És iiiiiigen! Így is nagyon bejön az ER-6n, nem csak a promó fotókon! Ez a fejidom végre nagyon jól sikerült. És a W800 SE... Gyönyörű! De akkor is az ER-6f-et venném.
Most már be kell lógjak valamikor egy Kawa kereskedésbe, hogy megnézhessem az új modelleket élőben. Ezek a 2012-es gépek nagyon ütősek lettek.
A láncról meg annyit, hogy amit felsoroltam, az a max. biztonsági szintem, amit el tudok érni, de nem alkalmazom mindig. Nyilván én sem hordom napi szinten magammal a láncot, szerintem a legfontosabb biztonságtechnika a motor parkolóhelyének megválasztása; itt pl. vannak ilyen "egyetemőrök" (a munkahelyem egy telepen van klinikával meg egyetemmel), amolyan polgárőrfélék, csak több hatalommal, akik egész nap egy autóban kuksolnak, na az orruk elé 2 m-re rakom le a motort. Ilyenkor nyilván a lánc fölösleges (még a tárcsazár is igazából). De ha fesztiválra, koncertre, egyéb fokozottan lopásveszélyes helyre megyek, akkor igen, inkább maradjon meg a motorom, minthogy hozzak még 20 pólót lánc helyett.
Aham- mondom összességében tetszik, de valahogy ahogy kicsit üldögéltem rajta- olyan fapad érzésem volt- persze ez első benyomás- ha mennék vele pár kört lehet megváltozna a véleményem...
Szép motor nagyon ez a W800, de nekem amolyan öreg Pannónia feelingem volt rajta, kb. olyan a kényelme is..
Ami nekem tetszett az a Bömbi 1200- es meg a GTR 1400 volt kényelemre.
Az új Er6 N nagyon szép- és kényelmes, de rajta ülve olyan érzésem volt mintha egy Simsonon ülnék, annyira aprónak, rövidnek tünt. Az új fekete betét a tankon egy műanyag betét- ennek nem annyira szép az illesztése, illetve a sarkai kicsit elállnak, érzésre, tehát nem annyira precíz érzetem volt. Az F- es Er6 viszont nagyon tetszett- a burkolat miatt sokkal nagyobbnak tünt, valahogy sokkal nagymotorosabb benyomást keltett!
A GTR 1400- hát egy szó: KAWASAKI
Valami álom volt
Na gyermekeim, me megjártuk a Hungexpot nagyfaluban- állat volt!
Gadussal, Bituval is összefutottunk- kipróbáltuk a Kawa palettáját seggileg- íme a képek!
Zimikém- ahogy megígértem, itt az irigykedős kép is!
Garázsban lezárni a motort? milyen helyen laktok ti?Nálunk még a garázs sincs bezárva,igaz hogy van házörzönk. Ha boltba megyek ,mondjuk kocsival ,bese zárom.Nemnyúlnak hozzá!szar lehet állandóan mindig mindent zárni:)
Ez szép és jó, de tudod Mikikém, egy túrán, hogy én egy ember kkétheti felszerelésének súlyát nem cipelnem egy retek lánc formájában az tuti.
Ott a kormány zár meg aki akar, és nem unta meg, hogy elfelejti és vehet új km óra spirált emiatt, az cipelje azt is.
Én elköltöttem 15 e ft- ot a 3 km óra spirálra, mert a garázsban lezártam, és mindig elfelejtve rátoltam a motort- ami azon nyomban kiszakította spirált a meghajtásból- utána dobhattam el a spirált mert a zár tőben megtörte- és ugrált a cáger miatta..
Itt vidéken le se zárjuk a kocsma előtt a vasat nyáron, nem viszi el senki- hál Istennek..
12 kiló? Az már nem semmi.Egy könnyebb verziót én is vettem a motorhoz új korában.Már nem hordom.Pont a mérete meg a súlya miatt.Remélem senki sem akar nyolcéves Er-5-öst lopni.
