Na és akkor jöjjön most a saját kis tesztem a defektjavító Slime-ról:
mint írtam korábban, defektet kaptam egy dróttól, kihúztam, a teljes tubust belenyomtam a kerékbe, a hiba gyorsan elhárult, felfújás után tökéletesen lehetett használni. Most, hogy eltelt egy hónap kb., azt is ki merem jelenteni, hogy tartós megoldásnak is jó, a nyomást tartja, nem kellett utána fújni azóta se. Szóval lyuk befoltozva, és elvileg most már bárhol máshol lyukad ki a gumi, azonnal meg fogja foltozni magát. Ja, és 100 km/h felett viszont nem ajánlott menni, de ez nem is baj, ezzel a motorral max. szabadesésben érném el azt a sebességet egy repülőről kidobva (mondtam, hogy a defekt az 50-es endúrómon történt? szerencsére nem a Ninja volt az áldozat).
A termék honlapján viszont olvastam, hogy a Slime környezetbarát, és vízzel lemosható, ami miatt elkezdtem aggódni: vízben oldódó gumijavító? Jó ötlet ez? Most, hogy beállt az esős idő, a határozott válasz is megjött rá: NEM. Az eső elkerülhetetlenül áztatja a gumit, még ha nem is pocsolyában parkolok, így a külsőn lévő kis zöld pötty szépen kimosódott, és a helyén megint egy lyuk tátong. Mivel azonban az 50-esem a Ninjával ellentétben nem Tubeless (egykori oktatóm szerint "több-lesz") gumikon fut, hanem tömlősökön, így nem eresztett le, a nyomást még mindig tartja - úgy látszik a belső nem ázik a vízben, csak minimális juthatott be, ezért ott a frizura még mindig tart. Viszont most azon ügyködöm, hogy vízállósítsam a külsőt - egyenlőre benyomom szilikonpasztával, aztán majd meglátjuk, hogy tart -, mert ha bejut a víz a belső lyukhoz, akkor megint ott állok leeresztett kerékkel.
Na szóval a végső értékelésem: király a Slime, gyors és kényelmes megoldás a defektre - de nem tartósan, legfeljebb kis teljesítményű motorokhoz (robogó, moped), főleg ha tömlős a gumijuk. Nagyobb motorokhoz, Tubeless gumikhoz csak átmeneti megoldásként használjuk, kb. addig, míg el nem jutunk a gumiszervízbe, ahol a gumit leveszik, kimossák belőle a Slime-ot (!) és szakszerűen befoltozzák.
Remélem segítettem azoknak, akiknek ilyen defektjavítójuk van, vagy ilyet akarnak venni. Én következőnek szerintem valami dugózós készletet veszek.
Ááááá, a Z1000SX... Hogy tud ennyi jó gépet csinálni a Kawa? Amúgy a tesztmotor.hu-s tesztet olvastátok róla? Ha nem, érdemes! Nem sok gép éri el ott az 50 feletti pontszámot, na ennek sikerült. Bár ez még az előző modell volt.
"SZUPER EXPRESSZ - Z1000SX
A újfiúról viszonylag sokat hallani mostanság, úgyhogy a bemutatását rövidre fogom. Ez a modell gyakorlatilag az utolsó generációs Z1000 teljes idomos, vagy pontosabban valamivel jobban felöltöztetett változata. A "Z" modellcsalád arra hivatott hogy azokat az értékeket mentse át a mai modern vi¬lágunkba, amit még a Zl-es rakott le a hetvenes években. Az alap egy igen erőteljes literes erőforrás, melynek nyomatékhullámai cunaml módjára, elemi erővel mossák el a szürke hétköznapokat. Az SX olyan, mintha a szórakozott szerelők a gyárban rosszul rakták volna össze a váltóját. Az egyes után ráhúzol még egy fokozatot, és megint egyes következik, nem történik semmi, a gép ugyanúgy ront tovább! A két darab egyes fokozat után közvetlenül jön egy második, majd három harmadik. Már hatot váltottál, de még most is mocskosul tol, és már-már azon tűnődsz, hogy ez aztán már kezd kicsit túlzás lenni. Kétségbeesetten próbálsz följebb vál-tani, hogy végre legalább alkalmad legyen levegőt venni, ami idáig azért nem sikerült, mert a G erő a tüdődet a mellkasod hátsó falának passzírozta. De hiába húzod rá a hetediket, sőt a nyolcadikat is, mert a fokozatok elfogytak.
