Szerintem lényegtelen hogy a hátsó index látszódik e oldalról, vagy sem. Nem véletlen hogy a gyári dobozok nagy részén hátul van egy kis mélyedés, ahol az index lazán elfér. Hátulról látszik, az a lényeg. S mivel a motorok elég rövid járművek, az első index oldalsó láthatósága bőven elég... nem mintha ezen múlhatna egy baleset vagy bármi is..
Én pl. épp a nálad is látható- eldugom a doboz mögé és oldalról nem látszik különösebben effektet akartam ezzel elkerülni, tény hogy lehetne szebb is mondjuk egy fasza apróbb index cssrével de akkor elől is cserélni kéne, de tudod nekem csak kínai dobozra és cipőre futja, úgyhogy marad ez a megoldás.
Mivel másjol nem fért el, és nem akartam különböző indexeket ezért lett ilyen karakteres. Nem utolsó sorban ez legalább látszik is!
Most túrázol vagy jampizol?
És nem rossz a doboz sem. De elárulom neked ha már ennyire szakértő vagy, hogy Laca barátom, aki a keretet készítette, előtte Kappákat használt és ő is spanizta mert nem tetszett neki hogy nyiladoztak a 10 kilós terheléstől, e miatt is váltott nemrég fém dobozokra.
Mellesleg ha eredeti Givim lenne is spaniznám mert egyszerűen SEMMILYEN dobozban nem bízok ami műanyag! Ennyi!
Látod cumi fejűkém itt jön ki az, hogy mennyire néztél utána ennek.
Az általam, és még pár ember által használt doboz egy az egyben koppincsa a GIVI E360- nak, ugyanúgy monokey rögzítéssel!
Műanyag platnik? Hol élsz te szatyorban?
Dőlni meg dőlj fel te, ha már ilyen szépeket kívántál!
"Fisi nem egyszer azzal példálózott..." Ennek megint semmi köze a mostani beszélgetéshez. Attól, hogy Fisi mondott ilyet (valamikor, egész más kontextusban, nem a mostani kérdezőnek írva), miért hinné itt azt mindenki, hogy a Deauville-ben (vagy egy jó túramotorban) a nagyobb köbcenti a nagyobb sebességhez kell?
Úgy hívják hogy igényesség. Kínai cipőt se veszek fel.. hiába lehet abban is járni. Nem ugyan az mint egy rendes, jól megtervezett, minőségi anyagokból előállított cucc.
Kínai dobozt, házibarkács erősítés nélkül meglehetős sűrűséggel szoktak elhagyni. Nagy élmény lehet... de én inkább nem kérnék belőle.
Spaniferezed össze.. mekkora. Persze ha ezt meg azt meg amazt csinálom vele akkor például a macskából is lehet helikopter..
Komfortfokozatban elég nagy a különbség. Meg egy jó doboz nem fog egy sima eldőléstől megrepedni, összetörni..és a felfogatása is sokkal esztétikusabb, mint egy ilyen olcsó szarnak.
Várom az első dobozos eldőlésed, és a hosszútávú tapasztalatokat. Majd min 25 ezer dobozos kilométer után vissza is térhetünk erre..kisebb futásról nincs értelme beszélni
Amúgy meg nincs is szebb amikor pl. a műanyag platnik éktelenkednek a motor oldalán. (ja, hogy azt is le lehet szedni ha nem kell.. csak éppen a franc akar állandóan "szerelni")
Azaz sík úton erős hátszélben ment óra szerint tshybe haveromé alattam 194- et. De azóta is hangsúlyozom az erős hátszelet..
Azonban olvastam én már igen sűrűn 190- 200-al közlekedő ..-ről is
Miért- te a dobozokkal motorozol, nem az alatta levő motorral? Áruld már el, mennyivel rosszabb az a kínai doboz a gyáritól? Ha rá spanizod a keretre az onnan le nem jön, van olyan szép mint a Gs-ed elfektetve!
