sziasztok srácok, mától a lidliben motoros cuccok vannak akcióban (a szokásos:bukó, kesztyű, vesevédő, hátizsák, tanktáska, aláöltözetek, felső és gatyesz)
A hátsó dob cseréjén én is nagyon gondolkodok de még nem jött meg a kedvem.
Fisi: Majd a kipufogócsere procedúrájáról meg a megfelelő típus kiválasztásáról személyesen konzultálunk valamikor a jövőben
Annyi félét gyártanak és nem könnyű dönteni de ha sok okos ember és egy-két rekesz sör találkozik mindig lesz megoldás
Mivel az enyém nem az a motor alatt összegyugós szerintem csúnya megoldás- le kellett venni az egész renccert- egyébként könnyen lejött!
Tömítésekre vigyázni- el nevesszenek! Amúgy nyugodtan fel lehet újra használni őket!
A többi látszik a videón- hogy van illesztve...
Ahogy mozgatom a kart, mozog az a kis tolattyú be és ki a karburátorhoz, de belül tényleg lehet bármi. Holnap felívok egy szervízt mert nem igazán értek ezekhez a dolgokhoz.
Se műszerem, se szerszámom sincs igazán, no meg a tudás ugye..
A ford mérő elektromos- valszeg a jeladónál lehet vmi gebasz- ha vana kis elektronikai vénád- akkor az adatlapomon eljutsz az oldalamra, ott az angol nyelvű használatit töltsd le, abban benne van az elektromos rész- amúgy meg otó villamosságishoz vidd el..
Én kizárnám a kopást mert 2006os a masina kevés kilóméterrel. Bontatlan mindene, na jó a tank le lett már véve félig meddig gyertya szemle miatt. A téli állásnak lehet hozzá köze? Mondjuk nem tudom, múlt hét végén mentem egy rövidet és akkor semmi baja nem volt, a szivató is jól működött, hidegen szépen felhúzta a fordulatot.
A tüneteid olyanok mintha túlfolyna a karburátor. Érdemes megnézni a tűszelepet, az szokott elkopni. És mivel ez egy nagyon "okos" technika, ezért nem cserélhető a tűszelep fészke. Magyarul ha mázlid van akkor komplett karbisort kell venned hozzá. Ezen kívül a benzincsapot is érdemes megnézni hogy elzár-e.
Az miért lehet hogy nehezen indul be melegen a gép, csak úgy sikerül ha adok neki gázt. Szivatóra nem reagál sem hidegen sem melegen, de hidegen könyebben beindul (plusz gáz nélkül). De ha nem nyúlok a gázhoz akkor szépen lassan, fokozatosan leesik a fordulatszám és leáll. A hangja sem valami egészséges.
Nekem már sajnos nincs er5-öm, de a gépkönyv megvan a számítógépen. Onnan veszem neked az adatokat:
Gyertyák:
NGK DR9EA
NIPPON DENSO X27ESR-U
Olajmennyiség:
full 3,4 liter
olajcsere olajszűrő nélkül 2,8 liter
olajcsere olajszűrővel 3,0 liter.
Tapasztalat szerint 3 liter elég. Az olaj márkára többen több félére esküsznek. Én legutóbb fisivel Fuchs olajat vettünk, 10W40-est, a pontos típusára már nem emlékszem.
A kipufogó ciripelésről is fisi tud nagyon sokat mesélni, de gyakorlatilag megszüntetni csak cserével lehet, egy jó sportdob sokat javít a helyzeten.
Hugom most vett egy ER-5-t és lenne pár kérdésem a motorral kapcsolatban. Előszőr is hogy mennyi olaj megy bele és melyik típust ajánljátok? Gyertya típusa is érdekelne? Valamint nem működik a fordulatszámmérő és ha tudnátok vmi támpontot adni hogy merre keressem a hibát az jó lenne.
Egyelőre még nincs hirdetve, ma kerül lemosásra és friss fotózásra :) Irányára 550000, e-mail címem: dherencsenyi@gmail.com. Ott írok telefonszámot is :)
Fisi: Majd a kipufogócsere procedúrájáról meg a megfelelő típus kiválasztásáról személyesen konzultálunk valamikor a jövőben
Annyi félét gyártanak és nem könnyű dönteni de ha sok okos ember és egy-két rekesz sör találkozik mindig lesz megoldás
Tömítésekre vigyázni- el nevesszenek! Amúgy nyugodtan fel lehet újra használni őket!
A többi látszik a videón- hogy van illesztve...
Se műszerem, se szerszámom sincs igazán, no meg a tudás ugye..
Köszi mindenkinek, fisi, zimi, ricsi is.
A dobcserénél levette a srác az egész rendszert vagy csak elvágta és úgy hegesztette rá az összekötő elemet?
Grat a géphez!
A ford mérő elektromos- valszeg a jeladónál lehet vmi gebasz- ha vana kis elektronikai vénád- akkor az adatlapomon eljutsz az oldalamra, ott az angol nyelvű használatit töltsd le, abban benne van az elektromos rész- amúgy meg otó villamosságishoz vidd el..
Gyertya ahogy Zimi írta- olaj meg ez:
Fuchs olaj
De amúgy más márkát is preferálhatsz!
Én kizárnám a kopást mert 2006os a masina kevés kilóméterrel. Bontatlan mindene, na jó a tank le lett már véve félig meddig gyertya szemle miatt. A téli állásnak lehet hozzá köze? Mondjuk nem tudom, múlt hét végén mentem egy rövidet és akkor semmi baja nem volt, a szivató is jól működött, hidegen szépen felhúzta a fordulatot.
Karburátor tisztítást próbáltál már?
Nem rossz, csak kíváncsi vagyok, hogy a cső rögzítését hogyan oldotta meg a német kolléga.
Az miért lehet hogy nehezen indul be melegen a gép, csak úgy sikerül ha adok neki gázt. Szivatóra nem reagál sem hidegen sem melegen, de hidegen könyebben beindul (plusz gáz nélkül). De ha nem nyúlok a gázhoz akkor szépen lassan, fokozatosan leesik a fordulatszám és leáll. A hangja sem valami egészséges.
Nekem már sajnos nincs er5-öm, de a gépkönyv megvan a számítógépen. Onnan veszem neked az adatokat:
Gyertyák:
NGK DR9EA
NIPPON DENSO X27ESR-U
Olajmennyiség:
full 3,4 liter
olajcsere olajszűrő nélkül 2,8 liter
olajcsere olajszűrővel 3,0 liter.
Tapasztalat szerint 3 liter elég. Az olaj márkára többen több félére esküsznek. Én legutóbb fisivel Fuchs olajat vettünk, 10W40-est, a pontos típusára már nem emlékszem.
A kipufogó ciripelésről is fisi tud nagyon sokat mesélni, de gyakorlatilag megszüntetni csak cserével lehet, egy jó sportdob sokat javít a helyzeten.
http://youtu.be/tKnU_1bzsKU
A kipufogó ciripelését meg lehet valahogy szüntetni?
Hugom most vett egy ER-5-t és lenne pár kérdésem a motorral kapcsolatban. Előszőr is hogy mennyi olaj megy bele és melyik típust ajánljátok? Gyertya típusa is érdekelne? Valamint nem működik a fordulatszámmérő és ha tudnátok vmi támpontot adni hogy merre keressem a hibát az jó lenne.