Ja es amit elfelejtettem az oktatok jofejek, figyelik, hogyan motorozol es utana elmondjak hol hibazol es min kellene javitanod. Viszont utana meg nagyon sokat kell gyakorolni, hogy a bukocsovel tudd karistolni a betont, annelkul hogy esel, 1 srac tudta csak megcsinalni a legbelso korben, O egyebkent mar masodjara volt ott es egy szezont letolt sajat gepen, ugy hogy gyakorlta azokat a technikakat amiket tanitottak.
a honda safety-hungary 1-es szintu kepzeset csinaltam tavaly osszel, felaron tudtam resztvenni, mivel egy nyiltnap alkalmaval regisztraltam.
2 napos volt a kepzes, kezdo motorosnak szerintem mindenkeppen hasznos, a tanulok vegyesen voltak kezdok es sok 10e kmert gyujtott "oreg motorosok" nekik is tudtak ujat mutatni. Eloszor teremben beszelnek kicsit a vedofelszerelesekrol, aztan irany a palya anno cbf500 as es vtr250-es flottabol lehettet valasztani ABS kikotve hogy magunk fekezzunk es ne az automatika. Tananyag/gyakorlatok roviden: szlalom egyre surubb lerakassal, eltoltszlalom, veszfekezes, kanyarodasi technikak, akadaly kikerulese ellenkormanyzas alkalmazasaval, eldolt motor felallitasa ugy, hogy utana ne kelljen servmutetre menni. Aztan volt olyan, hogy egy zartszelvenybol hegesztett letran (katyuszimulator) atkeles es gyok kettovel egy 10m hosszu 15 cm szeles rampan vegigmenni. Amire raszoktatnak az a kanyarodas stabilizalasa hatso fekkel, a tekintet helyes athelyezese, ellenkormanyzas. Roviden ennyi. A 2-es szinetet meg nem "merem" elkezdeni, kicsit meg gyakorolnom kell, es az arat kicsit magasnak gondolom. Iden a Sagi Tibor fele rendormotoros treningre szeretnek benevezni 25k/2nap sajat motorral. Majusig elvileg klubbok mar lefoglaltak az idopontokat, utana talan befrek valhova.
Akarsz barátkozni? Nyitott szívvel várlak.De ha nem akkor számíts az én barátaimra.Megütni nem fognak mert a kamerák miatt nem trendi.Ne ess kétségbe mi filmezünk.
Mondjuk tényleg elkeserítően nem mobilis a magyar munkaerő.
Elképesztő hogy micsoda ingázásokat vállalnak emberek mondjuk győrből szabolcsba mert nem tudnak szabadulni a házuktól.
Nyugaton teljesen bevett a bérelt lakás.
De az nyugat.
Lényegesen könnyebb ráugrani egy normális munkalehetőségre egy hét gondolkodás után mondjuk ezer kilométerre a jelenlegitől ha nem nyom egy ház terhe amibe x pénzt beleöltél.
Mondjuk ehhez értelmesebb fizetés és/vagy emberi albérlet árak/kínálat kellene.
Tehát ha van megfelelő megfizethető,kényelmes,jó álapotú bérelhető lakás a kiválasztott munkahely mellett ami mondjuk érdekes jobban fizet akkor csak teher a saját ház.
Pláne 30 év svájcifrankos borzalomért.
A felni csík gondolathoz annyit szeretnék hozzá fűzni....
Az egyenes csíkot igen csak nehéz felrakni a felnire mert az alsó szélének rövidebb kerületen kell illeszkednie. Ezért vagy be kell vagdosni és szépen egymásra kell lapolni vagy kicsi háromszögeket lehetne kivagdosni. DE se így se úgy nem lesz igazán szép.
A legjobb megoldásnak én is a felni méretéhez illeszkedő ívelt csíkot tartom.
Felrakni meg úgy a legegyszerűbb:
- felni szépen tisztára csutakol, zsírtalanít! főleg a hátsó felni tud nagyon csúnya lenni a lánc kenőanyagtól.
- A felni csíkot ha egybe van az egész akkor min 3 részre kell vágni de általában már így is szállítják.
- A rész darabokról nem szabad egyszerre levenni az öntapadó védő fóliát(papírt). Max 3-4 cm kezdésnek!
- Amit lehúztunk azt szépen alá buktatjuk a csíknak majd az öntapadós részt az ívre illesztjük.
