Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hová- hová, hát Csákberénybe. A lajos67 által hirdetett falunapra:) ott a helyed picúr!:)
Igen, cblaci, bitugábor, és én. Ezt egyszer kell bele rakni, utána a bekevert olaj már jó, de kezdhetsz az olajjal is rögtön. Fémkerámia adalékos cucc. A Fuch is kurta jó olaj!
A XADO gélt használja valaki?
Hová?
Hiába, KAWASAKI.! Ennyi- a név kötelez! :-)
Van hozzá javitó szettem ha kell! Adatlap
Szia Krisztim! :)
holnap 10 körül indulunk innen eddig Er-a, ivzoek, és én megyünk. Lutyőék nem tudom jönnek-e? Ki jön még TKB- sok.? :)
Így van, mindegyik szérian vakumos a benzincsap, valszeg belül lesz a baj, van hozzá javító szett, Antalnéni szokott e-bay- en rendelni, vele beszélj!
Nagyony jó a Fuchs 10W-40 electrosyntec full szint olaj. Vagy egyre többen használjuk a Xado full szint 10W- 40 Olaját, de azt célszerű a Xado gellel előkezelni, amit még a régi olajba kell rakni minimum 1500 km-el az olajcsere előtt!
Na nekem is a Versys hivatalos kiegészítője ugrott be elsőre erről a plexiről.
És ugyanaz a légterelő KAWASAKI made by MRA felirattal VERSYS en
Nem vagyok nagy motorszerelő, de tudtommal a gyári ER5 benzincsapján nincs is zárt állás, ott normál üzemmódban egy membrán zárja el a benzin útját (meg van még tartalék meg nyitott állás). Nem tudom, újabb szériákon változtattak-e ezen...
Szóval első körben a membránt nézném meg, esélyes, hogy megadta magát. Bár ilyet még nem hallottam, hogy valakinek az összes benzine kifolyt a kipufogón keresztül... Olyat hallottam, hogy valami szennyeződés miatt fennakadt a membrán, és a benzin belefolyt az olajba. Na de mondom, nem vagyok jó motorszerelésben...
Ez tényleg szuper kis gép! És még külön lovacskás emblémája is van, ilyet sem gyakran látni a Kawasakitól (a W-knek van még saját emblémája talán... meg gondolom a cruiser-ek közt is lehet). Olvastam róla egy indiai motortesztelő véleményét, hát ő azonnal meg is akarta venni a gépet, annyira beleszeretett. Kicsi, jól fordul, jól boldogul az indiai brutál kaotikus forgalomban alacsonyabb fordulaton is, 10e-től 17-ig viszont úgy húz, mint egy sportmotor, letépi a karodat. A motorja meg egy mérnöki csoda. Jó volt olvasni, engem meggyőzött!
130-ig tudtam a próbálni semmi szél. Nagyon jól elvezeti a menetszelet A márkája MRA (a gyári KAWAKAT is ezzel szerelik).
Ár: 50 eFt Itt találtam http://www.louis.de/, de végül a Mo. forgalmazójánál rendeltem meg .http://www.bazismotor.eu/ A tartó az ER-5 höz készült. Az ER-5-höz két faját lehet rendelni évjárattól függően. Csak a tartó a különbség.
Kormány+plexi király lett.
Egy kérdés ki milyen olajat használtok ami simábbá teszi a váltót?
mikor és hogy mentek holnap?
Udvozletem!
Ma reggel arra keltem,hogy a tankbol hianyzik a benzin!Lenezek es latom,h a kipufogon kereszteul csopog!A benzin csap mar evek ota nem volt elzarva es semmi gond nem is volt vele!A tank belulrol nem rozsdas!
Mi lehet a baj?
Volt mar valakinek hasonlo esete?
Tényleg nagyon penge. Grat.

Megtennéd, hogy sofőrnézetből, és felülről is csinálsz róla képet? Köszi
van ára tényleg

de akkor is a legkirályabb eddig, amit láttam.


Nagyon jól néz ki a plexi is, tetszik.
Szép a gép- gratu!
Ránagyítottam a képre és felismerve a márkát megtaláltam Nagyvaséknál. Kicsit mellbevágó az ára, ráadásul a tartószerkezetet külön kell megvenni hozzá, ami további 11500Ft...
Viszont az eddigiek közül ez tetszik a legjobban!
Hali!

Nekem is tetszik a plexid!
Mennyit véd, mennyit kapsz fejre, vagy meddig tudod állítani?
Előre is köszönöm a választ!
Ez a plexi nagyon bejön, láttam ilyet Horneten, azon is tuti volt!
Hol lehet ilyen plexit beszerezni?
Köszönöm előre is a választ!
Meg a tapasztalat. Az MZ kormány baromi kényelmes. A drótok bowdenek tökéletesek 1 óra alatt kicseréltem.