Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

8-9ezrekig huzom, a pasim ha vezeti o mondjuk 12ig is kihuzza de az a ritkabb ...
100-on 7 liter.................vagy irtó nagy a gebasz vagy húzod neki.
Ez teny, hogy az ER5 kevesebbet eszik, a CBRnel neha sirva tudnek fakadni, hogy 200 km utan megint enni ker :( Es rendszerint 14 litereket...jo, tudom hogy a dobom=+1 liter, de azert na... pedig nem is huzom neki nagyon, elvegre lany vagyok
Ezt is csak kép ellenében hiszem el!
Már félig kész vagyok vele, nemsokára megy Norbihoz. Ha akarsz hozzá rakni majd atkuldom, utána megy az oldalamra.
Majd ha lesz kép, Akkor elhiszem!
Egy mágikus, illetve mágikás pizza biztos helyre tette volna!
A kényelmetlen üléshez csak annyit írnék, hogy szerintem ez megszokás kérdése. Ha ritkán megyek vele akkor megfájdul a hátsó, ha viszont mindennap akkor fel sem tűnik.Tavaly az Erdélyi túrán 3280 km volt egy hét alatt és a végén már egyáltalán nem éreztem, hogy bármi gond lenne az üléssel.Lehet jobban nézne ki szélesebb gumikkal, viszont kanyarban ezek praktikusabbak.320 km után még mindig van benzin pedig húztam neki, volt olyan nagyobb moci ami ekkor már csak üresben gurult a kútig(márkát nem írok) Ilyen költséggel jobb motort nem lehet fenntartani, szerintem. De ez nem is az úri népek motorja. TKB
Mhmax!
Már nem tudtam letölteni, eltünt.
Üdv Kriszti és Imi !
Sajnáltam, hogy nem tudtam menni, de becsípődött egy ideg a nyakamban és azzal jártam kezelésre és nem mertem erőltetni. Viszont most már egészen kilazult, Szlovák túrán bejárattam.
Belgiumban is az a furcsa, hogy mióta itt vagyok, se egy közúti ellenőrzést nem láttam, se egy trafizó rendőrt. Veszélyesebb helyeken, nagyobb csomópontoknál kint vannak a fix radarok (figyelmeztető táblák persze fényévekkel előtte), de egyébként meg tekintik annyira felnőttnek az embert, hogy hagynak közlekedni a saját stílusodban. Balesetnél persze keményen előveszik az embert, meg durva büntetések vannak, de az megint más. Normál közlekedéskor sosem találkozol rendőrrel.

Mondjuk azt nem jelenteném ki, hogy jobb itt motorozni, főleg az útminőség miatt nem, hihetetlenül vacak. Szerintem a kátyúzás itt ismeretlen fogalom. Ja, nem, bocs, 10 hónap alatt láttam egy darab kátyút, amit befoltoztak, dolgoztak is rajta fél évig félpályás útlezárással...
Egyet értek, akkor már inkább biciklis lámpa, nem sokat ront az értékén, hogy nem reagál a lassulásra. Villogni villog.

Egyébként én úgy vagyok vele, hogy egy bizonyos szinten túl már nem rajtam múlik a biztonság. Aki szerintem 1 féklámpát nem vesz észre, nem biztos, hogy 2-t vagy akár 10-et észre fog...
Ez a nagyfalus poén tipikusan debreceni humor! De rég hallottam már.
Szerintem megfejtettük miért van az ER-5-ön "csak" dobfék hátul. Igen, a fájdalmas megszokás után már én is megtanultam fék helyett/mellett használni.
Japu!

Megadnad a telefon számod?
Ilyen nagy távokra már nagyobra kell váltani mint pl: a GTR.

Bár nekem nem is az ülés kényelmetlen,inkább az hogy éget a gyári matt bör egy idő után.(de farmerba nem).
Azon az ER-5tön Hyosung Aqila GV 650 első lámpa van.
Sajnos már elhasználtam.Ne vesszen kárba ha már annyi adó forintot kidobtak rá.
Hát hiába, ott sziklára építik az autópályát, nálunk meg homokba.
Alagút is úgy van nálunk, hogy a kész alagút fölé hordanak egy dombot...
A levélre illik válaszolni, vagy nem. Az adatvédelmi ombuds-izé már aggódik...
Mindenütt jók.Az autópályák drágák de ha sokat kell menni akkor vállalható.Sehol egy trafi,sehol egy genya rendőr.Furcsa volt.Hazaúton már Sümegnél megtaláltuk az első trafizó sünit.Már mindenhol jobb motorozni mint viktorisztánban.
De legalább levelet kaptam tőle ha utat nem is.
mostanában kicsit rákattantam a biztonságra, tettem felnicsíkot a mocira, vettem láthatósági mellényt is.
És úgy látom jobban észrevesznek/figyelnek rám az autósok itt a nagyfaluban

Ennek is látnám értelmét, csak nekem max 5 ropit érne meg
Hát Én nem látom sok értelmét.

Forgalomban éjszaka a figyelemfelkeltés a cél. 500Ft-ért fölragaszthatsz a bukóra egy biciklis hátsó lámpát, ami villog. Majdnem ugyanazt nyújtja.

Zord poén, hogy kiég a rendes féklámpád, az autó meg majd el akar menni a fékező helikopter alatt.
Sisak féklámpa, egész jó ötlet, csak elég drága

http://www.motostyling.hu/webs...
Szerencsésen hazaértetek...milyenek az utak arrafelé?
nem tudom elvileg tök gyári az ülésem, annyi a változtatás rajta, hogy az első tulajnak az apja bőrdíszműves volt, és áthúzta, mert nem tetszett neki a műanyag. De ahogy nézem formára, méretre egyezik a gyári műanyagos verzióval

Egyébként a kevésbé fáradásnál lehet a motiváltság is komoly szerepet játszik, ugyanis sajna ritkábban ülök a gépen, mint ahogy azt szeretném , és ekkor lehet az ilyen dolgok már fel se tűnek