Mellesleg láttam már V- stromon is ilyen dobozt, mert direkte nem akart az illető sokat adni a dobozokért. Ismerem ne aggódj, jó pár éve használja már és az árához képest meg van elégedve vele.
HA éjjel nappal túrázni járnék lehet nem ilyen dobozaim lennének, de akkor nem is Er5- el szaladnák neki hanem az alant említett Kawák valamelyikével.
Na találsz még csomót a kákán, vagy abba hagytad mára?
A GTR-es és a Versys-es (a 650 ccm-re gondoltam, a nyomatékosabb, rugalmasabb blokkra, túrásabb kialakításra, pakolhatóságra, hogy egy kategória, nem az árra, de ezt írtam is) példával épp az volt a lényeg, hogy ha valaki ER-5-ről kérdez, akkor nem kezdek el mesélni a GTR-ről vagy a Versys-ről, hiába jobb motorok lehetnek az általam gondolt érvek alapján. Nem hittem, hogy ezt magyarázni kell. Iróniának hívják. Na mindegy, ha nem akarod, nem érted.
200-as klub? Menni kell mint állat? Igen, azért vagyok boldog a 250-esemmel, mert nálam minden végsebesség. Az smkp.-mat is az észvesztő végsebessége miatt vettem második motornak. (Figyelem, ebben a részben is volt irónia, és nem a "boldog" résznél!)
OK, ezt nem csak nekem címezted, de nem emlékszem, hogy valaki azzal érvelt volna a kérdezőnek, hogy az ER-5 a hatalmas végsebessége miatt jó túramotor, meg egy túramotornak menni kell mint állat a nagy köbcentiből... Azt se mondta senki, hogy sportrakétákkal kell túrázni... Meg a nyomaték... Ki van itt eltévedve?
A Honda egész biztosan jó túramotor, elhiszem neked. De még mindig nincs köze a "Milyen az ER-5?" témához. Hadd ne írjam le többször.
Utólag is lehet venni fillérbaszó kínai dobozt az meg van a kettő vagy 25 ezer ft- szerintem lesz olyan jó, ha nem arra fekteted a motort a sztender helyett, mint a te dobozaid voltak..
Ha meg van pénz lehet jobbat venni...
Hát látod Kuka törpike- nálunk már ez csak így megy- de legalább nem is arcoskodok azzal hogy motorosnak képzelem magam, én csak telekre járok- mert hát hogy is mondtatok, illetve mondtad anno?
Találkozókra olyanok járnak akiknek nincsenek barátaik, és nem motorosok, helyette elmennek egy talira- és ott azt képzelik, hogy ettől motorosok lesznek..
Na nem szó szerint idéztem de kb. ennyi volt a lényeg.
Ja, jó.. nálatok úgy szokás hogy kiköltekezitek magatok mint állat, aztán semmi másra már nem is marad pénz. Visszaszívtam mindent.
A Deauvillehez pedig anyagi érdekem nem fűzödik, egy ismerős se árul olyat..Egyszerűen tök véletlenül az találkozik a kérdező eddig leírt igényeivel. Punktum. A jószándék vezérel
Most túrázol vagy jampizol?
Mellesleg ha eredeti Givim lenne is spaniznám mert egyszerűen SEMMILYEN dobozban nem bízok ami műanyag! Ennyi!
Az általam, és még pár ember által használt doboz egy az egyben koppincsa a GIVI E360- nak, ugyanúgy monokey rögzítéssel!
Műanyag platnik? Hol élsz te szatyorban?
Dőlni meg dőlj fel te, ha már ilyen szépeket kívántál!
"Te sem érted az iróniát.." De.
Kínai dobozt, házibarkács erősítés nélkül meglehetős sűrűséggel szoktak elhagyni. Nagy élmény lehet... de én inkább nem kérnék belőle.