Persze, nincs átvághatatlan zár, mint ahogy ellophatatlan motor sem. A kérdés csak az, hogy a tolvajnak mennyi erőfeszítésébe kerül, és mennyire vonja magára a figyelmet. Ha az arány nem éri meg, akkor nem próbálkozik/hamar feladja, továbbáll, másik célpontot keres, és nekem ez a célom. Ha meg mégis mindenáron el akarja lopni, akkor a magas biztonságú zárak adnak még vagy jó 10 perc előnyt nekem vagy egy járókelőnek stb., hogy kiszúrjuk, hogy lopják a motort. Mondom a láthatlan riasztó meg direkt kiszúrás, nehéz nem beindítani; és ugyan jó eséllyel nem fogom meghallani, pláne ha pl. bent ülök a moziban, de a tolvajnak sem lesz kellemes, ha hirtelen mindenki őt bámulja, és ezt akarom elérni.
Amúgy itt egy videó, az első fele szól az én láncomról (bordó borítású). Nem a gyártó embere próbálkozik, hanem egy fickó, aki láncokat tesztel, talán valami TV műsora is volt neki, és simán szétvágta a legdrágább, legjobb láncokat is. Ezzel nem bírt, csak kicsorbította egy profi áttételes vágó 100e forintos nagyságrendű élét - na erre mondom, hogy a tolvaj egyrészt nem is hord ilyet a kabát alatt, másrészt nem éri meg neki. Amúgy van még pár tesztvideó valahol - azt hiszem a végén sarokcsiszolóval tudták csak átvágni, de ott se egy fejet használtak el, pedig locsolták, hűtötték, mindent csináltak, ami egy utcai lopásnál megint irreális. Na így vágták át 10 perc alatt az egyik láncszem egyik felét...
Ja és ebben a lánc-lakat kombóban nincs csapszeg - a lakat is teljesen körbe van zárva egy acél tokkal, az U alakú részhez hozzá se férsz, mert zárt állapotban teljesen a láncszem mögé kerül, nem is látható. És az a legvékonyabb pont.
Na mindegy, nem akarok én senkit meggyőzni, én tudom, mire képes, meg mire nem, csak mondom, hogy ilyen is van, és szerintem jó dolog. Ami nem jó, hogy a lánc másfél méter és 12 kiló. Ez is azért, mert az Almax a legkeményebb láncot csinálja, nem törődve a súllyal - a többi gyártó nem alkalmaz ilyen technológiát, náluk a súlycsökkentés is szempont.
Mikor voltunk Egyeken a halászléfesztiválon, vicces volt látni, hogy a lánc, amivel tiszai kompot vontatják, kisebb, vékonyabb szemű, mint az enyém...
Azért ebben a lánc dologban ne higgyél feltétel nélkül.Van a garázsomban efféle csoda lakat-lánc kombó.Három percig sem állt ellen a nógatásomnak és már le is jött.Ráadásul egész csendben egy vasfűrésszel gyilkoltam meg.A lánc és a lakat edzett acél.Kemény mint állat.De két csapszeg meg sima biliacél volt.
Én is biztonságmániás vagyok, úgyhogy én beruháztam az egyik legbrutálabb rendszerre: Abus Granit Detecto X-Plus 8000 riasztós tárcsafék + Immobiliser Series IV Uber lánc, Squire SS65CS lakattal.
A lánc baromi nehéz, de gyakorlatilag átvághatatlan (a lakattal együtt); persze fénykarddal igen, de átlag utcai tolvaj nem fog vele megbirkózni. A tárcsazár meg szintén mindent kibír, de ami még jobb, hogy riaszt is (saját elemről, nem szívja az akkut), és mivel fémszínű, a féktárcsán teljesen észrevehetetlen. Amit nem látsz, az ellen nem tudsz védekezni: a tolvaj amíg a lánccal babrál, biztos, hogy beindítja a riasztót. A biztonság harmadik eleme meg hogy hova és hogy parkolsz. A legjobb módszer: mindig egy szebb, drágább, gyengébben védett motor mellé állj. Meg nyilván tudod, forgalmas, megvilágított helyre, a lánc ne érje a földet, és ne egy hurkapálcához kösd ki stb....
