Na elolvastam ezt a xado-mazo izét.Hát nem tudom Általában a henger fala nem körkörösen kopik hanem oválisan,na mármost ha az egyik oldalon van 1 mikron a szemköztin meg 2 akkor hogy tudja a gél egyenletesen felújítani a hengert ha az egyik oldalon már beépül az anyag(1 mikron) és leáll a beépülés?Akkor mi van a másik oldallal?A katonai felhasználásos dolog meg sántít egy kicsit.Egy harckocsi illesztési hézagjai nem polgári mértékkel vannak mérve, nem is sül be ,ott lehet hogy jó egy ilyen szer mert pl.olaj nélkül el lehet menni vele 50-60km-ert(asszem prolongot hirdették így hogy olaj nélkül is megy a motor) de utána kuka is.(persze így is olcsóbb mintha a technikát hagynák az ellenség kezére,de azért ez minket nem nagyon vígasztalna.
Szia CBLaci! Nem kell semmit ajánlani, ha nem akarsz, de attól még leírhatod, hogy "az én tapasztalatom:" vagy "nekem bevált". Itt sztem sokan sokféle dolgot próbáltunk (nem csak olaj téren) és szívesen hallgatunk mindenféle tapasztalatot. Én szeretném ha megosztanád itt a tapasztalataidat (remélem más is egyetért), ha meg majd valaki megkérdezi, hogy ajánlod-e, akkor félreugrasz
Fekete, de megmondom őszintén, hogy már olajcserénél egyből az volt. Sztem nem volt jó dolga előttem. Majd a mostani olajcserére leszek kíváncsi. Hétvégén meg is lesz remélhetőleg.. ha tudok ma olajat szerezni
Nem talált, bár kézenfekvő lehetne... benzinszagú volt az olaj és cserélni kellett. Majd rákérdezek mi lett a vége, szerencsére a cimboraság nem látta kárát.
Megmondom én Neked már most mi történt, ami általános!
A spuri valszeg felszedte a koszokat a tankból- esetleg vizet, mert ugye tisztítja a rendszert, és ezáltal eltömte a karbi fúvókáit- vagy a szűrőt. Ezután nem kapott rendesen anyagot a gépes, miáltal elkezdett ingadozni az alapjárat- ami ha kritikus érték alá esett, akkor okozhatta a felvillanó olajnyomást.
Nem vagy hülye. Egyszerűen egy fasza gépet építettél- nekem nagyon tetszett!
Bár amennyit építettél rajta- megkaptad volna készen egy GPZ 500 S formájában is!
Üdv!
Veszélyes téma ez mert könnyen vitát generálhat mondok egy példát, évek óta spurizok és mint mondtam már korábban nagyon jók a tapasztalataim. Az egyik cimborám kipróbálta és közvetlenül 30km megtétele után ingadozó alapjáratot tapasztalt az autóján és felvillanó olajnyomás jelző lámpát! Ez egy régebbi autó és a jelenséget több minden okozhatta pl. felhígult olaj (átszakadt AC membrán, hibás hengerfej tömítés.. stb) vagy egyszerűen csak kopott már a motor, de a spurinak ehhez semmi köze mert mit is keresne az olajtérben... Nekem is rosszul jött ki mert én javasoltam és annak aki kipróbálta nem feltétlen kell a motor működéséhez értenie és így előfordulhatott, hogy egy rossz időben bekövetkező hiba miatt (ami egyébként is bekövetkezett volna) könnyen párhuzamot vont az egybeesés miatt.
Ha most véletlenül nekem beválna a Xado gél akkor is nagy lesz a támadási felület a hitetlenkedők előtt, arról nem is beszélve ha valaki az én tapasztalataim alapján próbálja ki és neadj Isten egy már betegeskedő kuplung pont akkor kezd el csúszni... akkor aztán magyarázkodhatnék! Igy aztán a korábbi esetből okulva úgy döntöttem, hogy nyilvános fórumon nem csinálok reklámot! Annyit elárulok, hogy a délutáni beírásom után közvetlen, a dobozon lévő leírásnak megfelelően üzemmelegre járattam a motort és belenyomtam a gélt! Ezután 5percig még alapjáraton járattam majd motoroztam kb.120km-t. A gél állaga olyan mint a fogkrém, alaposan ki kell csavarni a tubust! Piros szine van és fura szaga...
A 120km-ben volt lazatempós rész és forszírozott üzem is, a kuplungot is erőltettem egy kicsit erőteljes kigyorsításokkal, de eddig semmilyen változást vagy megcsúszást nem tapasztaltam, viszont van pozitívum is amit könnyelműség lenne sikerként elkönyvelni ilyen kevés km megtétele után. A leírás szerint amúgy is 1500km után tekinthető befejezettnek a kezelés, addig olajat sem szabad cserélni. Ha egyszer véletlen személyesen összefutunk elmesélem a tapasztalataimat mert a fent említett okok miatt ide nem írom le, de azt hiszem ez érthető is. Részemrő ezzel kimerült a dolog fórumos része, mindenki csak saját felelősségére próbálja ki, de előtte olvassa el a leírásokat és döntsön józan belátása szerint!
