Lehet venni hozzá felújító szettet. Sztem neked az kell csak.
Látta már szerelő?
Rettentő furának tartom, hogy a legutolsó évjáratú ER5-nek már baj van a csapjával.
Tegnap megnéztem azt a pici lyukat amit írtál, de még nem tudtam kicsilabizálni, hogy mi célt szolgál. Először mindenképp erre kéne fényt deríteni, vagy ha tudod már, akkor oszd meg velünk is.
Korábban már vesézgettük a témát, nagy kár, hogy a sportmotor keresője ilyen tökül működik.
Bár nem láttunk még ilyen példányt élőben, de sztem. simán megoldható a süllyesztés. Én így oldanám meg:
Először is bontóban keressetek 2-3cm-rel rövidebb hátsó telókat. A gyáriakat is át lehetne alakítani, de érdemesebb meghagyni.
Amennyivel rövidebbet sikerült találni, annyival feljebb lehet ereszteni elől a villaszárakat.
A maradék szükséges 2-3cm-t az ülés átalakításával lehetne elérni, mely egyébként is javasolt hosszabb túrákhoz.
A vásárláshoz megkérjük Fisit, hogy küldje el az ER5 leírást.
Gumi nyomás elől 2.25-hátul 2.5, teljes terhelésnél kell a 2.8. Gumi témához. Jó választás a Heidenau K63-K64, DE ahogy mondtad sajnos az utóbbi időben nagyon felment az ára. Nagyon jó választás lehet a Bridgestone Bt 45 most nekem is ez van hátul. Nagyon jól tapad! Ajánlom:)
Gumi nyomás elől 2.25-hátul 2.5, teljes terhelésnél kell a 2.8. Gumi témához. Jó választás a Heidenau K63-K64, DE ahogy mondtad sajnos az utóbbi időben nagyon felment az ára. Nagyon jó választás lehet a Bridgestone Bt 45 most nekem is ez van hátul. Nagyon jól tapad! Ajánlom:)
Sziasztok! Kedvesemnél van folyamatban az A—s jogsi, és ezt a típust nézte ki magának. Viszont a ráülés alapján nem teljesen ér le a lába, ami nem túl sterencsés. Van lehetőség a 2002-2003-as szériát lejjebb tenni 5 centivel?
És vásárláskor mire figyeljünk? Esetleg nem tudtok alkalmas eladó példányt? A költségkeret miatt "bejáratós" példány nem jöhet szóba.
Előre is kösz:
L
Első/hátsó = 2.25/2.5 ha jól emlékszem, normál használat mellett, hivatalosan.
Gumi kérdésben nem vagyok nagyon tapasztalt, de szerintem munkából mindegyikkel haza lehet jönni esőben, az ember akkor nem dönti lapra. :) Egyébként én pont a BT45-ről hallottam sok embertől, hogy kiemelkedő a vizes teljesítménye, nagyon jól tapad. Cserébe persze gyorsabban kopik.
Sziasztok!
ER5 tulaj lettem, újrakezdő motoros vagyok (P20 - kb 20 évvel ezelött), én is gumikérdéssel fordulok hozzátok. (az olaj már Fuchs benne :)
Pirelli Sport Demon van rajta. Az első jónak tűnik, de a dot száma alapján 2005-ös. A hátsó viszont középen elkopott, nehéz dönteni, csúszik, egyesben szitál.
Kérdés mire cseréljem?
-Heidenau K63/K64: eléggé felment az ára, a topic alapján eléggé vegyes a kép. Azzal mindenki egyetért, hogy vizen nem OK, én pedig munkábajárásra is használom a motort, ha leesik az eső akkor is haza kell jönnöm vele. Tényleg ennyire vészes vizen?
-BT45: ára közelíti a Heidenaut, a vizes teljesítménye a topic alapján szintén vegyes
-Pirelli: ha csak a hátsót cserélem ugyanilyen Pirellire az elég lenne? (7éves első? )
Melyiket ajánljátok? A biztonság az első, de nyilván azért vettem motort, hogy élvezzem a motorozást. Nem a fillérbaszás a lényeg, de ok nélkül sem szórnám a pénzt. Használt gumit nem szeretnék.
Mivel nem voltatok a kawa lime partin elmondom hogy nem vesztettetek semmit.Bőr ruhában lehetett felmenni a pályára(másba nem)meg volt csülkös babgulyás limonádéval ingyé,aszt annyi.Hát még nem voltam a Hungaroringen de az is lökött aki ezért pénzt ad.(mármint a f1-ért.Lófaszt se látni max messziről.A tv jobb
Aki azt mondja nem fog az Er hátsó féke, az nem mond igazat. Ettől a fékpedál tengely zsírzástól olyan jól adagolható lett, és oly lazán lehet nyikkangatni a hátsó kereket vele mint állat. Ha nem saját bőrömön tapasztalom el sem hiszem, mit ért ez a fékhatás szempontjából!
Egyből egy probléma a motoromon. Ez jól kezdődik…
A benzincsapon, a motor jobb oldalától nézve látni egy apró furatot. Alapjáraton járt, mikor észrevettem, hogy az említett helyen ütemesen köpködi a benzint kifelé.
Mi lehet a hiba? Kérlek titeket, segítsetek nekem infóval!
Előre is köszönöm!
Nálam pont fordítva van, a kismotor legyen egyszerű és célszerű, stílusában inkább rusztikus. Az 50-es motoromnál is az volt a szempont, hogy olyan legyen, amit ne sajnáljak nyúzni, ne legyen gond, ha eldől a fűben, vagy egy padkán kell átugratni; ha valamit meg javítani/cserélni kell, akkor otthon is meg tudjam oldani fillérekből.
Amellett, hogy szerintem is gyönyörű a képen lévő gép, én nem merném utcára vinni, folyton félnék, hogy megkarcolódik valami egyedi alkatrész... Ezzel meg pont az egésznek az értelme veszik el.
Köszi szépen mindenkinek,aki segített vásárlás témában, Fisitől megkaptam az útravaló doksit. :)
A kispesti szerelő számát a kérdező mellett én is megköszönöm :), nékem is szükségem lesz rá. Azért még megkérdezhetem-e, hogy (mivel Kispest nekem egy icipicit messze van) esetleg Újpesthez közeli szerelőt véletlenül nem tud-e valaki.
Javallom azoknak akik esetleg unatkoznak a kipufogó oldali lábtartó leszerelését, persze megfelelő célszerszámmal. JA az ok: a hátsó fék pedáljának tengelye nagyon megköszöni. Időben nem sok, mégis jót tesztek vele!
Én is csak lestem hová tünt 7 év 1 hó alatt a zsír belőle, meg 46500 km alatt..
Látta már szerelő?
Rettentő furának tartom, hogy a legutolsó évjáratú ER5-nek már baj van a csapjával.
Tegnap megnéztem azt a pici lyukat amit írtál, de még nem tudtam kicsilabizálni, hogy mi célt szolgál. Először mindenképp erre kéne fényt deríteni, vagy ha tudod már, akkor oszd meg velünk is.