személyesen nem láttam. A fehérrel aza bibi, hogy olaszból hozták be...
A kék tulajával beszéltem, igaz nem kezdtem el alkudozni, mert azt hiszem azt nem telefonban kell intézni. :)
Megmerd!
Ajánlom hozzá, a saját gyártású Goldfren betétet is, az S3 vagy az S33 racing carbon kerámia, szinter fém keverékkel!
Idén 3 újabb fékbetetet állítottak a csehek csatasorba ebből a fajta betétbol, a Gp 4-5-6- ot ha jól emlékszem...
3 ezer km óta használom a Goldfren tarcsat az S3 betettel, eddig tökéletes. Legalább is nekem...
Sajnos, ez nem egy vita, hanem egyes emberek szórakozása lett, hogy ide irogatnak hülyeségeket, addig provokálva más embereket, míg szakad s cérna. Aztán magukat piedesztálra állítva, erkölcscsőszt játszanak.
Amikor persze megjelenik másik topicban egy, az addig leócsárolt típus gazdája, akkor már nem tudnak érdemben hozzá szólni.
Kaposváron, és Dombóváron két barátunk is lakik, Sagemet, és Kenőt kellene keresned, hátha felnéznek ide.
Illetve hétvégén lehet mi is arra túrazunk, lehet mi is tudunk segíteni.
Bár a doktorimat állítólag elvették ...
Igaz nem is volt...
Kicsit visszaolvasgattam és én sem látom értelmét ennek a suzuki kawa harcnak! Inkább valami hasznosat tárgyalnátok. Pl hátsó fék(meg lehet e oldani hogy tárcsa legyen) és hasonlók.
Van akinek ez tetszik van akinek az. Nekem most egy kawa tetszik jobban.
Mennyiért vetted anno a motort? (hitel nélküli árra lennék kíváncsi)
Nekem a biztosítónál újkori értékre 1,6 guriga van megadva, és erős a gyanúm hogy ez egy kicsit sok.
:) Azt nem tudom, de valószínűleg ilyesmi lesz! Azért is fényképeztem le a BMW-vel hogy lásd mekkora. Bár kicsit csal a perspektíva, de kb 3/4 autónyi a szélessége.
Az ígéret szép szó... hát itt vannak a kért képek, remélem mindent látsz rajta, ami elmaradt. De kérdezz ha van még valami, illetve kérhetsz még képeket, ha megmondod milyet szeretnél, de nem tudom mikor lesz időm csinálni!
A kék tulajával beszéltem, igaz nem kezdtem el alkudozni, mert azt hiszem azt nem telefonban kell intézni. :)
Nekem is nagyon tetszik.
Skype valamikor este!?
Ajánlom hozzá, a saját gyártású Goldfren betétet is, az S3 vagy az S33 racing carbon kerámia, szinter fém keverékkel!
Idén 3 újabb fékbetetet állítottak a csehek csatasorba ebből a fajta betétbol, a Gp 4-5-6- ot ha jól emlékszem...
3 ezer km óta használom a Goldfren tarcsat az S3 betettel, eddig tökéletes. Legalább is nekem...
elolvastam az adatlapodon az A MOTOROS című kis írást, nagyon ott van
De a részletekről inkább szóljon ő ..
mi a véleményetek a gold fren féktárcsáról? megmerjem venni,vagy nézzek mást?
Tulajjal beszéltél?
A fehéret nézted?
Amikor persze megjelenik másik topicban egy, az addig leócsárolt típus gazdája, akkor már nem tudnak érdemben hozzá szólni.
Kaposváron, és Dombóváron két barátunk is lakik, Sagemet, és Kenőt kellene keresned, hátha felnéznek ide.
Illetve hétvégén lehet mi is arra túrazunk, lehet mi is tudunk segíteni.
Bár a doktorimat állítólag elvették ...
Igaz nem is volt...
Valaki nem jönne el velem egy motort kipróbálni Kaposvárra? Van egy ismerősöm, de ő nem ér rá .
Kicsit visszaolvasgattam és én sem látom értelmét ennek a suzuki kawa harcnak! Inkább valami hasznosat tárgyalnátok. Pl hátsó fék(meg lehet e oldani hogy tárcsa legyen) és hasonlók.
Van akinek ez tetszik van akinek az. Nekem most egy kawa tetszik jobban.
Nekem a biztosítónál újkori értékre 1,6 guriga van megadva, és erős a gyanúm hogy ez egy kicsit sok.
Alkatrészben tudok segiteni! adatlapomon elérsz!
Te jó Isten- ehhez képest a mura ló kutya fasza. Ekkora batár lesz az enyém is?