- Ezután ahogy illeszted szépen húzod lefele a védő fóliát (papírt). így mindig csak 2-3 cm tapad és csak azt kell igazgatni. Persze közbe ügyelni, hogy ne mennyen alá levegő buborék.
- Ha marad alatta buborék és nem tudod kinyomkodni akkor gombostűvel meg kell szúrni, kiengedni a levegőt és lenyomkodni.
Ezt nekem így egy dekoros gyerek mutatta. Ha ti is így csináltátok akkor sorry, hogy okoskodtam.
Nem kéne.De!Rájöttem lúzer vagyok.Vettem lakást hitelre(Ft)Vettem autókat(4 de ne haragudj)És vettem Ernőkét csak azért,hogy ne öljem meg a család fenntartót .
Albérletben kezdtem .Onnan is nősültem,A befektetési tippjeid jók.Használd! És várd a zsét te okos.Minnden nap min.tizszerezem a befektetett zsét.
Ez azért nem olyan gyakori, de ha már beindítom azt nem szoktam megúszni 15km-el soha
Ügyeleti rendben dolgozom és sajnos vannak olyan hétvégék is amikor abszolút nincs lehetőségem motorozni. Most nagyon izgalmas volt ez a xado-s dolog és voltak olyan délutánok amikor az idő is kellemes volt hozzá. Nincs ez mindig így viszont 100km nagyon hamar elszalad még nyugdíjas tempóban is, főleg mivel ez az egyetlen kikapcsolódásom. Még fáradtan meló után is jólesik egy kis lazulás, sokszor indulok úgy el, hogy a motorról nézem végig a naplementét. Májusban amikor nyílik az orgona imádom az illatát és főleg késő délutánonként csavargok néhány órát, olyankor a mellékutakat választom amik kisebb településeken vezetnek át, de imádom az akácvirágzást vagy a fenyőerdőket is... vannak olyan útvonalaim amiket soha nem fogok megunni ilyen pl. a Tisza környéke.
Én anno szerintem ilyet rendeltem.Ívre hajlítottat.Egész jól sikerült felraknom, nem volt valami veszedelem.
Szemre belőttem a távolságot a felni szélétől és azt követtem.
Az első verziót próbáltam, pont ilyen kütyüvel, de mivel nem fekszik fel rendesen a felnire a legkisebb kézremegésre is millimétereket mozog a szalag a felnin
Ezért most pont a második videon mutatott verziót akarom feltenni, sztem azt könnyebb lesz(bár az első verzió is nagyon könnyűnek tűnik, amíg az ember nem maga próbálja ). Illetve a kawa feliratok miatt szerintem látványosabb is
Köszi! Segítenék, de nem én raktam fel! Amúgy szerintem ez egyenes szalagból lett felrakva, mert az előző plexijén is volt, és ott más ívet követett! Ajánlom, hogy próbálj videót nézni róla, hogy milyen technikával teszik fel!
a honda safety-hungary 1-es szintu kepzeset csinaltam tavaly osszel, felaron tudtam resztvenni, mivel egy nyiltnap alkalmaval regisztraltam.
2 napos volt a kepzes, kezdo motorosnak szerintem mindenkeppen hasznos, a tanulok vegyesen voltak kezdok es sok 10e kmert gyujtott "oreg motorosok" nekik is tudtak ujat mutatni. Eloszor teremben beszelnek kicsit a vedofelszerelesekrol, aztan irany a palya anno cbf500 as es vtr250-es flottabol lehettet valasztani ABS kikotve hogy magunk fekezzunk es ne az automatika. Tananyag/gyakorlatok roviden: szlalom egyre surubb lerakassal, eltoltszlalom, veszfekezes, kanyarodasi technikak, akadaly kikerulese ellenkormanyzas alkalmazasaval, eldolt motor felallitasa ugy, hogy utana ne kelljen servmutetre menni. Aztan volt olyan, hogy egy zartszelvenybol hegesztett letran (katyuszimulator) atkeles es gyok kettovel egy 10m hosszu 15 cm szeles rampan vegigmenni. Amire raszoktatnak az a kanyarodas stabilizalasa hatso fekkel, a tekintet helyes athelyezese, ellenkormanyzas. Roviden ennyi. A 2-es szinetet meg nem "merem" elkezdeni, kicsit meg gyakorolnom kell, es az arat kicsit magasnak gondolom. Iden a Sagi Tibor fele rendormotoros treningre szeretnek benevezni 25k/2nap sajat motorral. Majusig elvileg klubbok mar lefoglaltak az idopontokat, utana talan befrek valhova.
