Szerintem kacsa! Annyi hasonló rémtörténetet tud mostanában felröppenteni a média, hogy ha csak pár szót beszélnek róluk az emberek, és fújolnak egyet a kormányra már elérték a szükséges népszerűségcsökkenést.
Mondjuk a személyre kiadott rendszám bevezetésének nagyon nagy híve lennék... de sztem nincs akkora mákunk.
ez már tényleg totális lehúzás...
vajon, hány réteg bőr van még a magyarok seggén?
rohadjanak meg
gyerekek, egyre nagyobb szar van, én nem tudom, h mi lesz itt?!
"A kormány szerint a lépésre állítólag azért van szükség, mert a járművek területi hovatartozását is feltüntető új rendszámok segítenék a bűnmegelőzést."
Ok, de velünk fizettetik meg. Kell a pénz: baleseti adó, rendszámátbla csere stb.
No ezek szerint nem én voltam a paranoiás az Xj 600 futóművével szemben:
"gstibb
[15788] ma 09:11
Az gs500 kb 10 éve volt, azóta meg volt vagy 5-6 motorom, szóval homályosak az emlékek :-) Mindekettőnek van előnye, és hátránya is. Az XJ 600 minőségre, kidolgozottságra, kényelemre sokkal jobb. De! új gumik, kormánycsapágy, stb ellenére sem szűnt meg a kormányszitálás... Ez egy nagy mínusz pont az XJ-nek. Viszont ennek ellenére is jobb a futóműve a gs-nél. Na annak tényleg "beesett" az első telő fékezésnél mindig. Ráadásul az csak 1 tárcsás volt elől. Az xj fékei álom, ahhoz képest :-) A gs-t szalonból hoztam, de 2 hetes korában már rozsdásodott a középsztender, leömlő és végig ilyen szutyok fekete kipuffja volt :-( Ez az xj-n rozsdamentes/krómozott végig
Hogy mégegyszer vennék-e? Ha max 300k-m lenne rá, akkor gs500-at mernék venni, de 600-as Divit nem hiszem. 900-ast viszont bármikor vennék, csak az más kategória árban, és "szolgáltatásban" is
"
Nos nem tudok sokat mesélni erről, mert nem sokat mentem a géppel, olyna 8- 10 km- et, de a szar első teló maitt nem is tudnék sokat mesélni erről. Mivel dupla tárcsa, tuti jobban foghat mint a Kawa szimpla féke, de hogy mennyivel, azt nem tudom megmondani egy Mz puhaságú első telónál. Nyilván, egy ilyen puhapöcs csillapításnál a kicsi fékerő- is nagyobban k tünik, mint egy keményebb futóművű motornál- mint amilyen az Er5 is.
Szép kis moci volt, dupla kipuval, jó szélvédelemmel, kellő nagyságú vázzal.
Nem mondom, hogy rossz gép, csak kib..zott jellegtelen, nem volt meg benne a jó kis kawás nyers hang a szokott csörgi zörgivel egyetemben (bár ez szelep miatt kattogott hidegen, mint állat).
Szal nem rossz gépezet, de egy Er5 után, nekem nem jött be.
Azért gondolom, lehet ebből jobb futóművű- motorú stb- példány is, nem szabad elfeledni, hogy 6 évet állt, az öreg első gumi, stb, biztos nem épp top állapotban tartották a gépet.
Megadom rá a tetszett pecsétet- de feltétlen a Kawasaki mögé sorolnám!
Én is naked hívő vagyok, ezek a gépek tetszenek igazán, de azért a többórás autópályázás közben nem bánnám ha kinőne, vmi nagyobb idomzat, ami persze az autópálya végén eltűnne, hogy ne rondítsa a vasat
De nem panaszkodom, mert az új plexivel egész jó lett a szélvédelmem , no meg akinek a naked tetszik, az meg szenvedjen kicsit a szépségért
Mondjuk a személyre kiadott rendszám bevezetésének nagyon nagy híve lennék... de sztem nincs akkora mákunk.