Távol álljon tőlem, hogy piszkálódjak, de olvass vissza légyszíves. Az utóbbi időben nagyon sok ilyen jellegű kérdésre válaszoltunk.
Szerintem nagyon jó masina, és szép is.
Az enyém lendületes vegyes használatban 4,5L fogyaszt. Kicsit kímélve (nem túlságosan) 4L. Én még sosem mentem 5L fölé (Ez folyamatos 120-140 1 személy megpakolva.
Uff
Max!A bizti rendben.De hogy ebbe van-e relé és hol lövésem sincs.Egyébként első próbálkozásra alig halható nyöszörgés egy pillanatra aztán az sem.Azt sem tudom melyik a + ezen a nyomorult kürtön.(nem mintha nagyon zavarna hogy nem szól)
Szeretnék segítséget kérni lehetőleg Kawasaki ER-5 tulajdonosoktól. Ilyen motort szeretnék vásárolni, ezért tapasztalatokat, véleményeket szeretnék kérni tőletek. Legfőképpen a fogyasztása érdekelne, légyszíves írjátok oda azt is, hogy milyen körülmények között fogyaszt annyit amennyit. Egyéb tapasztalatokra is kíváncsi lennék! Köszi előre is!
Hát, a hűtőfolyaték szivárgott, szerencsére csak O-gyűrűt kellett cserélni. Karbipucolás, szinkron állítás, hátsó fék felcsiszolás, karbi összerakás után szivárogni kezdett ott is egy tömítés, azt is meg kellett várni míg megjön... Aztán jó volt. Meg kaptam grátiszba a szerelőtől elsőtelóra bogárvédő kis müanyag izéket, és egy láncmosást :) Ez volt az első kör.
Aztán egyszercsak elkezdett hangosan kopogni a hengerben valami... rögtön leállítottam. Szerelő, felülről semmi nem látszott, hengerfej le, pici fémdarabok hullottak ki. De nem látszott hogy honnan, hengerfal rendben, egyik dugó tetején látszottak a beverődés nyomok, de a dugó szerencsére ép. Hengerfej gépműhelybe, egyik szelep száránál tört ki valahonnan pár apró hangyányi fémdarab. Megjavították, egyik szelep szárát kiegyengették, szelepszárszimering cserék. Aztán még a szelephézagok lettek beállítva.
Sok pótolnivaló kilométerem van :-)
Kezdd a biztosíték ellenőrzésével. Aztán nézd meg, hogy ha fix 12V-ot kap megszólal e, ha eddig rendben, akkor a relé lehet a bűnös (ha relével van megoldva a duda). Kapcsoló nagyon ritkán szok probléma lenni.
A hivatalos sztori egyébként az, hogy lelappadt Bükkön a fasza tecsós önfelfujós párnám, és Zongorista említette, hogy nekik a boltban van valami hasonló.
Izé- no, nem ilyenre gondoltam!
Télleg nagyfalusi banda, ha valaki sűrűn jár tecsóba és látja ezt a kis zöld színű felfújható párnát- basszon már hozzám egyet, ha erre jár.. Legalább, de jöhet kettő is!
Szerintem Fisinek karúszó. Motorozás nem megy neki elégé így most profilt akar váltani. Reméli az úszás jobban fog menni... A pálinkába már elég jól megy
Csak vigyél az aksitól, vagy szivargyújtóból energiát, oszt kínáld meg vele.
Szerintem nagyon jó masina, és szép is.
Az enyém lendületes vegyes használatban 4,5L fogyaszt. Kicsit kímélve (nem túlságosan) 4L. Én még sosem mentem 5L fölé (Ez folyamatos 120-140 1 személy megpakolva.
Uff
Szólóban 4-4,5 liter kb!
Aztán egyszercsak elkezdett hangosan kopogni a hengerben valami... rögtön leállítottam. Szerelő, felülről semmi nem látszott, hengerfej le, pici fémdarabok hullottak ki. De nem látszott hogy honnan, hengerfal rendben, egyik dugó tetején látszottak a beverődés nyomok, de a dugó szerencsére ép. Hengerfej gépműhelybe, egyik szelep száránál tört ki valahonnan pár apró hangyányi fémdarab. Megjavították, egyik szelep szárát kiegyengették, szelepszárszimering cserék. Aztán még a szelephézagok lettek beállítva.
Sok pótolnivaló kilométerem van :-)
Mi volt a hiba?
A 13. ker mennyire van messze neked?
Kéne egy kis szívesség ( má megint)...
Izé- no, nem ilyenre gondoltam!
Télleg nagyfalusi banda, ha valaki sűrűn jár tecsóba és látja ezt a kis zöld színű felfújható párnát- basszon már hozzám egyet, ha erre jár.. Legalább, de jöhet kettő is!
Köszönöm!
Egyébként igen!