Régen nem írtam már, de minden héten olvasom a fórumot.
Tavaly vettem a motort, ami akkor tökéletesnek tűnt, de
sajnos azóta okozott egy pár rossz pillanatot. Persze sok jót is de hát azt a felét mindenki tudja :) szóval inkább most a rossz dolgokról írok egy pár sort.
Szóval az egész ott kezdődött hogy voltak rajta látható sérülések és az eladó sem titkolta hogy a motor csúszott. Nekem ez az /akkor még csak esztétikainak gondolt/ probléma egyáltalán nem zavart, a lényeg a motorikus üzembiztosság volt nálam, amit a kevés kilóméterrel és láthatóan újszerű külsővel magaban zsebre is raktam.
Sajnos kezdtek előjönni a gondok, az egyik első teleszkóp elkezdett szivárogni. 1 darabig így jártam, törölgettem de aztán csak meguntam és elvittem szervízbe. Ott derült ki hogy a másik szár azért nem nedvel mert már kiadta magából az összeset. Az is kiderült hogy a motorral nekicsúzhattak valaminek és szemből komolyan össze volt törve mert a kormány is görbe egy kicsit, a szár is.
Nekem ezek nem tűntek fel egy kínai robogóról átülve, de a szerelő srácnak egyből feltűnt.
Na mondom sebaj, hiba kijavítva, pénztárca könnyebb, újra jöhet a boldog motorozás.
Aztán jött a tél, tank gondosan csurig feltöltve, kéthetente beindítva és szépen melegre járatva hogy ne legyen gond tavaszal.
Nade egy szép tavaszi napon csak nem akart szépen járni, kínlódott, le le ált, fulladt.
Újra visszavittem a szervízbe hogy valami nem jó lehet. 2 nap múlva mentem vissza érte, a karbi ki lett pucolva a gond megszűnt.
1 hónap múlva megint előjött a baj, munkából hazafele úgy füstölt mint egy gyárkémény, nem bírt menni. Otthon leengedtem a karburátorból a benzit és láttam benne némi rozsda szerű szennyeződést ezért innentől kezdve azon a vonalon kezdtem el gondolkodni hogy valszeg kosz van a rendszerben. A tankban látni némi roszdapöttyöt is, bár nem tűnik túl veszélyesnek. Szóval karbi leengedve, pár km út után megjavult.
1 hete megint. Na mondom nem erről volt szó kérem szépen, nem azért vettem motort hogy mindig kínlódjak vele, valami nem faja.
Most egy másik szerelőhöz vittem, elmeséltem neki a sztorit. Tegnap megyek érte és kiderült hogy nem az volt a baj hogy nem kapott benzint, hanem hogy túl sokat kapott. Azt mondta össze vissza volt állítgatva a karburátor. Kapott két új gyertyát, mert mint mondta azok amik benne voltak nem bele valók. Beiktatott még egy +1 benzinszűrőt hogy a kosz, ha lenne, akkor se kerüljön be a rendszerbe.
Persze a történetben van némi logikátlanság. Kérden én, józan paraszt ésszel, hogy lehet az hogy hónapokig semmi baja egy motornok aztán meg elromlik és kiderül hogy rosszul van beállítva. Fura.
Mind1 a lényeg hogy most megint szuperül megy a gép. Most már bízok abban hogy a gondjaim egy jó darabig megszűnnek.
Olyan kérdésem lenne, hogy valaki találkozott-e ezzel a problémával. Most vettem a motort, és amíg hideg, addig van egy bizonyos fordulat, amin megtorpan a paripa. 2esben 50nél megtorpan, mintha vissza vennék a gázból, kicsit jobban meghúzom, akkor meg kilő, szal nincs az a lassú gyorsulása. Erről tud valaki valamit? melegen nincs ilyen... üdv
Én se tudtam összeegyeztetni.Megállás után néhány perccel még meleg motornál nem indult újra.Tekert az indító mint állat de semmi.
Haverok mondták toljuk.Nem értettem minek mert az indító tekert.SEMMI.Illetve erős benzinszag.Ezután betoltam a parkolóba(vagy 20méter) még egyszer megpróbáltam és akkor az első fordulatra beugrott.Másnap ezt megismételtük.Utána a probléma egyre sűrűbben jelentkezett.Már nem is erőlködtem.Ha pár indítózás után se indult arrébb toltam két-három métert és pöcc-röff.Ezek után ne legyek kiakadva?
Egy kicsit pontosabban kéne leírnod a hibát. Nem tudom összeegyeztetni, hogy tolásra sem indult, aztán arrébb toltam, és indult.
