Én is jártam vele néhányszor nagyobb túrákon és tényleg gondtalan kis masina.
A tavalyi nagyobb túrámon 2e km átlaga 4,5 lett, amibe volt pálya 2500méter feletti szerpentin, városi dugó stb...
Egyébként egy deuville valószínű jobb a túrákon a dobozok ill. kardán miatt, azonban a nagyobb súlya ill. a sok idom miatt én már kissabb földútra se nagyon mernék ráhajtani vele .
Illetve annyival nem jobb mint az ERnő mint amennyivel többe kerül, egy AZONOS ÁLLAPOTÚ
De a döntés a tied, sztem ha egységnyi zsetont nézzük akkor jobb egy ER-nő, ha a pénzt nem nézzük akkor szerintem a Honda kicsit praktikusabb a túrára, csak ugye az életet manapság a pénz diktálja
Minek vegyen ER-5-öt ha vehetne kvázi ennyi pénzért az elvárásaihoz jobban passzoló motort is?
A Deauville se megy kétszázzal.
Fisi, nincs neked egy kis komplexusod? Se a kocsid se a motorod nem megy kétszázzal, bezzeg a GPZ 500? Miért fáj ez? Szerinted egy normális ember (kb mint én ) mikor és mennyit megy olyan nagy tempóval? Szinte soha, nem maradtál le semmiről. Úgyhogy igazán elfelejthetnéd ez a 200-as határ eröltetését
Ha fel talál ide Parabellum, aki elég sokat ment az Er5- el túrázni külföldre, bár kép nincs róla - - akkor tudna még mesélni.
A palettát ismered, innen szerintem már el tudod dönteni mit szeretnél venni..
Az Er5- öt kérdezte eke fejűkém, gondolom, ő is ismeri a palettát.
ad2- ja tudom az Er5 nem megy 200- al- 3,6 literes fogyival tuduk- na megszűnhetsz.
Pedig már kezdtem örülni, hogy rádölt a nyakadra az a zongora, és nem szedte le róla senki.. Basszus, mekkora csalódás..
Ja igen veinert!
ő az Er5 fórum naagy szakértője bár méretben elég kicsi- de a szájával ezt ellensúlyozza..
Ha "második" motornak kéne, utassal túrázgatni akkor..
ad1
Annyi pénzért mint egy túrásított ER-5 (ha csak nem fogsz ki egy jól felszerelt darabot) már igen csak ott van mint egy "rendes" túramotor.
ad2
Köztudottan nem a legköltséghatékonyabb gép a kategóriában
ad3
A Hondád klasszisokkal jobb motor mint bármi az 500-as kategóriából, lehet hogy keserű szájízed lenne.
Ha meg olcsón fenntartható relatív olcsón beszerezhető, keveset fogyasztó, kétszemélyt dobozzal is cipelő túramotort keresel, miért nem maradsz a Hondánál? Nézz egy Deauvillet. Nincs olyan tulajdonsága (talán a küllemet leszámítva) amiben jobb lenne nála az ER-5. Árban sincs túl nagy difi.
Deauville:
Kardán (nem kell 20-30ezer kilométerenként láncot cserélni 40k forintért), elég a motor rendes szervizperiódusakor kicserélni a benne lévő hajtóműolajat fillérekért.
Gyári két oldaldoboz, ami nem szélesebb mint a motor elöl (sorok között elférsz), ha pedig ez kevés, lehet kapni már az ebayen is gyári nagyobb fedelet rá..akkor pedig egyenesen óriási lesz a tárolókapacitásod
V2 motor, kellemes karakter
Utazótempója 140 körül
Szélvédelem. Nem ázol el, nem fárad el a nyakad, nem bogarasodik a kabát
4-5 literrel eljár
Egész normális méretű gumiabroncsokon gurul (széles választék jó minőségű gumik között)
Ennyi.
