Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem hiszem hogy nagyon elfogult lennék.Én bármilyen motort vettem volna csak kawát nem.Aztán végül er-5 lett a vége mivel ezt tudtam megvenni (lényeg volt hogy magyar első tulajos legyen meg újszerű)Mentem vele 12000km-ert hiba nélkül (31000-el vettem)Ez győzött meg ezért vettem újra kawát. Nekem meg szutyuki nem kéne de gondolom ez a szuzukis fórumozókat nem érdekli.Nem is írogatok oda
Kár az erőlködésért. Fisi eliminálta magát az oldalról


"Egy motor nem csak fogyasztás és sebesség tulajdonságokból áll" Milyen igaz
Ó ez már régi teszt!
Azóta már újabb a léghűtéses is.

Onroad "összehasonlító" teszt
Sportmotoros BMW tesztvideó

Az a 140-150 az esetek 95%-ában bőven elég szerintem.
Mondjuk amit én vezettem, zokszó nélkül ment 200-al, semmi zavaró vibráció vagy akármi sem volt.

Egy motor nem csak fogyasztás és sebesség tulajdonságokból áll.
Nem vettetek el semmit. Ezért nem értem minek örültök, lesz még történet.
Ne haragudj, de szerintem Dipshitnek is van szája és eddig nem szólt Fisi hangneme miatt. Ha meg téged zavar, ne olvasd.
Máshoz meg inkább nem szólók, mert a végén még visszaszól a tükör amit tartasz.
Azt hiszem "elvettük" most az ER-5 "doktori címét" Pedig milyen jó volt olvasgatni a csodás történeteket
A biciklis társad motorját dózerold el innen de gyorsan. Nagyon próbálkozik ágyúval verebekre lőni. Csoda, hogy még nem találta el magát.
Na akkor én is elhallgattam- van nékem kivel beszélgetni, így is elérlek benneteket!
Tesóm!

Ne tedd- úgyis megmagyarázzák- hát persze nem tartozik ránk az sem hogy össze vissza hülyeségeket írnak az Er5- ről mert a primitív kurva anyját a fisinek..
Á komolyan- no tudjátok mit- írkáljatok csak! És ennek megkoronázásaként üdv- és minden jót!
Győztesek!
Csak emlékeztető a győztes működéséből:
-Öcsi rajz ER5 lehugyozással
-Minden fórumozó(így jómagam is) meg nem értett hülyék gyülekezeti tagjává avatása
-Nem utolsó sorban az öncélú provokálás.
A fillérbaszós értekezést majd elfelejtettem.
Ennek a fórumnak a látogatói látványosan elhallgattak mióta a közjáték tart.
Végül is ez a győzelem.
És tessék csak megmagyaráztad!

