jó reggelt, azért nekünk is jutott tegnap a jóból...zongoristával útra keltünk 150 km erejéig, habár benzintyúkként nyomtam hátul (gusztin lejárt a vizsga) de azért jó volt
egy pár km-t azért vezethettem egy kicsit a drag start...akkor meg zongorista volt hátul a benzintyúk
Köszi, én is örültem, hogy találkoztunk!
A motor állapota nem az én érdemem, de ezért is vettem meg, mert jó kezekben volt.
Azért a régi technikának is van hátránya: 5,6 liter/100 km volt a fogyasztásom, de nem csoda, ha Fisi után kell menni! Menet közben kellett tartalékra állítanom, nincs mese, 200 km-enként tankolni kell, vagy vinni magammal egy 5 literes kannát.
Haza még a régi sisakban jöttem, mert a maszkot is fel kellett vennem, hideg volt. Az új sisak még nyomja egy kicsit a fejem.
Sajnos, én az e hétvégére tervezett motorozásomat letudtam ma.
A további "lógás" itthonról kiverné a biztosítékot.
Nem tehetek róla, mindhárom gyerekem engem követel.
Nagyon örültem, hogy láthattalak, jó volt beszélni végre! Sok sikert, baleset mentes élményeket hozzá!
Remélem, a fater bora is elér Kecsora, ott a hátsó lámpás felett!?! Én jól oda ragasztó szalagoztam, úgy érzem!
Az első ER-5 találkozón vártunk, mert a szervezéskor még te is jelezted, hogy jössz. Azóta már többször összejött a csapat és sajnálom, hogy úgy adod el a gépet, hogy nem találkoztál a márkatársakkal. De még nem késő!
Én is a yuasa-n gondolkodtam, de miután olvastam, hogy az exide egy darabig meg is vette yuasat így gondolom ők se nyomják kicsibe, és azért kicsit olcsóbb mint a yuasa
mondjuk az exide-nél nem írják a max. hidegindító áramot
egy pár km-t azért vezethettem egy kicsit a drag start...akkor meg zongorista volt hátul a benzintyúk