sokan hobbi motorosok és nincs idejük eleget ülni rajta minden tipusból ki lehet fogni ilyet csak kutatni kelés egyéb jeleket rajta ami kevés használatra mutat,persze a hobbi motor az max fordulaton járhat sokszor
igazából nem csutka gázozni akarok ,és az 5 ló erő különbség sem izgat, 130as utazó kell fejidommal, és ha akarok akkor nyugisan is menni szeretnék 4 l alatti 90el ,és a kocsik közt városban ,na meg szerelgetni se akarom,és ha majd elakarnám adni túl lehet e ezeken adni ?
Engem ne kérdezz, én nagyon elfogult vok Gpz ügyben! Egyszerűen csak "ömlengeni" tudok arról a motorról!
Szerintem a Cb- nek igazából az az ellenfele, már teljesítményileg?!
Az ára szimpatikus is lenne.A km viszont kevés kilenc év alatt.Bár már hallottam olyant,hogy valaki csak azért vett motort,hogy neki is legyen aztán meg nem használta.
Üdv mit gondoltok egy jó állapotú GPZ500S ról 2003as állítólag 16ezer km és ,bele mernétek ugrani? 380+ 100 a papírok,de ha vki tud fejidomos Cb500s t annak örülnék
Ami azért érdekes- üzenem a krumpli főző Sz..i brigádnak, hogy idéntől az összes Bömös, már a boxerek légről- víz hűtésre váltott, vajon nem is tudom, miért?
Középállványra csak téli szünetre húzom fel a mocit.Nagyon ki van centizve a hely a garázsban.A másik meg műhelyként funkcionál.Oda csak akkor kerül ha valamit vakerok rajta.
Ja bár tárcsazáram is van azt sem használom.De az legalább utazik velem az ülés alatt.Évente vagy egyszer azért felrakom ha eszembe jut.Az enyém sem madzagos.És én is megpróbáltam már kinyírni vele a spirált.
Hát az tuti, hogy egy nagyon nyugodt, kényelmes haladós tempóra találták ki őket- múltkor a tesztben is a normál utazónak 120- 140- et adtak meg- de abból kimegy a világból- nem egy pörgetős száguldozós motorok..
Felpakolod- kimész a pályára ráálsz a 140- es- talán még 150, esetleg 160- as tempóra azt krúzolsz. Bár lehet nem jól tudom...
Nagy sebességeknél ezek is tudnak enni már azért.
Nekem ez az egy ami miatt annyira nem jön be- a 120- 140- et tudja a Kawa is 500 köbből kb. ugyanennyi fogyasztással...
Jó- tudom a nyomaték meg blablabla- de akkor már a GTR 1400 a maga kis csoffadt 136 Newtonával
Ja- aha, nem indul el- persze...
Csak mikor le akarja venni a közép támaszról- a garázsban- a parasztja ( a'la én) már rá is tolta a lendülettel a km óra spirálra.
Amikor én vettem a tárcsa zárat ilyet nem láttam- LIDLIS madzagosat, maradt a hagyományos- amit azóta sem használok..
Van olyan vicces tárcsazár( ránézésre is gagyi) ami gyárilag memória bővítővel van ellátva.Rikító színű spirál madzag amit a fék vagy kuplungkarra kell akasztani,hogy eszedbe jusson,hogy van a másik végén is valami.
Láttam viszont olyat is ami alapesetben a motor baloldali lábtartója és azt teszik át a tárcsára.Típus specifikus.ER-5-höz is kapható.Lábtartó nélkül csak nem indul el az ürge.A sebességbe rakásnál már hiányzik.
BMW boxer nagy élmény!
Próbáld ki!
Én már nagyon várom, hogy ismét legyen tesztnap , és olyan legyen, mint tavaly.
De ha felvezetős lesz, akkor is ott leszek.
Ja, és a hengerfej nem ér le olyan hamar, mint gondolnád.
