Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gondolom, csupa jót csak!?
Tudom törpike. Meg elfogult hülyék társasága is vagyunk? Egyéb baromság mára- vagy abba hagytad?
Hát erről ennyit ez az ürge kb annira elfogult mint a Kawások- amúgy nem kell itt semmit magyarázni, én mindig csak Tshybe haveromat idézem ilyenkor- ako Er5- ről ült át Szu..ki M 800- ra, amikor bement a Szu..i kereskedésbe, és mikor a Gs 500- nál indítottak- erre Ő- Öreg behozom az Er5- öt 5 ilyet szétverek vele.
Na róla ezek után nem mondanám, hogy elfogult volt...
Az ömlengéshez csak ennyit.. akár én is írhatta volna

"a kawások azok amolyan igazi elfogult márka man-ok.Olyanok mint a fideszesek.Bár mi is történjék az övék a legjobb és ha mégsem azt meg tudják magyarázni... De ezzel nem akarok megbántani senkit,főleg a kawásokat nem
Na ,de elkalandoztam. Szóval nekem kawa valahogy nem kellene." by dozer
Fisi! Képzeld... beszéltünk róla, hogy "kicsi a világ"... este hazajöttem, na kivel találkoztam!? Krissal-al... ha nem lenne meg hogy ki az:

http://www.sportmotor.hu/tagok...
És itt van pár hozzászólása:
http://www.sportmotor.hu/motor...

Téged megint csak személy szerint említettek :)
Itt lakik a lakótelepünkön.. vagy Érden. Ez nem egészen tiszta számomra. Kutyaséta közben elegyedtünk szóba!
Irigyellek, hogy van 1-2 százezred feleslegesen
er 5 tetszik de a dobfék nem annyira,és ha már csupazs akkor cb 500 mert abban is van csupasz változat csak nekem idom os kell ,ezért cb500s vagy xj600s vagy gpz500s a gs500f ről lemondtam az 1-2 száz ezer most szerencsére nem izgat
Motorrevü teszt

Sportmotor teszt

Még egy

Még egy ömlengés

Jól el vagyunk itt az Er5 topicon- esetleg Er5- öt nem vennél?
azért kérdelek titeket mert ha jó az jó
És az most melyik kutyát érdekli?

Azért nagyon örülök, hogy ekkora szakértők uralják a terepet itt, innen is kurva sokan járnak át más topicba fikázni- hülyeségeket írni a Kawa tulajok helyett.
Tudtommal a Hondán van egy emberke- talán Cblaci ismerőse akinek GPZ 500- a volt- és ő nagyon dícsérte.
Persze tuti nem értett annyira hozzá mint egyesek...
Esetleg még egy 650-700-as Deauvillet is bevehetne a sorba.. bukik a fejidomra.
Szreintem meg próbálja ki mind a 4- et azt punktum! Az lesz a legjobb!

Kalandra fel!
Hogy Te is mekkora egy ász vagy.
Hát épp te írtál legtöbb hideget az Er5- ről most meg?

Gpz nyomatékszegény? De hát az Er5 is az tudod csak 70- 80- al szeret menni...
Kopizzam miket írtál?
Ha belekotyoghatok, köszönöm.
Bátyám az utóbbi két évben 3 GPZ 500S- t adott el úgyhogy jól ismerem. Ötezerig feltűnően nyomatékszegény / addig úgy viselkedik mint egy sor négyes / valószínűleg azért, hogy kipréseljék belőle a magas fordulaton megjelenő 60 le-t. 6000 fölött jól megy, de addig is el kell jutni. Felmérések szerint az alapfelhasználása egy motornak 5000-es fordulat, ez nem az a fordulat ahol a GPZ jeleskedik. Ha persze túlnyomó részt 6000 fölött használod, és jól elforgatod mindig, --- kevesebb város, kevesebb országút, akkor persze érdemes ilyet venned. Szerintem ismerve a magyar viszonyokat / trafi őrület, útminőség, drága benzin stb. / sokkal jobban járnál egy ER5-tel mert az már alulról rögtön tol és meggyőzően pont abban a tartományban ahol a legtöbbet használja az ember.
Én például képes voltam eladni egy FZ6-t, mert alul nyomatékszegény volt. Néha ma sem alszom jól miatta , de beláttam, hogy nem egy német autópálya mellett lakom, hanem ahol 100-120 a realitás. A Yamaha ennél a tempónál kezdte volna jól érezni magát, addig pedig csak kelletlenkedett.
Hát hogy tempózás után utána kell tölteni az olajat.. az nem hiba, inkább sajátosság. A bömösöket (a boxereket) is 1 liter olajjal adják át a szalonban.

Am meg leszarom.. most is van egy szar léghűtéses motorom, éppen csak 111ezer km van benne..és még be is van burkolva
Működött az persze, de nem csak az az előnye a vízhűtésnek- mint alant olvashatod!
Aha- szerintem ne vegyél kawát- hallgass cak a többiekre- látom a Cb fórumon nagytudású Glázser Bozsónk- grafitti művész törpénk- Dipshit már beléd tette a bogarat!


A Gs fórumon pedig egy két oszlopos barátjától megtudhatod, miért nem szabad Kawát venni, amúgy itt a legtöbben leszarjuk ezeket a dolgokat, és elmotorozgatunk a telekre vele párszor!

Vegyél Cb-t az tuti jó motor- olvaható róla 330 e km -es tartós teszt (tehát bizonyított) azt még a Dipshitke is bő nyállal nyalogatná!
Aztán így boldog lesz mindenki, amúgy ha a Cb tetszik a KAwáról meg rosszat olvastál, akkor nincs miről beszélni. Árban ugyanaz- vedd azt amit az eszed diktál!
Az emissziós normák szigorodása miatt váltott a BMW léghűtésről vízre.., és nem azért mert már több mint 70 éve alig működött a léghűtéses technika.
Nem nagyjából hanem kisebb eltérésekkel.
biztos jó mindegyik finom használat mellett és többet bír minta 250esem, bár a honda tényleg strapa,más oldalakon paráznak a kawától szóval azt mondjátok er 5 blokkja nagyjából ugyanaz
Ilyet mondani az "elromolhatatlanrol"
Hát, tapasztalatbol én annyit tudok, hogy beszélve pár Gpz tulajokkal, ez is egy tartós, de fogyiban kissé kajalosabb motor, ami 190- ig könnyen gyorsul, a vége 200 körüli. Szélvedelem szerintem szubjektív, azt ki kell próbálni. Fokozatai hosszabbak mint az Er- é. 60 ló, a blokk amúgy szinte ugyanaz mint, az Er.
fórumoztam a GS esekkel,mivel léghűtés az olaj kicsit forróbb és eszi is 7ezres fordulaton,s nem szereti a tartós 120 feletti tempót sem a pályát ilyen célból ,még ha látszatra bírja is
Túl hát!
A Honda, meg a Kawasaki nem annyira spórolós gép, ha ez a szempont, Akkor vegyél Gs- t, az eszik a legkevesebbet a 3 közül, mondjuk nekem ezzel ki is fingott a jó tulajdonságainak listája. Ízlések, és pofonok...