Olvass utána, biztos vannak már ettől újabb dolgok, pl. az Abusnál látom kijött a fejlettebb változat: a Granit Detecto X-Plus 8077. Nekem mindenesetre nagyon bevált amit vettem.
Ja, a vételről: a tárcsazárat itthon vettem akcióban harmadáron, a láncot viszont tudtommal csak az angol gyártól lehet közvetlen megrendelni, de nagyon korrektek, segítőkészek, én 3 nap alatt megkaptam a láncot+lakatot.
kedves mindenki! lassan osszegyulik a penzem egy motorra. egy Er5 a kiszemelt., viszont van egy felelmem es talan nem alaptalanul. az szeretnem kerdezni hogy mijen biztonsagi meglodasok vannak a motorlopasok ellen. pl ha elegyunk moziba v barhova ahol kint kell hagyni a motort par orara s nem tudok fojamatoan ra figyelni. milyen Zarak , lakatok v biztonsagi rendszerekk vannak egy motorkerekparhoz. udv Lori ( a bagyamnak mar eloptak egy kis robogojat, de vegul is megkreult,)
Most már be kell lógjak valamikor egy Kawa kereskedésbe, hogy megnézhessem az új modelleket élőben. Ezek a 2012-es gépek nagyon ütősek lettek.
A láncról meg annyit, hogy amit felsoroltam, az a max. biztonsági szintem, amit el tudok érni, de nem alkalmazom mindig. Nyilván én sem hordom napi szinten magammal a láncot, szerintem a legfontosabb biztonságtechnika a motor parkolóhelyének megválasztása; itt pl. vannak ilyen "egyetemőrök" (a munkahelyem egy telepen van klinikával meg egyetemmel), amolyan polgárőrfélék, csak több hatalommal, akik egész nap egy autóban kuksolnak, na az orruk elé 2 m-re rakom le a motort. Ilyenkor nyilván a lánc fölösleges (még a tárcsazár is igazából). De ha fesztiválra, koncertre, egyéb fokozottan lopásveszélyes helyre megyek, akkor igen, inkább maradjon meg a motorom, minthogy hozzak még 20 pólót lánc helyett.
Azért én elfogadnék egy ilyen "Pannóniát"!
Ami nekem tetszett az a Bömbi 1200- es meg a GTR 1400 volt kényelemre.
Az új Er6 N nagyon szép- és kényelmes, de rajta ülve olyan érzésem volt mintha egy Simsonon ülnék, annyira aprónak, rövidnek tünt. Az új fekete betét a tankon egy műanyag betét- ennek nem annyira szép az illesztése, illetve a sarkai kicsit elállnak, érzésre, tehát nem annyira precíz érzetem volt. Az F- es Er6 viszont nagyon tetszett- a burkolat miatt sokkal nagyobbnak tünt, valahogy sokkal nagymotorosabb benyomást keltett!
A GTR 1400- hát egy szó: KAWASAKI
Valami álom volt
Gadussal, Bituval is összefutottunk- kipróbáltuk a Kawa palettáját seggileg- íme a képek!
Zimikém- ahogy megígértem, itt az irigykedős kép is!
Ott a kormány zár meg aki akar, és nem unta meg, hogy elfelejti és vehet új km óra spirált emiatt, az cipelje azt is.
Én elköltöttem 15 e ft- ot a 3 km óra spirálra, mert a garázsban lezártam, és mindig elfelejtve rátoltam a motort- ami azon nyomban kiszakította spirált a meghajtásból- utána dobhattam el a spirált mert a zár tőben megtörte- és ugrált a cáger miatta..
Itt vidéken le se zárjuk a kocsma előtt a vasat nyáron, nem viszi el senki- hál Istennek..
