Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amit még nézz meg, de nem jellemző az az oldalidom rögzítése a vaznal, ott az a szem berepedhet, javítása kb.1000 ft, meg a műszerfal eséskor ,ritkábban a rezgestol elrepedhet. Ezt úgy veszed észre hogy nagyon mozog az egység kézzel mozgatva. Ez is fillérekbol javítható probléma.
Még annyit, ha teheted Akkor a 2000 utáni szériakat nézd, ott más az első fék, nagyobb, más vonalu a tank, jobb a hátsó telo sokkal, más hátsó idom, kényelmesebb ülés, más gyujtas, ezáltal jobb fogyi, és az utolsó két szerianal már rozsdamentes leomlo van, azt nem kell festegetni.
Üdv gabben!

Nem sok a kilométer, amúgy is ritka a valós. Az Er egy elnyuhetetlen motor!
Elég parázs a téma, ha össze hasonlítast kérsz a Gs- el!
Ha nagyon akarod leírom, de Akkor vége a nyugalomnak itt.
Maradjunk annyiban, hogy jól választottál.
Mindenben tudunk, próbálunk segíteni, számíthatsz a csapatra, és ha később kedved lesz, csatlakozhatsz is hozzánk!
Teljes gepkonyv ill kezelési, az oldalamon letölthető, katt a nevemre, onnan eljutsz oda.
Egyetlen nagy hiba Er5 nél a vegdob szétesese,ezt a későbbiekben cserével, sportdobra- tudod orvosolni. A többi mind az általános atnezes kategória.
Ha van kérdésed tedd fel nyugodtan!
Üdv
Tisztelt ER-5 Tulajdonosok!

Egy szép kis er-5-öt szeretnék heteken belül vásárolni, már ki is néztem párat, ezért szeretnék hozzátok fordulni! Első kérdésem az lenne, hogy sokat jelent egy ilyen mocinál 30-40ezer km, vagy bátran ráülhetek ennyinél még jelentősebb javítás gondolata nélkül? Jobban tetszenek ezek a kis kawák mint a gs 500-as suzik de még ők is számításba jöhetnek hasonló felépítésük és műszaki tartalmuk miatt (na meg mert nagyobb belőle a kínálat). Ellenérv esetleg?
Vásárlás után tudtok segíteni szervízelésben? Mármint adatszolgáltatás keretein belül. Milyen olaj,mennyi, szelephézag, gyertyatípus, fékbetét cikkszám ...stb. Esetleg van valakinek gépkönyve?
Vásárlásnál még a tengelytávot is lemérném ha tudnám a gyári adatait, ugyanis előző motorom vadászásánál, ennél a mérésnél vallotta be egy kereskedő hogy a motor eleje csúnyán sérült volt... persze azt ott is hagytam.
Köszönöm válaszotokat előre is!
másnapos vagy drágám? szegénykém...
volt róka-rudi is?
na jó reggelt, csak nem fel tetszettttttt kelni a hosszú, mély, téli álomból?
kitartást!
ok, találkozunk bükkzsércen
Olyan jó ez a sportmotor fórum- na mégeccer:
http://fisi.xfree.hu/234088
NA vok- kissé másnaposan

Papucsoskám itt a link az albumhoz:

http://fisi.xfree.hu/234088" target="_blank">2011 szilveszter

Jelszót smsben küldtem!
Jóvan, most épp Deák Bill koncin vagyunk, majd ha kijózanodtam kapsz majd...
Rákkenróól!
Fisi szeretnék hozzáférést a szilveszterkor készült fényképekhez, valamint küldd el légyszi a linket is, h honnan tudom letőőtteni
köszi
Z
Ő kezdte!
Na, már megint kezditek a Kawasaki-Honda párbajt.
Ez nem lehet igaz!

KAWASAKI A JOBB ÉS KÉSZ, meg az a Honda, amin én ülök!

Melyik vacak csirkeszárnyat kell restaurálni már vagy fél éve?
Mi mar igy is eleg tartosak vagyunk! :-)
Nem ugy mint a kawakakik
Udv csapat
Van egy pár megmaradt ER5 idomom, hátsó lámpám, hűtődíszem, stb. ha gondolod kölcsönadom, és mindjárt beférsz a sorba.
Mondjuk a kék füstöt nem tudom mivel fogjuk álcázni.
Igazad van, a Hondát kifelejtettem, ahogy a Zongorát is elnézést kérek.
De ettől még benneteket is tartósíthatlak.
és szép Honda közül!

Szia Sagem
Lehet száguldozni nem fogok, de két keréken gurulok majd és a füstölőmmel mindenkit tartósítok, aki mögöttem halad.
A Mz-m kicsit ki fog lógni a sok szép kawa közül, de majd álcázom valahogy.
Csak rajtunk múlik nemde?
Eraaa szia!
Látom a következő bulira már nem utasként jössz
Szia Kriszti!
Csak a szokásos, nyüglődök a fafejekkel meg a nyugdíjas mamikkal meg a tropa könyökemmel. Mocit már leporoltam egy kör erejéig de lesz még jobb idő, kicsit spórolok addig a benzinnel. Bükkzsérc már itt a kertek alatt jó volna több TKB buli.