A váltó ilyen fajta kiosztása szinte feldolgozhatatlan. Hogy ebből mi következik? Az, hogy számomra a Z-SX piszkosul és feleslegesen erős! Még másodikban is gázra emelgeti az elejét, és hatodikban is alapról úgy eltol, mintha automataváltós lenne. Ezért reggel megindulsz, gyorsan felváltod legmagasabb sebességi fokozatba, és az kitart egészen estig. Mivel az adattáblázat nem igazol 200+ teljesítményt, az átlag feletti nyomaték titka feltehetően az áttéte- lezésben is rejlik. Természetesen a feleslegesen jó dolgokért itt ná¬lunk nem jár pontlevonás!
Ez a masina különben is meglehetősen színpadias. Mindent, amit csinál, azt nagyon csinálja. Nagyot megy, nagyot fordul és nagyot is fékez. De hisz ezek azok a dolgok, amiktől annyira imádunk motorozni! És mindezt fesztelen, laza, kényelmes és vagány üléspozícióban. Igen, az SX a modern ember egyik legális könnyű drogja, a te személyes mentsvárad ebben a minden privát teret felfaló, tolakodó világban. Ami az unalmas technikai részleteket illeti.
az SX korszerű. Dupla pillangószelepes injektor, ovális szívócsatornákkal, ZX-6R bázisú digitális műszerfal, katalizátor, modern dizájn. Ez az önfeledt léha élet ígérete, csak megnyomod a piros gombot, és máris saját, békés fantáziavilágodba katapultálod magad, ahol te irányítod a saját sorsod.
Persze, ha szigorúak akarunk lenni, akkor vannak hiányosságok. Alapból szinte csak sport erényeket kapsz, a túra dolgokat még kü¬lön kell megvenned. A bőröndök feláras extrák, és nélkülük még az egészségügyi csomagnak is alig találsz helyet a gépben. "
A gyertyával kapcsolatban akkor eddig tévhitben éltem, köszi a kiigazítást. Mindenesetre most jól megy, és jól is fogyaszt, a kötelező szervízig már nem piszkálom, úgyis nemsokára itt lesz, szóval egyelőre marad így.
Mégegyszer gratula, nagy dolog ez az ember életében...
Pölö én azért nem írtam mert nem értettem.Most se éstem miért volt máshol a zéger.Örülök,hogy megoldottad.
A sajátomat elég egyénien használom ezért sem osztom az észt.
Jó utat.
mint írtam korábban, defektet kaptam egy dróttól, kihúztam, a teljes tubust belenyomtam a kerékbe, a hiba gyorsan elhárult, felfújás után tökéletesen lehetett használni. Most, hogy eltelt egy hónap kb., azt is ki merem jelenteni, hogy tartós megoldásnak is jó, a nyomást tartja, nem kellett utána fújni azóta se. Szóval lyuk befoltozva, és elvileg most már bárhol máshol lyukad ki a gumi, azonnal meg fogja foltozni magát. Ja, és 100 km/h felett viszont nem ajánlott menni, de ez nem is baj, ezzel a motorral max. szabadesésben érném el azt a sebességet egy repülőről kidobva (mondtam, hogy a defekt az 50-es endúrómon történt? szerencsére nem a Ninja volt az áldozat).
A termék honlapján viszont olvastam, hogy a Slime környezetbarát, és vízzel lemosható, ami miatt elkezdtem aggódni: vízben oldódó gumijavító? Jó ötlet ez? Most, hogy beállt az esős idő, a határozott válasz is megjött rá: NEM. Az eső elkerülhetetlenül áztatja a gumit, még ha nem is pocsolyában parkolok, így a külsőn lévő kis zöld pötty szépen kimosódott, és a helyén megint egy lyuk tátong. Mivel azonban az 50-esem a Ninjával ellentétben nem Tubeless (egykori oktatóm szerint "több-lesz") gumikon fut, hanem tömlősökön, így nem eresztett le, a nyomást még mindig tartja - úgy látszik a belső nem ázik a vízben, csak minimális juthatott be, ezért ott a frizura még mindig tart. Viszont most azon ügyködöm, hogy vízállósítsam a külsőt - egyenlőre benyomom szilikonpasztával, aztán majd meglátjuk, hogy tart -, mert ha bejut a víz a belső lyukhoz, akkor megint ott állok leeresztett kerékkel.
Na szóval a végső értékelésem: király a Slime, gyors és kényelmes megoldás a defektre - de nem tartósan, legfeljebb kis teljesítményű motorokhoz (robogó, moped), főleg ha tömlős a gumijuk. Nagyobb motorokhoz, Tubeless gumikhoz csak átmeneti megoldásként használjuk, kb. addig, míg el nem jutunk a gumiszervízbe, ahol a gumit leveszik, kimossák belőle a Slime-ot (!) és szakszerűen befoltozzák.
