Nekem eddig csak Castrol volt benne.Semmi bajom sem volt vele.Lehet,hogy kipróbálom a következő cserénél ezt a fux izét.Hátha csoda történik és még jobb lesz mint eddig.
Naná hogy!Már olyan sok embernek odaadtam,hogy nem is tudom sok.Mos értem haza osztrákiából.Egy kellemes 300-as belement Ernőkébe.Pöppet jobb arrafelé motorozni mint idehaza.El nem hiszitek hány autós állt meg azért,hogy átengedjen bennünket.Lemondtak az elsőbbségükről,hogy ne szakadjon szét a brigád.Pedig nem is voltunk sokan.Csak hét motor.Fényképeket most se mutatok mert akkor kiderül,hogy nem is igaz.
Látom nem csak nekem van bajom a Castrol-lal... Egyedül azzal volt nekem eddig gondom, na nem vészes, de hasonló, mint amit leírtál, a váltó más volt, nehézkesebb... most Motul van a kisninjában, az tökéletes, egyébként meg Fuchs rajongó lettem kenőanyagok terén, a láncspray-ben is az jött be legjobban, szóval ha rajtam múlik, legközelebbi csere után Fuchs lesz. Vagy bármi minőségi, csak ne Castrol...
Na, rám is mindenki nagy szemeket meresztett, amikor megtudták, hogy engedem a feleségemet a kisninját vezetni. Én nem féltem a motort, nyilván ha kárt teszel benne, kifizeted, de egyébként miért ne mehetne bárki vele egy kört. Szóval ha Belgiumban jársz, kipróbálhatod a feleségem motorját...
De amúgy ha egy motor megtetszik, és elmész megnézni, szerintem mehetsz vele próbakört, az eladók meg szokták engedni. Ha nagyon féltenék a motort, akkor meg kaució vagy írásbeli nyilatkozat hatására (hogy fizetsz ha felborulsz) biztos megenyhülnek. Aztán meg ne vágd földhöz a motort és mindenki jól jár.
Jaj koszonom ez jol esik Sajnos mivel volt aki szerint kicsit tulertekeltem az arat, elvittem egy szerelohoz, aki atnezte a motorom, es annyit mondott, hogy hatso gumi+fekbetetcsere+kormanycsapagy az ami esetleg problema lehet, de ha ezeket is levonja, az 550-es iranyarat o megfelelonek talalta... szoval megnyugodtam tegnap
Viszont igy, hogy gabben vegulis megtalalta almai motorjat egy GSben, meghirdetem hivatalosan is ...
Szia!
Én nem féltettem sosem a motoromat odaadni kipróbálni, legfeljebb előtte 100 ezer Ft letétet le kellett tennie az illetőnek.
Van egy olyan mondás, hogy nőt és motort soha nem adunk kölcsön.
Viccet félretéve: ha nem adtam volna el 2010-ben, most mondanám, hogy gyere nézd meg az enyémet, de sajnos nem tudok segíteni. Ha csak nem akarsz kipróbálni egy 30 éves CB400-at, de az nem fog segíteni a döntésben.
Továbbra is bajlódom hogy gs 500 vagy er-5.
Valaki er-5-ét nem próbálhatnám ki, mert gs 500 hoz már volt szerencsém de ehhez sajna nem. A kawához húzok inkább , mert jobban tetszik, és a leírások alapján is....
So....ha valakiét kipróbálhatnám írjon légyszíves. (Elsősorban keleti országrész, Bp, re húsvét körül megyek.)
Előre is köszi.
most is él a szokásos sztori:
zongorista bulizik, kisöccá alszik, én pedig kortyolgatom a jó kis mentes sörömet
remélem, hogy minden ok veletek és jókat motoroztok vagy jókat fogtok motorozni
jövő héten már remélhetőleg én is, mert guszti a következő héten vizsgázik...
Milyen olajat használsz? Ventilátor rendben van? Hűtő tiszta? Víz megfordul a körben?
Ha minden rendben, akkor nem lehet baj.
Nekem a Castrollal előfordult a csereperiódus vége felé hogy picit "keménynek" éreztem a váltót hosszas városi lámpától lámpáig gyorsulás lassulás + dugó után.
Olajat remélem közel évente legalább cseréled.
Leállítás után egyébként az lenne a baj, ha a blokk tapintható (víz kb. 90fok+, olaj még több is lehet).
Az nem hőgomba, hanem egy sima Louisos olajhomero, nem rég vettem bele. Igen a Kawasakin simán csak a víz hűti, mint egy autón. A karbiknak is van ezáltal egy kis elő melegitese úgy tudom.
Lehet, csak simán elszokott tőle, én is meglepődtem, milyen forró a blokkom, szerintem hasonlítsa össze egy típusazonos márkatárssal.
Mondjuk nekem fakocka, ha nincs szél, nincs hűtés
Úgy értetted az olajhűtést, hogy nincs semmilyen hűtő, hanem a blokban az vízfuratok hűtik?
Mert arra gondoltam, ha nem nyit a termo, csak kienged valamennyi vizet, akkor a belső kör forró, ami nem hűti az olajat és ettől van a váltónál a hülye érzés, csak nem tudom nálatok melegen érezni-e a váltón?
Mondjuk pont jótól kérdezem, mert akkor te a hőgombád miatt valsz a büdös életben nem volt túlmelegedett olajad
Amúgy meg ha rossz lenne, akkor vagy a ventillator, vagy a piros túlmelegedes jelző világítana,persze ha a jelado rossz Akkor nem állja a dolog. De Akkor meg forrna a víz. Ezért gondolom, hogy nincs ott baj, valami jele lenne, ha rossz lenne. Ez egy magas fordulaton működő motor. Hamar kidobna ha gond lenne...
A kisNinjádat alkalomadtán én is kipróbálnám. Kaució ellenében...