Hát erről ennyit ez az ürge kb annira elfogult mint a Kawások- amúgy nem kell itt semmit magyarázni, én mindig csak Tshybe haveromat idézem ilyenkor- ako Er5- ről ült át Szu..ki M 800- ra, amikor bement a Szu..i kereskedésbe, és mikor a Gs 500- nál indítottak- erre Ő- Öreg behozom az Er5- öt 5 ilyet szétverek vele.
Na róla ezek után nem mondanám, hogy elfogult volt...
Az ömlengéshez csak ennyit.. akár én is írhatta volna
"a kawások azok amolyan igazi elfogult márka man-ok.Olyanok mint a fideszesek.Bár mi is történjék az övék a legjobb és ha mégsem azt meg tudják magyarázni... De ezzel nem akarok megbántani senkit,főleg a kawásokat nem
Na ,de elkalandoztam. Szóval nekem kawa valahogy nem kellene." by dozer
Téged megint csak személy szerint említettek :)
Itt lakik a lakótelepünkön.. vagy Érden. Ez nem egészen tiszta számomra. Kutyaséta közben elegyedtünk szóba!
er 5 tetszik de a dobfék nem annyira,és ha már csupazs akkor cb 500 mert abban is van csupasz változat csak nekem idom os kell ,ezért cb500s vagy xj600s vagy gpz500s a gs500f ről lemondtam az 1-2 száz ezer most szerencsére nem izgat
Azért nagyon örülök, hogy ekkora szakértők uralják a terepet itt, innen is kurva sokan járnak át más topicba fikázni- hülyeségeket írni a Kawa tulajok helyett.
Tudtommal a Hondán van egy emberke- talán Cblaci ismerőse akinek GPZ 500- a volt- és ő nagyon dícsérte.
Persze tuti nem értett annyira hozzá mint egyesek...
Ha belekotyoghatok, köszönöm.
Bátyám az utóbbi két évben 3 GPZ 500S- t adott el úgyhogy jól ismerem. Ötezerig feltűnően nyomatékszegény / addig úgy viselkedik mint egy sor négyes / valószínűleg azért, hogy kipréseljék belőle a magas fordulaton megjelenő 60 le-t. 6000 fölött jól megy, de addig is el kell jutni. Felmérések szerint az alapfelhasználása egy motornak 5000-es fordulat, ez nem az a fordulat ahol a GPZ jeleskedik. Ha persze túlnyomó részt 6000 fölött használod, és jól elforgatod mindig, --- kevesebb város, kevesebb országút, akkor persze érdemes ilyet venned. Szerintem ismerve a magyar viszonyokat / trafi őrület, útminőség, drága benzin stb. / sokkal jobban járnál egy ER5-tel mert az már alulról rögtön tol és meggyőzően pont abban a tartományban ahol a legtöbbet használja az ember.
Én például képes voltam eladni egy FZ6-t, mert alul nyomatékszegény volt. Néha ma sem alszom jól miatta , de beláttam, hogy nem egy német autópálya mellett lakom, hanem ahol 100-120 a realitás. A Yamaha ennél a tempónál kezdte volna jól érezni magát, addig pedig csak kelletlenkedett.
Hát hogy tempózás után utána kell tölteni az olajat.. az nem hiba, inkább sajátosság. A bömösöket (a boxereket) is 1 liter olajjal adják át a szalonban.
Am meg leszarom.. most is van egy szar léghűtéses motorom, éppen csak 111ezer km van benne..és még be is van burkolva
Aha- szerintem ne vegyél kawát- hallgass cak a többiekre- látom a Cb fórumon nagytudású Glázser Bozsónk- grafitti művész törpénk- Dipshit már beléd tette a bogarat!
A Gs fórumon pedig egy két oszlopos barátjától megtudhatod, miért nem szabad Kawát venni, amúgy itt a legtöbben leszarjuk ezeket a dolgokat, és elmotorozgatunk a telekre vele párszor!
Vegyél Cb-t az tuti jó motor- olvaható róla 330 e km -es tartós teszt (tehát bizonyított) azt még a Dipshitke is bő nyállal nyalogatná!
Aztán így boldog lesz mindenki, amúgy ha a Cb tetszik a KAwáról meg rosszat olvastál, akkor nincs miről beszélni. Árban ugyanaz- vedd azt amit az eszed diktál!
biztos jó mindegyik finom használat mellett és többet bír minta 250esem, bár a honda tényleg strapa,más oldalakon paráznak a kawától szóval azt mondjátok er 5 blokkja nagyjából ugyanaz
Hát, tapasztalatbol én annyit tudok, hogy beszélve pár Gpz tulajokkal, ez is egy tartós, de fogyiban kissé kajalosabb motor, ami 190- ig könnyen gyorsul, a vége 200 körüli. Szélvedelem szerintem szubjektív, azt ki kell próbálni. Fokozatai hosszabbak mint az Er- é. 60 ló, a blokk amúgy szinte ugyanaz mint, az Er.
fórumoztam a GS esekkel,mivel léghűtés az olaj kicsit forróbb és eszi is 7ezres fordulaton,s nem szereti a tartós 120 feletti tempót sem a pályát ilyen célból ,még ha látszatra bírja is
Túl hát!
