Azért kiváncsi leszek az enyémre is.
Hosszú távra tervezek.
Láttam eladót mobile.de-n 48e-el.
Ahhoz képest hogy a legörgebb is 2007-es.És nem kifejezett hosszútávfutónak lett kitalálva.
A tesztnek talán egy 2010-es 1050-es vethet véget.
Abból van 240-eret futott.
Nincs itt eltévedve senki, egyszerűen nem a km órát bámuljuk folyton, megyünk vele elkopik vmi kicseréljük- azt kész!
Amúgy persze a népek nagy része joggal tekint aggódva a nagyobb futásteljesítményekre. Egyszerűen évjárat függő a dolog. Páran még anno az MZ- Jawa- Pannónia- Ural stb. kombókban nőttünk fel, annak idején (nem vagyok öreg pedig) sokkal nagyobb értékű volt egy jármű mint manapság. Szoci motoroknál 50 e km, már elég szép futás teljesítmény volt. Fater is csodálkozott mikor anno megvettem a Skodát hogy 69 ezer km- jesszus mennyi van már benne.
Erre a ladában is már 90 ezer km- be fordult az óra, pedig ők, jó ha elmennek egy évben 2- 4 ezret vele...
De így neki fel se tűnik. Azt senki ne kérdezze mikor volt olaj cserélve benne, kb. 3 éve- most esedékes, de ruszki vas bírja!
Na ezzel megfogtál, annyira nem voltam benne a Bömbi típusokban- szép nagy burkolatos volt- fehér és kék bütykök voltak rajta...
Remélem ennyi elég hozzá, hogy nem figyeltem meg a típust?!
Ez az automata láncolajzó, nem is rossz dolog, kezdtem elgondokodni rajta, csak fenébe megint egy plusz vacak amir oda kell figyelni a gépen, bár tuti nem annyira macera- csak most még ezt is kábelkötegelőzze fel az ember...
A Scottoiler full automatája is jó, de annak meg ott ótvarkodik az LCD- je a kormányon- borzalom..
Hungexpon láttunk egy rendőr Bömbit, annak az órájában 240 ezer km volt! Az is kaphatott már hideget, meleget...
Amúgy nekem a Feliben 115 e km- van köszöni tényleg semmi öregedés nem érezhető a motorján. Nekem a kisszállási Skoda szaki Bánóczki mesélte, hogy voltak nála Skoda blokkos Felik, már vagy 3- ezeknek a futás teljesítménye- 350- 550 ezer közt volt, akkor nyúlt hozzájuk jobban. Hogy most ez mennyire is igaz, nem tudom, nem láttam, de jó lenne hinni benne!
Én fogok a legjobban örülni, hogy ha az Er5 is ezek közé a tartós motorok közé fog tartozni. És nem azért, mert nem bírná ki, egyszerűen nincs annyi tapasztalat vele, mint a másik típusokkal. egyről tudok itt nem messze tőlem, Pista barátomét- az övébe volt tavaly előtt 70 ezer km, annyi hogy a szerelője azt mondta neki legközelebbi borításkor a vezérmű lánc valszeg cserés lesz már. Más hibáról nem tudok, ha ezt egyáltalán annak lehetne nevezni.
Ugyan már!
Ám de el kell ismerjem, szépen tudsz statisztikázni! ÉS most kivételesen nem írtál hülyeségeket!
De nyerni? ugyan? Miben nyertél a múltkor? Semmiben, max. szerintetek.
Még egy baj van ezzel az írásoddal, szerintem nem különösebben érdekel senkit. Azt hogy itt pörgeted magad üresben, tényleg senkit nem érdekel, csak észre kéne venni már végre...
De tényleg.
Én elhiszem amit írsz, most komolyan, csak húzz már el a véres fa..ba pls!
Kösz!
És nem azért, mert nem nyitott itt ilyenre senki- de pl. ide jön cblaci, az ő véleményére ezerszer kíváncsibb, vagyok mint a tiédre.
Amúgy röhög a vakbelem, te most komolyan azért mert csaba600 ide írta a múltkor hogy ezt a partyt te nyerted (nem tudom pontosan mire is gondolt, lehet a kamu partyra), ezt el is hitted!
Tényleg- semmi baj veled, csak inkább ne vennél levegőt, no ennyi...
Am van egy ilyen Suzuki Bandit 100ezernél cseréltek rajta láncot, és ez most nem vicc. Igaz, láncolajozóval érték el, de elérték..
A Banditosok között már szép számmal akadnak olyanok akik éppen hogy csak 100 alatt vannak a vizes gépekkel is, GSX 1400 dettó.. és most tekintsünk el elegánsan a levegős 1.2 banditok váltónyűgjétől
FZ6 topicban ott van a pl Krisztián akinek a motorján 100ezer kilométernél még gyári értéken belül volt a szelephézag!
