Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oldalsztenderről felállítva visszaesik, az normális jelenség, nem hiba, és sztem. nincs köze ahhoz, hogy néha leesik az alapjáratod.
Legalábbis az enyém is csinálja, hogy melegítés közben felállítva visszaesik az alapjárat.
Erről jut eszembe.. nem lehet, hogy nem megy vissza a szivatóbovden?
Nem indul? Mi van?
Mi volt a csappal?
Nem lehet, hogy véletlenül megszívattad?
Mikor mentek Croatiába?
Már nem indul.Kampec.Ez nem csapon múlik sajnos.
Épp ez az, hogy üzemmeleg állapotban csinálja néha. Természetesen a szivatót visszaengedem, ahogy melegszik be a motor.
Ma olyat csinált, hogy oldalsztenderen állt, mikor elindítottam szivatóval. Szépen hagytam járni, de mikor ráültem és felállítottam a sztenderről, egyből lezuhant a fordulatszám, pedig a szivatót még nem toltam vissza.
Nemrég a karburátorokat kitisztították, a gyertyákat áprilisban cseréltem.
mhmax=motordoktor!

Ez még így sokminden lehet.
Ugye nem hagyod rajta a szivatót mikor elindulsz?
Az alapjárat leesésekor nem lehet, hogy az egyik henger kihagy? Ez magyarázatot adna a füstölésre. Lehet, hogy már kehes az egyik gyertya (remélem te nem járatod télen 5-10percet).
Üzemmelegen gondolom teljesen elhagyja ezt a dolgot.
Én egy gyertyakiszereléssel kezdeném.
Történeted olvasása kapcsán lenne egy pár tanácsom:

A villás dologhoz csak annyi, hogy remélhetően szakszerűen rakattad helyre, így azzal nem lesz több gond. Azt mondjuk kicsit furcsálom, hogy nem vetted észre, mert ha az egyik szár görbe, akkor húznia kéne oldalra.?

A télen kéthetente beindítva dolog szerintem a lehető legrosszabb amit tehetsz vele!
A motor legnagyobb ellensége ugyanis a hideg üzem, amivel te feleslegesen kéthetente kínzod.
A gyertya oldaláról: járatod szivatóval, lerakódik rá a koksz, és amikor megvan a hőfok, hogy leégjen róla akkor leállítod.
Egy 0 fokos garázsban nem fogod ténylegesen üzemmelegre járatni a motort, legalábbis az olaj nem lesz üzemmeleg, hogy kipárologjon belőle a pára. stb.
Persze van pro, és kontra de a lényeg hogy sokkal jobban teszed, ha egy melegebb téli napon mész vele legalább 20-30 kilómétert.
Neked is jobb (elvonási tünetek kezelésére), meg neki is.
Novembertől márciusig nyugodtan állhat sztem. max karbit kell leengedni. Ez egyáltalán nem hosszú állás. Túl van a dolog misztifikálva.

A karburátor probléma sztem az lehetett, hogy az előző szerelő nem tudta teljesen kipucolni a karbit, és többletüzemanyaggal helyettesítette a kissé gyenge ü.anyagellátást. Később a szutymó feloldódott, és akkor már sok volt. A rendes kitakarítással-beállítással és a szűrővel valszeg. ez a probléma is megoldódott.

Szóval sok problémamentes kilómétert kívánok!
Na erre kíváncsi vagyok.Szedem széjjelfeleé.
Szedd szét a csapot, és nézd meg mi a hiba. Lehet hogy vmiért megakad időnként (esetleg kosz?).
Ez választ ad a tapasztalt problémáidra, és a benzinszagra is. Sok sikert!
A leírt jelenség teljesen normális. Hideg motornál ugyanis kicsit szegény a keverék, és mivel karburátoros nincs mi utána állítson menet közben (a szivatóval is felesleges babrálni, mert az csak alapjáraton dolgozik). Persze nincs is rá szükség, mert max. 5km után már teljesen stabil, és ugye addig egyébként sem szabad macerálni.
Érdemes rá figyelni, hogy óvatosan legyen bemelegítve... meghálálja.
Gyertya csere okán levettem a tankot és tapasztalom,hogy a benzincsap simán átereszti a benyát.Most ilyenkor mi van?
Hali,

