Aki még emlékszik, nemrég felvetettem egy problémát az ER5-ömmel kapcsolatban, ami azóta megoldódott.
Semmi fojtás dolog nem volt. Szétszedtem a karbikat, megjegyzem feleslegesen, mivel totál tiszták voltak, és minden fúvóka gyári értékű volt. Utána megemeltem a tűket egy-egy alátéttel, és máris megszűnt az elszegényedő keverék miatti fura gázreakció.
Ha sikerül mellékelnem a képet, akkor azt kérdezném vele kapcsolatban, hogy nem túl fehér egy kicsit ez a gyertya? Szerintem az, de mivel nem nagyon volt dolgom eddig négyütemű motorok gyertyáival, ezért inkább megkérdezem. Lehet nem ártana elvinnem beállíttatni.
Na ez igaz, de mivel a miénk '97-es, ezeket nem tudtam megfigyelni rajta. Akkor a Twister elnevezést a régi modellekre használták, amilyen a miénk is? Mindjárt jobb érzés, hogy nem csak egy Er-5 áll a garázsban (pincében), hanem egy igazi Er-5 Twister!
Őszintén szólva ilyen hosszú gyártási ciklus alatt ennyi módosítás pont semmi.Emléxem még anno a Trabant,Wartburg évenkénti modell frissítéseire.Kb ilyen volt.
De itt ez csak azért lehet mert nyerő csapaton nem változtatunk.
ja ja elég sok apró finomítást eszközölt rajta gyár a modellciklus során pl.:
- kipufogó
- első-hátsó rugók
- hátsó váznyúlvány
- tank
- hátsó idom
- ülés
- tanknyílás
- első fék tárcsa ill. féknyereg
- gyújtás
- fényezés/matricázás
- és amiről még nem tudok
Amúgy erre én is próbáltam rájönni, már csak azért is, mert anno csak "Twister"-es szervízkönyvet tudtam letölteni, aztán nem voltam biztos benne, hogy ez akkor most ugyanaz a modell-e... De hiába bújtam, nem tudtam felfedezni különbséget a könyv és a nálunk lévő ER-5 közt.
Azt hiszem 2000- ig ez volt a fantazia neve az Er5- nek.
Amugy ha van mód mindenképp a 2000- de inkább 2002 utáni szériakat keresd a módosítások miatt. Nagyobb tank, jobb hátsó rúgók, módosított gyujtas, más első fék stb...
Tovább ismerkedtem az er-5 típussal. Szinte biztos, hogy ilyen motort szeretnék magamnak. Az eladó darabokat nézegetve előjött a „Twister” szó, mint típus megnevezés.
Mi a lényegi jelentése ennek? Miben más a többihez képest?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Majd mindjárt mondom, mi kell alád...
A lólány álma, az! Motorgyilkos!
Amúgy, Honecker most úgy van mint Chuck Norris- meghalt, de köszöni szépen, már jobban van!
Aki még emlékszik, nemrég felvetettem egy problémát az ER5-ömmel kapcsolatban, ami azóta megoldódott.
Semmi fojtás dolog nem volt. Szétszedtem a karbikat, megjegyzem feleslegesen, mivel totál tiszták voltak, és minden fúvóka gyári értékű volt. Utána megemeltem a tűket egy-egy alátéttel, és máris megszűnt az elszegényedő keverék miatti fura gázreakció.
Ha sikerül mellékelnem a képet, akkor azt kérdezném vele kapcsolatban, hogy nem túl fehér egy kicsit ez a gyertya? Szerintem az, de mivel nem nagyon volt dolgom eddig négyütemű motorok gyertyáival, ezért inkább megkérdezem. Lehet nem ártana elvinnem beállíttatni.
MrM