nem lehet kiszedni mert a vázhoz van hegesztve, hogy körbe tudjuk hegeszteni, valszeg ki kell szedni a lengővillát és a blokkot is.....cumi-cecil
mondtam asszonynak, hogy motort vegyen!
nem akarlak én se rábeszélni az ER5re, mert kinek a pap kinek a papné, de azt el kell ismerni, hogy mind kidolgozásban, mind motor karakterisztikában kiegyensúlyozottabb a kawa
Hát ezért gondoltam, hogy feláldozom magam a köz oltárán!
Aztán ha tényleg egyszerű majd Tárnokon replikázok.
Beszéltem Surival, a gyertya kép alapján egy kis alapjárati keverék dúsítást javasolt- na ebbe még bele megyek, a karbit nem bontja meg, nem is engedném!
A kétütemű motorok után amikor jöttek a "szelepesek" azt gondoltam 16 szelepet beállítani mekkora tudomány... pedig volt Daciám amin szinte minden műveletet kénytelen voltam megtanulni ami motorral kapcsolatos Egy mester mutatta meg mi az amire figyelni kell, aztán amikor átlapkáztam a CB-t és még ráadásul hajszál pontosra is sikerült, egy kicsit megjött az önbizalmam
Majd meglátod milyen egyszerű, persze jöhetnek váratlan dolgok (megfordul az imbuszcsavarral a belső határoló, vagy nem jön ki a szár... stb) de ha látod egyszer szétszedve azután nem fog gondot okozni és majd hozzád viszi az összes Kawás a motorját...
mondtam asszonynak, hogy motort vegyen!
Persze kérdés az, hogy mennyire nehéz kiszedni azt onnan
Egyébként, ha majd kint lesz, akkor nagyjából majd lehet látni, hogy esés vagy esetleg a folyamatos rezgés miatt tört el
Ha nagyon drága az új vagy a bontott cucc, szegeden azt hiszem Axefly tud gyártani neked az eredeti alapján "újat".
teljesen körbe van törve.....
Hogy a rákban?
láttatok már ilyet?
nem akarlak én se rábeszélni az ER5re, mert kinek a pap kinek a papné, de azt el kell ismerni, hogy mind kidolgozásban, mind motor karakterisztikában kiegyensúlyozottabb a kawa
No majd meglátjuk Fisinek mi lesz a tapasztalata, aztán majd annak függvényében cserélünk
Egyébként mostanában pár havert is megkérdeztem, és mindegyiknek azt mondta a szerelője, hogy amíg nincs gond addig nem szabad széthúzni
Gyanús, hogy ennyi lusta szerelő lenne
Pláne úgy, hogy ebben a szűkösebb gazdasági helyzetben mindenki igyekszik megfogni minden forintot ...
Mondjuk amit én hallottam, gyári volt, és volt hangja.
Kawa
Az enyémre pedig tényleg felesleges, már többen rákérdeztek, hogy sportdob-e.
De ha teljesen csendben lenne, az sem zavarna.
Aztán ha tényleg egyszerű majd Tárnokon replikázok.
Beszéltem Surival, a gyertya kép alapján egy kis alapjárati keverék dúsítást javasolt- na ebbe még bele megyek, a karbit nem bontja meg, nem is engedném!
Bordó, Hyosung GV 250.
Majd meglátod milyen egyszerű, persze jöhetnek váratlan dolgok (megfordul az imbuszcsavarral a belső határoló, vagy nem jön ki a szár... stb) de ha látod egyszer szétszedve azután nem fog gondot okozni és majd hozzád viszi az összes Kawás a motorját...