Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát, mivel a motorba való olajok közt csak fullszint van, így inkább azt ajánlom hogy maradj az eddig bevált olajnál, és azt kezeld a gellel! Kocsit meg mosd át az öblitővel, és utána bele a bekevert olaj. Vagy kezeld elő azt is gellel.
Hát a belga időjárásnak mindenképp jó pont, hogy idén még nem izzadtam össze a motoros kabátomat...
Xado gélt veszek én is. Motorba is, kocsiba is.

Az olajok közül szerintetek melyiket lehet egy 32 éves Hondába önteni? A 10W40 félszintetikus jó bele?
Stimmel a motorszámom a forgalmival!
Gyurta Dani!
nálunk meg kánikula.
Ma motorral voltam a munkahelyen, a menetszél kellemes egy szál pólóban. Ilyenkor robogó üzemmód van.


Hát van. Főleg esőfelhő.
Főleg a gyorsulásos rész kommentjei!
Na még ez a teszt- naon ott van!

http://youtu.be/NA4fqfDoG4c
Hiába, van valami abban a belga levegőben..:-)
Mármint mi, a 2070 mm? Ha odaállsz a gép elejéhez, elvileg pont ekkora távolságra van a vége. Nem az volt a kérdés, mennyi a vége? Itt meg mindenki sebességekről ír...
Eladó egy teljesen gyári állapotú kifogástalan ER-5 friss műszakival. Olaj-szűrők cserélve, költségmentes állapotban. Extra: fokozatkijelző. 20/9804794 620.000
Majd én is hozok egy Hrvatska matricát, de nekem a motort is oda kell majd photoshopolni, mert autóval megyünk.
Kell valakinek egy Glockner matrica?Mert én nem ragasztom fel.Ezt se
Ez mit jelent?
ne is emlegesd a Hondámat: valahol szivárog az olaj belőle a hengerek környékén.

Majd ha lesz időm, megnézem közelebbről. Előbb bekötöm a 12V-os szivargyújtó aljzatot, megvan minden hozzá.
Hát ez nem lehet más, minthogy... elátkozott indián temető fölött álltál meg éppen.

Komolyra fordítva a szót, a kisninjában van dőlésérzékelő, ami a motor eldőlését érzékelve leállítja a motort, illetve nem hagyja, hogy beinduljon; na ha annak a szenzora elromlik, az szokott hasonló furcsaságokat csinálni.
Ha az ER-5-ben nincs ilyen, akkor passz...
Szia! Igen, a durrogás ártalmas lehet, de előttem már szerintem mindent leírtak a témáról. Viszont nem hiszem, hogy a széthulló dob okozza; az egy ciripelő hangot okoz.
Amúgy nálunk egy 97-es ER-5 van, még mindig gyári és problémamentes dobbal.

Ja és az ER-5 vége hivatalosan 2070 mm!

fillérbaszás
na de fisi...
fotók nélkül nem hiszünk el semmit
Hehehehe beépített mozgásérzékelő
Nem mert itthon is megcsinálta érkezés után.
Nem lehet hogy a hegyi levegő szopatott?
Viszont a lánc szettem döglődik.Ráadásnak Rosinante hisztis volt.Többször nem volt hajlandó beindulni melegen.Indító tekert mit állat de semmi.Betolni se lehetett.A fura javítási mód általában az volt,hogy odébb toltam pár métert és pöccre indult.Na ezt magyarázza meg valaki.(Benzint kapott mert az messziről érezhető volt)
De tette a dolgát és ez a lényeg.2500 méter táján viszont az alapjárat nem az igazi.Még szívatóval se képes felpörögni két óra állás után.Húzni kellett neki álló helyzetben,hogy ne álljon le.Emelkedőkön viszont semmi gyengülést nem éreztem.Pedig volt pár apró.
Ja és a bónusz.Csináltam fotókat. De nem töltöm fel mert még rá kellene shopolnom magunkat