szerintem lehetséges a hónolás, de megéri-e, az már nem biztos. tuti, hogy nagyon drága a felújítás, de kérdezz meg egy maróst. szerintem had zörögjön! Az Er-a gépéről még annyit, hogy a blokkja már sokszor szét volt borítva, na persze kókány módra!
Hali mindenkinek! azért állt meg a műszer, mert ezek az öreg porlasztók nem képesek jó keveréket képezni. magyarul: túl finom neki a szintetikus olaj. a motoron vannak még hiányosságok, pl az új hengernél a kipuffantó menete eléggé sérült volt. Sz..tam is vele rendesen mire összeraktam. Er-ának jó edzés lesz indítani a gépet, ugyanis már hatalmas a kompresszió benne. 2x olyan nhéz vagyok kb, mint ő csomagokkal együtt, mégis 3.-ban gyönyörüen meg tudtam vele fordulni 1000 fordulaton.
Én három éve használok egy 2004-es ER5-öt és csak jót tudok írni róla .
Fogyasztás nekem normális használat mellett 3,5-4,5 között mozog ami szerintem jónak mondható a kategóriában.
Ami a megbízhatóságot illeti az említett időszakban sosem volt vele gondom .
Ami az alkatrész ellátottságot illeti nekem eddig csak egy tűszelepet, és egy akkumulátort kellett cserélnem, ezek voltak készleten.
Az üzemeltetési költségei is abszolút vállalhatóak, nagyon olcsó a biztosítása/telj. adója, elég olcsón lehet gumizni, és az olaj is normál áron van hozzá.
Ami pedig a menetteljesítményt illeti szerintem teljesen elég ha valaki normális túrára vágyik. Nálam két személlyel 130-140-et kényelmesen utazó tempónak éli meg ennél több meg nem kell, bár lehet vele még menni. Azt is fontosnak tartom, hogy a motor nyomaték karakterisztikája is nagyon kiegyensúlyozott aminek köszönhetően kényelmesen nyomaték csúcson lehet vele motorozni.
Egyszóval ha tetszik neked a kategória, a formavilág szerintem vágj bele
Menjünk a Pilisbe ott bejárathatod vastagon De tényleg ha bejárattad összehozhatnánk egy Pilisi túrát az útvonalat megszervezem.Olyan 1-napos TKB-s túraféle lenne
Itt vannak nálam sokkal autentikusabb tagok is, akik az ER-5-ről írhatnak, Fisinek pl. állítólag doktori fokozata is van ER-5-ből egy szakértő szerint. Így én nem részletezem a dolgokat, mert az én motorom igazából egy Ninja 250R. De röviden, ahogy már írták, tökéletes választás, boldog leszel vele.
Viszont néha elbitorlok egy régi (magasabb fogyasztású) ER-5-öst, és most mentem vele annyit, hogy tudjak fogyasztást mérni: kizárólag rövid távú, városi használat mellett 4,2-re jött ki 100-on. Ez azért elég jó szerintem.
Az a szegény dugó jól megkapta. Én is megvettem a MOL csúcs fullszintetikus 2T olaját az 50-esemhez - de ezek után kezdem érteni, hogy az előző tulaja miért használta az olcsóbb félszintetikussal. Következőnek szerintem én is visszatérek rá.
Na addig nem fogod rátenni fokhagyma girizdes se..ed, amíg be nem lett járatva- azért kaptad a képeket, addig azokat nézegesd!
Ja- holnap adj be egy kazal pénzt, hogy tudjam tankolni a benzin temetődet!
Merre jártál vele? Ezek szerint már csak 920 km van hátra, de abba én is besegítek.
Teljesen megnyugodtam, mert a gumik is megvannak még.
A próbaút mellett, nekem ez a napom csúcspontja. Nagyon jól sikerültek a képek, KÖSZI.
Hát, majd esténként, ilyen 70-80 km- ként összejön egy pár hét alatt...
A MOTOR meg pihen addig, gyűjtöm az erőt a lánccserehez, sajna egyre jobban érzem, hogy nem tökéletes már, így közel a 44 ezer km- hez...
No, újra itt...
Jelentem, Honecker megtette az első 80 kilométerét, hiba nélkül. Füstöl mint a gyárkémény, meg hangos mint az ólajtó, kicsit a 251 henger nem úgy passzol a könyöknél mint ahogy kéne, de szuper a masina, szep hangja van a motorjanak!
A motorgyilkos Era, majd csak 1000 km múlva kapja meg, ha már mentem vele 140- el!
No Erato, hogy legyen egy jó napod, csináltam képet, na meg hogy cápageci ismegnyugodjon... Íme:
Már leírtam a kollégának, hogy bátran vegyen ER-t.