pesten volt, a 17.kerületben, sokan voltunk, kb. 35-en, különböző motorokkal:nagy testű robogó, kawasaki, yamaha, nagyon sok v-strom volt, honda és 3 chopper (egy darab gs 500 nem volt!)
ez egy zárt körű oktatás volt, meghívó kellett a részvételhez, a párom egyik ismerőse szervezte és nem utolsó sorban INGYENES volt
3+fél csapattá alakultunk és egyszerre csak egy csapat volt a pályán, így azért nem volt annyi idő egy csapatra, de fel lehetett menni a pályára a csapatok között gyakorolni
feladatok: egy kézzel vezetés, miközben felálltunk a lábtartóra, ez volt a bemelegítés, szlalom, eltolt szlalom, kikerüléses feladat (egy csóka a bólyafolyosó végére állt és abba az irányba kellett kikerülni, amerre feltette a kezét (itt nagyon rossz eredményeket láttam, persze velem egyetemben)
körbe voltak rakva bólyák és körön belül kellett körözni
nagyon hasznos volt, a foglalkozás végére mindenki magabiztosabb lett
nagyon örülök, hogy elmentem..
Sőt, azonos km-el, azonos évjáratúakat kellene 25 ezer km-en keresztül hajtani, aztán darabokra szedni és megmérni az összes alkatrész kopását, hengerek, dugattyúk állapotát, kompressziót stb.
aszem smice, ezen a téren nagyon egy húron pendülünk, azaz én is elég paranoiás vagyok
ami abból adódik, hogy nagyon sok erőfeszítésbe tartott míg meglett a vas, így nagyon nem szeretném elveszteni...
az enyém a nagy faluban van egy mélygarázsban, az alábbi apró védelemmel:
- első kerék abus lánc+lakat betonba rögzített speckó kampohoz
- hátsó kerék abus lánc+lakat betonba rögzített speckó kampohoz
- első kerék riasztós abus tárcsafékzár
- hátsó kerék riasztós conrád lakat a lánckeréken
ez soknak tűnhet, de valójában nem nehéz kezelni, mert beröffentem a gépet, és míg melegszik simán lekapom őket, így nem kerül plusz időbe
ha pedig megyek valahova, akkor a riasztós abus tárcsazárat, és az abus lánc-lakat szettet viszem magammal
de ekkor is az alábbiak alapján járok el:
- sötétbe sehol se hagyom, max rövid ideig
- mindig forgalmas helyen parkolok, és masszív dologhoz kötöm ki
- veszélyes helyeken (8ker egyes részei) nem állok meg
persze nekem könnyű, mert én inkább motorozok, és nem a városba közlekedek, hanem nyugalmas kis vidéki utakon
basszus pár napig nem vagyok net előtt, és már indul is a háború
kicsit kezdem azt érezni, hogy olyan ez a helyzet mint a politika, bármit mond a kormány párt az ellenzék kapásból negálja, persze ez oda vissza áll, sajnos ezért tart itt ez az ország
sőt talán fel lehetne kérni egy független tesztelőt is, pl írni a sportmotornak/totalbike-nek stb...
No de most teszek egy nagyon bátor kijelentést, szerintem a CB/ER/GS között nagyon picik a különbségek, ezeket egyszer jó lenne vmi táblázatos formába összegyűjteni, és publikálni, így ha egy szegény kezdő ide téved, akkor nem robbanna ki mindig háború...
itt van egy összehasonlító teszt, bár mondjuk itt már a cbf van, de azért szerintem elég jól kiadja a dolgot:link
persze az életben, mindig az állapot számít nem a típus...
Ha nem titok hol voltál tréningen? mennyibe fájt? Mire helyezték a hangsúlyt? (vészfékezés, kanyarodási technika.. stb) Mennyien voltak? Menyi időt tudtak személy szerint rád fordítani az instruktorok?
