Második számú motort keresett, utassal és dobozokkal túrázni.
(ez magyarra fordítva azt jelenti kb, hogy van pénz, de okosan szeretné azért elkölteni, és vannak igények is.. Fillérbaszó megoldásokkal/nem az ER-5-re hanem az ajánlott kiegészítőkre gondolva) kábítani ilyen esetben nem túl jó ötlet)
ER-5ről kért véleményt (itt,mert ez a topicja), viszont a téma nem fekete és fehér.. éppen ezért írtam hogy arra a célra amire motort keres ez nem az igazi.
Miért lett volna jó itt bárkinek is hogyha vesz egy ER-5-öt a srác, majd ír utána 2 hónappal, hogy sajog a segge, gyengének érzi a motort stb...és egyáltalán nem tud vele többet túrázni mint a 600F-fel. Még a végén rossz hírét keltette volna a típusnak. Azt meg nem akarom
Leírtam hogy arra amire motort keres nem az ER-5 az igazi..(de a CB 500 és a GS500 sem!) és mennyivel jobb arra a célra egy Deauville. Ez volt..hol volt fikázás?
Eldőlt egy kifejezetten szar, útnak alig nem nevezhető erdei csapáson a gép. Nagy ügy.
A ezen a motoron volt bukócső, és minőségi oldaldobozok, amik mint a példa is mutatja tökéletesen megvédték a motor többi részét.
Új tulajdonosa látta ezt a képet is, tudta azt is hogy legalább 135ezer kilométer van benne, és tudta azt is mit kell rajta éppen cserélni.. és meg is vette jó sok pénzért -(tényleg sokat adott érte)... és képzeld, elégedett a motorral. Újságolja hogy mindenütt a csodájára járnak a gépnek, hogy mennyire egyben van..és milyen jó állapotban.
Dipshit
[1] január 7. 19:49
Csak a hülyeséget nem bírom..!
Lefordítom milyen bolhából lett már megint ez az elefánt:
"-Vennék egy Mercedes C osztályt, mik a tapasztalatok róla?
-Nekem egy Thaliám van, nagyon szuper.
- Én is a Thaliát ajánlom nekem bevált!
.
.
.
.
- Nagy a csomagtartó, kijárni a telekre nagyszerű.."
Kb Ennyire volt köze a kérdéshez a ti válaszaitoknak..
Azt nem is említve, hogy a láncot nekem pl. majd most kell cserélni 44 ezernél, ami a (kínai) Enuma lánccal, es Jt kerekekkel volt 35 ezer. Csak hogy mítosz romboló legyek..
Lenne pár kérdésem feléd, minden rossz indulat nélkül:
- Létezik valami keresőmotor a fórumokhoz, ami az újakat mutatja, vagy minden nap végigböngészed mindet?
- ad2-höz: A köztudatot nem nekünk ER-5 tulajoknak kéne kialakítanunk? A kategóriában melyik gépre kell számottevően többet, vagy kevesebbet költeni, hogy ezt érdemes legyen megemlíteni?
Ha a GS-hez képest max 2 évente hűtőfolyadékcseréről beszélünk, vagy a kb. 10%-al nagyobb fogyasztásról, akkor ezt nem emlegetném. A többi dolog, amiről már korábban beszéltünk, megbízható forrásból szerzett jól szervizelt motorokon nem fordult elő.
NO látod pöcsshit, lehet ezt így is, nem rögtön fikázni azt, amit nem is ismersz. Tibikém szépen leírtad a dolgokat, egyet értek, bár ki mit szeretne...
Mikor küldöd a teszted?
Nem tudom, hogy számít e még, de kicsit egyet kell értsek hívatlan barátunkkal. A CBR mellett nem azt találnád ebben a motorban amit keresel.
Az ER-5 egy öszvérmotor kicsit túra, kicsit sport, kicsit mindkettő, kicsit egyik se. A sportosabb üléshelyzet, és a csupaszság miatt hosszabb túrákra kényelmetlen. Nem tudnál sokkal többet menni vele, mint a CBR-el.
