Az elsőt nem kommentelem...
Második külföldi, már az újabb verzió. De a műszerfal furán áll, szerintem taka volt vele- ez látszik a gyújtás deklin is, de legalább is le van rendesen esve a festék ott, ettől még lehet jó. Az ülést pedig mélyen kiszedték, tehát vagy hölgy volt az előző tulaj, vagy törpe... A kipu kicsit rozsdás.
A harmadik pedig 2000- es de ez még a régebbi széria- lehet rosszul tudom, és 2002- től volt a váltás? Szal a szürke az még a régebbi szériás, de már benzinórás verzió...
Az ER-5-öt helyzetét a triumvirátusból (GS-ER-CB) szerintem a legjobban úgy lehet megfogalmazni, hogy műszakilag az arany középút, és ráadásul szerintem szebb a többieknél. Ár-Érték bajnokként is jellemezhetném. Tehát jó választás!
Felhasználói szemszögből szög biztos, egyszerű, olcsón fenntartható, megbízható technika (ez persze mindhárom típusra igaz). Ez alól kivételt képezhetnek a lestrapált példányok, bár ezekből is lehet jót kifogni. Tulajdonképpen ha a kötelező olajcsere mindíg megvolt, váz-futómű rendben, akkor nem lehet nagy baj. Én hoztam be németországból egy 50000-et futott '98-as példányt, pont ugyanúgy pöccre indult mint a sajátom.
Az Én motorom egy 2005-ös kék példány, ebben az évben már saválló az egész kipufogó rendszer (ez nagyon mutat). Több hónap állás után is pár forgatás után életre kel. A blokk fasza nyomatékos. Kötelező szervizeken kívűl csak azt költöd rá, amit nem bírsz megállni, hogy megvegyél rá.
Én hátrányként csak a kipufogót tudnám elmondani, bár nálam még nem jött elő. Azt gondolom nem kell mondanom, hogy még semmilyen meghibásodása nem volt.
Szia!
'97-es, olaszból behozott ER-5-ön nekem volt.
Annak a dobjával nem volt gond, a hátsó rugókat kicseréltem a Yamaha xj750 rugóira.
Nekem a legnagyobb gondot a belül rozsdás tank, a nem gyári kormánycsapágy és a benzincsap okozta, de ezeket is meg lehetett oldani.
Motorikusan kiváló volt, a fogyasztása csoportban megtett túra alatt 4,3 volt, pedig a Pilisben csavarogtunk.
Nyugodtan vedd meg. Nem fogsz csalódni benne- sőt!
Természetesen, az általam leírtak csakis rendszeresen karbantartott, nem összegányolt motorra vonatkoznak, de hát ez mindhárom lehetséges jelöltednél is így van!
koszonom a valaszt. azt elfelejtettem odairni hogy. nem vagyok egy ilyen széguldozos fajta,szoval ne mazert veszek nagyob motort ,hanem csak tudjam hogy egy megbizhato gep van alattam mikor pl hetvegen elmegyek hetvegen motorzni, es ne keljen attol felnem hogy hafele utanfutoval szalitsam el a motort. de oszesegeben azt vettem ki a szavaidbol hogy meg lehet vasarolni egy ilyen vasat nem lesz zsakbamacska.
valaki más cserélt tengelyt itt a fórumon, én csak olyat csináltam (oktatómotor) ami éppen elkezdett lepattogni, így ahhoz még nem kellett hozzányúlni. Mondjuk akkor utánanéztem és 2 bontott gpz tengely 20e körül volt, szóval munkadíjjal együtt kb 35-40 ből kijöhet a javítás és még erősebb is lesz a motor ha az 500s tengelyek mennek bele.
GPZ 500 S
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_gpz_500_s-5576572
!
Második külföldi, már az újabb verzió. De a műszerfal furán áll, szerintem taka volt vele- ez látszik a gyújtás deklin is, de legalább is le van rendesen esve a festék ott, ettől még lehet jó. Az ülést pedig mélyen kiszedték, tehát vagy hölgy volt az előző tulaj, vagy törpe... A kipu kicsit rozsdás.
A harmadik pedig 2000- es de ez még a régebbi széria- lehet rosszul tudom, és 2002- től volt a váltás? Szal a szürke az még a régebbi szériás, de már benzinórás verzió...
http://www.kepesmotor.hu/suzuki-tura_sporttura/p810169&mp=4
50000&nc=300&mc=500&ny=2000
http://hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/547
23/kawasaki-er-5-500
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawas
aki_er-5-5609902
Mondtam:eltűnök akko én.Mert ez nekem nem tcccccik
Felhasználói szemszögből szög biztos, egyszerű, olcsón fenntartható, megbízható technika (ez persze mindhárom típusra igaz). Ez alól kivételt képezhetnek a lestrapált példányok, bár ezekből is lehet jót kifogni. Tulajdonképpen ha a kötelező olajcsere mindíg megvolt, váz-futómű rendben, akkor nem lehet nagy baj. Én hoztam be németországból egy 50000-et futott '98-as példányt, pont ugyanúgy pöccre indult mint a sajátom.
Az Én motorom egy 2005-ös kék példány, ebben az évben már saválló az egész kipufogó rendszer (ez nagyon mutat). Több hónap állás után is pár forgatás után életre kel. A blokk fasza nyomatékos. Kötelező szervizeken kívűl csak azt költöd rá, amit nem bírsz megállni, hogy megvegyél rá.
Én hátrányként csak a kipufogót tudnám elmondani, bár nálam még nem jött elő. Azt gondolom nem kell mondanom, hogy még semmilyen meghibásodása nem volt.
'97-es, olaszból behozott ER-5-ön nekem volt.
Annak a dobjával nem volt gond, a hátsó rugókat kicseréltem a Yamaha xj750 rugóira.
Nekem a legnagyobb gondot a belül rozsdás tank, a nem gyári kormánycsapágy és a benzincsap okozta, de ezeket is meg lehetett oldani.
Motorikusan kiváló volt, a fogyasztása csoportban megtett túra alatt 4,3 volt, pedig a Pilisben csavarogtunk.
Természetesen, az általam leírtak csakis rendszeresen karbantartott, nem összegányolt motorra vonatkoznak, de hát ez mindhárom lehetséges jelöltednél is így van!