Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jooo, hat elsore kicsit veszelyes... De en pl egy csomoszor fekezes helyett is hasznaltam...tokjol lassult tole a motor, es csak a vegen kellett rafekeznem... meg a gyari fekbetet volt benne 30ezer km-nel, akkor kellett cserelni...
Lehet azért nem fáradsz el, mert nem gyári ülésed van? Vagy rosszul értelmeztem az első sort?
Vagy csak simán motorra termettebb az anatómiád. Mindenesetre én is naponta edzem magam ülőmunkával, de eddig még nem nagyon éreztem, hogy segítene a motorozásban...
Na az biztos, hogy a motorfékre sem lehet panasz, sokszor nagyszerűen helyettesíti a hátsó féket. Eleinte amíg nem szoktam hozzá, és óvatlanul kiengedtem a kuplungot... Hát bizony örültem volna, ha nem oda teszik a tankot... Vagy legalább laposabb lett volna!
Tavaly nekem is volt egy nap közel 800 kilométer, és nem mondom, hogy a végére nem ment szét kicsit a hátsóm, de ha most lenne időm/lehetőségem újra lenyomnám az tuti

Kellemes fáradtság az, nem olyan mint amikor a melóba fáradsz el
Az csak 350km.Próbád meg 7-800km-en egy nap.Az én üldögélőm még most is érzi.Eddig 840km volt a legtöbb egy napra.Lehet,hogy a GTR1400-on tovább bírnám?
Az utóbbira szavazok, az elsőt fel se dobjuk!
Sajna jövő hónap közepéig egyáltalán nem érek rá
Max!Nem is nézted meg a dudámat (hol szól hol nem)Kéne egyet gurulni megint hátha eszedbe jut )Szerintem dispitet is meg kéne hívni egy gurulásra aztán vagy bratyiznánk vagy elvernénk de dűlőre vinnénk ezt a dolgot
Vagy esetleg az oldalamon levő fórumon beszélj Szalai Antal barátommal, ő vállalta külföldi alkatrészek beszerzését, hátha tud Neked szerezni ilyet!
Igen!

Sanyinak- aki kiderült, hogy nem is Sanyi!
Japu tudja kiről van szó, ha esetleg meginterjúvolná a srácot!
Nem túl fényes hír, de ha ezt megveszed, akkor én tudok hozzá adni lámpatököt, meg tartót (ez kicsit görbe, de könnyen javítható):

http://www.ebay.com/itm/KAWASA...

Egyébként valamelyik naked hyosung-nak a lámpája passzol rá. Asszem a győri chapter-ből volt valakinek ilyen.
Üdv!

A korábbi féktárcsa-melegedés megoldódott. Szétszedtem a féknyerget, alaposan kipucoltam, volt benne mocsok bőven. Sajnos eddig hanyagoltam az alapos tisztogatást. Kapott új fékbetéteket (Gold Fren), új fékfolyadékot, és tökéletesen teszi a dolgát.

Már csak egy probléma maradt, mégpedig hogy az előző tulaj a gyári körlámpát lecserélte egy nem rosszul kinéző, de annál szarabbul világító fejidomra. Sötétben gyakorlatilag nem látni vele semmit. Így szeretnék körlámpát tenni rá. Bontókat már kérdeztem, most egyikben sem találtam megfelelőt. Ha valakinek lenne működő bontott lámpája, vagy beszerzési forrás, ahol normális - a gyárihoz hasonló - fényszórót lehet venni, kérem jelezze! Köszönöm.
Á, Bokkony a jellegzetes madárijeszto járással lopta be magát a szívembe, amit a tamponos söröspalack verseny közben adott elő...
Jó lett Tibikém, hamarosan ki fogom egészíteni, de most úgy néz ki lehet hivatalos meló áll a házhoz, arra kell készülnöm.
Elkészültem az irkálással!

Tessék letölteni véleményezésre.

http://s1.toldacuccot.hu/letol...
Ja... tavaly a talin, mikor vezettél minket a várhoz, úgy néztél ki hátulról, mint vmi kigyúrt bodyguard a képzeletbeli dinnyékkel a hóna alatt.
Nekem LSL kormányom van. Még tavaly, vagy előtte Fisi vagy Zimi meg is jegyezte, hogy micsoda széles a fogásom.
Nekem nagyon kényelmes így.Az ülésről ezt nem mondhatom el. 300km ha leülök egyben, már sajog a fenekem utána.Eléggé!
Én a kormányt eléggé előrehajtottam, mert nekemse volt optimális a 190cmhez, de így most egész jó lett

Persze egy kicsit szélesebb azért jó lenne, mert sokszor észreveszem, hogy szinte már a kormánysúlyokat fogom

szóval én is kíváncsian várom a tapasztalatokat
A kordurát én is csak normál időben viselem, mert az ülepénél bőr van rávarrva én nekem -nem gyárilag- bőrülésemmel nagyon tapad, így nehezen tudok fészkelődni.

Ezért én ha ilyen gatyarohasztó meleg van, akkor csizmában plusz -bringás jól szellőző- protektorokba nyomom és valóban sokkal komfortosabb

Egyébként ezt az ülés kényelmetlenséget nem nagyon értem, nekem 500km nemmegerőltető az ERnőn, lehet a napi 10-12 órás irodai munka már megedzette a hátsóm
köszi az észre vételt
Rájöttem hogy kényelmesebb az ülés.
Mostanság kétszer is levezettem egy-egy nap 350km.Pl:vasárnap is 37 fok melegben.
Nem vettem fel a cordúra nadrágot,csak simán farmerban voltam és nem égett a hátsóm,nem kellet annyit izegni-mozogni az ülésen
.Lehet protektoros farmer kellene?
Gondoltam enis beleszolnek a beszelgetesbe...egyreszt mert nekem volt ER5om 3 evig, masreszt mert most CBR 600FSem van, szoval na... :)

A 600 FS nem ket emberes - nyilvan azert keresett melle egy turasabb motort.
Ket fovel NEM surun mesz 200zal, szoval a ket szemellyel 140 teljesen kellemes, es megjegyzem - minden erolkodes nelkul siman megy annyit.
Egy fovel (velem) 180 volt a max, de en nem huztam tul sokszor neki....

Teljesen eleg egyebkent az ER5 turazasra - egyebkent OLDALTASKAVAL majdnem olyan egyszeru turazni mint dobozokkal, szoval nem kell azt hinni, hogy doboz nelkul megall az elet....

Reszemrol 3 hatranya van az ER5-nek (es tobbnyire ezert is csereltem le):
1. Kenyelmetlen az ules - legalabbis nekem...
2. Nem talaltam ra normalis gumikat, hacsaknem Haydenau, de en ennel kicsit sznobabb vagyok (kovezzetek meg) es nem nagyon mertem ra ilyet venni, pedig sokan eskusznek ra...
3. reszemrol nemjo a szelvedelem...ez persze szubjektiv, mert van akit nem zavar 140nel a menetszel, de engem a magam 60 kilojaval siman letepett a szel a motorrol

Ezt viszont ellensulyozza hogy allati kenyelmes az ulespozicio, konnyu kezelni, kezes, kellemes, es en speciel a motorfekjet is imadtam... szoval osszessegeben AJANLOM :)

(Bar ha mar turamotor, ESETLEG nem az ER5, illetve nem tul nagy, akkor en a 600as Fazerre gondolnek, vagy egy Hornetre...)
Kivancsi leszek, hogy a gyári kormányra szabott huzalok elég hosszúak lesznek-e?
És egy kicsit szélesebb is, mint s gyári..