Nem a betét csere a lényeg, hanem a felnicsík
nagyon rá vagyok most kattanva a dologra, és gondoltam, hogy ha már ott vagyok, és úgy is ki kell venni a kerekeket hozzá, akkor egyúttal kifújom a hátsó dobot, kicsit megzsírozom a fékkulcsot, és akkor már ezzel a lendülettel meg lehetne csinálni az elsőt is.
No meg az se utolsó szempont, hogy így a túrára már rendesen összekopna a betét a tárcsával, és akkor egy valós összehasonlítást tudnánk tenni, hogy mit is ér a fém fékcső, és társai...
No meg az sem utolsó szempont, hogy így amikor megyek majd Kalocsára több idő maradna gurulnunk, meg fóliáznunk
Mondjuk attól félek, ha kipróbálom a mocidat a tuti kipuval, akkor nagyon rá fogok kattanni, csak az most nagyon nem fér bele a keretbe
Kérlek adj Istenem biztos kezet, szemet, hogy baj nélkül tehessek meg mérföldeket. Te adtad életünk, a Te jogot a vég, én ne okozzam senkinek a végzetét! Védd meg Társaimat, kik itt jönnek velem, baj, rémület ne érje Őket Istenem! Védj meg minket a négykerekű démonoktól, hogy ne idő előtt távozzunk e szép világról! Taníts vezetni éberen, hibátlanul, a sebesség mámora ne ejthessen rabul! Segítsek bajlódón, ha arra visz utam, világod szépségét engedd látni Uram! És bocsásd meg a mi vétkeinket, a száguldást, gumifüstöt, egy kereket, mert nekünk a motor az, ami a lelkünket boldoggá teszi, tudva, hogy életünk könnyedén elveheti! Ámen..”
Alant linkeltem egy jó lánctisztitót, azzal jól lehet, de két ecset, egy hosszu és egy rövidre vágott komboval is meg birod ezt csinálni, csak sokkal több idő.
Brigeciolal az a nem szimpi, hogy jól le kell öbliteni, hogy ne maradjon sikamlós, na meg mostanában már drágább is mint a petro..De látod, az is egy jó megoldás lehet.
Sosem próbáltam! De ahhoz ti leszeditek a láncot, és megáztatjátok benne, nem!? Vagy spricceled valamivel rá? Vagy petróleumos rongy? Szóval ez a spray tűnt a legkényelmesebbnek!
Így a lánctisztítót már megkapjuk legalább 2000-ért darabját, ha az is kéne bárkinek. De ha meg lesz a végső létszám, akkor felhívom a srácot, és megkérdezem, hogy mennyit enged a feléből
Tegnap megrendeltem a felnicsíkot, és beszéltem a kékholddal 3e. felteszik nekem a kerékre, és azt mondták +1 e. a fékbetét csere.
Szóval mire a tali lesz már be is fogom tudni koptatni, úgyhogy lesz lehetőséged kipróbálni a különbséget
Viszont a fólia, meg a bogárháló, no meg egy jó kis gurulás miatt mindenképp megyek majd hozzád
csak szerintem már csak a tali után, mert addig nagyon el vagyok havazva
nagyon rá vagyok most kattanva a dologra, és gondoltam, hogy ha már ott vagyok, és úgy is ki kell venni a kerekeket hozzá, akkor egyúttal kifújom a hátsó dobot, kicsit megzsírozom a fékkulcsot, és akkor már ezzel a lendülettel meg lehetne csinálni az elsőt is.
No meg az se utolsó szempont, hogy így a túrára már rendesen összekopna a betét a tárcsával, és akkor egy valós összehasonlítást tudnánk tenni, hogy mit is ér a fém fékcső, és társai...
No meg az sem utolsó szempont, hogy így amikor megyek majd Kalocsára több idő maradna gurulnunk, meg fóliáznunk
Mondjuk attól félek, ha kipróbálom a mocidat a tuti kipuval, akkor nagyon rá fogok kattanni, csak az most nagyon nem fér bele a keretbe
köszi az infót
ötccccá
Alant linkeltem egy jó lánctisztitót, azzal jól lehet, de két ecset, egy hosszu és egy rövidre vágott komboval is meg birod ezt csinálni, csak sokkal több idő.
Brigeciolal az a nem szimpi, hogy jól le kell öbliteni, hogy ne maradjon sikamlós, na meg mostanában már drágább is mint a petro..De látod, az is egy jó megoldás lehet.
Egyébként nagyrészt aszfalton, száraz időben használom, ezért nem koszolódik nagyon így nagyrészt egy kis törölgetés után simán utána szoktam fújni
Akkor:
Eddig 4-en kértetek Motul chain lube road plus-t (2800/db):
- Zimi
- Parabellum
- Mhmax
- Fisi
Így a lánctisztítót már megkapjuk legalább 2000-ért darabját, ha az is kéne bárkinek. De ha meg lesz a végső létszám, akkor felhívom a srácot, és megkérdezem, hogy mennyit enged a feléből
Tegnap megrendeltem a felnicsíkot, és beszéltem a kékholddal 3e. felteszik nekem a kerékre, és azt mondták +1 e. a fékbetét csere.
Szóval mire a tali lesz már be is fogom tudni koptatni, úgyhogy lesz lehetőséged kipróbálni a különbséget
Viszont a fólia, meg a bogárháló, no meg egy jó kis gurulás miatt mindenképp megyek majd hozzád
csak szerintem már csak a tali után, mert addig nagyon el vagyok havazva
szóval lehet ez is olyan mint a k63/64, no majd ha a cseréhez jutok jövőre akkor lehet bepróbálom, úgy is gondolkodtam a 140-es gummán
- Parabellum
- Mhmax
- Fisi
Így a lánctisztítót már megkapjuk 2000-ért darabját, ha az is kéne bárkinek.
Anno, azért a Simsonon pl volt ilyen. Ott az első hátsó csereszavatos volt..