Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

Akkor ez így jónak néz ki?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_er-5-5579338
Köszönöm.
Aha, ez az. Annyira tényleg nem horror az ára, és a ritkább fújások miatt megéri (legalábbis az én láncomon rajta marad ). Nekem a Motul volt az, ahol már azt mondtam, ennyivel nem lehet jobb, amennyivel drágább.
És milyen jól hasít Persze megint kifogtam egy hülye bmw-st hazafelé,ugyhogy muszáj volt húzni a moci szarvát (de a szélvédőt tényleg le kéne cserélni 190nél azt hittem leesik a fejem meg qrva szélzaj van)
Ezeket találtam neked:

http://www.gtreflect.hu/magyar...
Facebookon azt írják 3000+ÁFA/db, és lehet postázni.

http://racing-bazar.hu/szolgal...

http://www.chromedesign.hu/fon
...


Remélem segítettem!
Jó volt tegnap találkozni Veled tesókám! Nagyon szép a Versys még mindig!
Tuti így volt!

Látod, már félre is beszél! Mattnak látja a foncsorozást? Nooormális?
Hülye kérdés, mikor Ő is a meg nem értett hülyék társaságához tartozik!
Lehet,hogy rosszul látom de nagyon haloványnak tűnik a fényszóró foncsorozása.Nagyon matt.Ennek nem hiszem,hogy így szabadna kinézni.Vajon mennyiért és honnan lehet új foncsort szerezni bele?Helyzetjelző izzót cseréltem mert úgy nézett ki az üvege mintha higanyos lenne.
Unalmasak ezek az állandó hibák.
Ha nincs képe, nem is volt sehol max a hétvégi telkén kapált a kawájával
Na ne puruttyálkoggyá azzal az igénytelen telekre járós motorroddal!
És különben is, messziről jött ember kép nélkül azt mond amit akar!
Én sem kentem túl sűrűn egyik motoromnál sem.
Brigeciollal letisztítottam, letörölgettem. Aztán a Fuchs láncspray. Előtte nem is tudom, milyen volt.
Nem túlzás ez egy kicsit?Túrára nem jön velem a spray.A több ezresre sem.Bírjon ki egy utat egy befújással A tapasztalat azt igazolta,hogy kibírja.Még mindig a gyári láncot koptatom.
http://www.olajport.hu/webshop...

Ha erre gondolsz, ennyiért elég olcsónak tűnik.
Ennyibe kerül a 200ml spray is.

Ez előtt a szar előtt Shell PTFE-s spray-t használtam, az teljesen tökéletes volt. 1000Ft-ért vettem egy szervízben (gondolom elnézte az ember). Soha nem lesz jobb ár-érték arányú spray-m.
Remélem ráér ma a srác. A héten sajnos változott a progim, és nem voltam arra.
Ezek egyben Parabellum k edvenc fotói is!
A Mol-ost már hallottam én is, hogy dicsérték!
Lehet Akkor nem csissz fém tiszta volt s lánc, már nem emlékszem, de Akkor dr akart nagyon rajta maradni..
Így pucol kis utó finomítassal a Kettenmax:
Hű ez elég komoly kis szerkezet! Szinte már helyettem végzi a munkát.

Csak kíváncsiságból, Te tiszta láncra fújtad a Gel-t?

Amúgy nekem is még a Motul-t ajánlották nagyon (bár piszok drága). Akartam is venni egy nem géleset, olyan esetre, ha hirtelen fújni kell, és nincs időm megvárni a száradást. Így vettem aztán... MOL-t. Olcsóbb, mint a Motul, 3 betű megegyezik, és legalább a magyar ipart is támogatom. Meg egyébként azt mondták a motoros boltban, ez is elég jó, legjobban fogyó láncspray-k közt van (lehet az ára miatt?). Párszor használtam, nem tűnt rossznak.
Na azért ez se egy kutya módszer!
http://youtu.be/PP3XR8rTWkU
Tibikém!

Akkor most már intézed nekem a zolajat? Alig 800 km- és meg kell ejtenem a 42 ezres oilcserét!
Na épp akartam írni de megelőztél.
Nekem a Titanium Chain Gel- le épp az ellenkezője volt a tapasztalatom!
Elég hamar lerepült, és tele volt a motor vele.
Pedig én is nagy Fuchs fan vagyok!
Röhej, de nekem lánc sprayben a Motul Road PTFE Plus jött be, na avval nekem volt olyan érzésem, hogy ez sehonnan nem repül le!
Most egy éve a Louisban tesztgyőztes (illetve a Motorrad által annak ítélt) S 100 Weisses kettensprayt használom, nem rossz de irtó büdös, és elég drága...
Amit viszont mindenkinek ajánlok- az EZ lenne!
KETTENMAX
Ja meg az egyik eladó azt mondta, hogy csak tiszta láncra érdemes a gélest ráfújni, akkor tapad meg jól. Én sokáig fújtam tisztítás nélkül, nem tűnt fel különbség. Nekem az a személyes tapasztalatom, hogy ha egyszer megszáradt, többet nem jön le, akár le van mosva a lánc, akár rajta van az előző dzsuva. De most már tisztítok rendszeresen láncot is, nem a láncspray, hanem az élettartam miatt. Meg mert szeretek a motorral foglalkozni.
Van a Fuchs-nak többfajta láncspray-e is, nekem a géles a kedvencem, annál jobban semmi nem tapad a láncra, nem is kell olyan gyakran fújni, szemmel láthatólag fölösleges, nem veri úgy le, víznek is jobban ellenáll. Ilyenek vannak ráírva a flakonra: Silkolene Chain Gel Titanium, meg még egy csomó egyéb betű... Én arról ismerem fel a boltban, hogy a Chain kék betűkkel van (a nem zselés azt hiszem piros).

Ami viszont a hátránya, hogy lassan szárad, nem elég indulás előtt ráfújni pár perccel, hanem várni kell egy pár órát, hogy "megkössön"; én úgy szoktam egyébként is, hogy este fújok láncot, és reggelig így bőven van ideje száradni. Ez hosszú túrákon viszont nem előnyös, bár itt meg jól jön, hogy hosszabb távot lehet megtenni egy fújással. Azért a gondnoknő nem örült az egyik szálláson, amikor éjjel 11-kor még az ablaka alatt rázogattam a golyós flakont, hogy másnap reggel továbbmehessünk...

Zselés akku, zselés láncspray... Bejönnek ezek a dolgok, lehet ki kéne próbálnom a zselés ülést?
Tele van a t..köm, már megint külföldön nem voltál, és telenyomod a fórumot a felvágós fotókkal!

Vásárlás előtt mindenképpen kipróbálnád a motort. Nézd ki a neked tetsző példányt, nem hiszem hogy bármelyik eladó azt mondaná, hogy nem próbálhatod ki. Ki venné meg a motorjukat?
Remélhetőleg holnap tudok találkozni a Fuchs-os sráccal. Ezt a láncspray dolgot megkérdezem tőle, és lehet veszek is.
Eddig nem figyeltem, hogy az is van.
Most AGIP Chain Grease-t használok, de úgy összebassza a felnit, hogy az borzasztó.