Spaniferezed össze.. mekkora. Persze ha ezt meg azt meg amazt csinálom vele akkor például a macskából is lehet helikopter..
Komfortfokozatban elég nagy a különbség. Meg egy jó doboz nem fog egy sima eldőléstől megrepedni, összetörni..és a felfogatása is sokkal esztétikusabb, mint egy ilyen olcsó szarnak.
Várom az első dobozos eldőlésed, és a hosszútávú tapasztalatokat. Majd min 25 ezer dobozos kilométer után vissza is térhetünk erre..kisebb futásról nincs értelme beszélni
Amúgy meg nincs is szebb amikor pl. a műanyag platnik éktelenkednek a motor oldalán. (ja, hogy azt is le lehet szedni ha nem kell.. csak éppen a franc akar állandóan "szerelni")
Csak nem képzelted hogy a kis (illetve nagy) Dipshittől Te okosabb lehetsz? őt senki nem szárnyalhatja túl- főleg nagyot mondásban!
Dipshit nickelj már be a CÁPÁS linkeddel is azt legyen már valami szurkoló táborod neked is komám!
Azaz sík úton erős hátszélben ment óra szerint tshybe haveromé alattam 194- et. De azóta is hangsúlyozom az erős hátszelet..
Azonban olvastam én már igen sűrűn 190- 200-al közlekedő ..-ről is
Na ennyi...
Nem fogok visszakeresni, de Fisi nem egyszer azzal példálózott hagy az ER-5 az megy ám 180-nal, ihaj.. de csuda jó az!
Ja, és én sem az 1000-res versysre gondoltam
Mellesleg láttam már V- stromon is ilyen dobozt, mert direkte nem akart az illető sokat adni a dobozokért. Ismerem ne aggódj, jó pár éve használja már és az árához képest meg van elégedve vele.
HA éjjel nappal túrázni járnék lehet nem ilyen dobozaim lennének, de akkor nem is Er5- el szaladnák neki hanem az alant említett Kawák valamelyikével.
Na találsz még csomót a kákán, vagy abba hagytad mára?
200-as klub? Menni kell mint állat? Igen, azért vagyok boldog a 250-esemmel, mert nálam minden végsebesség. Az smkp.-mat is az észvesztő végsebessége miatt vettem második motornak. (Figyelem, ebben a részben is volt irónia, és nem a "boldog" résznél!)
OK, ezt nem csak nekem címezted, de nem emlékszem, hogy valaki azzal érvelt volna a kérdezőnek, hogy az ER-5 a hatalmas végsebessége miatt jó túramotor, meg egy túramotornak menni kell mint állat a nagy köbcentiből... Azt se mondta senki, hogy sportrakétákkal kell túrázni... Meg a nyomaték... Ki van itt eltévedve?
A Honda egész biztosan jó túramotor, elhiszem neked. De még mindig nincs köze a "Milyen az ER-5?" témához. Hadd ne írjam le többször.
Ha meg van pénz lehet jobbat venni...
Találkozókra olyanok járnak akiknek nincsenek barátaik, és nem motorosok, helyette elmennek egy talira- és ott azt képzelik, hogy ettől motorosok lesznek..
Na nem szó szerint idéztem de kb. ennyi volt a lényeg.
Ja, jó.. nálatok úgy szokás hogy kiköltekezitek magatok mint állat, aztán semmi másra már nem is marad pénz. Visszaszívtam mindent.
A Deauvillehez pedig anyagi érdekem nem fűzödik, egy ismerős se árul olyat..Egyszerűen tök véletlenül az találkozik a kérdező eddig leírt igényeivel. Punktum. A jószándék vezérel
*Te figyu, neked a gumi oldalát gumicserekor visszatérítik? Vagy miért hagysz a széleken 4-4 ujjnyi érintetlen felületet?
*hopp-hopp. asszem elkezdtem én is személyeskedni. ójaj