Van egy bizonyos Pipás nevű ember, akinek egy szar GS450 Suzukija van potom 360ezer kilométerrel (a tagot nem ismerem, hóbagoly partyn ott volt, nekem is úgy hívák fel rá a figyelmem!)
Az SV médiás frpeter 100 fölötti km állással adta el az SVjét..kutya baja volt annak a motornak
Onroad cikk, 2011 Augusztus, új DL650 bemutató cikkben szerepel Ispán 150ezret futott, akkor 5 éves 650-es Vstromja.. Márciusban még láttam azt a "szarrakást" önerőből mozogni Budán..
Meddig soroljam még hogy elhiggyétek hogy a 100ezer kilométer picsafüst? Ha nem az lenne nem igazán lennének 15 événél öregebb motorok a placcon.
A jelen Yamahámban 111 van, 100 után picivel szét lett borítva az egész, amikor az összes belső lánc ki lett benne cserélve (ahhoz a főtengelyt is ki kellett kapni!).. nem volt a blokkban érdemi kopás
..és van még rengeteg olyan felhasználó itt (is) akik már 100 közelében vagy felette járnak, csak nem hangoztatják olyan hangosan.
Ugyanolyan reszketve álltok hozzá a témához mint a magyar 99 százaléka.. akik 160 ezer kilométernél többet futott autó nem vesz, mer' az sok.. pedig a f*szt sok.. egy 3 éves, nem hétvégi autóban van annyi..
A másik meg, teljesen felesleges összehasonlítani egy átlagosan 3-4ezer körül üzemelő benzines autó motorját egy 5-8ezer között üzemelő átlag motoréval, teljesen máshogy méretezik a kettőt, éppen ezért nem fog annyival kevesebbet elmenni a motor blokkja mint az autóé, mint amennyivel jobban forog.
Nem kívánok vitát nyitni, mert még a végén megint én nyernék.. de nem győzök pillázni, hogy elvagytok tévedve már megint
Több mint 100 ezret futott Er5- ről Norberto tudna mesélni, mert Ő vizsgázott olyannal, és bár csörgött- zörgött, de ment. Na most ezt elvonatkoztatva, egy oda figyelő juzer keze alatt ez lehet ettől jóval több. Majd meglátjuk!
Nem értem.Ki beszélt itt arról hogy az er-5 sportmotor?Arról volt szó hogy elmegy 100ezer km-ert,te meg azt mondtad hogy ez nem nagy cucc.Azt hogy mit mondanak más topicokban meg hogy jön ide?Ugye te sem gondolod komolyan hogy középkategóriás túramotorok több 100 ezret elmennek,mikor a teljesítményt kb 7-9 ezer között adják le.(meg több)Ha egy 1500-ös autót pörgetnél ennyire az se menne 100 ezernél többet el.Persze a chopperek ekkora cm2-el tartósabbak nem is pörögnek 4-5 ezernél jobban.Na persze kivétel a szutyuki gondolom abban a topicban mindenki már rég túl van a 100 ezredik km-én és még láncot sem kellett cserélni. Ugyan már királylány!
Dipshit kérlek szépen ne köss bele minden szóba..
Elhiszem, hogy unatkozol otthon ilyen szar időben és kockulsz a géped előtt, de könyörgöm ne ezzel töltsd el a sok időd.
Többiek!
Ne reagáljatok a commentjeire és akkor nem lesz veszekedés.
Hosszú távra tervezek.
Láttam eladót mobile.de-n 48e-el.
Ahhoz képest hogy a legörgebb is 2007-es.És nem kifejezett hosszútávfutónak lett kitalálva.
A tesztnek talán egy 2010-es 1050-es vethet véget.
Abból van 240-eret futott.
Amúgy persze a népek nagy része joggal tekint aggódva a nagyobb futásteljesítményekre. Egyszerűen évjárat függő a dolog. Páran még anno az MZ- Jawa- Pannónia- Ural stb. kombókban nőttünk fel, annak idején (nem vagyok öreg pedig) sokkal nagyobb értékű volt egy jármű mint manapság. Szoci motoroknál 50 e km, már elég szép futás teljesítmény volt. Fater is csodálkozott mikor anno megvettem a Skodát hogy 69 ezer km- jesszus mennyi van már benne.
Erre a ladában is már 90 ezer km- be fordult az óra, pedig ők, jó ha elmennek egy évben 2- 4 ezret vele...
De így neki fel se tűnik. Azt senki ne kérdezze mikor volt olaj cserélve benne, kb. 3 éve- most esedékes, de ruszki vas bírja!
Remélem ennyi elég hozzá, hogy nem figyeltem meg a típust?!
A Scottoiler full automatája is jó, de annak meg ott ótvarkodik az LCD- je a kormányon- borzalom..