Lehet divatot csinálnál.
Hátha jótékonyan hat a munkaerőpiacra.
Elképesztő hogy micsoda ingázásokat vállalnak emberek mondjuk győrből szabolcsba mert nem tudnak szabadulni a házuktól.
Nyugaton teljesen bevett a bérelt lakás.
De az nyugat.
Lényegesen könnyebb ráugrani egy normális munkalehetőségre egy hét gondolkodás után mondjuk ezer kilométerre a jelenlegitől ha nem nyom egy ház terhe amibe x pénzt beleöltél.
Mondjuk ehhez értelmesebb fizetés és/vagy emberi albérlet árak/kínálat kellene.
Tehát ha van megfelelő megfizethető,kényelmes,jó álapotú bérelhető lakás a kiválasztott munkahely mellett ami mondjuk érdekes jobban fizet akkor csak teher a saját ház.
Pláne 30 év svájcifrankos borzalomért.
Az egyenes csíkot igen csak nehéz felrakni a felnire mert az alsó szélének rövidebb kerületen kell illeszkednie. Ezért vagy be kell vagdosni és szépen egymásra kell lapolni vagy kicsi háromszögeket lehetne kivagdosni. DE se így se úgy nem lesz igazán szép.
A legjobb megoldásnak én is a felni méretéhez illeszkedő ívelt csíkot tartom.
Felrakni meg úgy a legegyszerűbb:
- felni szépen tisztára csutakol, zsírtalanít! főleg a hátsó felni tud nagyon csúnya lenni a lánc kenőanyagtól.
- A felni csíkot ha egybe van az egész akkor min 3 részre kell vágni de általában már így is szállítják.
- A rész darabokról nem szabad egyszerre levenni az öntapadó védő fóliát(papírt). Max 3-4 cm kezdésnek!
- Amit lehúztunk azt szépen alá buktatjuk a csíknak majd az öntapadós részt az ívre illesztjük.
- Ezután ahogy illeszted szépen húzod lefele a védő fóliát (papírt). így mindig csak 2-3 cm tapad és csak azt kell igazgatni. Persze közbe ügyelni, hogy ne mennyen alá levegő buborék.
- Ha marad alatta buborék és nem tudod kinyomkodni akkor gombostűvel meg kell szúrni, kiengedni a levegőt és lenyomkodni.
Ezt nekem így egy dekoros gyerek mutatta. Ha ti is így csináltátok akkor sorry, hogy okoskodtam.
Albérletben kezdtem .Onnan is nősültem,A befektetési tippjeid jók.Használd! És várd a zsét te okos.Minnden nap min.tizszerezem a befektetett zsét.
Én is nagyon szeretem ezt a csordogálós stresszoldó gurulásokat
Ügyeleti rendben dolgozom és sajnos vannak olyan hétvégék is amikor abszolút nincs lehetőségem motorozni. Most nagyon izgalmas volt ez a xado-s dolog és voltak olyan délutánok amikor az idő is kellemes volt hozzá. Nincs ez mindig így viszont 100km nagyon hamar elszalad még nyugdíjas tempóban is, főleg mivel ez az egyetlen kikapcsolódásom. Még fáradtan meló után is jólesik egy kis lazulás, sokszor indulok úgy el, hogy a motorról nézem végig a naplementét. Májusban amikor nyílik az orgona imádom az illatát és főleg késő délutánonként csavargok néhány órát, olyankor a mellékutakat választom amik kisebb településeken vezetnek át, de imádom az akácvirágzást vagy a fenyőerdőket is... vannak olyan útvonalaim amiket soha nem fogok megunni ilyen pl. a Tisza környéke.
Igen ívből vannak látom az íveket a villádon, akkor aszem ezt kell nekem is
Én anno szerintem ilyet rendeltem.Ívre hajlítottat.Egész jól sikerült felraknom, nem volt valami veszedelem.
Szemre belőttem a távolságot a felni szélétől és azt követtem.
Ezért most pont a második videon mutatott verziót akarom feltenni, sztem azt könnyebb lesz(bár az első verzió is nagyon könnyűnek tűnik, amíg az ember nem maga próbálja ). Illetve a kawa feliratok miatt szerintem látványosabb is
Egy ilyen szerkentyű király lenne neked:
http://youtu.be/aoi1Jk0prQE
Itt sem látszik nehéznek, de ez íves
http://www.youtube.com/watch?v...
Legalább már szereztél egy kis gyakorlatot, így a második már biztosan jól sikerül!