Jooo, hat elsore kicsit veszelyes... De en pl egy csomoszor fekezes helyett is hasznaltam...tokjol lassult tole a motor, es csak a vegen kellett rafekeznem... meg a gyari fekbetet volt benne 30ezer km-nel, akkor kellett cserelni...
Lehet azért nem fáradsz el, mert nem gyári ülésed van? Vagy rosszul értelmeztem az első sort?
Vagy csak simán motorra termettebb az anatómiád. Mindenesetre én is naponta edzem magam ülőmunkával, de eddig még nem nagyon éreztem, hogy segítene a motorozásban...
Na az biztos, hogy a motorfékre sem lehet panasz, sokszor nagyszerűen helyettesíti a hátsó féket. Eleinte amíg nem szoktam hozzá, és óvatlanul kiengedtem a kuplungot... Hát bizony örültem volna, ha nem oda teszik a tankot... Vagy legalább laposabb lett volna!
Tavaly nekem is volt egy nap közel 800 kilométer, és nem mondom, hogy a végére nem ment szét kicsit a hátsóm, de ha most lenne időm/lehetőségem újra lenyomnám az tuti
Kellemes fáradtság az, nem olyan mint amikor a melóba fáradsz el
Az csak 350km.Próbád meg 7-800km-en egy nap.Az én üldögélőm még most is érzi.Eddig 840km volt a legtöbb egy napra.Lehet,hogy a GTR1400-on tovább bírnám?
Max!Nem is nézted meg a dudámat (hol szól hol nem)Kéne egyet gurulni megint hátha eszedbe jut )Szerintem dispitet is meg kéne hívni egy gurulásra aztán vagy bratyiznánk vagy elvernénk de dűlőre vinnénk ezt a dolgot
A korábbi féktárcsa-melegedés megoldódott. Szétszedtem a féknyerget, alaposan kipucoltam, volt benne mocsok bőven. Sajnos eddig hanyagoltam az alapos tisztogatást. Kapott új fékbetéteket (Gold Fren), új fékfolyadékot, és tökéletesen teszi a dolgát.
Már csak egy probléma maradt, mégpedig hogy az előző tulaj a gyári körlámpát lecserélte egy nem rosszul kinéző, de annál szarabbul világító fejidomra. Sötétben gyakorlatilag nem látni vele semmit. Így szeretnék körlámpát tenni rá. Bontókat már kérdeztem, most egyikben sem találtam megfelelőt. Ha valakinek lenne működő bontott lámpája, vagy beszerzési forrás, ahol normális - a gyárihoz hasonló - fényszórót lehet venni, kérem jelezze! Köszönöm.
Nekem LSL kormányom van. Még tavaly, vagy előtte Fisi vagy Zimi meg is jegyezte, hogy micsoda széles a fogásom.
Nekem nagyon kényelmes így.Az ülésről ezt nem mondhatom el. 300km ha leülök egyben, már sajog a fenekem utána.Eléggé!
A kordurát én is csak normál időben viselem, mert az ülepénél bőr van rávarrva én nekem -nem gyárilag- bőrülésemmel nagyon tapad, így nehezen tudok fészkelődni.
Ezért én ha ilyen gatyarohasztó meleg van, akkor csizmában plusz -bringás jól szellőző- protektorokba nyomom és valóban sokkal komfortosabb
Egyébként ezt az ülés kényelmetlenséget nem nagyon értem, nekem 500km nemmegerőltető az ERnőn, lehet a napi 10-12 órás irodai munka már megedzette a hátsóm
Rájöttem hogy kényelmesebb az ülés.
Mostanság kétszer is levezettem egy-egy nap 350km.Pl:vasárnap is 37 fok melegben.
Nem vettem fel a cordúra nadrágot,csak simán farmerban voltam és nem égett a hátsóm,nem kellet annyit izegni-mozogni az ülésen
.Lehet protektoros farmer kellene?
Gondoltam enis beleszolnek a beszelgetesbe...egyreszt mert nekem volt ER5om 3 evig, masreszt mert most CBR 600FSem van, szoval na... :)
A 600 FS nem ket emberes - nyilvan azert keresett melle egy turasabb motort.
Ket fovel NEM surun mesz 200zal, szoval a ket szemellyel 140 teljesen kellemes, es megjegyzem - minden erolkodes nelkul siman megy annyit.
Egy fovel (velem) 180 volt a max, de en nem huztam tul sokszor neki....
Teljesen eleg egyebkent az ER5 turazasra - egyebkent OLDALTASKAVAL majdnem olyan egyszeru turazni mint dobozokkal, szoval nem kell azt hinni, hogy doboz nelkul megall az elet....
Reszemrol 3 hatranya van az ER5-nek (es tobbnyire ezert is csereltem le):
1. Kenyelmetlen az ules - legalabbis nekem...
2. Nem talaltam ra normalis gumikat, hacsaknem Haydenau, de en ennel kicsit sznobabb vagyok (kovezzetek meg) es nem nagyon mertem ra ilyet venni, pedig sokan eskusznek ra...
