leírást. Sry

Meg kéne állapítani, hogy melyik a hibás alkatrész, mert ha pl. a membrán van átlyukadva az sztem ugyanakkora.
Én bontottam egy '98 ER-5-öt, de sztem azon u.olyan csap volt, mint az enyémen.

Valaki tudna feltenni jó közeli képet 2000 előtti csapról?
Kíváncsiságból rányomtam a linkre, de ott kifejezetten azt írja, hogy nem jó Ádám motorjához. Ádámnak ugye 2006-os a motorja, itt meg azt írja a típus listán:

"743621 Fuel Tap Repair Kit - Kawasaki ER-5 (ER500A1-A4) 96-00"
Tehát a 2000-ig gyártottakig jó (utána ezek szerint más lett a benzincsap...?).

Valamint a lap alján kiemelve:
"This kit does NOT fit the ER-5 "C" models from 2001 onwards."
Azaz ez a készlet NEM használható a 2000 után gyártott ER-5 "C" típusokhoz.

Hali!
Én GS500-on használok-elöl-hátul Pirelli Sport Demont.
Elég puha gumi, nagyon jól tapad, közelebb van a sport gumikhoz, mint a túrákhoz, imádja a döntögetést és esőben sem volt vele gondom, de viszonylag gyorsan kopik, ha sokat autópályázol kocka lesz.
Az elsőm nekem is hyper jól tapad és húsos, de a hátsó az előző tulaj által már kockára lett koptatva, aminek a hatása, hogy amikor az élén döntöd át, hajlamos a megcsúszásra, utána viszont megint megtapad istenesen.
Támogatom a döntésed, nem fogsz csalódni!
Utána meg mehet majd elöl-hátul a BT45.
(bár, ha megszokod, hogy jobban tapadsz és többet enged a gumi, mint egy sima túra lehet megint Sport demont veszel )
Igen, én is úgy érzem, hogy jó nyomon járunk a benzincsappal kapcsolatban. Még egy szerelő ismerőst is ráállítottam a témára. Valami csak összejön végül.
Köszönöm az utánajárásodat!
Üdv: Ádám
Most sajnos nincs időnk nászútra. Az előkészületekben minden szabadságunk elment.
Az már biztos, hogy erre a szettre van szükséged:

http://www.ebay.co.uk/itm/7436...

Ezt írja ZZR-600-hoz, és Zephyr-hez, tehát nagy valószínűséggel a Bázismotoros szettek közül a Zephyr/Bandit félére van szükséged, annyi különbséggel (rengeteg képet megnézegetve), hogy sztem az ovális alakú gumira nem lesz szükség.
Jaítottunk egyszer GPZ 500 csapot.Nem jó az ER-5-höz,mert az a tank aljára van tömítetten csavarozva,azt hiszem 3 vagy 4db 5-ös csavarral.
JA látom, közben megnézted már- miben más?
Tibikém- te nem nászúton vagy?

A fisi csak nagy GPZ 500 fan, de amúgy ennyire sajna nem néztem meg a gépest- de tuti annak is jó a csapja az Er- hez, esetleg a felfogatással lehet probléma..
HA tényleg 4 ezer km volt benne- akkor nem sokat használták- ebből adódóan valszeg a gumi részeknek nyekk, már az ilyeneknek...
Én akkor már egyszerűbbnek találnám átalakíttatni az ülést. Volt csajomnak (természetesen Er-5- e volt ) kiszedtek, mélyítettek az ülésen. Azért 3 centit legalább lejjebb ment.
Hali. Na felébredtem- átkozott éjszakás műszak. Én is mindenképp előbb a javító szettel próbálkoznék. Szerintem tuti megoldja a dologt. Ha nem akkor jöhet más gép csapja- Zimi annak idején nem is tudom melyik típusét rakta fel. De ha kő puruttya akarok lenni, akkor azt mondom, rakj fel egy sima Mz csapot, csak ne feelejtsd el mindig elzárni ha leállsz. De mondjuk ezt én sem alkalmaznám, csak legvégső esetben. De olyan meg nem lehet.
Nézegettem képeket, sajnos a GPZ-nak más a csapja. Sry
De legalább a vonal már megvan. Nem hiszem, hogy csak ER5-öt szereltek ilyen csappal.
Erre sajnos nem merem azt mondani, hogy igen, mert soha nem volt még alkalmam összenézni a két csapot.
Azt javaslom, hogy hívd fel őket, sztem tudnak válaszolni.
De Fisi is nagy GéPeZet szakértő, hátha tud válaszolni.
Esetleg GPZ topikban dobd fel, hogy küldjenek neked képet a csapról.
Szia!

