úgy döntöttem, nem kavarok most az olajjal. Teszem bele az autómba előírtat és a szokásost. Majd veszek tubust. Annál amúgy is azt írják, hogy nem kell olajat cserélni.
De ha mégsem bírja a blokk azt a "kemény" kiképzést, amit tőlem kap, majd veszek egy másik autót hitelbe.
A motorkiallitason kaptam ket szorolapot is, mely 5000HUF kedvezmenyt biztosit a trening arabol, az egyiket megtartom, a masikat szivesen odaadom valakinek.
igen marha könnyűnek tűnik, amíg csak nézem, ahogy egy profi pikpak felteszi, no de amikor nekiálltunk a kis feleségemmel, akkor hamar rájöttünk arra, hogy azért nem olyan triviális
no mindegy majd az íves verzióval remélem sikerül megoldani
igen én is a gyári állapotot preferálom, de ez a csík még belefér mert egyrészt biztonságosabb lesz tőle a gép másrészt kicsit szebb, harmadrészt ami nekem nagyon fontos, hogy ha mégse jönne be a dolog akkor nyom nélkül el tudom távolítani
Na megint a csetepaté végére értem ide. Ilyenkor már nem is tudom, érdemes-e utólag beavatkozni, vagy csak fölösleges szócséplés. Na kerülök egyet és meggondolom írok-e, mert ha igen, az nem lesz rövid.
Személyes tapasztalatom nincs, de az oldal amit találtál, szerintem az egyik legjobb az ívre hajlított felnicsíkjaival! Én nem nagyon akarom átépíteni/felcicomázni a motoromat, gyári állapotban tetszik, de egy felnicsíkon elgondolkodtam anno... nem csak baromi jól néz ki, a fényvisszaverős nagyon jól növeli a láthatóságot oldalról, ahonnan nem világítasz. (Pont mostanában láttam egy robogós gyereket körforgalomban elcsapva, autós oldalról-hátulról belehajtott, amikor a srác még előtte volt a körforgalomban - vagy nem látta jól a szürkületben, vagy azt hitte, hamarabb elmegy előle...) Na és lényeg a lényeg, hogy többen ezt az oldalt ajánlották, szóval vannak vele jó tapasztalatok!
A nagyon vékony szalagot nem kell így bevágni, pl. ha megnézel egy fényező filmet, ahol különféle speckó technikákat mutatnak, ott a fél centis szalagot úgy hajtogatja mindenféle ívre a srác- mintha gumiból volna..
úgy döntöttem, nem kavarok most az olajjal. Teszem bele az autómba előírtat és a szokásost. Majd veszek tubust. Annál amúgy is azt írják, hogy nem kell olajat cserélni.
De ha mégsem bírja a blokk azt a "kemény" kiképzést, amit tőlem kap, majd veszek egy másik autót hitelbe.