3. reszemrol nemjo a szelvedelem...ez persze szubjektiv, mert van akit nem zavar 140nel a menetszel, de engem a magam 60 kilojaval siman letepett a szel a motorrol
Ezt viszont ellensulyozza hogy allati kenyelmes az ulespozicio, konnyu kezelni, kezes, kellemes, es en speciel a motorfekjet is imadtam... szoval osszessegeben AJANLOM :)
(Bar ha mar turamotor, ESETLEG nem az ER5, illetve nem tul nagy, akkor en a 600as Fazerre gondolnek, vagy egy Hornetre...)
Vagy csak simán motorra termettebb az anatómiád. Mindenesetre én is naponta edzem magam ülőmunkával, de eddig még nem nagyon éreztem, hogy segítene a motorozásban...
Kellemes fáradtság az, nem olyan mint amikor a melóba fáradsz el
Sanyinak- aki kiderült, hogy nem is Sanyi!
Japu tudja kiről van szó, ha esetleg meginterjúvolná a srácot!
http://www.ebay.com/itm/KAWASA...
Egyébként valamelyik naked hyosung-nak a lámpája passzol rá. Asszem a győri chapter-ből volt valakinek ilyen.
A korábbi féktárcsa-melegedés megoldódott. Szétszedtem a féknyerget, alaposan kipucoltam, volt benne mocsok bőven. Sajnos eddig hanyagoltam az alapos tisztogatást. Kapott új fékbetéteket (Gold Fren), új fékfolyadékot, és tökéletesen teszi a dolgát.
Már csak egy probléma maradt, mégpedig hogy az előző tulaj a gyári körlámpát lecserélte egy nem rosszul kinéző, de annál szarabbul világító fejidomra. Sötétben gyakorlatilag nem látni vele semmit. Így szeretnék körlámpát tenni rá. Bontókat már kérdeztem, most egyikben sem találtam megfelelőt. Ha valakinek lenne működő bontott lámpája, vagy beszerzési forrás, ahol normális - a gyárihoz hasonló - fényszórót lehet venni, kérem jelezze! Köszönöm.
Tessék letölteni véleményezésre.
http://s1.toldacuccot.hu/letol...
Nekem nagyon kényelmes így.Az ülésről ezt nem mondhatom el. 300km ha leülök egyben, már sajog a fenekem utána.Eléggé!
Persze egy kicsit szélesebb azért jó lenne, mert sokszor észreveszem, hogy szinte már a kormánysúlyokat fogom
szóval én is kíváncsian várom a tapasztalatokat
Ezért én ha ilyen gatyarohasztó meleg van, akkor csizmában plusz -bringás jól szellőző- protektorokba nyomom és valóban sokkal komfortosabb
Egyébként ezt az ülés kényelmetlenséget nem nagyon értem, nekem 500km nemmegerőltető az ERnőn, lehet a napi 10-12 órás irodai munka már megedzette a hátsóm
Mostanság kétszer is levezettem egy-egy nap 350km.Pl:vasárnap is 37 fok melegben.
Nem vettem fel a cordúra nadrágot,csak simán farmerban voltam és nem égett a hátsóm,nem kellet annyit izegni-mozogni az ülésen
.Lehet protektoros farmer kellene?
A 600 FS nem ket emberes - nyilvan azert keresett melle egy turasabb motort.
Ket fovel NEM surun mesz 200zal, szoval a ket szemellyel 140 teljesen kellemes, es megjegyzem - minden erolkodes nelkul siman megy annyit.
Egy fovel (velem) 180 volt a max, de en nem huztam tul sokszor neki....
Teljesen eleg egyebkent az ER5 turazasra - egyebkent OLDALTASKAVAL majdnem olyan egyszeru turazni mint dobozokkal, szoval nem kell azt hinni, hogy doboz nelkul megall az elet....
Reszemrol 3 hatranya van az ER5-nek (es tobbnyire ezert is csereltem le):
1. Kenyelmetlen az ules - legalabbis nekem...
2. Nem talaltam ra normalis gumikat, hacsaknem Haydenau, de en ennel kicsit sznobabb vagyok (kovezzetek meg) es nem nagyon mertem ra ilyet venni, pedig sokan eskusznek ra...
3. reszemrol nemjo a szelvedelem...ez persze szubjektiv, mert van akit nem zavar 140nel a menetszel, de engem a magam 60 kilojaval siman letepett a szel a motorrol
Ezt viszont ellensulyozza hogy allati kenyelmes az ulespozicio, konnyu kezelni, kezes, kellemes, es en speciel a motorfekjet is imadtam... szoval osszessegeben AJANLOM :)
(Bar ha mar turamotor, ESETLEG nem az ER5, illetve nem tul nagy, akkor en a 600as Fazerre gondolnek, vagy egy Hornetre...)