Én is tervezem, hogy 1-2 hónapon belül részt vennék egyen de egyelőre infót gyűjtök...
ja es elfelejtettem, hogy meg egy kilometerora csesze is jol jonne, jo allapotu bontott csesze es bukocso is erdekel, ha esteleg van valakinek elfekvoben
kicsit gáz, hogy már megint zajlik a háború és a személyeskedés
tényleg nagyon elszomorít ez a gyerekeskedés...
akinek nem tetszik a fórum és a hangulat, az húzzon el innen egy másik oldalra és lelkizzen ott..
hagyjátok meg nekünk légyszi a teret és a jó hangulatot
és akinek nem tetszik fisi stílusa, megkérem, olvasson más fórumot
számunkra jó a hangulat, ha nem rontják el
megértéseteket köszi
BÉKE!
Én nem vagyok márkabuzi.
6 éve csak keresem a nekem megfelelő motort, csak azt tudom, hogy japán kell. Vagy egy BMW.
Ahogy nézem, a gazdaságosság és az olcsó üzemeltetés egyre fontosabb. Mert szegényedünk, és ennek egyre több jele van.
A külföldre történő több napos túrázást már feladtam, se időm, se pénzem rá, következésképpen a kisebb teljesítményű és köbcentis gépeket preferálom.
A Kawasaki nem annyira tucat áru, mint a többi, ezért azt gondolom, hogy aki Kawasakit választ, nem véletlenül teszi. Persze ez nem azt jelenti, hogy egy Suzuki GSR750 rossz motor, éppen most olvastam itt a tesztjét. De akkor sem kellene, de főleg anyagiak miatt.
Egy kollégámnak Z750-ese van. Fél évre kivonatja a forgalomból, mert "csak" 28 ezer Ft az éves teljesítmény adója. Így megússza 14-ből.
Nem normális a világ és én nem tudok, de nem is akarok beszállni a lóerő versenybe.
Az első szériás, 97-es ER5 nekem még 1x nem kellene, de egy fiatalabb, módosított évjárat már igen.
Sok "antikawás" a szöveg első részét hiszi - kawásnak lenni valami rendellenesség. Az igazság azonban a második részben van - a kawások nem azért ragaszkodnak a zöldhöz, mert nem ismernek más motort, hanem mert (nekik) ez a legjobb.
Amúgy én is már többször hallottam, hogy a kawások mások, összetartóbbak, hűségesebbek a márkához, külön kis közösség a motorosokon belül. Arra nem gondoltatok, hogy azért az, hogy egy márka körül kialakul egy stabil rajongói kör, az azért van, mert az a márka tényleg többet nyújt, mint a többiek, akiknek nincsenek ilyen rajongói? Persze nem felel meg mindenkinek, nyilván... De ha van egy csomó elvetemült márka fan (man?), akkor az azért elmond valamit a márkáról.
Én kawás vagyok, és márkabuzi. Ezt büszkén vállalom. Azért, mert tudom, hogy akiket támogatok, megérdemlik. És amikor ránézek a motoromra, tudom, hogy megadták nekem a legjobbat, amire vágyok.
Na bazz, hosszú idő után végre először volt egy szabad hétvégém, és elmentem motorozni egyedül a magam által szervezett túrára, kivételesen még egész ehető kaját is csináltam az útra. Nagyon király nap volt, szép idő, imádtam a motorom, gyönyörű helyeken jártam, minden tökéletes volt... Most értem haza nemrég, gondoltam felnézek a fórumra... Egyszer tudok elmenni egész napra motorozni, erre közben meg itt megy a véres leszámolás. Nem tudom, most idegeljem-e fel magam, vagy szomorodjak-e el inkább. De Zimivel vagyok, elment a jó kedvem. Miért kell ezt?
Kár hogy nem akkor hadakoztatok, amikor gép előtt vagyok, szívesen beleszóltam volna én is, mert nem érzem magam jól attól, amit itt látok. Persze most már utólag fölösleges borzolni az idegeket. Azért egy dologra hadd reagáljak, ld. következő kommentem:
Szia!
Szerintem ezen az oldalon mindenki egyet ért veled abban, hogy mindenkinek más motor jön be.
Itt minden motor szívesen látott, ezért is olyan színes a csapat .
Elvi kérdésekén vitáztok.
Egyikőtökkel sincs semmi bajom, veled is jókat beszélgettünk régebben.
Van egy olyan mondás, hogy kinek a pap, kinek a papné .
Ami egyik embernek jó, a másiknak nem biztos, hogy jó.
