Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ugyan már Norbi!:) én csak a telekre járok szerény 70-80-nal, hallgatok itt a nálam hozzáértőbb szakemberek szavára, és hát meg lett mondva hogy hát nem szeret az Er jobban ettől menni!:) :)
Na ja, de addigra már a sima verzió is egy akasztani való ráncos bocskor lesz! De ezt ha széthajtogatod legalább lesz meglepi minta, és régi szép emlékek felidézése:)
egyedi festés ok, most szép is, de majd milyen lesz 60-70 éves korában, mikor megereszkedik a bôr, eltorzul a minta szerencsétlenen.
Kösz!
No itt van elvileg manual is hozzá:

http://www.motorbikesandparts....
ÁÁÁÁ nem ez az, rosszadt szedtem le
egyébként a kappa meg a givi tartószerkezet uagyan az csak a feliratban különbözik.

találtam egy fotót így néz ki kitt, anno én a kelomotornál vettem:
hali,

Debrecenbe nem tudom mikor jutok le, nagyrészt inkább Budapesten vagyok itt szívesen megmutatom.

Ha a felfogatásra vagy kíváncsi, aszem megvan a keret robbantott ábrája, majd megkeresm.
Esetleg szívesen megnézném személyesen amennyiben lehetséges. Debrecenben. Ha elérhető vagy itt.
Egy közeli képet tudnál küldeni ?
Hát ez így elég általános... Sok mindentől függ, pl. hol, hova és miért utazok. Nyilván más autópályán, szerpentinen, vagy ha sietek valahova (késésben), vagy ha csak nézelődök stb. De amúgy nagy általánosságban norberto-hoz hasonló törvénytisztelő tempóban hajtok. Le is izzadtam, mikor a múlt héten motoroztam a főnökömmel (illetve ő motorozott a BMW 1200GS-sel, én kapaszkodtam utána a kisninjával), és a hetvenes táblás kanyarba 140-nel mentünk be...
Ha meg defektet kapok akkor csak két lábbal hajtom a motorom utazótempóban. :)
Á értem miért maradok le mindig tőled, mert kanyarban 120-130-al, egyenesekbe meg 150-160 al tolod neki
Hát igen... Norbi Te folyton száguldozol:) én nagy átlag 120- 130 hogy kíméljem a gépet, ha elkap a gépszij akkor 150- 160. E fölé megint kímélesi okokból nem nagyon szoktam menni, max egyszer- kétszer egy évben. :)
Elvittem az ERnőt műszakira, ahol dicséretes ötössel vizsgázott

Sőt azt mondta a vizsgabiztos, hogy kevés olyan motor van aminek terhelés alatti fékingadozása 3% körüli mint az enyémnek volt.

És ami még durvább ezt tudta mind az első tárcsa, mind a hátsó dobfék is
Én szabálytisztelő vagyok, országúton 90-100, autópályán 130-140 körül szoktam gurulni.

Ha meg szép helyeken járok, akkor látnivalótól függően van olyan, hogy csak 40 körül pöfögök
Kappa a konzol, a doboz, sőt még a dobozhoz tartozó kulcs kulcstartója is
Hülye kérdésre hülye válasz Ferikém!

Természetesen 70- 80- nal, mivel tudjuk, hogy az Er-5 jobba nem szeret menni, hiába 180 a vége!
Jó hangja van?
Gondolkozok rajta h télen csináltatok egy sportdobot!
Na emberek! Egy kérdés! Utazó tempóban ki menyivel szokta hajtai a motorját?
Jaj Zimi!
Most pont Neked magyarázzam a különbséget egy széria, és egy egyedi festésű, vagy épített motor közt?:)
Még nem voltam apartmanban, főleg olyanban, ahol erkély van és az a tengerre néz. Már ezért megérte elmenni.
Vespa, 150 ccm, kétütem. Ezek a gépek még mindig nagyon jók.
KLE500, amikor munkaeszköz.
Brac szigetén, Postira városkában láttam két nem mai gyerek BMW-t.
A pontos típusnak nincs most kedvem utána nézni, de nagyon szép állapotban voltak.