Szétszedni nem volt nehéz, összerakás már macerásabb volt, de a következő már simábban menne.
Menet közben derült ki, hogy beütő célszerszámot kell esztergáltatnom a szimeringhez, mert ezt úgy kell beütni, hogy a szár ott van a helyén, mivel fordított teleszkóp.
Menet közben derült ki az is, hogy a felső csúszógyűrű nem szeret a szimeringgel, és az alatta lévő vasgyűrűvel együtt a helyére menni.
Egyedül szeret.
Aztán vasgyűrű, aztán szimering már könnyen bemegy.
konkrétan, amit elbasztam, hogy a belső csillapítónak az alján egy alu ház van, ebbe megy a teló legalján lévő acél csavar.
Ez sűrű menetes, és sikerült a bal oldali teleszkópét félrekapatni, és csak a legvégén sikerült észrevenni.
Ezt a menetet kellett kiigazítania az esztergályosnak.
Szerelési útmutatóból jó tudni, hogy milyen olaj, milyen mennyiségben, és milyen szimering kell bele, hogy ha szétkapod, ne utána kelljen még mindent beszerezni.
Tudom, hogy rajtam kívül senkit sem érdekel, de ha már beírtam, hogy belekezdtem, most beírom, hogy kész a teló szimering és olaj csere.
Az esztergályos sikeresen kijavította, amit elbasztam.
Nekem a Jawánál volt hasonló helyen alsó blokk tartó törésem.
Ezt mint később kiderült,egy szoruló láncszem okozta vibrációnak volt az eredménye.
Érdemes a vibrációkra oda figyelni,mert tud károkat okozni.Főleg mert a kéthengeresek amúgy sem "simán" üzemelnek.
Alapvetően a dobfek egy nagyon egyszerű, kevés gondozást igénylő szerkezet. Ha minden második hátsó. Gumi cserekor szétkapod, és a csapjait kicsit nagyon vékonyan megzsirzod, akkor baj nem lehet. Ha vállalkozó szellemű vagy, akkor kiszedheted magát a kulcsot is a féktanyerbol, az egy kicsit macerásabb, de tényleg csak hajszálnyival.
Ha a fékezéskor nyikorog, ami elég hihetetlen, akkor, meg azt is minden gumi cserejor illik jól kifujni levegővel, vagy ecsettel kiporolni! A fékgyurut, amin a fék fog, 80-100- as csiszolo papírral x- ket rajzolva kicsit fel kell frissíteni, a fekpofakat pedig felcsiszolni!
Ha ezeket megteszed, akkor nem szabad ott semminek nyikorogni.
A súrlódo felületek közelébe se kerüljön zsír, szilikon! Különben lesz élményben gazdag rafting túra!
na kedves fisi,hát az biztos hogy nem zongora ezért van ez a kicsi probléma. lesz vele meló az biztos nem is a hegesztés hanem a hozzá férésel van gond pont ugy mint az asszony nál
Na ezért megint nem lesz suna este!
Hát elég egyedi problem, hasonlóról sem hallottam. Szerintem is lehet egy korábbi esés következtében mozdulhatott meg ott valami, amit később a motor rezgései befejeztek!
Legalább is elég valószínűtlen, hogy azt a varratot csak úgy elrázza a blokk, nem zongora az!
Nagyon minimális lehetett, bár nem tudtam pontosan megmérni.
Csak egy rövid próbaút volt, feszesebbnek tűnt, de még nem is állítottam rajta, a legfeszesebb beállításban van.
Nem így használtam, majd kiderül.
Szétszedni nem volt nehéz, összerakás már macerásabb volt, de a következő már simábban menne.
Menet közben derült ki, hogy beütő célszerszámot kell esztergáltatnom a szimeringhez, mert ezt úgy kell beütni, hogy a szár ott van a helyén, mivel fordított teleszkóp.
Menet közben derült ki az is, hogy a felső csúszógyűrű nem szeret a szimeringgel, és az alatta lévő vasgyűrűvel együtt a helyére menni.
Egyedül szeret.
Aztán vasgyűrű, aztán szimering már könnyen bemegy.
konkrétan, amit elbasztam, hogy a belső csillapítónak az alján egy alu ház van, ebbe megy a teló legalján lévő acél csavar.
Ez sűrű menetes, és sikerült a bal oldali teleszkópét félrekapatni, és csak a legvégén sikerült észrevenni.
Ezt a menetet kellett kiigazítania az esztergályosnak.
Szerelési útmutatóból jó tudni, hogy milyen olaj, milyen mennyiségben, és milyen szimering kell bele, hogy ha szétkapod, ne utána kelljen még mindent beszerezni.
A tiétek ilyesmi lehet:
Teleszkóp szerelés
Az esztergályos sikeresen kijavította, amit elbasztam.
Ha esetleg hontalan lesz e miatt befogadom! Alfréd mellett van még egy üres hely...
na csak kapjam el a frakkját, adok én neki...
Ezt mint később kiderült,egy szoruló láncszem okozta vibrációnak volt az eredménye.
Érdemes a vibrációkra oda figyelni,mert tud károkat okozni.Főleg mert a kéthengeresek amúgy sem "simán" üzemelnek.
Ha a fékezéskor nyikorog, ami elég hihetetlen, akkor, meg azt is minden gumi cserejor illik jól kifujni levegővel, vagy ecsettel kiporolni! A fékgyurut, amin a fék fog, 80-100- as csiszolo papírral x- ket rajzolva kicsit fel kell frissíteni, a fekpofakat pedig felcsiszolni!
Ha ezeket megteszed, akkor nem szabad ott semminek nyikorogni.
A súrlódo felületek közelébe se kerüljön zsír, szilikon! Különben lesz élményben gazdag rafting túra!
A fekkulcs?
Náluk gyártanak bovdeneket! Beszélj le velük egy időpontot, vidd be a régit, és sztem fél óra alatt megkapod az újat!
Hát elég egyedi problem, hasonlóról sem hallottam. Szerintem is lehet egy korábbi esés következtében mozdulhatott meg ott valami, amit később a motor rezgései befejeztek!
Legalább is elég valószínűtlen, hogy azt a varratot csak úgy elrázza a blokk, nem zongora az!