Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Imádom a költői beharangozásaidat Fisikém!
Már leírtam a kollégának, hogy bátran vegyen ER-t.
szerintem lehetséges a hónolás, de megéri-e, az már nem biztos. tuti, hogy nagyon drága a felújítás, de kérdezz meg egy maróst. szerintem had zörögjön! Az Er-a gépéről még annyit, hogy a blokkja már sokszor szét volt borítva, na persze kókány módra!
az nem jó , nekem gyári kell, mert "veteránosítani" akarom majd a gépet
Vegyél inkább bele egy új Bing karburatort!Igaz nem olcsó, 25-30 e ft, de jó cucc! Nekem is olyan volt a gépen, meg Eraen is olyan van!
Lütyő,

nem foglalkozol esetleg ETZ porlasztó felújítással?

Nekem is van egy szeretett kis 250-em, aminek kicsit csörög a karbijában a síberdob, azt kellene valahogy megszüntetni...

Nem tudom, hogy lehet e esetleg eggyel nagyobb méretre hónolni, és eggyel nagyobb síberdobot beletenni, vagy a komplett felső részt ki kell cserélni
Hali mindenkinek! azért állt meg a műszer, mert ezek az öreg porlasztók nem képesek jó keveréket képezni. magyarul: túl finom neki a szintetikus olaj. a motoron vannak még hiányosságok, pl az új hengernél a kipuffantó menete eléggé sérült volt. Sz..tam is vele rendesen mire összeraktam. Er-ának jó edzés lesz indítani a gépet, ugyanis már hatalmas a kompresszió benne. 2x olyan nhéz vagyok kb, mint ő csomagokkal együtt, mégis 3.-ban gyönyörüen meg tudtam vele fordulni 1000 fordulaton.
Szia Ádám!

Én három éve használok egy 2004-es ER5-öt és csak jót tudok írni róla .

Fogyasztás nekem normális használat mellett 3,5-4,5 között mozog ami szerintem jónak mondható a kategóriában.

Ami a megbízhatóságot illeti az említett időszakban sosem volt vele gondom .

Ami az alkatrész ellátottságot illeti nekem eddig csak egy tűszelepet, és egy akkumulátort kellett cserélnem, ezek voltak készleten.

Az üzemeltetési költségei is abszolút vállalhatóak, nagyon olcsó a biztosítása/telj. adója, elég olcsón lehet gumizni, és az olaj is normál áron van hozzá.

Ami pedig a menetteljesítményt illeti szerintem teljesen elég ha valaki normális túrára vágyik. Nálam két személlyel 130-140-et kényelmesen utazó tempónak éli meg ennél több meg nem kell, bár lehet vele még menni. Azt is fontosnak tartom, hogy a motor nyomaték karakterisztikája is nagyon kiegyensúlyozott aminek köszönhetően kényelmesen nyomaték csúcson lehet vele motorozni.

Egyszóval ha tetszik neked a kategória, a formavilág szerintem vágj bele
Dehogy van!
Meg nem is volt.
Meg még meg is fosztottak tőle!

Aki igazán sokat tud róla, az a csapat eső menő gépész mérnöke, folyton tanuló tesom mhmax!
Ő szedi szét, meg töri össze a gépet néha!
Menjünk a Pilisbe ott bejárathatod vastagon De tényleg ha bejárattad összehozhatnánk egy Pilisi túrát az útvonalat megszervezem.Olyan 1-napos TKB-s túraféle lenne
Szia Ádám!

Itt vannak nálam sokkal autentikusabb tagok is, akik az ER-5-ről írhatnak, Fisinek pl. állítólag doktori fokozata is van ER-5-ből egy szakértő szerint. Így én nem részletezem a dolgokat, mert az én motorom igazából egy Ninja 250R. De röviden, ahogy már írták, tökéletes választás, boldog leszel vele.

Viszont néha elbitorlok egy régi (magasabb fogyasztású) ER-5-öst, és most mentem vele annyit, hogy tudjak fogyasztást mérni: kizárólag rövid távú, városi használat mellett 4,2-re jött ki 100-on. Ez azért elég jó szerintem.


Hát ez... Benned egy költő veszett el!

Az a szegény dugó jól megkapta. Én is megvettem a MOL csúcs fullszintetikus 2T olaját az 50-esemhez - de ezek után kezdem érteni, hogy az előző tulaja miért használta az olcsóbb félszintetikussal. Következőnek szerintem én is visszatérek rá.
Nagyot!
Komoly túra terveim vannak ezzel az ízével ..
Már rátettem, ha nem vetted volna észre.
Egyébként kicsi vagy nagy kazalt szeretnél?
Hála Isten, Honecker ismét álmatlanul forog a sírjában!

Na addig nem fogod rátenni fokhagyma girizdes se..ed, amíg be nem lett járatva- azért kaptad a képeket, addig azokat nézegesd!
Ja- holnap adj be egy kazal pénzt, hogy tudjam tankolni a benzin temetődet!
Merre jártál vele? Ezek szerint már csak 920 km van hátra, de abba én is besegítek.
Teljesen megnyugodtam, mert a gumik is megvannak még.
A próbaút mellett, nekem ez a napom csúcspontja. Nagyon jól sikerültek a képek, KÖSZI.
Hát, majd esténként, ilyen 70-80 km- ként összejön egy pár hét alatt...
A MOTOR meg pihen addig, gyűjtöm az erőt a lánccserehez, sajna egyre jobban érzem, hogy nem tökéletes már, így közel a 44 ezer km- hez...
szép motor, szép háttérrel

azért 1000km-et mikorra fogsz beletenni? Vagy amíg nincs meg addig nem használod az ERnőt?
No, újra itt...
Jelentem, Honecker megtette az első 80 kilométerét, hiba nélkül. Füstöl mint a gyárkémény, meg hangos mint az ólajtó, kicsit a 251 henger nem úgy passzol a könyöknél mint ahogy kéne, de szuper a masina, szep hangja van a motorjanak!
A motorgyilkos Era, majd csak 1000 km múlva kapja meg, ha már mentem vele 140- el!

No Erato, hogy legyen egy jó napod, csináltam képet, na meg hogy cápageci ismegnyugodjon... Íme:
örülök, hogy minden ok és ismét húz6od a szarvát
gratula lütyőnek
Remélem a gumit még nem égetted le róla. Mert ha igen, akkor én is leégetek rólad egy két alkatrészt.
Összejött, de a BIO címről már lemondhat. Ismét füstöl mint a gyárkémény.
Ezt én is remélem .
Minden rendben. Lütyő nagyon ügyesen összerakta a motort. Már meg is volt a próbaköröm vele
Szuper, gyorsan kész lett