Szóval szerintem fölösleges egymást piszkálni!
Béke!
Igazából kár írogatni ide, mert jössz te meg a barátod- és teljesen kiforgatjátok. megmagyarázzátok a dolgokat, csak hogy úgy legyen ahogy nektek tetszik.
Akkor minek? Van értelme? Nincs- de győzni? te? Ugyan már kisfiam...
Azt te csak szeretnéd szopóka nyalóka! Ne álmodozz- csak elég volt egy kicsit nagyon belőled- azt hiszed te kis porbafingó- hogy majd tőled hanyatt esem? Ugyan már- köhög a bolha- de ebből a helyből elég volt, aki akar megtalál..
ez egy zárt körű oktatás volt, meghívó kellett a részvételhez, a párom egyik ismerőse szervezte és nem utolsó sorban INGYENES volt
3+fél csapattá alakultunk és egyszerre csak egy csapat volt a pályán, így azért nem volt annyi idő egy csapatra, de fel lehetett menni a pályára a csapatok között gyakorolni
feladatok: egy kézzel vezetés, miközben felálltunk a lábtartóra, ez volt a bemelegítés, szlalom, eltolt szlalom, kikerüléses feladat (egy csóka a bólyafolyosó végére állt és abba az irányba kellett kikerülni, amerre feltette a kezét (itt nagyon rossz eredményeket láttam, persze velem egyetemben)
körbe voltak rakva bólyák és körön belül kellett körözni
nagyon hasznos volt, a foglalkozás végére mindenki magabiztosabb lett
nagyon örülök, hogy elmentem..
Akkor kiderülne, melyik ferdeszemű az ász.
aszem smice, ezen a téren nagyon egy húron pendülünk, azaz én is elég paranoiás vagyok
ami abból adódik, hogy nagyon sok erőfeszítésbe tartott míg meglett a vas, így nagyon nem szeretném elveszteni...
az enyém a nagy faluban van egy mélygarázsban, az alábbi apró védelemmel:
- első kerék abus lánc+lakat betonba rögzített speckó kampohoz
- hátsó kerék abus lánc+lakat betonba rögzített speckó kampohoz
- első kerék riasztós abus tárcsafékzár
- hátsó kerék riasztós conrád lakat a lánckeréken
ez soknak tűnhet, de valójában nem nehéz kezelni, mert beröffentem a gépet, és míg melegszik simán lekapom őket, így nem kerül plusz időbe
ha pedig megyek valahova, akkor a riasztós abus tárcsazárat, és az abus lánc-lakat szettet viszem magammal
de ekkor is az alábbiak alapján járok el:
- sötétbe sehol se hagyom, max rövid ideig
- mindig forgalmas helyen parkolok, és masszív dologhoz kötöm ki
- veszélyes helyeken (8ker egyes részei) nem állok meg
persze nekem könnyű, mert én inkább motorozok, és nem a városba közlekedek, hanem nyugalmas kis vidéki utakon
kicsit kezdem azt érezni, hogy olyan ez a helyzet mint a politika, bármit mond a kormány párt az ellenzék kapásból negálja, persze ez oda vissza áll, sajnos ezért tart itt ez az ország
sőt talán fel lehetne kérni egy független tesztelőt is, pl írni a sportmotornak/totalbike-nek stb...
No de most teszek egy nagyon bátor kijelentést, szerintem a CB/ER/GS között nagyon picik a különbségek, ezeket egyszer jó lenne vmi táblázatos formába összegyűjteni, és publikálni, így ha egy szegény kezdő ide téved, akkor nem robbanna ki mindig háború...
itt van egy összehasonlító teszt, bár mondjuk itt már a cbf van, de azért szerintem elég jól kiadja a dolgot:link
persze az életben, mindig az állapot számít nem a típus...
Én is tervezem, hogy 1-2 hónapon belül részt vennék egyen de egyelőre infót gyűjtök...