Az ER-6n meg amúgy tényleg pici, én nem ültem rajta, de élőben gyakran látom itt (a régebbi verziót), képek alapján nagyobbnak gondoltam. Gondolom ezért is reklámozzák ideális városi motorként, mert mindenhol elférsz vele, akár két busz közt is. Aki meg nagyobb naked-et akar, annak meg ott vannak persze a Z-k.
Élőben a Sima N- nekem csalódás volt- nagyon aprónak tünt!
Nem is hihető egykönnyen- hogy az F- es mennyivel nagyobb volt érzésre- valójában? Hátul az se hosszú- de elől a burkolat jócskán dob az összképen!
Hát boxerből sajna csak egy Ural Wolffal van nagyon kis tapasztalatom, de Zimi Wolfozott 2 évig- elméletileg az is Bömbi volt valamikor...
Nincs Béemvevel tapasztalat- de ahogy ültem rajta, nagyon megkapó a pozíció, teljesen felegyenesedve ültem rajta. A GTR 1400 kicsit dőlősebb volt, de hát egyrészt Kawa- másrészt 160 lúú- szal Kawa rulzzzz!
Kicsit meglepődtem, amikor a "kipróbáltuk a Kawa palettáját" után BMW-k képét láttam... Van menettapasztalatod is BMW-vel? Itt annyi a BMW, hogy a japán motorommal szinte ritkaságszámba megyek a parkolóban - szívesen kipróbálnék egyet, már csak a boxer miatt is. Az eddig kipróbált hengerelrendezések közül nekem eddig a sor2 jött be legjobban, a sor4 alulgyenge-pörgetős, az 1henger felülgyenge-szétrázós, a V-k inkább látványelemek, boxert viszont még nem próbáltam. (Ja meg Triumph-ot se.) Viszont kissé rémiszt, hogy kanyarban a hengerfej hamarabb leér, mint a lábtartó...
Szerintem a Cb- nek igazából az az ellenfele, már teljesítményileg?!
Nyilván megunták az Ungarische Gulasch Suppét?
http://totalbike.hu/tesztek/bmwr1200r/1/#szoveg
http://totalbike.hu/tesztek/bmwr1200r/2/#szoveg
Felpakolod- kimész a pályára ráálsz a 140- es- talán még 150, esetleg 160- as tempóra azt krúzolsz. Bár lehet nem jól tudom...
Nagy sebességeknél ezek is tudnak enni már azért.
Nekem ez az egy ami miatt annyira nem jön be- a 120- 140- et tudja a Kawa is 500 köbből kb. ugyanennyi fogyasztással...
Jó- tudom a nyomaték meg blablabla- de akkor már a GTR 1400 a maga kis csoffadt 136 Newtonával
Csak mikor le akarja venni a közép támaszról- a garázsban- a parasztja ( a'la én) már rá is tolta a lendülettel a km óra spirálra.
Amikor én vettem a tárcsa zárat ilyet nem láttam- LIDLIS madzagosat, maradt a hagyományos- amit azóta sem használok..
Láttam viszont olyat is ami alapesetben a motor baloldali lábtartója és azt teszik át a tárcsára.Típus specifikus.ER-5-höz is kapható.Lábtartó nélkül csak nem indul el az ürge.A sebességbe rakásnál már hiányzik.
Próbáld ki!
Én már nagyon várom, hogy ismét legyen tesztnap , és olyan legyen, mint tavaly.
De ha felvezetős lesz, akkor is ott leszek.
Ja, és a hengerfej nem ér le olyan hamar, mint gondolnád.
V2 látvány elem? Ha-ha-ha
Nem is hihető egykönnyen- hogy az F- es mennyivel nagyobb volt érzésre- valójában? Hátul az se hosszú- de elől a burkolat jócskán dob az összképen!
Nincs Béemvevel tapasztalat- de ahogy ültem rajta, nagyon megkapó a pozíció, teljesen felegyenesedve ültem rajta. A GTR 1400 kicsit dőlősebb volt, de hát egyrészt Kawa- másrészt 160 lúú- szal Kawa rulzzzz!