No- legyen hát így- igazság szerint unalmas megmagyarázni, a kicsavart és állandó jellegű kétértelmű mondatokat!
Én csak azt mondtam, hogy a GPZ-vel való összehasonlításban jobb az ER5. 5000-ig használva, elforgatva az ER5 sokkal jobb mint a GPZ.
Mert addig a GPZ zavaróan lustálkodik. Arról pedig,hogy mi a véleményem az ER5-ről , a S...ki oldalon írtam, senkit nem akartam megbántani vele, ill. a külön kérésedre írtam, amikor bejelentkeztél az oldalra. Furcsának találtam, mert előtte már mindent leírtam a témában. Ezért úgy jött le a dolog, mintha számon kérnél, hogy merészelek ilyesmiket írni az ER5-ről, az általad annyira szeretett motorról. Ez már az a pillanat, hidd el Fisi, ami már nem egy normális dolog Tőled. 2012- ben az ember a saját köreiben, senkit meg nem bántva / hiszen a saját köre / had beszélhessen kritikusan egy motorról, ha olyan tapasztalata van róla. SAJÁT KÖRE------ ehhez képest Te beemelted a kommentemet az ER5 fórumra, pedig én azt nem oda szántam, ezt elhiheted. Ez nem volt korrekt Tőled, az ilyesmit érezni kell. Talán nem tűnök túl puhának, hogy a Ti oldalatokra másképpen, finomabban fogalmaztam volna meg ugyanazt, a tapintat és az etikett miatt is. Ehelyett beerőszakoltad a szöveget az oldalatokra. Az írásom miszlikekre szedése, annak Fisi féle kritikája egyébként hemzseg a hibáktól. Ennek alapvető oka a motorod iránti elfogultság, ami végül is rendben van.
Mi azonban a Su....ki oldalon, ha megfigyelted, egészen más hangot ütünk meg jóval reálisabbat. Akár keményen kritizáljuk is a GS-t, ha indokolt. Nem akarunk homorú tükörbe nézni, és a fórumozók sem akarnak mesét olvasni. Remélem nem akarsz most átidézni az oldalatokra dícsérő szavakat a GS-ről, hogy ezzel most azt bizonyítsd: ez nem igaz. Mert persze sokat dícsérjük is a GS-t.
Azt se felejtsd el, hogy az ER5 ktitika egy fórumozó kérdésre indult. Te pedig az oldaladon manifeszt fenntartod ezt az állapotot, pedig senki nem kérte. Sőt kiterjesztetted az egész Suzuki márkára. Ezt gyerekes és nem korrekt dolognak tartom. Dipshittel szemben pedig olyan hangot ütsz meg, amilyet egy kulturált ember nem tenne, mert a stílus maga az ember. Dipshit kiváló érzékkel ezekre a mélyen primitív megszólításaidra, nem mondja, hogy ku.va anyádat, meg bakanccsal ugrálok a torkodon stb. Ehelyett abszolute szalonszerű válaszokat ír, ami legalábbis a stílust illeti. Most nem kezdeti Fisi papagájos időszakra gondolok. Az pedig kabaréba illő, hogy egy h.sz. írod: szétrugom a beledet, rögtön utánna egy perccel egy másikba azt írod a barátodnak: , jaj de cuki muki vagy.
Szerintem ezt a partit Dipshittel szemben elvesztetted. Remélem nem egy tenyeres talpas veréssel kívánod majd bemutatni Dipshitnek, hogy nem ő nyerte. Hidd el a fórum nem ez a szint. Itt tévedtél el nagyon. Az ilyesmi nem divat manapság csak nagyon-nagyon mélyen. Ágyúval verébre nem lövünk.
Ezt a pár sort építő jelleggel írtam, bár néha élesen fogott a tollam ill. a komputer gombja. Jó lenne ezt már tényleg abba hagyni, és ha valaki mer írni valamit mondjuk a GPZ-ről, ami nemcsak a jó tulajdonságait firtatja, akkor nem rögtön elküldeni a balfékbe.
Széles utat. Motto: amíg csak biciklink volt, nem volt probléma, hogy kinek melyik motor jön be, de az sem, hogy elmondtuk, mi úgy tudjuk, hogy az egyik ebben jeleskedik, ami másik abban nem.
A te társkereső fotódat se hagyjuk ki.
Egyértelmű, hogy a motor ....
Jajj dehogy! Félre értetted!
Azért nem kell mindjárt harapni
Nem mondta senki nincs igaza, meg tudom mire való- mindenki úgy motorozik ahogy akar- ennyi..
Pedig igaza van.Kell az a hátsó fék.Majd menj el egy tréningre és megmagyarázzák mire való!
Mi rosszat, nem te leszel a gyermekeim illemtanára, az is tuti, de a sráccal is tök jót dumáltunk, veled meg semmi bajom.
Kattant márkabuzi vagy azt kész, ha ez gond lenne, fel se járnék a sportmotorra
Hali!

Itt is, meg Érden is, de ez egy hosszú történet

Jót dumáltunk, szép a motorod is, nőm mondta is, hogy jó a kerekeden a csík...ezek a nők
Hát ha Te mondod- én is csodálkozom hogy még élek.
Szoktam használni, de nem mindig ennyi..
Öreg hiba pedig.. A hátsófék az egyik legfontosabb berendezés a motor irányítását tekintve
Hali Bokkoooon!

Mizu Veled? Jól el vagy tűnve...
Megy a "vackod"?
Na látod- Akkor megvana jelölt- a Gpz "csak" 3 tárcsás, ha erre izgulsz.

Anno és most is nekem sok gondot az Mz után sem okozott a dobfék- meg mikor elkezdtem "nagymotorozni" egy két haver azt mondta hogy ők a hátsót alig használják, hát tudom mea culpa- de azóta én is így teszek, csak vészhelyzetben, és utassal hátsó fékezek.
Eddig jó...