Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ismét Xado:

úgy döntöttem, nem kavarok most az olajjal. Teszem bele az autómba előírtat és a szokásost. Majd veszek tubust. Annál amúgy is azt írják, hogy nem kell olajat cserélni.

De ha mégsem bírja a blokk azt a "kemény" kiképzést, amit tőlem kap, majd veszek egy másik autót hitelbe.
Én is elmentettem.

De mielőtt bárhová elmegyek: jövő pénteken teló olaj csere Kecskeméten. Végül is nem maszekolok, hanem szervizben csinálja meg szerelő.
Végül én is találtam magamnak jobb elfoglaltságot...
Én már tegnap délután sem láttam értelmét. Pedig...

Így gyorsabban visszazökken a fórum a "helyes" kerékvágásba.
A motorkiallitason kaptam ket szorolapot is, mely 5000HUF kedvezmenyt biztosit a trening arabol, az egyiket megtartom, a masikat szivesen odaadom valakinek.
igen marha könnyűnek tűnik, amíg csak nézem, ahogy egy profi pikpak felteszi, no de amikor nekiálltunk a kis feleségemmel, akkor hamar rájöttünk arra, hogy azért nem olyan triviális

no mindegy majd az íves verzióval remélem sikerül megoldani
igen én is a gyári állapotot preferálom, de ez a csík még belefér mert egyrészt biztonságosabb lesz tőle a gép másrészt kicsit szebb, harmadrészt ami nekem nagyon fontos, hogy ha mégse jönne be a dolog akkor nyom nélkül el tudom távolítani
köszi a tanácsokat
a takarítást, zsírtalanítást is patentül megcsináltam nem az volt a gyenge láncszem, hanem maga a szalag, vagy én

mindenesetre most rendelek majd ilyen íves verziót és megpróbálkozunk újra vele
Jaja szeretném már én is nagyon, de mostanában semmire sincs időm

Idén alig gurultam még 500 kilcsit ...

No majd ha kicsit lazul az életem, majd összehozzuk a dolgot, de legkésőbb az ER5 talin összefutunk
Tudsz esetleg egy linket a Sági Tibor féle oktatáshoz? Olvasnék még róla....
Á hagyd, nem ér annyit.
Na megint a csetepaté végére értem ide. Ilyenkor már nem is tudom, érdemes-e utólag beavatkozni, vagy csak fölösleges szócséplés. Na kerülök egyet és meggondolom írok-e, mert ha igen, az nem lesz rövid.
Köszi! Hasznos dolgokat gyakoroltatnak, ez biztos.

Tréning előtt le kell cserélnem az első teló olajat, mert a bal oldaliban már szinte nincs olaj. Takony az eleje, főleg kanyarban gáz.

Aztán kitalálok valamit.
Személyes tapasztalatom nincs, de az oldal amit találtál, szerintem az egyik legjobb az ívre hajlított felnicsíkjaival! Én nem nagyon akarom átépíteni/felcicomázni a motoromat, gyári állapotban tetszik, de egy felnicsíkon elgondolkodtam anno... nem csak baromi jól néz ki, a fényvisszaverős nagyon jól növeli a láthatóságot oldalról, ahonnan nem világítasz. (Pont mostanában láttam egy robogós gyereket körforgalomban elcsapva, autós oldalról-hátulról belehajtott, amikor a srác még előtte volt a körforgalomban - vagy nem látta jól a szürkületben, vagy azt hitte, hamarabb elmegy előle...) Na és lényeg a lényeg, hogy többen ezt az oldalt ajánlották, szóval vannak vele jó tapasztalatok!
Ügyesek legyetek Szőri tesóm!
A nagyon vékony szalagot nem kell így bevágni, pl. ha megnézel egy fényező filmet, ahol különféle speckó technikákat mutatnak, ott a fél centis szalagot úgy hajtogatja mindenféle ívre a srác- mintha gumiból volna..
Ez szép volt! És szívemből szólt. Bár több időm lenne csavarogni! Így is nehéz munka után nyílegyenesen hazamenni.
Gratula a motorhoz! Sok boldog kilómétert!
reszvetem, nem ajandek
ja igen es a tavalyt is ugy ertem hogy 2010 osze:)
a hátsó blokktartó váznyúlvány a hegesztés mellett megrepedt és végigtört és jó szopatós helyen van........
Ez egy itteni valóság.
Ha tudsz jobbat már pl.Spanyolországból klimpírozol.
miert, mi tort el es hogyan?
co-val lesz hegesztve, reméljük nem lesz szopás...nagyon fos helyen van...