Sztem nem jó dolog, hogyha a Dipshittel való ellentétedet lehetséges leendő márkatársakra is kiterjeszted...
Ők sztem nem úgy értik ezt a cinikusságot, ahogy te reméled.
"A lényeg- régi tesztekben a Cb a blokk miatt kapott jobb pontot, a Kawa pedig a gyengébb hátsó traktus miatt... KAPOTT rosszabbat- kimaradt a vége.
A lényeg még Kawa Elől tárcsa hátul dob, ami egy két Münchausen szerint nyikorog, gyakorlatban én még nem hallottam nyikorgó Er5 dobféket. A Cb első szériái szintén dobosak hátul, a későbbiek tárcsásak . Gs szintén elől hátul tárcsa...
A Kawa Er5 8 évvel később jött ki mint a Gs 500- az alap blokk már megvolt nekik akkor több mint 10 éve, de Naked 500- uk nem volt.
Mikor kijött az Er5- nagyon jó kritikákat kapott, és persze voltak gyengéi is.
Az első szériáknak nem volt még benzinórájuk, a tank kisebb volt két literrel, és a gyújtás is más volt, ami miatt kb egy literrel többet etttek mint a későbbi szériák.
Akkor a legfőbb kritikát a gyenge hátsó rugós tag kapta, ami két személlyel hamar felütött. Később ezt is orvosolták.
Összehasonlító tsztekben a sorrend Cb 500, Kawa Er5, Szutyuki Gs 500..
A Honda leginkább a blokkal viszi el a prímet, mert a Cb 59 lovas- ezáltal kicsit jobb a végsebessége, de nyomatékrugalmasságban az Er5 vitte, viszi a prímet- egy lengyel tesztben pl, ha jól emlékszem 80- 120 közt kerek 2 másodpercet vert a CBF (!) 500- ra.
Ebben nem az a picsa két mp a lényeg, hanem az, hogy a 6 lóval gyengébb blokk, felül tudott kerekedni az erősebben.
A lényeg- régi tesztekben a Cb a blokk miatt kapott jobb pontot, a Kawa pedig a gyengébb hátsó traktus miatt
Az újabbakban megint csak a futómű miatt nyer a Honda, de tegyük hozzá, hogy a CBF futóműve már sokkal másabb, fejlettebb lett azóta.
Er5
Mint írtam a kipufogó a legnagyobb hibája, ez anyiban jelentkezik, hogy egy idő múlva mint a videómon halhatod, elkezd ciripelni a kipufogó, mert szétesnek a lamellák belül. Ezt végdob cserével, vagy egy acélrúd kipufogón kersztüli átütésével tudod orvosolni.
Amire érdemes még ránézni a tárcsafék ne legyen kopott, a műszerfal ne mozogjon nagyon (lehet elrepedt az eséstől vagy néha előfordul, de igen ritkán, hogy a motor rezonanciájától- orvoslása fillérekből megoldható), egyéb dolog nincs csak az általános amúgy is megnézendő dolgok...
Összessgében elmondható, hogy a kopó alkatrészeken kívül, nem igen kell hozzá nyúlni, ez persze nem vonatkozik az olaszból behozott 10 éves de csak 4 ezer km van benne Er5- re...
Azoknál bRicsi volt hogy vezérmű tengelyt cserélt ha jól emlékszem.
Végsebesség 175- 180 km- 160- ig szépen húzza fel magát, utána lassabban már.
Fogyi 3,8- 7 liter, attól függ hogy hajtod. 0- 100 5,3-6,5 mp.
Mire lennél még kíváncsi? Futóműve szerintem jól eltalált- de mint írtam a 2000 utáni szériákat nézd a jobb futómű, kényelmesebb nyereg, nagyobb tank, kevesebb fogyi miatt.
Nem megy szar hangja van szétesik rajta minden télen befagy a dobfék, sokat fogyaszt, erőtlen, csak a telekre lehet vele járni.
Ja elhajlik a gyújtáskulcs, meg a zsidók szerint nyikorog a dobfék- hidd el nem kell Neked ilyen!
helo. motort szeretnek vasarloni. viszont eleg tanacstalan vagyok. eddig a kovetkezoket ajanlottak nekem. suzuki gs 500, honda cd500 es kawasaki er5 .kinezetre a kawasaki tetszik legjobban. a honda es zuzukit mar ismerem valamennyire viszont a kawasakirol semmi infom nincs. ezekhez viszonyitva a kawa ugxyanojan jo,? elore is kosz.
Kicsit vissza olvasva, megtalalod.
Egy nagyobb van, de az se akkora hiba, az a hátsó dob szétesése. Ezt vegdob cserével tudod orvosolni...
A 2000- utáni példányokat ajánlom.
Ha sok szép mesét akarsz hallani,miért ne ezt vedd, Akkor pedig a Gs 500- alias mesetopicban érdeklődj...
gyere "át" hozzánk egy éjszakára, majd jól ellesztek zongoristával, meg persze velem is...van itthon egy rakás pálesz
habár gyereksírás itt is van, de legalább hallgathatsz egy új dallamot
Ők sztem nem úgy értik ezt a cinikusságot, ahogy te reméled.