Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Á sajna nem én voltam, én csak Er-át előztem meg itthon... Tudod én csak telekre járok, nem futtya a Grószglocknerre!
Nem sűrűn hullik szét csak egyszer. De az biztos előbb utóbb.
Azt hiszem Fisi tesónk megelőzött a Glocneren.Az első motor a kilátó parkolójában egy kék kis plexis ER5volt amit megláttam.Ráadásul magyar rendszámmal.
Köszi!

Tegnap egy 300km-es gurulás alkalmával már a vége felé elég szépen durrogott. 180-at sikerült menni vele azért kérdeztem a végsebességet mert én úgy éreztem h ment volna még csak nem volt tovább út!
Max erre a szezonra hagynám így mert ennél a motornál egyben van a komplett kipufogó a leömlőtől kezdve és szét kéne vágni egy másik dob felrakásához! Meg az igazat megvallva most nincs 40-50e ft-m egy másik dobra!
Ja a végseb az 180- nem szakadékban de kurva erős hátszélben mentem anno tshybe haverom Er-5- ével óra szerint 194- el. De ez csak a kedvező körülmények hatása volt- a rendes vége olyan 180- 185.
Neked is azért durrog Csabikám, mert nyitottál a rendszeren, azzal hogy kifúrtada végét. Az meg hogy akkor mikor már egy ideje mész akkor durrog, az azért van mert akkorra melegszik fel a végdob annyira, hogy az elégetlen keverék be tud gyulladni benne, és nyom visszafelé is egy robbanást.

De álljon itt csaszi mester kommentje a témában- ő jobban bele ásta magát anno:

"Csaszi4
[2] május 27. 06:17
Igen jelenthet problémát, mert a szelepek amik ugye egy extrém könnyített vékonyított fém, és csak a sapkája erős, de az is csak a belső nyomás megtartásához lett tervezve, s nem egy külső ellenrobbanás elviselésére. Szóval ha csak nem egyet-kettőt durrog vissza mondjuk 8e-2e fordulatig, hanem egy géppuskaropogást játszik akkor azt már el kell mulasztani, mert a szelepeket kinyírja. Maga a durrogás, az az olyan benzinszegény keverék miatt jön létre amit a hűtött hengertérben (2-400°) a gyújtógyertya már nem tud berobbanni, hiába van szikra, és így felrobbanás nélkül jut a tűz forró kipufogókönyökbe (7-900°, de akár 1000 felett is lehet) és ott a beszívott levegő segítségével önrobbanás keletkezik, ami nyomás végigszalad az egész jó hosszú kipuf.rendszeren, ahogy is már egy elég legyengült hangú pukkanás kíséretében hagyja el a végdobot. De a másik irányban a leggyengébb láncszem maga a szelep, aminek rendesen ad, nem csak nyomást, hanem a kipufogó kb800fokos hőjét is visszalöki a hengerfejbe, és egy-egy erősebb durranás ki tudja nyitni a szelepeket, és az alu égéstérbe is jut abból a hőből, s nyomásból ami az égéstérnek, és hajtókarnak is ad egy kis ízelítőt.

Szóval ne legyen géppuskaropogás motorféknél, mert az rendesen rövidíti a motor élettartamát."
Az Er-5 dob belseje esik szét, szinte 100%-ban, idő, használat, km kérdése. Előbb- utóbb mindegyik megadja magát, saját tapasztalat- de ezt mindig le is írjuk itt.
Durrogás, ha túl nagy előbb- utóbb kinyírja a kipu szelepeket! Állítatni kel az alapjárati keverék csavaron+ karbi szinkron. Meg fel kell tenni egy sport dobot, ha nem szereted hogy hangos akkor DB killerrel. Én is így használom.
Nincs mit Krisztim!
Én meg kösz a kispárnát naon állat!
szeva! az túlzás, hogy elég sűrűn széthullik a kipufogó, jópárunknak semmi baja vele. a motorfékkel nekem is szokott durrogni, de csak akkor, amikor már mentem egy ideje és főleg ha nagyobb fordulatnál váltok vissza. (nekem amúgy ki van fúrva a kipufogó, de én is remélem, hogy normálisak ezek a hangok)
az enyémnek 185 a vége.
üdv!

ui: marad a motor, elment a kocsi.
na hova megyünk ma motorozni..?
ja, az más...
nagyon köszönöm a fékcsövet
Helló!

Van egy KLE 500-as motorom a blokk ua mint az ER-5ben.
Hallottam h az ER-nél elég sűrűn széthullik a gyári dob! Na most a KLE-n is széthullott, csörög meg azt vettem észre h motorféknél szokott pukkadozni, durrogni. Ez a széthulló dob miatt lenne? Árt ez a motornak? Az ER-5nek mennyi a vége?

Köszönöm!
De nem eszik, mert tarhonyát vettek!
örülök, hogy minden ok volt és hogy épségben hazértekek
mi is jól éreztük magunkat, jó volt újra látni titeket és jó volt egy kicsit beszélgetni
jó étvágyat a gyroshoz, ha majd eszitek
HAlihó!

Biza jó volt, de szarrá sültem a melegben! Jó volt kicsit hülyülni Szőrivel ( ) meg a többiekkel is. Nem, nem maradtunk a koncin, eljöttünk hamarabb, nyugdíjasék (Lűtyő+ Eulália) még bevásárolni akart a mai Gyroshoz, amiből végül is tarhonya lett!
NA a nyugdíjas ( 80- 110) közti tempónak meg is lett az eredménye, nem tudom a Xado teszi- e vagy a túl nyugodt vezetési stílus, de ha velük megyek ilyen 3,7- 3.8 literes fogyik jönnek ki, ennyiket soha nem evett alattam a Kawa, igaz hazafelé ott is hagytam egy kis időre a társaságot, aztán mentem egy kicsit 130- 150 közt.

HA egyedül megyek akkor mondjuk mindig ennyi ill 120- 160 közt járok. Mondjuk, akkor meg nem kell csodálkozni hogy többet eszik...

Zimre!

Oly szép vagy té majdnem Kawasakis lénye ezen földi világnak mint egy új tr- Honda .... Jók a képek a picikről- na jó, Rólad is!
jjajjj, de jó képek
nagyon örülök, hogy jól éreztétek magatokat, remélem ,hogy akkor te is lazítottál egy cseppet
puszi
Jót strandoltunk, köszi, remélem nektek is jó volt a program.
A lányaim boldogok voltak és ez a fő.
remélem, hogy mindenki épségben hazatért, velünk minden ok volt, újra itthon, ismét a megszokott környezet
jó volt egy picit veletek lenni
zimi, jó a sörös kép rólad, sajnáltuk, hogy nem tudtál jönni, nem baj, majd legközelebb, remélem, hogy jót strandoltatok, nagyon meleg volt
fisi, ti még maradtatok a koncerten?
puszi mindenkinek
Jól esett, hogy felhívtatok, köszi!
Tiszakécske
én is! Szerettem volna, de választanom kellett.
Ha jól sejtem dél körül lesztek ott
Sajnálom, hogy nem jössz!
sajnos én nem.

de ma motoroztam egyet, ez is valami.
Lakitelek oda-vissza 60 km. A kölök táborban van, meglátogattuk.
ok, köszi, szerintem mi is 10 körül indulunk, jön még 2 barátunk is, akkor ott találkozunk