Neked sportra már nincs szükséged, ezért inkább "túrásabb" motort kellene nézned. Szerintem baromság lenne motort ajánlanom, mert nem próbáltam ilyeneket hosszútávon, de sztem. tudod hol kell keresgélned.
Hát igen, az igényességedet ez a kép is mutatja... Igényes, ki kímélt volt az előző motorod is.
Amúgy kár volt a gőzert, ha jól emlékszem Kz nak is Heidenau van elől, na még egy igénytelen a placcon....
Pedig műszakilag tip-top állapotban tartom a motorjaim. Az meg nem vág földhöz ha nem megy el 50ezret egy kormánycsapágy.. csak mert nem kikímélten tartottam a motort.
A szaromra most vettem vadiúj nem hejdejónau gumikat is Igényes vagyok én, csak szeretem ha élvezni is tudom a technikát és nem a féltésbe őszülök bele
Mintől jobb az NTV 650 mint a Deuville? Komolyan érdekel.. mert még lehet hogy egyszer lesz valamelyik. (simán játszik, mert remek motorok, az hogy rút.. az meg mind1. rajta ülve nem látom)
A két motor között az idomot és a fékrendszert leszámítva olyan nagy különbség nincs. Szóval nem értem ha az egyik jó, miért nem jó a másik
Izlésről meg lehet vitatkozni.. szerintem egyik se éppen egy szépség.
"Csak" nyomatékban erősebb.. még jó hogy az utcán a nyomaték számít nem a lóerő. Amúgy a deauvillek már majdnem 60 lóerősek. (De igazából ez se nagy különbség)
Nem bírom szó nélkül......
a Deauville szerintem nem jó motor. Nekem az elődje van( Honda NTV650 ) és sokkal jobban motorozható és Értelmes kinézete van nem pedig egy nagy "Műanyag Úrimotor" kinézet.
Summ:Kardán jó ,fogyasztás jó!3.9-4,5,de erősebb mint a dögvill
felpakolva pedig sokkal jobban dönthető :)
.Az ER 5 is jó motor csak kisebb köbcenti és Értelmes kinézete van :)
Az NTV is 50Le csak nyomatékban erősebb mint az ER
Akkor is ha az csak az alap, de megteszed érte. Vagyis nem csak a motor van érted, de te is a motorért.
A többihez is lenne néhány szavam, de ha elkezdem, az életben nem tűnsz el innen.
(ez magyarra fordítva azt jelenti kb, hogy van pénz, de okosan szeretné azért elkölteni, és vannak igények is.. Fillérbaszó megoldásokkal/nem az ER-5-re hanem az ajánlott kiegészítőkre gondolva) kábítani ilyen esetben nem túl jó ötlet)
ER-5ről kért véleményt (itt,mert ez a topicja), viszont a téma nem fekete és fehér.. éppen ezért írtam hogy arra a célra amire motort keres ez nem az igazi.
Miért lett volna jó itt bárkinek is hogyha vesz egy ER-5-öt a srác, majd ír utána 2 hónappal, hogy sajog a segge, gyengének érzi a motort stb...és egyáltalán nem tud vele többet túrázni mint a 600F-fel. Még a végén rossz hírét keltette volna a típusnak. Azt meg nem akarom
Ahol pedig jó a társaság oda, márkától függetlenül be szoktam írogatni.
Ennek a topicnak a hangulatát kedvelem (ha leírnám milyen itt a hangulat, hajaj...), így be-be szoktam ide nézni. Ha pedig olyan van írok is.
Ne kérdezd miért.. hiszen elvileg ugyan azt a láncot árulják a boltban is. De sajnos ez a tapasztalat.
Nálam a lánc ott kezdődik hogy D.I.D..... jó hogy nem bicikli láncot teszel a motorra..
Nekem 530-as X gyűrűs D.I.D. volt a GS-en.. 25 körül dobtam le őket (ha sokat húztam volna rajta a végén elmentek volna 30-at is)
Leírtam hogy arra amire motort keres nem az ER-5 az igazi..(de a CB 500 és a GS500 sem!) és mennyivel jobb arra a célra egy Deauville. Ez volt..hol volt fikázás?
