Az tuti, hogy a rendőrmotorosok, nagy spílerek, sza rossz nem lehet, ha nem hazudik a hirdetés.
A két nap jobb, mint az egy, ráalszol egyet és talán jobban bevésődik.
Amit sokan elfelejtenek, hogy az, hogy végignyomsz egy oktatást, csak akkor lesz igazán hasznos, ha szánsz rá időt és gyakorlod folyamatosan.
Amikor márciusban elővettem a vasat az első dolgom az volt, hogy elmentem bemelegedni és átvettem, mindent, ami keveset tanultam, ha most kész lesz a motorom, ismét ezt fogom tenni.
Az a kérdés, hogy 1 nap (8 óra) elég egy kis rutint szerezni, vagy a 2 napos oktatás az, ami igazán ér valamit.
Amit mhmax ajánlott, az 32 ezer és 2 napos. Idézek az oldalról: "Szeretnénk mindazt a tudást az utca motorosának is átadni, amit idestova közel 10 éve a rendőrség állománya is megkap."
A képzés tematikája: Megegyezik a rendőrség tanpályás gyakorlatsorával, a második nap vége vészfékezéssel és akadály elkerüléssel zárul.
Egyébként tényleg nem nagy cucc, sőt... utána 650 Bandittal kellett bohóckodnom, utána az enyém elég bringa feeling volt, szóval inkább akkor lenne csak gond, ha neked nagyobb van, de azt sem hiszem vészesnek.
Sztem nem lehet nagy cucc átültetni az ott tanultakat, a te motorodra! Amúgy én is folyamatosan ilyeneket hallok/olvasok az ilyenjellegű technikai képzést megjárt emberektől, hogy 20 éve motorozik, és a képzés után rájött, hogy eddig inkább csak közlekedett!
Hali! Annyiból jobb, ha kapsz bukócsövezett motort, hogy nem fogod félteni, ha már tudod, hogy pont kétszer annyit bír a motor, mint hitted, jobban fog menni, viszont az is igaz, hogy nem a sajátodon szokod meg.
Amikor egy barát-oktató megmutatta, hogy mit lehet a kisfelesemmel csinálni, beszoptam és azóta is szégyellem magam, soha többet nem mondom, hogy tudok motorozni, csak motorozgatok
Ismerősöm a safety hungary-hez jár. Amit tudok róla, hogy adnak alád motort, hogy ne a sajátodat zúzzad... asszem 600-as hondát. Nagyon dicséri őket, és elég sokrétű a képzésük. Van az alap, aztán vlmi fejlettebb, vannak gyakorlatok (pl. télen gokart pályán is lehet gyakorolni), illetve mostmár krosszpályán is képeznek, ott is adnak motort (vlmi kisebbet), és tanítanak. Amire te mennél, az alapképzés, ott bolyakerülgetésvan és hasonlók, persze elég szűkre szabva. Én erre mennék ha tehetném anyagilag.
A két nap jobb, mint az egy, ráalszol egyet és talán jobban bevésődik.
Amit sokan elfelejtenek, hogy az, hogy végignyomsz egy oktatást, csak akkor lesz igazán hasznos, ha szánsz rá időt és gyakorlod folyamatosan.
Amikor márciusban elővettem a vasat az első dolgom az volt, hogy elmentem bemelegedni és átvettem, mindent, ami keveset tanultam, ha most kész lesz a motorom, ismét ezt fogom tenni.
Amit mhmax ajánlott, az 32 ezer és 2 napos. Idézek az oldalról: "Szeretnénk mindazt a tudást az utca motorosának is átadni, amit idestova közel 10 éve a rendőrség állománya is megkap."
A képzés tematikája: Megegyezik a rendőrség tanpályás gyakorlatsorával, a második nap vége vészfékezéssel és akadály elkerüléssel zárul.
Továbbr is keresnék valakit,aki eljönne velem kedden egy motort megnézni. Budapestről valaki. Továbbra is Kaposvárra mennék.
Ha ráülök egy jobb motorra, csak b.ni fog az ideg, hogy miért nem olyan van.
Egyébként lila és rózsaszín nyuszkót még nem láttam, de jól vannak tartva.
Amikor egy barát-oktató megmutatta, hogy mit lehet a kisfelesemmel csinálni, beszoptam és azóta is szégyellem magam, soha többet nem mondom, hogy tudok motorozni, csak motorozgatok
20 ezer az ajándék, ehhez közelítő árat kell találnom.
A többi trógernek pedig Áldott Húsvéti Ünnepeket Kívánok!
Természetesen Neked is!