Olyan motort nem fogsz az életben taláni amivel legalább egyszer nem lesz gond a hosszú túrák során! Megveheted a GTR 1400 (hogy roskadjon össze alattad! ), de ide a rozsdás bökőt, hogy ha nálad lesz 5- 10- 35 évig, tuti ott is el fog öregedni egy vezeték, megtörik egy kábel, elporlad egy gumi tömítés! Hiába japán, ez sem tart örökké!
De vedd meg a GTR-t nekem meg postázhatod az 5- öst seperc szétbontom, jó lesz az enyémhez alkatrésznek!
Amúgy mennyit is öltél a probléma megoldásába? Vettél két új gyertyát ami amúgy is cserés lett volna, meg kipucoltad a benzincsapot? Ez még nem nagy tett volt!
Hát az új lánctól meg a friss olajtól még nem fog a gond megszűnni. Tessék jobban megnézni, nem lesz ott nagy baj! Most ha anno Era is így állt volna az MZ- hez, pedig az aztán rendesen ott maradt mikor jöttünk haza felé a bükkzsérci taliról , akkor mi lett volna? Most meg megy mint a huzat..
Minden hiába.Rosinante maradt hisztis.Lecserélem.Pedig új lánc,új gyertyák,friss olaj,új szűrő.A benzincsapos projekt is csak placebo volt sajnos.Több zsét már nem ölök ebbe,megvan az utód..
Nekem valahogy jobban tetszik ez a kisebb, nemtudom miért... Ízlés kérdése.
Sőt, az a perverz gondolat is megfordult a fejemben, hogy mennyire frankó lenne két ilyen dobbal egy 2-2-es rendszer.
Majd talán egyszer...
Nálam az első hívástól számítva két hét volt az egész, mert épp elfoglalt volt, szóval ez lehet kevesebb is.
A csomagot nem tudom pontosan, de ugyan az vonatkozik rá, mint a többi postai csomagra. Nekem 3 nap alatt jött ki.
De az első egyeztetés után minden ki fog derülni.
Szép a cucc! Peti jól megcsinálta! Látom a homokfúvás erősebb lett mint az én dobomon- ott az E szabvány elég halványra sikerült. No anno igen, ez volt az alap kivitel, de nekem nem tetszett ez az összedugós dolog, plusz kicsinek is találtam a dobot 8imádtam az eredeti naagy hurkatöltőt) plusz ez a keresztbe bilincses felfogatás sem tetszett, az eredeti nekem jobban bejött.
Meg a kipu vég erős törése is soknak tűnt. Na szal kaptam egy faja platnit, a cső végére, meg eredeti méretű dobot, kevés szegeccsel ( az egyik vége zárt, a másik szegecses csak), plusz eredeti felfogatást, kevésbé tört véget...
Így volt ezelőtt két évvel 42 ropi a cucc.
Fisi, videót még nem csináltam idő híján, de ami késik, nem múlik. A karbit hagytam, lévén hogy amúgy is dús volt a keverékem, kis szerencsével most tán pont jó. Nem durrog, szóval biztos hogy nem túl szegény.
Az ok, amiért megvettem, hogy a régi szétesett bellülről, és ki is lyukadt két helyen, ergó vállalhatatlan volt. Nem akartam, hogy tovább rondítsa a szép motoromat.
A mennyibe került kérdésre a válasz, hogy E-betűvel, szűkítővel, gravírozással, garanciával, rozsdamentes anyagból 15 000 híján félszázezer HUF volt, ami minden túlzás nélkül baráti (szerintem).
A minden részlet kb. annyi, hogy megjött a postai csomag (ez fincsi volt, mert el kellett mennem érte a postára, úgyhogy a tankon hoztam haza a csomagot...), lusta voltam leszedni az egész rendszert, szóval levágtam ahogy volt a régit, és egy az egyben feltettem az újat. Nem vagyok gyakorlott flex-forgató, de azért nem vágtam ketté a hátsó villát szóval halandóknak is kivitelezhető a dolog.
A hangját gondolom nem kell ecsetelnem, morgós-pöfögős ahogy kell, szűkítő nélkül meg méginkább, nekem nagyon bejön.
Emellett sokkal szebb is, mint a gyári (hangra, szemre egyaránt).
3 kilóval, ABS-szel együtt meg 5 kilóval. Nem tudom mennyit számít... De mivel ma az a trend, hogy minél könnyebb és erősebb motort csináljunk, így én is azt vártam, hogy inkább könnyebb lesz pár kilóval.
De tök mindegy, ha jól lövik be az árát, ez is slágermotor lehet, mint az elődje.
Mennyibe fájt az új dob? Fotók? Minden részlet érdekel....
Privibe megírhatnád.... e-mail címem az adatlapon ;)
Én is dob cserén gondolkodok csak a kedvemet szedem hozzá össze.
A kipufogós témához csak annyit, hogy kb. 3 hete rendelkezem egy Handó Péter féle kidörrentővel (megjegyzem nagyon állat ), és hozzám postán érkezett a dob, nekem csak fel kellett tennem, és készen is volt.
Szóval ha nem gond egy kis faragás-vágás-csavarozás, akkor így is megoldható a dolog.
Felszerelés előtt persze én is kipróbáltam, hogy milyen hangja van dob nélkül, hát azt hallani kell mindenkinek!
Mondjuk a környéken hallották is...
De vedd meg a GTR-t nekem meg postázhatod az 5- öst seperc szétbontom, jó lesz az enyémhez alkatrésznek!