Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A tömítés miatt érdekelt a dolog, arra gondoltam cserélni kell ha már le van szerelve egyszer.
sziasztok srácok, mától a lidliben motoros cuccok vannak akcióban (a szokásos:bukó, kesztyű, vesevédő, hátizsák, tanktáska, aláöltözetek, felső és gatyesz)
A hátsó dob cseréjén én is nagyon gondolkodok de még nem jött meg a kedvem.
Fisi: Majd a kipufogócsere procedúrájáról meg a megfelelő típus kiválasztásáról személyesen konzultálunk valamikor a jövőben
Annyi félét gyártanak és nem könnyű dönteni de ha sok okos ember és egy-két rekesz sör találkozik mindig lesz megoldás
nagyon szívesen!
Mivel az enyém nem az a motor alatt összegyugós szerintem csúnya megoldás- le kellett venni az egész renccert- egyébként könnyen lejött!
Tömítésekre vigyázni- el nevesszenek! Amúgy nyugodtan fel lehet újra használni őket!
A többi látszik a videón- hogy van illesztve...
Ahogy mozgatom a kart, mozog az a kis tolattyú be és ki a karburátorhoz, de belül tényleg lehet bármi. Holnap felívok egy szervízt mert nem igazán értek ezekhez a dolgokhoz.
Se műszerem, se szerszámom sincs igazán, no meg a tudás ugye..

Köszi mindenkinek, fisi, zimi, ricsi is.
Fisi!
A dobcserénél levette a srác az egész rendszert vagy csak elvágta és úgy hegesztette rá az összekötő elemet?
Szivató nem maradt rajt valahogy, lehet csak azért kap sok anyagot. Bovdenes megoldásnál ez előfordulhat, vagy valami kosz.
Mindenképpen szerelőhöz vidd el- és ne vesd el a ricsi által írt hiba lehetőséget sem- ha igaz amit hiszel akkor nagy baj nem lehet..
Azt meg végdob cserével- a videómnál láthatod, hallhatod az enyémet.
Hella Lacee!

Grat a géphez!

A ford mérő elektromos- valszeg a jeladónál lehet vmi gebasz- ha vana kis elektronikai vénád- akkor az adatlapomon eljutsz az oldalamra, ott az angol nyelvű használatit töltsd le, abban benne van az elektromos rész- amúgy meg otó villamosságishoz vidd el..

Gyertya ahogy Zimi írta- olaj meg ez:

Fuchs olaj

De amúgy más márkát is preferálhatsz!
ahogy gondolod
Hali,

Én kizárnám a kopást mert 2006os a masina kevés kilóméterrel. Bontatlan mindene, na jó a tank le lett már véve félig meddig gyertya szemle miatt. A téli állásnak lehet hozzá köze? Mondjuk nem tudom, múlt hét végén mentem egy rövidet és akkor semmi baja nem volt, a szivató is jól működött, hidegen szépen felhúzta a fordulatot.
A tüneteid olyanok mintha túlfolyna a karburátor. Érdemes megnézni a tűszelepet, az szokott elkopni. És mivel ez egy nagyon "okos" technika, ezért nem cserélhető a tűszelep fészke. Magyarul ha mázlid van akkor komplett karbisort kell venned hozzá. Ezen kívül a benzincsapot is érdemes megnézni hogy elzár-e.
Szerintem egy kis peremet csinált a cső végére így nem tud bele esni a kipufogóba a cső. Kifele meg a gravitáció segít
A keverékképzéssel van a gond szerintem.
Karburátor tisztítást próbáltál már?
Köszönöm a válaszokat.

Nem rossz, csak kíváncsi vagyok, hogy a cső rögzítését hogyan oldotta meg a német kolléga.
Sziasztok,

Az miért lehet hogy nehezen indul be melegen a gép, csak úgy sikerül ha adok neki gázt. Szivatóra nem reagál sem hidegen sem melegen, de hidegen könyebben beindul (plusz gáz nélkül). De ha nem nyúlok a gázhoz akkor szépen lassan, fokozatosan leesik a fordulatszám és leáll. A hangja sem valami egészséges.
Szia!

Nekem már sajnos nincs er5-öm, de a gépkönyv megvan a számítógépen. Onnan veszem neked az adatokat:
Gyertyák:
NGK DR9EA
NIPPON DENSO X27ESR-U

Olajmennyiség:
full 3,4 liter
olajcsere olajszűrő nélkül 2,8 liter
olajcsere olajszűrővel 3,0 liter.

Tapasztalat szerint 3 liter elég. Az olaj márkára többen több félére esküsznek. Én legutóbb fisivel Fuchs olajat vettünk, 10W40-est, a pontos típusára már nem emlékszem.

A kipufogó ciripelésről is fisi tud nagyon sokat mesélni, de gyakorlatilag megszüntetni csak cserével lehet, egy jó sportdob sokat javít a helyzeten.
Elvileg ez a módszer segít egy kicsit:

http://youtu.be/tKnU_1bzsKU
Ui.
A kipufogó ciripelését meg lehet valahogy szüntetni?
Sziasztok!

Hugom most vett egy ER-5-t és lenne pár kérdésem a motorral kapcsolatban. Előszőr is hogy mennyi olaj megy bele és melyik típust ajánljátok? Gyertya típusa is érdekelne? Valamint nem működik a fordulatszámmérő és ha tudnátok vmi támpontot adni hogy merre keressem a hibát az jó lenne.
Egyelőre még nincs hirdetve, ma kerül lemosásra és friss fotózásra :) Irányára 550000, e-mail címem: dherencsenyi@gmail.com. Ott írok telefonszámot is :)