A 250R fórumon már egy ideje ez a téma. Szerintem kívülről nagyon szép lett, különösen a spec. festések, pl. a zöld-fekete. A többi tulajdonságát meg csak akkor tudnám véleményezni, ha mennék vele. Valószínű nem fogom a tinininjámat lecserélni egy tinininjára , de azért szívesen kipróbálnám, milyen lett az átdolgozott blokk, meg az új fejlesztésű kipufogórendszer. Örülök, hogy komolyabb modellfrissítést csináltak idén, nem csak apró módosításokat.
Biztos, hogy az indítási problémáid is ebből fakadtak. Erre utal a benzinszag is. Túlfolyt a benzin, és megszívta magát a paripa, azért nem indult.
Pontosan mit csináltál a csappal? Elég volt a pucolás?
Az operáció befejeződött.A membrán megszorulása okozta a benzin folyást.Most már műxik.Hogy az indítási problémának volt-e köze ehhez majd kiderül.Vagy tízszer beindult egymás után de tovább nem gyötröm az akkut mert még lemerül.Motorozni meg nem tudok most vele mert nem nagyon van hátsó kereke.Meg lánckerekei se.Ha már elkezdtem akkor végig csinálok mindent.Lehet repül a kipuff is mert már engem is rohadtul zavar a ciripelése.Hegyről lefelé motorfék üzemben über szar hallgatni.
Az én volt er5-ösömnek is szar volt a csapja.
Mivel felújító készletet akkor nem kaptam, vettem a Vaterán egy vákuumos benzincsapot, konkrétan TZR Yamaháét. Egy kicsit variálni kellett, hogy fel tudjam tenni a gyári helyére, de jó lett. Azzal adtam el.
On állásban használtam mindig.Próbáltam átállítani de a Res és a Pri állásban is átengedett.Utóbbiban mondjuk normális.Még nem beleztem ki mert macerás meló kiszenvedni a helyéről.Négy cső azért túlzás egy nyamvadt benzincsapnak.
Gyertya cserénél ugyan így jártunk mi is.Ömlött a benzin,nem zárt le a csap.
Szívogattuk a vákum oldalt,akkor sem zárt.Amikor tartalékra állítottuk akkor le zárt.Szét szedtük a csapot,nem volt benne semmi,a membrán jó,könnyen mozgott.
Az után már működött,lezárt,de végül is a hiba oka nem lett meg.
Nem is az a gond, hogy nem jó a gép, hanem hogy elhallgatták a törést. Ez súlyos értékcsökkentő dolog. Ha esetleg te is eladnád és a vevő hozzáértő, vagy meg sem veszi, vagy egyből 50-100 ezerrel kevesebbet mond.
Most ez tudom hogy elég lámán fog hangzani, de ezt nem próbáltam ki (mármint az elengedett kormánnyal megnézni hogy hogy megy) korábban, de egy kicsit tényleg oldalra húz. De én még így is imádom ezt a kis vasat. Jó, jó, tudom hogy ez így nem olyan szuper, meg nem így kéne mennie egy 100%-os vasnak, de én meg tudom szokni. Korábban csak egy 50 es robeszon szaladgáltam és ahhoz képest ez a gép még kicsit sérülten is maga a tökékéletesség.
Köszi a tippeket, így jobban átgondolva tényleg reális amit írsz a téli tárolásról .
Na igen, ezt még nem néztem, hogy teljesen visszamegy-e a bowden. Eléggé szorul is, úgyhogy lehet nem tolja vissza egészen, hiába van a kar maga hátratolva.
Pontosan mit csináltál a csappal? Elég volt a pucolás?
Mivel felújító készletet akkor nem kaptam, vettem a Vaterán egy vákuumos benzincsapot, konkrétan TZR Yamaháét. Egy kicsit variálni kellett, hogy fel tudjam tenni a gyári helyére, de jó lett. Azzal adtam el.
Szívogattuk a vákum oldalt,akkor sem zárt.Amikor tartalékra állítottuk akkor le zárt.Szét szedtük a csapot,nem volt benne semmi,a membrán jó,könnyen mozgott.
Az után már működött,lezárt,de végül is a hiba oka nem lett meg.
Remélem autógáz van sűrűn és tudok tankolni.
Köszi a tippeket, így jobban átgondolva tényleg reális amit írsz a téli tárolásról .