Ja és én nem orrolok senkire, esetleg csak "nyersen" reagálok néha egy kicsit... amiért bocsi!
Szia fisi! Nem fogod elhinni, 400 e ft-ért adtam el itt helyben,egy olyan vevőnek aki egy évvel korábban adott volna 500at és egy robogót ami kb 150- et ért akkor ! Jól beszoptam, kb 350-et költöttem a semmire, de legalább látom néha, és így mindig emlékeztet,hogy mekkora hülye vagyok! Kárpótlásul vettem egy Yamaha FZ6s 2006-ost.de a kezem törjön el ha hozzányúlok valaha is!( Na jó,talán egy elektromosan vezérelt kipu!)Üdvözlet minden ER 5 fórumozónak, bár a motort decemberben eladtam,szinte minden nap ellátogatok a fórumra. Igazán irigylésre méltó csapat vagytok! Remélem valahol összefutunk egyszer !
Laci nem olyan sértődős, én úgy vettem észre, egy kicsit megorrol, de utána meg is békél... Jól érzem Laci?
Anno mit össze karatéztunk a Motul olajon is, aztán csak sikerült meghúzni a demarkációs vonalat.
Vágom én, hogy reklámszöveg, egyébként gáz is lenne, ha az olaj kb. 1/10-e cermet lenne, az már szerintem nagyon megváltoztatná a tulajdonságait. Szóval nyilván jóval kevesebbet kell tartalmaznia, de akkor a reklámszöveg erősen téves/megtévesztő.
Pedig majdnem feladtam az ötös lottót- de akkor nem fogom!
A tesztelésekről majd írok privibe!
A spuri valszeg felszedte a koszokat a tankból- esetleg vizet, mert ugye tisztítja a rendszert, és ezáltal eltömte a karbi fúvókáit- vagy a szűrőt. Ezután nem kapott rendesen anyagot a gépes, miáltal elkezdett ingadozni az alapjárat- ami ha kritikus érték alá esett, akkor okozhatta a felvillanó olajnyomást.
Bele trafáltam?
Jöhet priviben is a tapasztalatod: a kawafisch kukac gémél pont com- ra
Engem már most érdekel mit tapasztaltál eddig!
Bár amennyit építettél rajta- megkaptad volna készen egy GPZ 500 S formájában is!
Veszélyes téma ez mert könnyen vitát generálhat mondok egy példát, évek óta spurizok és mint mondtam már korábban nagyon jók a tapasztalataim. Az egyik cimborám kipróbálta és közvetlenül 30km megtétele után ingadozó alapjáratot tapasztalt az autóján és felvillanó olajnyomás jelző lámpát! Ez egy régebbi autó és a jelenséget több minden okozhatta pl. felhígult olaj (átszakadt AC membrán, hibás hengerfej tömítés.. stb) vagy egyszerűen csak kopott már a motor, de a spurinak ehhez semmi köze mert mit is keresne az olajtérben... Nekem is rosszul jött ki mert én javasoltam és annak aki kipróbálta nem feltétlen kell a motor működéséhez értenie és így előfordulhatott, hogy egy rossz időben bekövetkező hiba miatt (ami egyébként is bekövetkezett volna) könnyen párhuzamot vont az egybeesés miatt.
Ha most véletlenül nekem beválna a Xado gél akkor is nagy lesz a támadási felület a hitetlenkedők előtt, arról nem is beszélve ha valaki az én tapasztalataim alapján próbálja ki és neadj Isten egy már betegeskedő kuplung pont akkor kezd el csúszni... akkor aztán magyarázkodhatnék! Igy aztán a korábbi esetből okulva úgy döntöttem, hogy nyilvános fórumon nem csinálok reklámot! Annyit elárulok, hogy a délutáni beírásom után közvetlen, a dobozon lévő leírásnak megfelelően üzemmelegre járattam a motort és belenyomtam a gélt! Ezután 5percig még alapjáraton járattam majd motoroztam kb.120km-t. A gél állaga olyan mint a fogkrém, alaposan ki kell csavarni a tubust! Piros szine van és fura szaga...
A 120km-ben volt lazatempós rész és forszírozott üzem is, a kuplungot is erőltettem egy kicsit erőteljes kigyorsításokkal, de eddig semmilyen változást vagy megcsúszást nem tapasztaltam, viszont van pozitívum is amit könnyelműség lenne sikerként elkönyvelni ilyen kevés km megtétele után. A leírás szerint amúgy is 1500km után tekinthető befejezettnek a kezelés, addig olajat sem szabad cserélni. Ha egyszer véletlen személyesen összefutunk elmesélem a tapasztalataimat mert a fent említett okok miatt ide nem írom le, de azt hiszem ez érthető is. Részemrő ezzel kimerült a dolog fórumos része, mindenki csak saját felelősségére próbálja ki, de előtte olvassa el a leírásokat és döntsön józan belátása szerint!
Ja és én nem orrolok senkire, esetleg csak "nyersen" reagálok néha egy kicsit... amiért bocsi!
Remélem, addig Guszti is meggyogyul!?
Kisocca is jön majd!?
hajrá TKB
Anno mit össze karatéztunk a Motul olajon is, aztán csak sikerült meghúzni a demarkációs vonalat.