Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De arra nem ment rá egy egész autó, mint kendnek! Nem baj, legalább lett egy normális kocsid!
Ha már annyira meseestet szeretnél tartani, akkor a te vadritkításod, hogy is történt?
Szia Kriszti!
Gyönyörű dolgokat láttunk a kiállításon, nagyon tetszett. Szívesen elhoztam volna egy - két motort, de nem lehetett.
Köszi! - egy életem egy halálom, ő lesz az én zöld sárkányom.

Viszont, te sem unatkoztál ahogy nézem...
Töltsd bele nyugodtan tesókám- ha legfeljebb beáll, vissza rakod a másik blokkot!

Hja- akinek két blokk is jár a motorjához!
Mikikém!

Komolyan le nindzsucuzlak, ha nem raksz már fel vmi képet az adatlapodhoz, a kis ninnyáról!
Minden egyes darab után- szerzői díjat kell leadni nekem!
Ivzo ezen felül még egy láda serrel is gyön!
Erről azt hiszem tudnék mesélni, meg egy néhai Opel Corsa is- hmm?
Hát én sem egy óra alatt. Viszont nem ritkítom a vadállományt.
Na ha lenne ilyen tömeges megrendeléses akció, szerintem beszállnék! Már ha a rozsdamentes anyag alatt nem az aranyat értette a mester.

Régóta keresek gyári bukócsövet ER-5-höz, de lassan kezdem feladni. Akinek nincs, reménytelen, akinek van, esélytelen!
Az biztos!
De én nem is egy óra alatt érek Hajósról- Kalocsára- 40- el éjszaka!
Ne irigykedj. Vezetni tudni kell.
Az egy elba..ott kocsi- hogy a f..ba fogyaszthat egy kocsi 4,5 litert?

Eccer széthajtom az tuti!
Szia
Én a Xadoról nem tudok rosszat mondani. Nekem bevált a Skodánál. Halkabb lett a motor hangja és a fogyasztás is csökkent picit. A levitézlett doktor szerint a Fábiám " Termeli a benzint"
Összességében én azt ajánlom, nyugodtan próbáljátok ki- én most Fuchsozok, de már én is gondolkodtam a motoron is így az 50 ezerhez közelítve!

A váltót meg tesztelem, de ez hosszú idő lesz- főlg nyáron autózzon akinek két anyja van!
Az még a legelső szériás 6- os volt bassza meg, az se akart szarul menni!
Meg Kawa- az!

Gtr 1400 köllene- Néékem, vagy egy ZRX 1200 DAEG- és lőn csoda- élőben nem annyira ronda a Versys 1000- főleg ha rajta ülök nem is látom az első lámpáját!

Amúgy jó kis paripa az is- na meg Gadusé is!
Szivesen, de én nem mondtam, hogy jó, csak kérdeztem
gyüjtöm az infókat innen onnan...
A dologhoz még annyit, kocsiban mindenképp ajánlom hogy a mosó cuccosával járassátok át a rendszert mielőtt ezt teszitek bel- ártani nem használ!

Ja hopp. majd elfelejtettem! Er- a is a Fábiába ezt használja, persze nem én vettem rá!

Szal Ő is tud "mesélni", ha már mi azt szoktunk- ugyi...
1000 köszönet!

Eddig csak olyat hallottam, hogy akármilyen szemcsék vannak az olajban, az káros, gyorsabb kopást eredményez - ezek a szemcsék meg gyógyítanak! Szóval fura így elsőre, azért vagyok kicsit bizalmatlan, de ha Ti mondjátok, hogy jó, akkor elhiszem, bennetek megbízom. Meg csak nem hülyeséget árulnak.
Ne vegyél- én vettem az Er5-be K&N-t a fogyi leesett vagy fél literrel, cserébe csukladozott is mint állat alapjárat feletti apró húzásokra- magyarul jól el volt szegényedve a keverék tőle- állítani kellett volna a kabin. Na azt meg végképp nem- mármint Dyno jet kit meg átfúvókázás!

Amúgy azt mondják csak a legyet nem szűrri meg- de most nemrég találtam egy cikket, ott meg azt mondták jobban szűrnek ezek a szűrők, mint egy gyári papír..

Na most nem tudja a fa..om sem akkor, kezicsókolom!

Én vissza tettem bele a gyári szűrőt- és kész...
Amúgy tudod, mondtam, a 6-osok állítólag erősebbek lettek, alsó közép tartományban növelték a nyomatékot (nem mintha eddig gondjuk lett volna vele ). Na a minap végre találtam egy tesztet, ahol leírják, mit változtattak az idei modelleken: kipufogó leömlők, végdob, illetve teljesen új ECU-t kaptak. Na ez a magyarázat.
Hát erre már válaszolt Bitu is meg én is- nem kell aggódni kb. ennyire voltam én is beszarva mikor a Skodába öntöttem, pedig abba egy komplett bontott blokk csak 50 rongy.
Teljesen működő képes- mint látható Bitu traktora is túlélte!

Szép volt Bitu!
Úgy hírtelen néhány:
link

link

link

Egyébként készülök bemenni a boltba is ahol forgalmazzák és először érdeklődök, talán tudok majd meg újat is és akkor beszámolok róla
Apropó teljesítmény, sportlégszűrőről, direktlégszűrőről, kinek mi a véleménye, esetleg tapasztalat? Ilyenek érdekelnek főleg: mennyire csökkenti a fogyasztást, nehezebb hidegben indítani, nem árt a motornak, a direktet macerás beszerelni?
No a tükröt nem nagyon néztem, ne haragudj, nekem inkább az egész motor benyomása volt fontos- az F- es léptékekkel nagymotorsabb volt mint a sima naked 6- os.
Ettől függetlenül loholtam már ismerős csaj után, az 5- össel, hát persze kurtára nem egyformán gyorsultunk, pedig nem is igazán húzta neki annyira- szerinte- na persze..

22- ló plusz az 22 ló plusz- és ennyi!