Amúgy itt egy videó, az első fele szól az én láncomról (bordó borítású). Nem a gyártó embere próbálkozik, hanem egy fickó, aki láncokat tesztel, talán valami TV műsora is volt neki, és simán szétvágta a legdrágább, legjobb láncokat is. Ezzel nem bírt, csak kicsorbította egy profi áttételes vágó 100e forintos nagyságrendű élét - na erre mondom, hogy a tolvaj egyrészt nem is hord ilyet a kabát alatt, másrészt nem éri meg neki. Amúgy van még pár tesztvideó valahol - azt hiszem a végén sarokcsiszolóval tudták csak átvágni, de ott se egy fejet használtak el, pedig locsolták, hűtötték, mindent csináltak, ami egy utcai lopásnál megint irreális. Na így vágták át 10 perc alatt az egyik láncszem egyik felét...
Ja és ebben a lánc-lakat kombóban nincs csapszeg - a lakat is teljesen körbe van zárva egy acél tokkal, az U alakú részhez hozzá se férsz, mert zárt állapotban teljesen a láncszem mögé kerül, nem is látható. És az a legvékonyabb pont.
Na mindegy, nem akarok én senkit meggyőzni, én tudom, mire képes, meg mire nem, csak mondom, hogy ilyen is van, és szerintem jó dolog. Ami nem jó, hogy a lánc másfél méter és 12 kiló. Ez is azért, mert az Almax a legkeményebb láncot csinálja, nem törődve a súllyal - a többi gyártó nem alkalmaz ilyen technológiát, náluk a súlycsökkentés is szempont.
Mikor voltunk Egyeken a halászléfesztiválon, vicces volt látni, hogy a lánc, amivel tiszai kompot vontatják, kisebb, vékonyabb szemű, mint az enyém...
http://youtu.be/ozppzywsLsk
Én is biztonságmániás vagyok, úgyhogy én beruháztam az egyik legbrutálabb rendszerre: Abus Granit Detecto X-Plus 8000 riasztós tárcsafék + Immobiliser Series IV Uber lánc, Squire SS65CS lakattal.
http://www.abus.de/us/main.asp...
http://www.almax-secu
rity-chai...
A lánc baromi nehéz, de gyakorlatilag átvághatatlan (a lakattal együtt); persze fénykarddal igen, de átlag utcai tolvaj nem fog vele megbirkózni. A tárcsazár meg szintén mindent kibír, de ami még jobb, hogy riaszt is (saját elemről, nem szívja az akkut), és mivel fémszínű, a féktárcsán teljesen észrevehetetlen. Amit nem látsz, az ellen nem tudsz védekezni: a tolvaj amíg a lánccal babrál, biztos, hogy beindítja a riasztót. A biztonság harmadik eleme meg hogy hova és hogy parkolsz. A legjobb módszer: mindig egy szebb, drágább, gyengébben védett motor mellé állj. Meg nyilván tudod, forgalmas, megvilágított helyre, a lánc ne érje a földet, és ne egy hurkapálcához kösd ki stb....
Olvass utána, biztos vannak már ettől újabb dolgok, pl. az Abusnál látom kijött a fejlettebb változat: a Granit Detecto X-Plus 8077. Nekem mindenesetre nagyon bevált amit vettem.
Ja, a vételről: a tárcsazárat itthon vettem akcióban harmadáron, a láncot viszont tudtommal csak az angol gyártól lehet közvetlen megrendelni, de nagyon korrektek, segítőkészek, én 3 nap alatt megkaptam a láncot+lakatot.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Persze gondosan tervezzük meg a főzési időt, nekem már sikerült sóletkonzervet szétrobbantani! Szerencsére csak szabadtűzön.
Úgyis párzási időszak van, teljesen meg van hülyülve, most kapóra jönne neki zongorista!
Valaki Komárom felé jár, szabaditsa már ki Yargat, nyilván beszorult a keze a dobfékbe, mert nem ír...