Nem értem mit akadsz ki? Ez egy genetikai hulladék, egy amőba, már rájöhettél volna! Ennyi!
Nem kicsit van elszállva magától az a kis hülyegyerek, na persze, majd jönnek a haverjai, akik kb. egy szinten vannak vele, és majd megvédik...
A halkulás hidegen érzékelhető inkább, fogyasztást még nem tudok mondani, de tele tankal kezdtem el a církuszt és még éppen nem mentem 300km-t a maival együtt. Hétvégére lesz eredmény, de ne feledd 1500-2000km a teljes időtartam!
A kuplungnak semmi baja! De engem is foglalkoztat ezért is kérdeztem ma is az öreget.
10ezerig nincs értelme forgatni 8500-nál van a nyomatékcsúcs és intenzív kigyorsításnál ott is rendesen kell kapaszkodni a tárcsáknak... ha baja lenne az mutatkozna
A halkulás folytatódott érzésre? Fogyasztáson észre vettél vmit? A kuplungot, gondolom még teszteled- nem volt még egy egy 9- 10 ezer környéki leforgatás?
Erre én is gondoltam hiszen nincs az a kopó felület ami örökké tart. Ebből kiindulva vettem még egy tubust és ha leketyeg a kezelés ideje akkor állok át az előre bekevert Xado olajra a szintentartás érdekében, de akkor már a gélt mellőzve.
Ma egy idősebb úr volt a boltban és tőle is megkérdeztem az olajos kuplung és a gél közötti összeférhetőséget de megnyugtatott, nem változik semmi ha az alapolaj amibe beletöltjük megfelelő minősítésű!
Szóval már két tubusnál járok (3lenne a teljes de azt a mennyiséget kopott motorhoz ajánlják) ami engem eddig meggyőzött és bár ma is beleszaladt a motorba egy százas hétvégén lesz a hosszabb próbakör
"Kawasaki Magyarország
Elkészült a várva várt motorlista a pénteki tesztnapra. A következő motorokat próbálhatjátok ki:
ZZR1400, Versys1000, Z1000 SX, GTR1400, ER-6n, ER-6f, W800, Vn900 Custom, D-Tracker125, Z750, Ninja 250R.
Jó szemezgetést és várunk minden tesztelni vágyót már péntek reggeltől!"
Nagyon szépen köszönöm! Nagyon hasznos az oldalad be is igazolódott a gyanúm ,hogy nagy erővel alárúgatok az órámnak. Ugyan is nálam nem csak a 3 felfogató csavar van kitépődve hanem a fordulatszám jelzőnek a meghajtása is + a km órámon "átlehet látni" mert hiányzik a fehér műanyagból egy tetemes darab. A mérőszerkezetek talán nem sérültek de már abban se vagyok biztos. A bajaiaknak már meg is találtam a számukat hívom is őket.
Még egyszer köszönöm !
Ez valszeg eséstől származó törés- az oldalamon megtalálod, hogy tudod szét szedni, egy jó műanyagos össze kéne tudja rakni, ha csak a fehér tartó műanyag sérült meg! Az új 25- 30 e ft. Ha az órák is sérültek, akkor keress bontót. A bajai Sugo motor bontónál bontottak Er5- ket is, kérdezz rájukl!
Helló érdeklődnék nincs valakinek elfekvőben egy működő műszerfala? A képen látható típusú! Minden meg oldás érdekel mert az én órámnak a külseje nem sérült csak a bele tört szét de az ripityára (az előző tulaj hogy csinálta azt nekérdezétek mert nem tudom) ha nektek nincs de havernak/barátnak van nekem úgy is jó lenne
előre is kösz
Elméletileg, mivel bele épül a fémbe, nem múlik el a hatása... Meg hát az adalékot is, a gelt csak egyszer bele öntöd, és utána nem kell már többet, szóval ott marad az!
Én 2800-ért tudok, most veszek amúgy. Ez pesti ár, ha küldeted nemtom mennyi. Most nincs az országban (persze néhány helyen még biztos akad) de hamarosan érkezik.
Köszönjük, hogy nem hallgattad el! És írj, ha bármi újabb van! Amire még kíváncsi lennék, hogy ezt a hidegindításmegkönnyítő hatását meddig őrzi meg, kitart-e az olajcsereciklus végéig, vagy elhasználódik az adalék, és később nem lesz képes ottmaradni!?
Nem kicsit van elszállva magától az a kis hülyegyerek, na persze, majd jönnek a haverjai, akik kb. egy szinten vannak vele, és majd megvédik...