Amúgy nekem a Feliben 115 e km- van köszöni tényleg semmi öregedés nem érezhető a motorján. Nekem a kisszállási Skoda szaki Bánóczki mesélte, hogy voltak nála Skoda blokkos Felik, már vagy 3- ezeknek a futás teljesítménye- 350- 550 ezer közt volt, akkor nyúlt hozzájuk jobban. Hogy most ez mennyire is igaz, nem tudom, nem láttam, de jó lenne hinni benne!
Én fogok a legjobban örülni, hogy ha az Er5 is ezek közé a tartós motorok közé fog tartozni. És nem azért, mert nem bírná ki, egyszerűen nincs annyi tapasztalat vele, mint a másik típusokkal. egyről tudok itt nem messze tőlem, Pista barátomét- az övébe volt tavaly előtt 70 ezer km, annyi hogy a szerelője azt mondta neki legközelebbi borításkor a vezérmű lánc valszeg cserés lesz már. Más hibáról nem tudok, ha ezt egyáltalán annak lehetne nevezni.
Ugyan már!
Ám de el kell ismerjem, szépen tudsz statisztikázni! ÉS most kivételesen nem írtál hülyeségeket!
De nyerni? ugyan? Miben nyertél a múltkor? Semmiben, max. szerintetek.
Még egy baj van ezzel az írásoddal, szerintem nem különösebben érdekel senkit. Azt hogy itt pörgeted magad üresben, tényleg senkit nem érdekel, csak észre kéne venni már végre...
De tényleg.
Én elhiszem amit írsz, most komolyan, csak húzz már el a véres fa..ba pls!
Kösz!
És nem azért, mert nem nyitott itt ilyenre senki- de pl. ide jön cblaci, az ő véleményére ezerszer kíváncsibb, vagyok mint a tiédre.
Amúgy röhög a vakbelem, te most komolyan azért mert csaba600 ide írta a múltkor hogy ezt a partyt te nyerted (nem tudom pontosan mire is gondolt, lehet a kamu partyra), ezt el is hitted!
Tényleg- semmi baj veled, csak inkább ne vennél levegőt, no ennyi...
Kiváncsi leszek a BMW-re.
A Banditosok között már szép számmal akadnak olyanok akik éppen hogy csak 100 alatt vannak a vizes gépekkel is, GSX 1400 dettó.. és most tekintsünk el elegánsan a levegős 1.2 banditok váltónyűgjétől
FZ6 topicban ott van a pl Krisztián akinek a motorján 100ezer kilométernél még gyári értéken belül volt a szelephézag!
Van egy bizonyos Pipás nevű ember, akinek egy szar GS450 Suzukija van potom 360ezer kilométerrel (a tagot nem ismerem, hóbagoly partyn ott volt, nekem is úgy hívák fel rá a figyelmem!)
Az SV médiás frpeter 100 fölötti km állással adta el az SVjét..kutya baja volt annak a motornak
Onroad cikk, 2011 Augusztus, új DL650 bemutató cikkben szerepel Ispán 150ezret futott, akkor 5 éves 650-es Vstromja.. Márciusban még láttam azt a "szarrakást" önerőből mozogni Budán..
Meddig soroljam még hogy elhiggyétek hogy a 100ezer kilométer picsafüst? Ha nem az lenne nem igazán lennének 15 événél öregebb motorok a placcon.
A jelen Yamahámban 111 van, 100 után picivel szét lett borítva az egész, amikor az összes belső lánc ki lett benne cserélve (ahhoz a főtengelyt is ki kellett kapni!).. nem volt a blokkban érdemi kopás
..és van még rengeteg olyan felhasználó itt (is) akik már 100 közelében vagy felette járnak, csak nem hangoztatják olyan hangosan.
Ugyanolyan reszketve álltok hozzá a témához mint a magyar 99 százaléka.. akik 160 ezer kilométernél többet futott autó nem vesz, mer' az sok.. pedig a f*szt sok.. egy 3 éves, nem hétvégi autóban van annyi..
A másik meg, teljesen felesleges összehasonlítani egy átlagosan 3-4ezer körül üzemelő benzines autó motorját egy 5-8ezer között üzemelő átlag motoréval, teljesen máshogy méretezik a kettőt, éppen ezért nem fog annyival kevesebbet elmenni a motor blokkja mint az autóé, mint amennyivel jobban forog.
Nem kívánok vitát nyitni, mert még a végén megint én nyernék.. de nem győzök pillázni, hogy elvagytok tévedve már megint
elfelejtettem, visszaolvasni meg lusta vagyok
Elhiszem, hogy unatkozol otthon ilyen szar időben és kockulsz a géped előtt, de könyörgöm ne ezzel töltsd el a sok időd.
Többiek!
Ne reagáljatok a commentjeire és akkor nem lesz veszekedés.
Most vagy ti vagytok tájékozatlanok, vagy hülyére vesztek (vagy mindkettő)
Mi az hogy nem általános? Nem megy eseményszámba más topicokban a 100 felett futott motor.. ezek szerint itt a 100ezer kilométer már érdem..