Szia Kriszti!
Gyönyörű dolgokat láttunk a kiállításon, nagyon tetszett. Szívesen elhoztam volna egy - két motort, de nem lehetett.
Köszi! - egy életem egy halálom, ő lesz az én zöld sárkányom.
Szia
Én a Xadoról nem tudok rosszat mondani. Nekem bevált a Skodánál. Halkabb lett a motor hangja és a fogyasztás is csökkent picit. A levitézlett doktor szerint a Fábiám " Termeli a benzint"
Gtr 1400 köllene- Néékem, vagy egy ZRX 1200 DAEG- és lőn csoda- élőben nem annyira ronda a Versys 1000- főleg ha rajta ülök nem is látom az első lámpáját!
Eddig csak olyat hallottam, hogy akármilyen szemcsék vannak az olajban, az káros, gyorsabb kopást eredményez - ezek a szemcsék meg gyógyítanak! Szóval fura így elsőre, azért vagyok kicsit bizalmatlan, de ha Ti mondjátok, hogy jó, akkor elhiszem, bennetek megbízom. Meg csak nem hülyeséget árulnak.
Ne vegyél- én vettem az Er5-be K&N-t a fogyi leesett vagy fél literrel, cserébe csukladozott is mint állat alapjárat feletti apró húzásokra- magyarul jól el volt szegényedve a keverék tőle- állítani kellett volna a kabin. Na azt meg végképp nem- mármint Dyno jet kit meg átfúvókázás!
Amúgy azt mondják csak a legyet nem szűrri meg- de most nemrég találtam egy cikket, ott meg azt mondták jobban szűrnek ezek a szűrők, mint egy gyári papír..
Na most nem tudja a fa..om sem akkor, kezicsókolom!
Amúgy tudod, mondtam, a 6-osok állítólag erősebbek lettek, alsó közép tartományban növelték a nyomatékot (nem mintha eddig gondjuk lett volna vele ). Na a minap végre találtam egy tesztet, ahol leírják, mit változtattak az idei modelleken: kipufogó leömlők, végdob, illetve teljesen új ECU-t kaptak. Na ez a magyarázat.
Hát erre már válaszolt Bitu is meg én is- nem kell aggódni kb. ennyire voltam én is beszarva mikor a Skodába öntöttem, pedig abba egy komplett bontott blokk csak 50 rongy.
Teljesen működő képes- mint látható Bitu traktora is túlélte!
Apropó teljesítmény, sportlégszűrőről, direktlégszűrőről, kinek mi a véleménye, esetleg tapasztalat? Ilyenek érdekelnek főleg: mennyire csökkenti a fogyasztást, nehezebb hidegben indítani, nem árt a motornak, a direktet macerás beszerelni?
No a tükröt nem nagyon néztem, ne haragudj, nekem inkább az egész motor benyomása volt fontos- az F- es léptékekkel nagymotorsabb volt mint a sima naked 6- os.
Ettől függetlenül loholtam már ismerős csaj után, az 5- össel, hát persze kurtára nem egyformán gyorsultunk, pedig nem is igazán húzta neki annyira- szerinte- na persze..
Gyönyörű dolgokat láttunk a kiállításon, nagyon tetszett. Szívesen elhoztam volna egy - két motort, de nem lehetett.
Köszi! - egy életem egy halálom, ő lesz az én zöld sárkányom.
Viszont, te sem unatkoztál ahogy nézem...
Hja- akinek két blokk is jár a motorjához!
Komolyan le nindzsucuzlak, ha nem raksz már fel vmi képet az adatlapodhoz, a kis ninnyáról!
Ivzo ezen felül még egy láda serrel is gyön!
Régóta keresek gyári bukócsövet ER-5-höz, de lassan kezdem feladni. Akinek nincs, reménytelen, akinek van, esélytelen!
De én nem is egy óra alatt érek Hajósról- Kalocsára- 40- el éjszaka!
Eccer széthajtom az tuti!
Én a Xadoról nem tudok rosszat mondani. Nekem bevált a Skodánál. Halkabb lett a motor hangja és a fogyasztás is csökkent picit. A levitézlett doktor szerint a Fábiám " Termeli a benzint"
A váltót meg tesztelem, de ez hosszú idő lesz- főlg nyáron autózzon akinek két anyja van!
Gtr 1400 köllene- Néékem, vagy egy ZRX 1200 DAEG- és lőn csoda- élőben nem annyira ronda a Versys 1000- főleg ha rajta ülök nem is látom az első lámpáját!
Amúgy jó kis paripa az is- na meg Gadusé is!
gyüjtöm az infókat innen onnan...
Ja hopp. majd elfelejtettem! Er- a is a Fábiába ezt használja, persze nem én vettem rá!
Szal Ő is tud "mesélni", ha már mi azt szoktunk- ugyi...
Eddig csak olyat hallottam, hogy akármilyen szemcsék vannak az olajban, az káros, gyorsabb kopást eredményez - ezek a szemcsék meg gyógyítanak! Szóval fura így elsőre, azért vagyok kicsit bizalmatlan, de ha Ti mondjátok, hogy jó, akkor elhiszem, bennetek megbízom. Meg csak nem hülyeséget árulnak.
Amúgy azt mondják csak a legyet nem szűrri meg- de most nemrég találtam egy cikket, ott meg azt mondták jobban szűrnek ezek a szűrők, mint egy gyári papír..
Na most nem tudja a fa..om sem akkor, kezicsókolom!
Én vissza tettem bele a gyári szűrőt- és kész...
Teljesen működő képes- mint látható Bitu traktora is túlélte!
Szép volt Bitu!
link
link
link
Egyébként készülök bemenni a boltba is ahol forgalmazzák és először érdeklődök, talán tudok majd meg újat is és akkor beszámolok róla
Ettől függetlenül loholtam már ismerős csaj után, az 5- össel, hát persze kurtára nem egyformán gyorsultunk, pedig nem is igazán húzta neki annyira- szerinte- na persze..
22- ló plusz az 22 ló plusz- és ennyi!