Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ahhoz, hogy le tudjam fotózni, szét kéne szedni...........
simán
nem lehet kiszedni mert a vázhoz van hegesztve, hogy körbe tudjuk hegeszteni, valszeg ki kell szedni a lengővillát és a blokkot is.....cumi-cecil
mondtam asszonynak, hogy motort vegyen!
Ha acél, akkor azért azt egy jó karosszéria lakatos, pikk-pakk meg tudja "varrni".

Persze kérdés az, hogy mennyire nehéz kiszedni azt onnan

Egyébként, ha majd kint lesz, akkor nagyjából majd lehet látni, hogy esés vagy esetleg a folyamatos rezgés miatt tört el
nem a lábtartó+kiputartó hanem hátul a blok tartó, ez egy acélcső két lemezzel ami a blokot fogja a légszürő ház alatt.
Szerintem is.
Egy kép sokat segítene
Az alumínium az nem csak lábtartó,kiputartó nyúlvány?Mintha a blokkot nem az tartaná.Bár nem nagyon nézegettem eddig.
Az alumínium?

Ha nagyon drága az új vagy a bontott cucc, szegeden azt hiszem Axefly tud gyártani neked az eredeti alapján "újat".
Ne má!Hát hogy ment át a vizsgán?
mi is csodálkozunk, zongorista vette észre, amikor a karbi tiszítás közben levette a légszűrőházat és akkor látta...

teljesen körbe van törve.....
Hát nem!
Hogy a rákban?
gusztin a hátsó blokktartó vázrész eltörött!
láttatok már ilyet?
Zoli0312

nem akarlak én se rábeszélni az ER5re, mert kinek a pap kinek a papné, de azt el kell ismerni, hogy mind kidolgozásban, mind motor karakterisztikában kiegyensúlyozottabb a kawa
Én is egyre bizonytalanabb vagyok a cserével kapcsolatban

No majd meglátjuk Fisinek mi lesz a tapasztalata, aztán majd annak függvényében cserélünk

Egyébként mostanában pár havert is megkérdeztem, és mindegyiknek azt mondta a szerelője, hogy amíg nincs gond addig nem szabad széthúzni

Gyanús, hogy ennyi lusta szerelő lenne
Pláne úgy, hogy ebben a szűkösebb gazdasági helyzetben mindenki igyekszik megfogni minden forintot ...
Gratula
guszti tegnap sikeresen levizsgázott
Értem.
Mondjuk amit én hallottam, gyári volt, és volt hangja.
Kawa

Az enyémre pedig tényleg felesleges, már többen rákérdeztek, hogy sportdob-e.
De ha teljesen csendben lenne, az sem zavarna.
Ja a Gv az tényleg bordó- na kész beégtem!
Á tuti nem jól látod! Piros az! Már csak jobban tudom!
Hát ezért gondoltam, hogy feláldozom magam a köz oltárán!
Aztán ha tényleg egyszerű majd Tárnokon replikázok.
Beszéltem Surival, a gyertya kép alapján egy kis alapjárati keverék dúsítást javasolt- na ebbe még bele megyek, a karbit nem bontja meg, nem is engedném!
Fényt kapott.
Bordó, Hyosung GV 250.
Ha időben cseréled az olajat és nem volt törött a motor akkor jó eséllyel nem kell ilyesmitől félni. Nem láttam rajta semmilyen elváltozást.
A kétütemű motorok után amikor jöttek a "szelepesek" azt gondoltam 16 szelepet beállítani mekkora tudomány... pedig volt Daciám amin szinte minden műveletet kénytelen voltam megtanulni ami motorral kapcsolatos Egy mester mutatta meg mi az amire figyelni kell, aztán amikor átlapkáztam a CB-t és még ráadásul hajszál pontosra is sikerült, egy kicsit megjött az önbizalmam
Majd meglátod milyen egyszerű, persze jöhetnek váratlan dolgok (megfordul az imbuszcsavarral a belső határoló, vagy nem jön ki a szár... stb) de ha látod egyszer szétszedve azután nem fog gondot okozni és majd hozzád viszi az összes Kawás a motorját...
Fényképeid második kép...