Nagyon köszönöm a címet! És akkor ugye az említett EN500, és GPZ500 csapja teljesen megegyezik az ER-5-tel?

Köszi: Ádám
Sziasztok!
Köszönöm a guminyomás infókat, akkor lejjebb engedem a hátsót.
A DOT számokat mégegyszer megnéztem és az első 2010-es, úgyhogy fennt hagyom és csak egy hátsó pirellit veszek.
A MOM parkot néztem ki (Delta, motorgumi.eu), van róla valakinek tapasztalata?
Sztem. neked a másodikra lesz szükséged (azt írja EN500, meg GPZ500-hoz is).

http://www.bazismotor.eu/index...

Egyébként a szervízkönyv is csak annyit ír a dologról, hogy ha a csap folyik, vagy átenged, akkor cserélni kell a tömítést, vagy az O gyűrűt.
Ha jó a készlet a mocihoz valószínűleg ezzel megoldódik a probléma. Sok sikert! Várjuk a tapasztalatokat, és a megoldást!
Egyébként lehetne mással helyettesíteni a benzincsapot? Ezt azért kérdezem, mert szinte nem találtam semmit a típus benzincsapjával kapcsolatban. Én pl:yamaha jog benzincsapot néztem. Szerintetek működne?
Bontottat szabad venni gyári benzincsapból? Úgy értem, ha valaki polcra teszi x időre, kiszárad, újra használva lesz… lehet, hogy egyből elpösszenik a membrán. Vélemény?

Köszi a válaszokat: Ádám
Kedves mhmax!
Hidd el, hogy nekem a legfurább, és leglehangolóbb, hogy ilyen problémám van. Főleg, hogy új nekem a motor és nagy izgatottsággal szálltam fel rá valahányszor. Erre tessék. Nem tudom használni. Pedig sok keresgélés után akadtam erre a motorra. Persze lehet ez egyedi eset, vagy lehet, hogy a motor nemhasználása miatt jött elő a hiba. Meg aztán ilyen az én formám is…
Egyébként szétszedtem a csapot, és egy kis koszon kívül nem találtam semmi rendelleneset. De lehet, hogy mégis a membrán rossz, mert elvileg csak így juthat a pici furathoz benzin, ráadásul a vákuumcső lehúzásakor is folyott ki egy kis benzin.
A lényeg, hogy megoldódjon a probléma. Kérlek, írd meg, honnan tudnék javítókészletet szerezni!
Köszönöm: Ádám
Nem írtad, mi az a jónak tűnik (első). Ha a hátsó szögletesre kopott (gondolom emiatt nehéz dönteni) az első biztos nem?
A 7év engem nem zavarna, ha újrakezdő vagy, úgyis kell vagy 5-6000km mire visszarázódsz a motorozásba, addig egyébként is óvatosan mennél. (Nem a motorkezelésről beszélek, hanem elsősorban a forgalomról.)
Ez egy Sport Demon-nak majdnem a futásteljesítménye, tehát ha rendszeresen használod a gépet mire belerázódsz újra a motorozásba jöhet az új gumma, és lehet karcolni a lábtartót.
Én jókat hallottam erről a gumiról, szóval helyedben Én csak hátsót cserélnék.
Én BT45-öt használok, nagyon tetszik, gyárihoz képest álom, de sajnos nincs több viszonyítási alapom.