Amit még nézz meg, de nem jellemző az az oldalidom rögzítése a vaznal, ott az a szem berepedhet, javítása kb.1000 ft, meg a műszerfal eséskor ,ritkábban a rezgestol elrepedhet. Ezt úgy veszed észre hogy nagyon mozog az egység kézzel mozgatva. Ez is fillérekbol javítható probléma.
Még annyit, ha teheted Akkor a 2000 utáni szériakat nézd, ott más az első fék, nagyobb, más vonalu a tank, jobb a hátsó telo sokkal, más hátsó idom, kényelmesebb ülés, más gyujtas, ezáltal jobb fogyi, és az utolsó két szerianal már rozsdamentes leomlo van, azt nem kell festegetni.
Nem sok a kilométer, amúgy is ritka a valós. Az Er egy elnyuhetetlen motor!
Elég parázs a téma, ha össze hasonlítast kérsz a Gs- el!
Ha nagyon akarod leírom, de Akkor vége a nyugalomnak itt.
Maradjunk annyiban, hogy jól választottál.
Mindenben tudunk, próbálunk segíteni, számíthatsz a csapatra, és ha később kedved lesz, csatlakozhatsz is hozzánk!
Teljes gepkonyv ill kezelési, az oldalamon letölthető, katt a nevemre, onnan eljutsz oda.
Egyetlen nagy hiba Er5 nél a vegdob szétesese,ezt a későbbiekben cserével, sportdobra- tudod orvosolni. A többi mind az általános atnezes kategória.
Ha van kérdésed tedd fel nyugodtan!
Üdv
Egy szép kis er-5-öt szeretnék heteken belül vásárolni, már ki is néztem párat, ezért szeretnék hozzátok fordulni! Első kérdésem az lenne, hogy sokat jelent egy ilyen mocinál 30-40ezer km, vagy bátran ráülhetek ennyinél még jelentősebb javítás gondolata nélkül? Jobban tetszenek ezek a kis kawák mint a gs 500-as suzik de még ők is számításba jöhetnek hasonló felépítésük és műszaki tartalmuk miatt (na meg mert nagyobb belőle a kínálat). Ellenérv esetleg?
Vásárlás után tudtok segíteni szervízelésben? Mármint adatszolgáltatás keretein belül. Milyen olaj,mennyi, szelephézag, gyertyatípus, fékbetét cikkszám ...stb. Esetleg van valakinek gépkönyve?
Vásárlásnál még a tengelytávot is lemérném ha tudnám a gyári adatait, ugyanis előző motorom vadászásánál, ennél a mérésnél vallotta be egy kereskedő hogy a motor eleje csúnyán sérült volt... persze azt ott is hagytam.
Köszönöm válaszotokat előre is!
Van egy pár megmaradt ER5 idomom, hátsó lámpám, hűtődíszem, stb. ha gondolod kölcsönadom, és mindjárt beférsz a sorba.
Mondjuk a kék füstöt nem tudom mivel fogjuk álcázni.
Szia Sagem
Lehet száguldozni nem fogok, de két keréken gurulok majd és a füstölőmmel mindenkit tartósítok, aki mögöttem halad.
A Mz-m kicsit ki fog lógni a sok szép kawa közül, de majd álcázom valahogy.
Szia Kriszti!
Csak a szokásos, nyüglődök a fafejekkel meg a nyugdíjas mamikkal meg a tropa könyökemmel. Mocit már leporoltam egy kör erejéig de lesz még jobb idő, kicsit spórolok addig a benzinnel. Bükkzsérc már itt a kertek alatt jó volna több TKB buli.
Nem sok a kilométer, amúgy is ritka a valós. Az Er egy elnyuhetetlen motor!
Elég parázs a téma, ha össze hasonlítast kérsz a Gs- el!
Ha nagyon akarod leírom, de Akkor vége a nyugalomnak itt.
Maradjunk annyiban, hogy jól választottál.
Mindenben tudunk, próbálunk segíteni, számíthatsz a csapatra, és ha később kedved lesz, csatlakozhatsz is hozzánk!
Teljes gepkonyv ill kezelési, az oldalamon letölthető, katt a nevemre, onnan eljutsz oda.
Egyetlen nagy hiba Er5 nél a vegdob szétesese,ezt a későbbiekben cserével, sportdobra- tudod orvosolni. A többi mind az általános atnezes kategória.
Ha van kérdésed tedd fel nyugodtan!
Üdv
Egy szép kis er-5-öt szeretnék heteken belül vásárolni, már ki is néztem párat, ezért szeretnék hozzátok fordulni! Első kérdésem az lenne, hogy sokat jelent egy ilyen mocinál 30-40ezer km, vagy bátran ráülhetek ennyinél még jelentősebb javítás gondolata nélkül? Jobban tetszenek ezek a kis kawák mint a gs 500-as suzik de még ők is számításba jöhetnek hasonló felépítésük és műszaki tartalmuk miatt (na meg mert nagyobb belőle a kínálat). Ellenérv esetleg?
Vásárlás után tudtok segíteni szervízelésben? Mármint adatszolgáltatás keretein belül. Milyen olaj,mennyi, szelephézag, gyertyatípus, fékbetét cikkszám ...stb. Esetleg van valakinek gépkönyve?
Vásárlásnál még a tengelytávot is lemérném ha tudnám a gyári adatait, ugyanis előző motorom vadászásánál, ennél a mérésnél vallotta be egy kereskedő hogy a motor eleje csúnyán sérült volt... persze azt ott is hagytam.
Köszönöm válaszotokat előre is!
volt róka-rudi is?
ok, találkozunk bükkzsércen
http://fisi.xfree.hu/234088
Papucsoskám itt a link az albumhoz:
http://fisi.xfree.hu/234088" target="_blank">2011 szilveszter
Jelszót smsben küldtem!
Rákkenróól!
köszi
Z
Ez nem lehet igaz!
KAWASAKI A JOBB ÉS KÉSZ, meg az a Honda, amin én ülök!
Nem ugy mint a kawakakik
Udv csapat
Mondjuk a kék füstöt nem tudom mivel fogjuk álcázni.
De ettől még benneteket is tartósíthatlak.
Lehet száguldozni nem fogok, de két keréken gurulok majd és a füstölőmmel mindenkit tartósítok, aki mögöttem halad.
A Mz-m kicsit ki fog lógni a sok szép kawa közül, de majd álcázom valahogy.
Látom a következő bulira már nem utasként jössz
Csak a szokásos, nyüglődök a fafejekkel meg a nyugdíjas mamikkal meg a tropa könyökemmel. Mocit már leporoltam egy kör erejéig de lesz még jobb idő, kicsit spórolok addig a benzinnel. Bükkzsérc már itt a kertek alatt jó volna több TKB buli.