A ezen a motoron volt bukócső, és minőségi oldaldobozok, amik mint a példa is mutatja tökéletesen megvédték a motor többi részét.
Új tulajdonosa látta ezt a képet is, tudta azt is hogy legalább 135ezer kilométer van benne, és tudta azt is mit kell rajta éppen cserélni.. és meg is vette jó sok pénzért -(tényleg sokat adott érte)... és képzeld, elégedett a motorral. Újságolja hogy mindenütt a csodájára járnak a gépnek, hogy mennyire egyben van..és milyen jó állapotban.
Ennyit az igényességi kérdésekről
[1] január 7. 19:49
Csak a hülyeséget nem bírom..!
Lefordítom milyen bolhából lett már megint ez az elefánt:
"-Vennék egy Mercedes C osztályt, mik a tapasztalatok róla?
-Nekem egy Thaliám van, nagyon szuper.
- Én is a Thaliát ajánlom nekem bevált!
.
.
.
.
- Nagy a csomagtartó, kijárni a telekre nagyszerű.."
Kb Ennyire volt köze a kérdéshez a ti válaszaitoknak..
Most már tényleg kérünk képet!
Indulok dózni.
Ne kommentáld az előző hsz-emet légyszi.
- Létezik valami keresőmotor a fórumokhoz, ami az újakat mutatja, vagy minden nap végigböngészed mindet?
- ad2-höz: A köztudatot nem nekünk ER-5 tulajoknak kéne kialakítanunk? A kategóriában melyik gépre kell számottevően többet, vagy kevesebbet költeni, hogy ezt érdemes legyen megemlíteni?
Ha a GS-hez képest max 2 évente hűtőfolyadékcseréről beszélünk, vagy a kb. 10%-al nagyobb fogyasztásról, akkor ezt nem emlegetném. A többi dolog, amiről már korábban beszéltünk, megbízható forrásból szerzett jól szervizelt motorokon nem fordult elő.
Mikor küldöd a teszted?
Az ER-5 egy öszvérmotor kicsit túra, kicsit sport, kicsit mindkettő, kicsit egyik se. A sportosabb üléshelyzet, és a csupaszság miatt hosszabb túrákra kényelmetlen. Nem tudnál sokkal többet menni vele, mint a CBR-el.
Neked sportra már nincs szükséged, ezért inkább "túrásabb" motort kellene nézned. Szerintem baromság lenne motort ajánlanom, mert nem próbáltam ilyeneket hosszútávon, de sztem. tudod hol kell keresgélned.
Berakhattad volna a képeket a csodatelefonról, hogy el is higgyék, hogy nem a gép előtt találtam ki.
Amúgy kár volt a gőzert, ha jól emlékszem Kz nak is Heidenau van elől, na még egy igénytelen a placcon....
A szaromra most vettem vadiúj nem hejdejónau gumikat is Igényes vagyok én, csak szeretem ha élvezni is tudom a technikát és nem a féltésbe őszülök bele
A két motor között az idomot és a fékrendszert leszámítva olyan nagy különbség nincs. Szóval nem értem ha az egyik jó, miért nem jó a másik
Izlésről meg lehet vitatkozni.. szerintem egyik se éppen egy szépség.
"Csak" nyomatékban erősebb.. még jó hogy az utcán a nyomaték számít nem a lóerő. Amúgy a deauvillek már majdnem 60 lóerősek. (De igazából ez se nagy különbség)
a Deauville szerintem nem jó motor. Nekem az elődje van( Honda NTV650 ) és sokkal jobban motorozható és Értelmes kinézete van nem pedig egy nagy "Műanyag Úrimotor" kinézet.
Summ:Kardán jó ,fogyasztás jó!3.9-4,5,de erősebb mint a dögvill
felpakolva pedig sokkal jobban dönthető :)
.Az ER 5 is jó motor csak kisebb köbcenti és Értelmes kinézete van :)
Az NTV is 50Le csak nyomatékban erősebb mint az ER
A többihez is lenne néhány szavam, de ha elkezdem, az életben nem tűnsz el innen.