Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem értem mit akadsz ki? Ez egy genetikai hulladék, egy amőba, már rájöhettél volna! Ennyi!
Nem kicsit van elszállva magától az a kis hülyegyerek, na persze, majd jönnek a haverjai, akik kb. egy szinten vannak vele, és majd megvédik...
Ez a teszt nem semmi eredménnyel zárult. A kompresszió elég jól alakult a végére. Azt hiszem van mire gyűjtögetni újra.
Olvassátok a főoldalon a kawások nyeregbe cikket.Ajánlom a hozzászólásoknál disphit írását .
Szia!Hiába van ajánlva a Total,szerintünk egy xar.Mi sokkal jobban szeretjük/ajánljuk a Q8-at.
Hú a teszt végére azok a henger végnyomások nem keveset változtak... Bele is tették mindhárom tubust...
Na de én már nem teszek többet még felszállna!
A halkulás hidegen érzékelhető inkább, fogyasztást még nem tudok mondani, de tele tankal kezdtem el a církuszt és még éppen nem mentem 300km-t a maival együtt. Hétvégére lesz eredmény, de ne feledd 1500-2000km a teljes időtartam!
A kuplungnak semmi baja! De engem is foglalkoztat ezért is kérdeztem ma is az öreget.
10ezerig nincs értelme forgatni 8500-nál van a nyomatékcsúcs és intenzív kigyorsításnál ott is rendesen kell kapaszkodni a tárcsáknak... ha baja lenne az mutatkozna
Ehun egy teszt- é!

XADO Adac teszt
Végülis a stílus örök... ezek a formák jönnek be igazán és mind a négy japán között vannak ilyenek, igazából nehéz lenne választani
Laci!

A halkulás folytatódott érzésre? Fogyasztáson észre vettél vmit? A kuplungot, gondolom még teszteled- nem volt még egy egy 9- 10 ezer környéki leforgatás?
Hát igen, az 1100-as Zephyr, az maga a klasszikus gyönyör!
Szépek, meg biztosan jók is!
Viszont az én szívemet még mindig a Zephyr tudja igazán megdobogtatni... ha már Kawa

No azért, szerintem a gél hatása elég hosszú távú kellene, hogy legyen, mert hát egyszeri kezelést írnak a Xado oldalán...
Erre én is gondoltam hiszen nincs az a kopó felület ami örökké tart. Ebből kiindulva vettem még egy tubust és ha leketyeg a kezelés ideje akkor állok át az előre bekevert Xado olajra a szintentartás érdekében, de akkor már a gélt mellőzve.
Ma egy idősebb úr volt a boltban és tőle is megkérdeztem az olajos kuplung és a gél közötti összeférhetőséget de megnyugtatott, nem változik semmi ha az alapolaj amibe beletöltjük megfelelő minősítésű!
Szóval már két tubusnál járok (3lenne a teljes de azt a mennyiséget kopott motorhoz ajánlják) ami engem eddig meggyőzött és bár ma is beleszaladt a motorba egy százas hétvégén lesz a hosszabb próbakör
"Kawasaki Magyarország
Elkészült a várva várt motorlista a pénteki tesztnapra. A következő motorokat próbálhatjátok ki:
ZZR1400, Versys1000, Z1000 SX, GTR1400, ER-6n, ER-6f, W800, Vn900 Custom, D-Tracker125, Z750, Ninja 250R.
Jó szemezgetést és várunk minden tesztelni vágyót már péntek reggeltől!"

Na Aki tud menjen!
Nagyon szépen köszönöm! Nagyon hasznos az oldalad be is igazolódott a gyanúm ,hogy nagy erővel alárúgatok az órámnak. Ugyan is nálam nem csak a 3 felfogató csavar van kitépődve hanem a fordulatszám jelzőnek a meghajtása is + a km órámon "átlehet látni" mert hiányzik a fehér műanyagból egy tetemes darab. A mérőszerkezetek talán nem sérültek de már abban se vagyok biztos. A bajaiaknak már meg is találtam a számukat hívom is őket.
Még egyszer köszönöm !
Ez valszeg eséstől származó törés- az oldalamon megtalálod, hogy tudod szét szedni, egy jó műanyagos össze kéne tudja rakni, ha csak a fehér tartó műanyag sérült meg! Az új 25- 30 e ft. Ha az órák is sérültek, akkor keress bontót. A bajai Sugo motor bontónál bontottak Er5- ket is, kérdezz rájukl!
Helló érdeklődnék nincs valakinek elfekvőben egy működő műszerfala? A képen látható típusú! Minden meg oldás érdekel mert az én órámnak a külseje nem sérült csak a bele tört szét de az ripityára (az előző tulaj hogy csinálta azt nekérdezétek mert nem tudom) ha nektek nincs de havernak/barátnak van nekem úgy is jó lenne
előre is kösz
Köszi!
Elméletileg, mivel bele épül a fémbe, nem múlik el a hatása... Meg hát az adalékot is, a gelt csak egyszer bele öntöd, és utána nem kell már többet, szóval ott marad az!
Upsz, én a motoros 4t árát adtam meg
Én 2800-ért tudok, most veszek amúgy. Ez pesti ár, ha küldeted nemtom mennyi. Most nincs az országban (persze néhány helyen még biztos akad) de hamarosan érkezik.
megkérdezzem a beszállítót, hogy ő mennyiért adja?
Köszönjük, hogy nem hallgattad el! És írj, ha bármi újabb van! Amire még kíváncsi lennék, hogy ezt a hidegindításmegkönnyítő hatását meddig őrzi meg, kitart-e az olajcsereciklus végéig, vagy elhasználódik az adalék, és később nem lesz képes ottmaradni!?
Na telefonról nem megy a link küldése. Akkor így:

http://www.webautoshop.hu/foka...