A Honda, meg a Kawasaki nem annyira spórolós gép, ha ez a szempont, Akkor vegyél Gs- t, az eszik a legkevesebbet a 3 közül, mondjuk nekem ezzel ki is fingott a jó tulajdonságainak listája. Ízlések, és pofonok...
Na róla ezek után nem mondanám, hogy elfogult volt...
"a kawások azok amolyan igazi elfogult márka man-ok.Olyanok mint a fideszesek.Bár mi is történjék az övék a legjobb és ha mégsem azt meg tudják magyarázni... De ezzel nem akarok megbántani senkit,főleg a kawásokat nem
Na ,de elkalandoztam. Szóval nekem kawa valahogy nem kellene." by dozer
http://www.sportmotor.hu/tagok...
És itt van pár hozzászólása:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Téged megint csak személy szerint említettek :)
Itt lakik a lakótelepünkön.. vagy Érden. Ez nem egészen tiszta számomra. Kutyaséta közben elegyedtünk szóba!
Sportmotor teszt
Még egy
Még egy ömlengés
Jól el vagyunk itt az Er5 topicon- esetleg Er5- öt nem vennél?
Azért nagyon örülök, hogy ekkora szakértők uralják a terepet itt, innen is kurva sokan járnak át más topicba fikázni- hülyeségeket írni a Kawa tulajok helyett.
Tudtommal a Hondán van egy emberke- talán Cblaci ismerőse akinek GPZ 500- a volt- és ő nagyon dícsérte.
Persze tuti nem értett annyira hozzá mint egyesek...
Kalandra fel!
Hát épp te írtál legtöbb hideget az Er5- ről most meg?
Gpz nyomatékszegény? De hát az Er5 is az tudod csak 70- 80- al szeret menni...
Kopizzam miket írtál?
Bátyám az utóbbi két évben 3 GPZ 500S- t adott el úgyhogy jól ismerem. Ötezerig feltűnően nyomatékszegény / addig úgy viselkedik mint egy sor négyes / valószínűleg azért, hogy kipréseljék belőle a magas fordulaton megjelenő 60 le-t. 6000 fölött jól megy, de addig is el kell jutni. Felmérések szerint az alapfelhasználása egy motornak 5000-es fordulat, ez nem az a fordulat ahol a GPZ jeleskedik. Ha persze túlnyomó részt 6000 fölött használod, és jól elforgatod mindig, --- kevesebb város, kevesebb országút, akkor persze érdemes ilyet venned. Szerintem ismerve a magyar viszonyokat / trafi őrület, útminőség, drága benzin stb. / sokkal jobban járnál egy ER5-tel mert az már alulról rögtön tol és meggyőzően pont abban a tartományban ahol a legtöbbet használja az ember.
Én például képes voltam eladni egy FZ6-t, mert alul nyomatékszegény volt. Néha ma sem alszom jól miatta , de beláttam, hogy nem egy német autópálya mellett lakom, hanem ahol 100-120 a realitás. A Yamaha ennél a tempónál kezdte volna jól érezni magát, addig pedig csak kelletlenkedett.
Am meg leszarom.. most is van egy szar léghűtéses motorom, éppen csak 111ezer km van benne..és még be is van burkolva
A Gs fórumon pedig egy két oszlopos barátjától megtudhatod, miért nem szabad Kawát venni, amúgy itt a legtöbben leszarjuk ezeket a dolgokat, és elmotorozgatunk a telekre vele párszor!
Vegyél Cb-t az tuti jó motor- olvaható róla 330 e km -es tartós teszt (tehát bizonyított) azt még a Dipshitke is bő nyállal nyalogatná!
Aztán így boldog lesz mindenki, amúgy ha a Cb tetszik a KAwáról meg rosszat olvastál, akkor nincs miről beszélni. Árban ugyanaz- vedd azt amit az eszed diktál!
A Honda, meg a Kawasaki nem annyira spórolós gép, ha ez a szempont, Akkor vegyél Gs- t, az eszik a legkevesebbet a 3 közül, mondjuk nekem ezzel ki is fingott a jó tulajdonságainak listája. Ízlések, és pofonok...