Azóta itthon csinált ilyet? Összefügghet a 2500m-en lévő alapjárat problémával, vagy lejjebb is csinálta?
Köszönöm szépen mindenkinek a jókívánságokat. Nem volt szándékos a "titkolózás", első terveken még motoros kíséret is szerepelt, de a nagy rokonság miatt faragni kellett a létszámból, hogy elférjünk a helyen. Én pedig nem szeretem azt a megoldást, hogy vkit csak a szertartásra hívnak meg, ezért Zarándok javaslatára ezt úgy terveztük megoldani, hogy csinálunk egy külön kis motoros tárcsázós motorozós partyt, amit viszont még nem volt időm megszervezni.
Mit szólnátok, ha egybekötnénk az egynapos túrával?
A héten a második névnapról maradok le, pedig itt a naptár elôttem.
Isten éltesse a TKB hangulat-felelôsét, az abszolút Kawasaki elkötelezett Fisi barátunkat és mindenkit, akinek nick neve mögött egy László rejtôzik.
Több a tapasztalat. Debrecen-Szentendre-Debrecen autópályán a 150-160 km/h sem okozott gondot a plexi tette a dolgát. Nagyon kényelmes.
Más.... 130 felett rezonál a kormány.Rendesen elzsibbadt a tenyerem. Ez normális ? Vagy a gumi centirózása rossz ?
Régen nem írtam már, de minden héten olvasom a fórumot.
Tavaly vettem a motort, ami akkor tökéletesnek tűnt, de
sajnos azóta okozott egy pár rossz pillanatot. Persze sok jót is de hát azt a felét mindenki tudja :) szóval inkább most a rossz dolgokról írok egy pár sort.
Szóval az egész ott kezdődött hogy voltak rajta látható sérülések és az eladó sem titkolta hogy a motor csúszott. Nekem ez az /akkor még csak esztétikainak gondolt/ probléma egyáltalán nem zavart, a lényeg a motorikus üzembiztosság volt nálam, amit a kevés kilóméterrel és láthatóan újszerű külsővel magaban zsebre is raktam.
Sajnos kezdtek előjönni a gondok, az egyik első teleszkóp elkezdett szivárogni. 1 darabig így jártam, törölgettem de aztán csak meguntam és elvittem szervízbe. Ott derült ki hogy a másik szár azért nem nedvel mert már kiadta magából az összeset. Az is kiderült hogy a motorral nekicsúzhattak valaminek és szemből komolyan össze volt törve mert a kormány is görbe egy kicsit, a szár is.
Nekem ezek nem tűntek fel egy kínai robogóról átülve, de a szerelő srácnak egyből feltűnt.
Na mondom sebaj, hiba kijavítva, pénztárca könnyebb, újra jöhet a boldog motorozás.
Aztán jött a tél, tank gondosan csurig feltöltve, kéthetente beindítva és szépen melegre járatva hogy ne legyen gond tavaszal.
Nade egy szép tavaszi napon csak nem akart szépen járni, kínlódott, le le ált, fulladt.
Újra visszavittem a szervízbe hogy valami nem jó lehet. 2 nap múlva mentem vissza érte, a karbi ki lett pucolva a gond megszűnt.
1 hónap múlva megint előjött a baj, munkából hazafele úgy füstölt mint egy gyárkémény, nem bírt menni. Otthon leengedtem a karburátorból a benzit és láttam benne némi rozsda szerű szennyeződést ezért innentől kezdve azon a vonalon kezdtem el gondolkodni hogy valszeg kosz van a rendszerben. A tankban látni némi roszdapöttyöt is, bár nem tűnik túl veszélyesnek. Szóval karbi leengedve, pár km út után megjavult.
1 hete megint. Na mondom nem erről volt szó kérem szépen, nem azért vettem motort hogy mindig kínlódjak vele, valami nem faja.
Most egy másik szerelőhöz vittem, elmeséltem neki a sztorit. Tegnap megyek érte és kiderült hogy nem az volt a baj hogy nem kapott benzint, hanem hogy túl sokat kapott. Azt mondta össze vissza volt állítgatva a karburátor. Kapott két új gyertyát, mert mint mondta azok amik benne voltak nem bele valók. Beiktatott még egy +1 benzinszűrőt hogy a kosz, ha lenne, akkor se kerüljön be a rendszerbe.
Persze a történetben van némi logikátlanság. Kérden én, józan paraszt ésszel, hogy lehet az hogy hónapokig semmi baja egy motornok aztán meg elromlik és kiderül hogy rosszul van beállítva. Fura.
Mind1 a lényeg hogy most megint szuperül megy a gép. Most már bízok abban hogy a gondjaim egy jó darabig megszűnnek.