Hát, mivel a motorba való olajok közt csak fullszint van, így inkább azt ajánlom hogy maradj az eddig bevált olajnál, és azt kezeld a gellel! Kocsit meg mosd át az öblitővel, és utána bele a bekevert olaj. Vagy kezeld elő azt is gellel.
Mármint mi, a 2070 mm? Ha odaállsz a gép elejéhez, elvileg pont ekkora távolságra van a vége. Nem az volt a kérdés, mennyi a vége? Itt meg mindenki sebességekről ír...
Hát ez nem lehet más, minthogy... elátkozott indián temető fölött álltál meg éppen.
Komolyra fordítva a szót, a kisninjában van dőlésérzékelő, ami a motor eldőlését érzékelve leállítja a motort, illetve nem hagyja, hogy beinduljon; na ha annak a szenzora elromlik, az szokott hasonló furcsaságokat csinálni.
Ha az ER-5-ben nincs ilyen, akkor passz...
Szia! Igen, a durrogás ártalmas lehet, de előttem már szerintem mindent leírtak a témáról. Viszont nem hiszem, hogy a széthulló dob okozza; az egy ciripelő hangot okoz.
Amúgy nálunk egy 97-es ER-5 van, még mindig gyári és problémamentes dobbal.
Viszont a lánc szettem döglődik.Ráadásnak Rosinante hisztis volt.Többször nem volt hajlandó beindulni melegen.Indító tekert mit állat de semmi.Betolni se lehetett.A fura javítási mód általában az volt,hogy odébb toltam pár métert és pöccre indult.Na ezt magyarázza meg valaki.(Benzint kapott mert az messziről érezhető volt)
De tette a dolgát és ez a lényeg.2500 méter táján viszont az alapjárat nem az igazi.Még szívatóval se képes felpörögni két óra állás után.Húzni kellett neki álló helyzetben,hogy ne álljon le.Emelkedőkön viszont semmi gyengülést nem éreztem.Pedig volt pár apró.
Ja és a bónusz.Csináltam fotókat. De nem töltöm fel mert még rá kellene shopolnom magunkat
Az olajok közül szerintetek melyiket lehet egy 32 éves Hondába önteni? A 10W40 félszintetikus jó bele?
Ma motorral voltam a munkahelyen, a menetszél kellemes egy szál pólóban. Ilyenkor robogó üzemmód van.
Hát van. Főleg esőfelhő.
http://youtu.be/NA4fqfDoG4c
Majd ha lesz időm, megnézem közelebbről. Előbb bekötöm a 12V-os szivargyújtó aljzatot, megvan minden hozzá.
Komolyra fordítva a szót, a kisninjában van dőlésérzékelő, ami a motor eldőlését érzékelve leállítja a motort, illetve nem hagyja, hogy beinduljon; na ha annak a szenzora elromlik, az szokott hasonló furcsaságokat csinálni.
Ha az ER-5-ben nincs ilyen, akkor passz...
Amúgy nálunk egy 97-es ER-5 van, még mindig gyári és problémamentes dobbal.
Ja és az ER-5 vége hivatalosan 2070 mm!
fillérbaszás
De tette a dolgát és ez a lényeg.2500 méter táján viszont az alapjárat nem az igazi.Még szívatóval se képes felpörögni két óra állás után.Húzni kellett neki álló helyzetben,hogy ne álljon le.Emelkedőkön viszont semmi gyengülést nem éreztem.Pedig volt pár apró.
Ja és a bónusz.Csináltam fotókat. De nem töltöm fel mert még rá kellene shopolnom magunkat