Nekem is pont ez volt a tünet először. Ez után vittem el elsőnek szervízbe és akkor nekem azt mondta a srác hogy az alapjárati rendszer van eltömődve. De most legutóbb meg a karbi volt rosszul beállítva egy másik szerelő szerint. Szóval szerintem karburátor gond lesz. Kosz vagy beállítás.

Feri
Már úgy értem, hogy ha egy- az egyben rá akarod rakni a ZRX- ét.
A ZRX 1100-1200 műszerfala ugyanaz, és megegyezik az Er5-ZR7 műszerfalával. Különbség csak az órák skálázásában van. Tehát ha az óráid jók simán átrakhatod őket az új külsőbe. Ha egy az egyben akarod átrakni őket akkor nem biztos hogy jól fog mérni a fordmérő, vagy lehet a sebmérő sem. Ezt ki kell próbálni majd...
és a zrx1100 as műszerfala rá megy? nincs sehol, senkinek se műszerfala... szóval erről lenne szó: http://www.ebay.de/itm/Kawasak...
esetleg ez: http://www.ebay.de/itm/Tacho-T...
köszi!
Azt hiszem olyan 33 e ft volt..
Üdv!

Sajna én is hasonló cipőben járok, mindig előjön valami újabb dolog, ami eddig nem volt.
Nálam már lett cserélve az egyik karburátor-membrán, mivel átszakadt, akkor az okozta a gázadásra fulladást. Egy darabig jól ment a gép, aztán a bal henger hol járt, hol nem. A végén már egyáltalán nem. Akkor a gyújtáskábel volt szétrepedve, elégve, ez is javítva lett.
Most a legújabb baj: jópár kilométer megtétele után, amikor már kellően bemelegedett a gép, pl. közlekedési lámpánál, kereszteződésben ha megállok, néha leesik az alapjárat, gázadásra pöfög, nem akar rendesen felpörögni. Aztán a következő lámpánál, megállásnál minden ok. Kicsit füstöl is ilyenkor.
Esetleg valakinek ötlete, hogy mitől lehet? Vákuumcső öregedés? Gyújtáshiba? Karburátor gond megint?
Mennyiből jött ki a lánc csere cakk-pakk?
Nekm sem! Igaz az ujjas kesztyű sem!
Mindenki a rezonanciát vádolja a kézzsibbadásért, pedig lehet, hogy egyszerűbb a megoldás:
az én kesztyűm kényelmes, de észrevétlenül szorítja el az ujjaimat, amikor markolom a kormány szarvát. Ettől aztán zsibbadni kezd. Erre akkor jöttem rá, amikor vettem nyárra egy ujj nélküli chopper bőrkesztyűt. Érdekes, abban nem zsibbad a kezem.
Gumibetétes.
Rezonál.Nekem is elzsibbad a kezem.Van gomibetétes kormánymagasító csak qva drága.
Hidegen amúgy sem illik huzatgatni a gépet- én ezt úgy csinálom az első 10 km- en szigorúan 4 ezres fordulat vagy az alatt megyek vele, utána már lehet tolni neki...

namotatutti, ezek nem hibák sajna sok a gerinctelen ember aki elméletileg jót árul gyakorlatilag meg csak egy lelketlen kufár.
Amúgy ezek a karbi gondok nem túl gyakoriak, de néha meg tudják szívatni az embert, erről Norberto tesóm tudna párat mesélni.
Szia,

Hidegen szerintem az összes motor ugyanezt csinálja. Abszolút normál, én nem szoktam sokat egy helyben járatni mert több km lassú utam van minden reggel és az alatt be tud melegedni, de ha főút mellett laksz, akkor be kell melegítened mielőtt jobban odahúznád neki.