Tény hogy nem volt soha ER-5-öm, ha rajtam múlik ez így is marad. Viszont túráztam már eleget, sokféle emberrel.. így tapasztalatom azért akad bőven
szóval azt veszel amit akarsz, ez csak egy észrevétel
Saját tapasztalatom az volt, hogy a két személy, full csomag nem verte oda különösebben, persze a 150 már ilyenkor nem tartozik a tartós utazóhoz szerintem, bár én alapból nem ölöm a gépet. 120-130- és innen előzve röhögve lazán, és annyira a fogyasztas sem ugrott meg. A bükki talin odafele jött egy Mz is velünk, ahhoz a tempóhoz (80-110 között) nálam 4,2 literes fogyasztás tartozott. Visszafelé a fentebb említett 120-150 közti tempónal 4,7- jött ki vegyesben. A hely, ha nem vagy túl magas, és az utas sem Akkor szerintem elfogadható. Kérdezz bátran!
Nos először is nem jó emberrel kezdtél társalogni, hogy is mondjam befújta a szemetet a szél.
Az Er a kategóriában a legjobb nyomatékrugalmassagu blokkal rendelkezik. Milyen tempóban szeretnél turazni vele?
A 600- as Honda után természetesen nem lesz egy erőgèp, azt ne feledd!
Csomagtarto inkább jó mester emberek által van rá, gyarilag topcase tartó létezik hozzá, és a Givi gyárt komplett túra rendszert is.
Te is, meg mi is jobban járnánk ha nem kerültél volna elő törpike, izmozzál inkább az Xj- re, mert látom, nem bírsz el vele- hiába, azt nem ilyen kisgyerekeknek találták ki mint te vagy. Főleg azok után hogy közöd nem volt még- hála Istennek az Er5- höz..
Sziasztok,
Szeretnék egy pár kérdést feltenni nektek ezzel a típussal kapcsolatban. Van némi tapasztalatom egy pár éve ilyennel szeretem meg a jogsimat,de ugye ott nem lehet úgy menni ahogy a hétköznapokban... . Első kérdésem lenne,h két személlyel mennyire lehet boldogulni rajta? Gondolok itt erőre és helyre egyaránt.Utazó sebesség? Fogyasztás? Dobozokat lehet rá szerezni ,esetleg gyáriban is van? Igazából azért kérdezgetem mert szeretnék több napos túrákat ejteni és ez a motor nagyon tetszene,a jelenlegi vasam sajnos kényelmével nem épp alkalmas ilyen utazgatásokra( számomra ) .A válaszokat előre is köszönöm... széles utat mindenkinek.
Mint gondos apuka -a biztonság jegyében- beruháztam egy motoros "kukás mellénybe".
A cuccba kellemesen csalódtam, mert egyrészt a strecsanyag miatt tényleg nem lobog a cucc, és az egész olyan anyagból készült, ami teljesen átengedi a menetszelet így nem is rohad rá az emberre. Bár -kicsit drága- de ettől függően mindenkinek ajánlom, mert tényleg sokkal hamarabb észrevesznek a forgalomban
Mhamax te is benne vagy? Sőt szerintem ha elkészültünk, akár a többiek is kiegészíthetik ha van kedvük.
Azonban arra minden érintett figyeljen, hogy ez az összefoglaló egy objektív cikk legyen, ne kezdjen senki más(szándékosan nem írok ide két betűt) típusokkal való összehasonlításba
Persze kategóriákhoz való hasonlítás mehet, de ne kezdjünk ismét háborúba
A tavalyi nagyobb túrámon 2e km átlaga 4,5 lett, amibe volt pálya 2500méter feletti szerpentin, városi dugó stb...
Egyébként egy deuville valószínű jobb a túrákon a dobozok ill. kardán miatt, azonban a nagyobb súlya ill. a sok idom miatt én már kissabb földútra se nagyon mernék ráhajtani vele .
Illetve annyival nem jobb mint az ERnő mint amennyivel többe kerül, egy AZONOS ÁLLAPOTÚ
De a döntés a tied, sztem ha egységnyi zsetont nézzük akkor jobb egy ER-nő, ha a pénzt nem nézzük akkor szerintem a Honda kicsit praktikusabb a túrára, csak ugye az életet manapság a pénz diktálja