Remélem segítettem azoknak, akiknek ilyen defektjavítójuk van, vagy ilyet akarnak venni. Én következőnek szerintem valami dugózós készletet veszek.
Köszi tesóm- ha így lesz szavadon foglak!
http://www.tesztmotor.hu/tesztek/2011/9/kirandulj-sportosan-ka
wasaki-z1000sx.aspx
Norberto-nak sok boldog névnapot!
Remélem jövő ilyenkor én is megtehetem a hasonló bejelentésem
z egyik magazin rövid tesztje a Z 1000 SX- ről..
"SZUPER EXPRESSZ - Z1000SX
A újfiúról viszonylag sokat hallani mostanság, úgyhogy a bemutatását rövidre fogom. Ez a modell gyakorlatilag az utolsó generációs Z1000 teljes idomos, vagy pontosabban valamivel jobban felöltöztetett változata. A "Z" modellcsalád arra hivatott hogy azokat az értékeket mentse át a mai modern vi¬lágunkba, amit még a Zl-es rakott le a hetvenes években. Az alap egy igen erőteljes literes erőforrás, melynek nyomatékhullámai cunaml módjára, elemi erővel mossák el a szürke hétköznapokat. Az SX olyan, mintha a szórakozott szerelők a gyárban rosszul rakták volna össze a váltóját. Az egyes után ráhúzol még egy fokozatot, és megint egyes következik, nem történik semmi, a gép ugyanúgy ront tovább! A két darab egyes fokozat után közvetlenül jön egy második, majd három harmadik. Már hatot váltottál, de még most is mocskosul tol, és már-már azon tűnődsz, hogy ez aztán már kezd kicsit túlzás lenni. Kétségbeesetten próbálsz följebb vál-tani, hogy végre legalább alkalmad legyen levegőt venni, ami idáig azért nem sikerült, mert a G erő a tüdődet a mellkasod hátsó falának passzírozta. De hiába húzod rá a hetediket, sőt a nyolcadikat is, mert a fokozatok elfogytak.
A váltó ilyen fajta kiosztása szinte feldolgozhatatlan. Hogy ebből mi következik? Az, hogy számomra a Z-SX piszkosul és feleslegesen erős! Még másodikban is gázra emelgeti az elejét, és hatodikban is alapról úgy eltol, mintha automataváltós lenne. Ezért reggel megindulsz, gyorsan felváltod legmagasabb sebességi fokozatba, és az kitart egészen estig. Mivel az adattáblázat nem igazol 200+ teljesítményt, az átlag feletti nyomaték titka feltehetően az áttéte- lezésben is rejlik. Természetesen a feleslegesen jó dolgokért itt ná¬lunk nem jár pontlevonás!
Ez a masina különben is meglehetősen színpadias. Mindent, amit csinál, azt nagyon csinálja. Nagyot megy, nagyot fordul és nagyot is fékez. De hisz ezek azok a dolgok, amiktől annyira imádunk motorozni! És mindezt fesztelen, laza, kényelmes és vagány üléspozícióban. Igen, az SX a modern ember egyik legális könnyű drogja, a te személyes mentsvárad ebben a minden privát teret felfaló, tolakodó világban. Ami az unalmas technikai részleteket illeti.
az SX korszerű. Dupla pillangószelepes injektor, ovális szívócsatornákkal, ZX-6R bázisú digitális műszerfal, katalizátor, modern dizájn. Ez az önfeledt léha élet ígérete, csak megnyomod a piros gombot, és máris saját, békés fantáziavilágodba katapultálod magad, ahol te irányítod a saját sorsod.
Persze, ha szigorúak akarunk lenni, akkor vannak hiányosságok. Alapból szinte csak sport erényeket kapsz, a túra dolgokat még kü¬lön kell megvenned. A bőröndök feláras extrák, és nélkülük még az egészségügyi csomagnak is alig találsz helyet a gépben. "
A gyertyával kapcsolatban akkor eddig tévhitben éltem, köszi a kiigazítást. Mindenesetre most jól megy, és jól is fogyaszt, a kötelező szervízig már nem piszkálom, úgyis nemsokára itt lesz, szóval egyelőre marad így.
Mégegyszer gratula, nagy dolog ez az ember életében...
Bár nagyon sajnálom, hogy nem tudtam ott lenni a találkozón, végülis úgy fest megérte. Szóval mikor is lesz a kövi tali?
Ne azt nézd, hogy a porcelán fehér, hanem a fém részeknek kéne szürkésfehér - őzbarna közti színűnek lenniük.
Ajánlom figyelmedbe:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Remélem segítettem!
A sajátomat elég egyénien használom ezért sem osztom az észt.
Jó utat.