Venni szertnek egypar dolgot a motoromhoz, ezek pedig a kovetkezok lennenek
2db elso index
fektarcsa + fekbetet
bukocso
tudnatok ajanlani Bp-i beszerzesi forrast, fektarcsara es fekbetetre pedig marka/tipus kombinaciot? elore is koszi a valszokat.
tényleg nagyon elszomorít ez a gyerekeskedés...
akinek nem tetszik a fórum és a hangulat, az húzzon el innen egy másik oldalra és lelkizzen ott..
hagyjátok meg nekünk légyszi a teret és a jó hangulatot
és akinek nem tetszik fisi stílusa, megkérem, olvasson más fórumot
számunkra jó a hangulat, ha nem rontják el
megértéseteket köszi
BÉKE!
fisi, era, örülök, hogy jó volt a motor kiállítás, jók lettek a fényképek
era, jól áll neked a zöld sárkány:)))
Én nem vagyok márkabuzi.
6 éve csak keresem a nekem megfelelő motort, csak azt tudom, hogy japán kell. Vagy egy BMW.
Ahogy nézem, a gazdaságosság és az olcsó üzemeltetés egyre fontosabb. Mert szegényedünk, és ennek egyre több jele van.
A külföldre történő több napos túrázást már feladtam, se időm, se pénzem rá, következésképpen a kisebb teljesítményű és köbcentis gépeket preferálom.
A Kawasaki nem annyira tucat áru, mint a többi, ezért azt gondolom, hogy aki Kawasakit választ, nem véletlenül teszi. Persze ez nem azt jelenti, hogy egy Suzuki GSR750 rossz motor, éppen most olvastam itt a tesztjét. De akkor sem kellene, de főleg anyagiak miatt.
Egy kollégámnak Z750-ese van. Fél évre kivonatja a forgalomból, mert "csak" 28 ezer Ft az éves teljesítmény adója. Így megússza 14-ből.
Nem normális a világ és én nem tudok, de nem is akarok beszállni a lóerő versenybe.
Az első szériás, 97-es ER5 nekem még 1x nem kellene, de egy fiatalabb, módosított évjárat már igen.
"Beleestem egy nagy ZŐŐŐŐŐŐŐLD festékes bödönbe azóta még zöldet is pisilek! NA EZÉRT KAWASAKI!
ui: CSAKK VICC VOLT! KIPRÓBÁLTAM MINDEGYIKET ÉS EZ FOGOTT MEG LEGINKÁBB"
by kawazsolti
Sok "antikawás" a szöveg első részét hiszi - kawásnak lenni valami rendellenesség. Az igazság azonban a második részben van - a kawások nem azért ragaszkodnak a zöldhöz, mert nem ismernek más motort, hanem mert (nekik) ez a legjobb.
Amúgy én is már többször hallottam, hogy a kawások mások, összetartóbbak, hűségesebbek a márkához, külön kis közösség a motorosokon belül. Arra nem gondoltatok, hogy azért az, hogy egy márka körül kialakul egy stabil rajongói kör, az azért van, mert az a márka tényleg többet nyújt, mint a többiek, akiknek nincsenek ilyen rajongói? Persze nem felel meg mindenkinek, nyilván... De ha van egy csomó elvetemült márka fan (man?), akkor az azért elmond valamit a márkáról.
Én kawás vagyok, és márkabuzi. Ezt büszkén vállalom. Azért, mert tudom, hogy akiket támogatok, megérdemlik. És amikor ránézek a motoromra, tudom, hogy megadták nekem a legjobbat, amire vágyok.
Kár hogy nem akkor hadakoztatok, amikor gép előtt vagyok, szívesen beleszóltam volna én is, mert nem érzem magam jól attól, amit itt látok. Persze most már utólag fölösleges borzolni az idegeket. Azért egy dologra hadd reagáljak, ld. következő kommentem:
Szerintem ezen az oldalon mindenki egyet ért veled abban, hogy mindenkinek más motor jön be.
Itt minden motor szívesen látott, ezért is olyan színes a csapat .
Elvi kérdésekén vitáztok.
Egyikőtökkel sincs semmi bajom, veled is jókat beszélgettünk régebben.
Van egy olyan mondás, hogy kinek a pap, kinek a papné .
Ami egyik embernek jó, a másiknak nem biztos, hogy jó.
Szóval szerintem fölösleges egymást piszkálni!
Béke!
Akkor minek? Van értelme? Nincs- de győzni? te? Ugyan már kisfiam...
Röhög tőled a vakbelem