Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Küldj email címet itt fogalmam sincs hova kell töltenem
Papucsosnál megvan az összes fényképező gépből a kép elmentve,de ugye aki korán lelépet nem tudhatja
Jaj de jó!Küld el valahogy e mailben a találkozó képeit vagy töltsd fel valahová ahonnan le tudjuk szedni.
Érdekes cikk a futómű állításról: http://totalbike.hu/magazin/2012/05/25/a_futomuallitas_nem_misztikum/


egy részlet:

Ha gyári ajánlás nincs rá, azt javasolom, hogy az első villákat 20 ezer kilométerenként szervizeltessük le, a hátsó rugóstagot 40 ezer kilométerenként. Ebben olajcsere, csúszóperselyek cseréje és szimmering csere kell, hogy benne legyen. Nem biztos, hogy olcsó mulatság, de a jó működés, csak így biztosítható. Az is segít, ha időről, időre leengedjük az első villaszárakban az olajat, és feltöltjük friss olajjal. Önmagában azonban ez nem helyettesít egy átnézést, tisztítást és csúszópersely-cserét.
Részvétem Era

Mi történt? Dugattyú szorult meg?

Anno nekem is Eger környékén állt meg a TZ-m, ott a főtengely csapágy ment el...

Ott a szállítást anyumék samarája oldotta meg, ami meg nem bírta futózást és elszállt a féke
Köszi Fisi!

Egyébként már t*kom ki van az egésszel
ha vége lesz ennek a qrva vizsgaidőszaknak esküszöm kimotorozok a világból
Hali
Zarándokéknak egy babatörcsi ott maradt Bükkzsércen.
Papucsosnál lesz
Üdv Helga
Tiszta rablás.Szegény Era.Sajnálom,hogy ilyen pechje volt.
18:00-kor én is kinyitottam itthon a kaput.
Fisiék még úton.
Era ETZ-jéért holnap vissza kell menni Domoszlóra, sajnos megadta magát Kerecsendnél. Az autómentő 15 ezerért vitte el.

Köszi mindenkinek a részvételt, jól éreztem magam és egy kicsit összeszoktunk a CB-vel.

A foglalkozás elérte célját, pihenj, folytasd tovább!
Mi is hazaértünk (Db) minden ok Volt. Köszi mindent!
Azzal kezdeném, hogy tökéletes választás!
A műszaki paramétereknek könnyen utánanézhetsz a neten, elég hozzá annyi, hogy 500-ashoz képest a blokk alul is nyomatékos. A fékről, és a futóműről nincs mit áradozni (kategóriájában sem), elég annyi hogy mindkettő teszi a dolgát. Az összeszerelés japános.
A megbízhatóság 5csillag. Ezt persze el lehet baszni, ha valami ledobott külföldi példányt veszel.
Fenntartási költség kimerül az előírt karbantartásban (olaj, szűrők folyadékok). Saját hibámon kívül nem költöttem még másra.
Fogyasztás nálam átlag 4-4,5L (az abszolút minimum: folyamatos 80-90km/h 3,8L, maximum: folyamatos 130-150km/h 5L).
Vásárlásnál javasolt a 2000 utáni vasakat keresgélni. Jobb elektronika (alacsonyabb fogyasztás), jobb hátsó telók, kicsit nagyobb tank.
Alkatrészellátás: normál motoros. Kopó-fogyó van bőven, gyári az horror (sztem ők sem gondolják komolyan), pár dolgot lehet utángyártottban kapni, ami nincs az bontó. Viszonylag kevés fut belőle, ezért nem olyan egyszerű, mint pl egy suzuki esetén.
Számomra egyetlen hátránya, hogy kényelmetlen az ülés. Én valószínüleg át fogom alakíttatni.
Győri különítmény is hazaért.Köszönjük a jó hétvégét.
Bí-bí!Én már 10kor itthon voltam Ezúton is mindenkit üdvözlök akitől nem köszöntem el.(rázzátok kezeiteket és gondoljatok egy nyálas puszira )
Szia!
Most az egész banda Bükkön bulizik, legkorabban hétfőn tudunk válaszolni. Előre annyit, hogy jó választás a gép, fogyasztás 3,8- 7 liter közt használattol függően. Nagy átlag 4,2-4,8 közt van.
Amire használni akarod arra tökéletes lesz!
Üdv Bükkzsercrol!
Norbi!
Átadtam az üzenetet, sajnáljuk hogy nem tudtál jönni, majd Legkozelebb!
Kitartás!
Sziasztok!

Kezdő motorosként, motorválasztás előtt állok. Elképzeléseim között szerepel az ER-5.
Kérlek titeket, adjatok tanácsot, hogy jó választás volna-e ez a motor!
Kinézetre nekem mindenképp tetszik, de nem sokat tudok róla. Ami nekem fontos, az a megbízhatóság, a gazdaságos üzemeltethetőség. Kímélve használnám, közepes hosszúságú túrákhoz, főleg egyedül. Milyen fogyasztásra lehet számítani? Illetve általánosan, mire kell odafigyelni, ha ilyen motort vásárolok? Milyen az alkatrészellátás, és minősége?
Előre is köszönöm a hozzászólásaitokat, és a segítséget!

Üdv: Ádám
Ha nem kapsz sehol semmit és az e-bay se játszik... végső ötletként a következőket tudom neked mondani.
- Kormány: ez talán legkönnyebb, mert más típusoknak is van hasonló kormánya (pl. Yamaha.) max a kormány végébe kell menetet varázsolni meg a kapcsoló házak rögzítő furatát újra fúrni.
- A fék kar és talán a kuplung kar is kompatibilis a régi (1995-199x-es Suzuki Bandit 250-400-al)
- Műszerfalnak pedig akár lehet univerzális digitális műszerfalat varázsolni (nézz utána neten) amit persze nem lesz olyan szép mint az eredeti DE dobsz rá egy kis Puig túra plexit és amúgy sem látszana.
Sziasztok,

Sajnos a mai vizsgám nem sikerült , amit csak szerdán tudok majd pótolni , emiatt sajnos engem is nélkülöznötök kell a taliról, mert ezen a motorozásra termett szép hétvégén a könyveket kell bújnom ...
Üdv. Érdeklődni szeretnék nem tud-e valaki bontott er-5-ös műszerfalat, kormányt, illetve kuplungkart. Magyarország szinte összes bontóját körbehívtam de sajnos mindenhol azt a választ kaptam hogy nincs sehol. Nagyon szépen megköszönném ha valaki tudna segíteni. ( A műszerfalon belül nem feltétlenül kellene az egész csak a hátsó borítás, a fehér műanyag belső tartórész, illetve a visszajelző lámpák fölötti borítás.) A válaszokat előre is köszönöm.
Kösz a meghívást, mennék mint állat, de vizsgázok jövő héten és tanulok.
Hat ha uj vagy Teso akkor itt a helyed
Kawasaki er 5 talakozo Bukkzserc Hosok u 22.
Ezen a hetvegen minden ER 5 tulaj itt lesz.
Gyere varunk
Szia! Tudok segiteni, Adatlap!
Sziasztok,
Új vagyok a fórumon.
Nem tud valaki ER-5-re hátsó doboztartó konzolt?
Kösz
4 után indulok én is!
Jó utat, jó hétvégét!